Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
starling
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 13:30

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja starling » 22 Tammi 2011, 11:56

Kaipa tänne voisi jonkun tervehdyksen kirjoitella. Eli olen tällainen reilu parikymppinen tyttö, joka on sattumalta asunut valtaosan elämästään vanhoissa puutaloissa. Lapsuudenkodissani koin kaikenlaista epänormaalia, ja siskollani on ollut samantapaisia kokemuksia. Nyt nykyisessä asunnossani tunnen myöskin henkien läsnäoloa.

Löysin foorumin sattumalta, ja pitihän tänne lueskelun jälkeen rekisteröityä. Kaikenlainen yliluonnollinen kiehtoo, ja on kiva lukea muiden kokemuksia :ghost: Erityisesti aaveet, henget, edelliset elämät ja yliluonnolliset ilmiöt viehättävät minua, mutta suhtaudun avoimin mielin kaikkeen paranormaaliin.

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 25 Tammi 2011, 10:14

Shakaali kirjoitti:
Merey Celeste kirjoitti:Olen 38v nainen /äiti. Minulla on kissoja ja kilpikonnia.


Haa.. Muita kilpikonnien omistajia ei älyttömän usein tapaakaan. Mitä konnia omistat?

4 Punakilpikonnaa ja 1 malajin rasiakilpikonna
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

nennuska
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 28 Tammi 2011, 11:54
Paikkakunta: Kajaani

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja nennuska » 01 Helmi 2011, 10:05

Moips! Olen nähtävästi ollut sokea, kun löysin tämä foorumin vasta hiljattain, vaikka paranormaaliblogia olen lueskellut jo pitkään. Täällä kirjoittelee parikymppinen neiti, joka on aina ollut kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta.

Nyt on kuitenkin kummitusjahdit jääneet hetkeksi, kun 4kk ikäinen pikkuhirmu määrää talossa. Kohtapa päästäänkin siihen vaiheeseen; kuinka selittää lapselle ettei mörköjä ole, kun äiti haluaisi uskoa niihin.. ;)

Avatar
Scarlett
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Helmi 2011, 09:42
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Scarlett » 12 Helmi 2011, 23:01

Moi, olen Scarlett 23 v. Tampereelta ja olen seuraillut foorumia jo pitkään sivusta ja uskaltauduin viimein tekemään tunnukset.

Olen liki koko elämäni ollut kiinnostunut paranormaaleista asioista ja nyt aikuisiällä perehtynyt luonnonuskontoihin ja shamanismiin, ja ne ovat tuoneet paljon hyvää elämääni.

Kauhean vaikeaa keksiä jotain järkevää kerrottavaa itsestään! Apua! No, olen messissä avoimin mielin ja sieluin!
Uskominen on hyvin tylsää, epäileminen on vallan mukaansa tempaavaa, valppaana oleminen on elämistä, turvallisuuteen vaipuminen kuolemista.

-Oscar Wilde

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Toveri » 24 Helmi 2011, 15:35

Pitkän paussin pidettyäni päätin pitenevien päivien piristämänä palailla parablogin pariin piikitellen puhdistamaan parablogilaisten pölyttyneitä päähänpinttymiä. ;)

Eli tunnukset tuli tehtyä jo kauan sitten, mutta aktiivisuus hiipui. En tätä esittelyä ole vielä hoitanut joten:

Olen 19 vuotias nuorukainen Vantaalta, jolle on vuosien saatossa kehittynyt jonkinasteinen kiinnostus kaikkea paranormaalia kohtaan. Kaikki internetin ihmemaailmassa ja tosielämässä näkemäni kummallisuudet olen koettanut arkijärjellä ja tieteellä koettanut selittää, enkä ole tähän mennessä epäonnistunut. Eli enimmäkseen skeptinen olen, mutta mieli avoimena eteenpäin :)
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

ninja
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Maalis 2011, 21:21
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ninja » 08 Maalis 2011, 09:14

Moi!

Olen helmikuussa -97 syntynyt, eli nyt 14-vuotias, kuopiolaistyttö. Jo pitkään ovat kiinnostaneet kaikenlaiset yliluonnolliset asiat. Kummitusjuttuja, varsinkin tositarinoita, olen rakastanut aina. Henkiin ja kummituksiin uskon. Lainasin kerran kirjastosta kirjan kummitusten valokuvaamisesta, ja se oli kai ensiaskel kiinnostumisesta kaikkeen muuhunkin paranormaaliin. Internetin aidoiksi väitetyt ja feikatutkin kummitusvalokuvat on kierrelty läpi, samoin Oklahoman hylätyn mielisairaalan webkamerat, Paranormaaliblogin jutut, suomi24:n spiritismiketjut. Spiritismi on omakohtaisestikin testattu ja se toimi.

Tänne foorumillekin nyt eksyin ja tein tunnukset, paljon mielenkiintoista luettavaa ja täysin uusia kiinnostavia asioita. Esim. auroja päätin yrittää opetella näkemään. Uskon yliluonnollisiin asioihin, viimeistään spiritismi sai sen lopullisesti aikaan, ja kun en tuota enää uskalla yrittää, haluan todistaa itselleni yliluonnollisten voimien olemassaolon muilla keinoin. Aurat alkoivat suuresti kiinnostaa, katsotaanpas mitä uutta tänään löytäisin :)

Ja kuten ehkä voi päätelläkin, olen luonteeltani aika utelias, minua kiinnostaa kaikenlainen tiede ja ajattelu mitä ei kouluissa opeteta. Luen Tieteen Kuvalehteä ja Scientific Americania, ja mietin usein mitä aika loppujen lopuksi on, mitä oli ennen maailmankaikkeutta, ja mikä on neljäs, viides, kuudes jne. ulottuvuus. Paranormaaleja ilmiöitä en kuitenkaan yritä selittää tieteen keinoin, miksipä pitäisikään kun niihin todella uskon.
a single rose left to remember
a single tear falls from her eye
another cold day in December
a year from the day she said goodbye

Auri
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Syys 2010, 11:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Auri » 12 Maalis 2011, 03:03

Uutena esittäydyn minäkin. Olen Auri, 30-vuotias ihminen Etelä-Suomesta. Henkiä olen nähnyt, kokenut ja uneksinut ihan pienestä pitäen, joskaan en ole saanut kokemuksilleni tukea muista kuin äidistäni, joka on myös pienestä asti tottunut vierailuihin muista ulottuvuuksista. Koen hyvin vahvasti ihmisten olotilat, sairaudet sekä "oudot olot" l. joku henki on läsnä silloin. Olen aina laittanut kaiken "kokemani" sairauden/kuumeen äitini höpsöttelyjen piikkiin. Nyt alkavat loppua tekosyyt. Tällä hetkellä en voi "nähdä" henkiä , mutta tunnen varmasti, jos joku on paikalla. Toisaalta se on kiehtovaa, toisaalta pelkään sitä. Esimerkiksi kotona, meidän kotikummitus. Tiedän, ettei hän tee pahaa, mutta mua häiritsee kamalasti, kun hän vahtaa mun ja lasteni unta. Vaikkakin hyväntahtoisesti. Hauskinta on, että olen skeptikko. Joskus alkavat rakoilla skeptisimmänkin lyylin uskot ja ajatelmat. Siksi täällä, etsimässä samanhenkisiä epäiljöitä tahi uskojia. :)

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kasetti » 23 Maalis 2011, 17:11

Oonko mä nuorin täällä, oon 12vee... ? 8) 8) Jjoo, noo, tykkään näist kaikist paranormaaleist asioist, katella (the simpsonei) niit haamuvideoi, mut huono juttu on se et sit muistan ne aina iltaisin = tärisen ja värisen enkä pysty nukkumaan, mutta se on ''pakkomielle'' ajatella kaikkee paranormaalii haamu -ja näit Kauna -leffast sitä kaunaa ja Samaraa :D Ja siis kauhuleffat on myös lähel sydänt <3 Kauhuleffoina katon mm. Zombieland ja näit. (Eli Zombileffat o parhait < 33 )
Ja tyttö olen, vai pojatko käyttäis sydämii ? ;)

Salossa asun.
Say hello to the Alien ~

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jopelius » 24 Maalis 2011, 18:36

Kasetti kirjoitti:Oonko mä nuorin täällä, oon 12vee... ? 8) 8) Jjoo, noo, tykkään näist kaikist paranormaaleist asioist, katella (the simpsonei) niit haamuvideoi, mut huono juttu on se et sit muistan ne aina iltaisin = tärisen ja värisen enkä pysty nukkumaan, mutta se on ''pakkomielle'' ajatella kaikkee paranormaalii haamu -ja näit Kauna -leffast sitä kaunaa ja Samaraa :D Ja siis kauhuleffat on myös lähel sydänt <3 Kauhuleffoina katon mm. Zombieland ja näit. (Eli Zombileffat o parhait < 33 )
Ja tyttö olen, vai pojatko käyttäis sydämii ? ;)

Salossa asun.


Voi johtua tärinä ja värinä ja pelko ihan iästä. Tuskin kovin moni katselee kauhuleffoja 12 vee eikä pelkää yhtään. Ja kyllä pojatkin käyttää sytämmiä <33333333333 Ja onko Zombieland muka kauhuleffa?

Tervetuloa joukkoon, älä näe liikaa painajaisia.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

sumuleidi
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 23:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja sumuleidi » 10 Huhti 2011, 00:58

höps eli terve kaikille. Olen 26vuotias tyttö kempeleestä. olen aina ollu kiinnostunut kaikesta ei normaalista,aina oon ajatellu että en usko mitään ellen itse sitä näe.

Mara
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:58

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mara » 29 Huhti 2011, 19:54

Moikka!
Oon tällä hetkellä 20-vuotias tyttö. Mua on kiinnostanut kaikki mielenkiintoinen (rajatieto, uskonnot jne.) jo vuosia. Tykkään lukemisesta ja kirjoittamisesta. Rakastan kissoja :)

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Renkku » 04 Touko 2011, 23:30

Morojensta!
Täältä löytyy parin viikon sisään 16 vuotta täyttävä tylleröinen pohjois-pohjanmaalta. Harrastan lukemista ja liikadataamista. Erityisesti fantasia on lähellä sydäntäni. Myöskin roolipelaamista on tullut harrastettua viimeisen vuoden ajan. Niin foorumia kuin blogiakin olen lueskellut jo hyvemmän aikaa, niin että jonkin verran olen meiningistä ja käyttäjistäkin perillä, vaikka näin myöhään oman käyttäjän tekaisinkin.
Ja kun moni muukin on kerta lemmikkinsä maininnu niin kai voin myöntää että omistan kolme kesyhiirtä.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 06 Touko 2011, 13:44

Terve
Olen 20v. uros Raumalta päin. Scifistä olen tykännyt pienestä lähtien jota kautta kiinnostus on sittemmin lähtenyt pieniä harmaita miehiä kohtaan (puhun siis alieneista, en oudosta fetissistä). Pienempänä tuli kuitenkin pelättyä paljonkin kummituksia, vampyyreitä sun muita örmöjä mutta vuosien saatossa pelko muuttui kiinnostukseksi ja nyt tulee pohdiskeltua onko kuoleman jälkeen mitään. Olen ollut myös kauan kiinnostunut eri maiden mytologiasta sekä esihistoriallisesta ajasta.
Paranormaaliblogia on tullut muutama vuosi jo luettua vaikka nyt vasta tulikin rekisteröidyttyä.
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Corday
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Touko 2011, 00:14
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Corday » 21 Touko 2011, 21:24

Dididii hyvää päivää.
Tälläinen jännä -95 syntynyt hyyppä, ihan Helsingistä kotoisin, tervehtii. Olen lukenut ties kuinka pitkään itse Paranormaaliblogia, ja nyt vasta eksyin tänne foorumin puolelle... Mutta joo paranormaalit asiat aika pitkään kanssa muutenkin kiinnostaneet. Eniten näistä kiinnostaa juurikin kaikki ratkaisemattomat mysteerit, ja erilaiset kummitusjutut. Olen silti hieman skeptinen, mikä on ihan vaan tervettä useimmiten. Noo eipä tässä sen enempää :D

vieteri-ville
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Touko 2011, 23:26

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja vieteri-ville » 28 Touko 2011, 23:51

Morjens, olen Vieteri-Ville!
40+, kaupunkilais-maalainen. Harrastan lukemista ja kirjojen ostelua, 60-70- luvun musiikkia: Hardrockia, heavya, progea, iskelmiä. Lisäksi kehnosti kuvataidetta.
En ole yhtään jännittävä eikä minulle ole koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista vaikka olen lukemaan oppimisesta lähtien ollut kiinnostunut henkimaailman asioista ja omistan muutamia alan kirjoja ja esineitä.
Noh, tarokki-korteista olen melko haka katsomaan, liekö ollut sattumaa kun on "ennustukset" pitäneet paikkansa.
Mottoni voisi olla: Uskon ja epäilen. :?:

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Touko 2011, 00:23

vieteri-ville kirjoitti: Mottoni voisi olla: Uskon ja epäilen. :?:


Ei paha motto ollenkaan. Tervetuloa, vaikka en foorumin ylläpitäjiä edustakaan!

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja aava » 15 Kesä 2011, 18:03

vanha käyttäjä aavenainen olen tollo vaan unohtanut salasanat jne jne :D joten tää aava ol nyt aika ok nimi xD
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja yenn » 19 Kesä 2011, 12:12

Täällä koneen ääressä on 26vuotias nainen Espoosta. Oon pidemmän aikaa lueskellu juttuja täällä paranormaaliblogissa kun omassa elämässä on tapahtunut vaikka mitä kummaa... viime yön jälkeen päätin rekisteröityä tänne ja kertoilla kokemuksiani, sen verran nousi karvat pystyyn että haluan alkaa jakaa kokemuksia muidenkin kanssa. Siitä lisää myöhemmin... ;)
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Pavilion
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Kesä 2011, 16:41

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Pavilion » 20 Kesä 2011, 16:45

Tervehdys kaikille!

Olen vajaat 40 mies Länsi-Suomesta.
Paranormaalit asiat alkoivat kiinnostaa muutama vuosi sitten, kun asuin talossa jossa tapahtui kaikenlaista.
It's better to burn out, than fade away!

Avatar
OZONE
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OZONE » 21 Kesä 2011, 13:37

Hei!
Olen Keski-Suomessa asusteleva 15-vuotias naisenalku. Nyt varmasti moni ajattelee, että mitä tämmöinen pentu täälläkin tekee, mutta hyvällä omatunnolla voin sanoa, että henkisesti olen paljon vanhempi. Osaan ajatella asioita objektiivisesti ja perustella mielipiteitäni, eikä elämäni ole mustavalkoista, joka on näin teini-iässä melko tavallista. Uskokaa pois, en ole kuka tahansa nuori.

Olen avoin paranormaaleille asioille, vaikken toki voi väittää, että niitä olisi olemassa, mutta uskon vahvasti siihen, että on olemassa jotain suurempaa. Jotain... mitä ihmismieli ei pysty käsittämään. Ei voi sanoa, että olisin skeptinen, mutta yleensä epäilen asioita hetken ennen kuin alan luottamaan/uskomaan.
Yritän olla mahdollisimman korrekti ja avoin erilaisille mielipiteille, sekä kunnioitan muita. Täten toivon, että muutkin käyttäjät kohtelevat minua edellä mainituilla tavoilla. Kritisoida toki saa, kunhan pysyy rajoissa... : )

Muuta nyt tuskin tarvitsee tietää, mainittakoon vielä, että pidän paljon erilaisesta musiikista, kirjallisuudesta ja taiteesta muutenkin. Piirtäminen on hyvin lähellä sydäntäni. :3
Don´t approach the glass...
Don´t expect anything from her...
Don´t tell her anything personal...
Never forget...
Who she is!


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron