Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 21 Kesä 2011, 13:49

OZONE kirjoitti:Hei!
Olen Keski-Suomessa asusteleva 15-vuotias naisenalku. Nyt varmasti moni ajattelee, että mitä tämmöinen pentu täälläkin tekee, mutta hyvällä omatunnolla voin sanoa, että henkisesti olen paljon vanhempi.


Käsittääkseni täällä on/on ollut paljonkin nuoria(?) Ja aika harvoin on vastaan tullut mitään "mee kotiin kasvamaan" palautetta.

Avatar
OZONE
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OZONE » 21 Kesä 2011, 16:06

Shakaali kirjoitti:
OZONE kirjoitti:Hei!
Olen Keski-Suomessa asusteleva 15-vuotias naisenalku. Nyt varmasti moni ajattelee, että mitä tämmöinen pentu täälläkin tekee, mutta hyvällä omatunnolla voin sanoa, että henkisesti olen paljon vanhempi.


Käsittääkseni täällä on/on ollut paljonkin nuoria(?) Ja aika harvoin on vastaan tullut mitään "mee kotiin kasvamaan" palautetta.


Olen törmännyt niin moniin aikuisiin, jotka pitävät tämän ikäisiä jotenkin huonompina kuin he itse, joten tuo "ilmoitus" tuli luonnostaan. Ja tulin tänne tässä tänään, enkä ole törmännyt yhteenkään nuoreen. Eli en voinut tietää. Mutta kiitosta kumminkin tiedosta, etten ole ainut teini.
Don´t approach the glass...
Don´t expect anything from her...
Don´t tell her anything personal...
Never forget...
Who she is!

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 21 Kesä 2011, 16:24

OZONE kirjoitti:Olen törmännyt niin moniin aikuisiin, jotka pitävät tämän ikäisiä jotenkin huonompina kuin he itse, joten tuo "ilmoitus" tuli luonnostaan. Ja tulin tänne tässä tänään, enkä ole törmännyt yhteenkään nuoreen. Eli en voinut tietää. Mutta kiitosta kumminkin tiedosta, etten ole ainut teini.


Lähinnä tämä päättelyni perustuu syntymäpäiviin, jotka näkyvät tuossa etusivun alalaidassa. Moni heistä ei varmaan ole aikoihin enää kirjoitellut, mutta mutta...

Itsekin törmäsin tuossa iässä samanlaiseen suhtautumiseen. Tosin olinkin oikeasti aika idiootti, joten ehkä ansaitsin sen :D

Avatar
OZONE
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OZONE » 21 Kesä 2011, 16:28

Shakaali kirjoitti:
OZONE kirjoitti:Olen törmännyt niin moniin aikuisiin, jotka pitävät tämän ikäisiä jotenkin huonompina kuin he itse, joten tuo "ilmoitus" tuli luonnostaan. Ja tulin tänne tässä tänään, enkä ole törmännyt yhteenkään nuoreen. Eli en voinut tietää. Mutta kiitosta kumminkin tiedosta, etten ole ainut teini.


Lähinnä tämä päättelyni perustuu syntymäpäiviin, jotka näkyvät tuossa etusivun alalaidassa. Moni heistä ei varmaan ole aikoihin enää kirjoitellut, mutta mutta...

Itsekin törmäsin tuossa iässä samanlaiseen suhtautumiseen. Tosin olinkin oikeasti aika idiootti, joten ehkä ansaitsin sen :D


Jaajaa, itse kun en ole niitä syntymäpäiviä huomannut :P

No ei kukaan sellaista suhtautumista ansaitse, oli sitten aikuinen, vanhus tai pieni lapsi - kaikki ollaan samanlaisia, tosin nämä vanhemmat tyypit ovat eläneet kauemmin (tietääkseni elämänkokemus ratkaisee?) (:: Njaa, en tiedä... Mun selitykset on nähty ja kuultu, eikä kukaan tajua niistä koskaan mitään Xp
Don´t approach the glass...
Don´t expect anything from her...
Don´t tell her anything personal...
Never forget...
Who she is!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 22 Kesä 2011, 20:33

Kyllä itse (nyt elokuussa 17) aikoinaan pari vuotta taaksepäin tällä foorumilla saanut kuulla tuota "oot kakara, mun ei tartte kuunnella"-argumenttia. Mutta kuten Shakaali osoitti, ei sitä onneksi täällä liikaa tapaa, melko nuorta porukkaa ;)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
OZONE
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OZONE » 23 Kesä 2011, 09:36

Aqua vitae kirjoitti:Kyllä itse (nyt elokuussa 17) aikoinaan pari vuotta taaksepäin tällä foorumilla saanut kuulla tuota "oot kakara, mun ei tartte kuunnella"-argumenttia. Mutta kuten Shakaali osoitti, ei sitä onneksi täällä liikaa tapaa, melko nuorta porukkaa ;)


Kiitän paljon :) Ainakin tuntuu kivalta, kun sai hyvän vastaanoton :3
Don´t approach the glass...
Don´t expect anything from her...
Don´t tell her anything personal...
Never forget...
Who she is!

Avatar
Evelyn
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 13:24

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Evelyn » 11 Heinä 2011, 14:17

Tervehdys.

Olen 23-vuotias, metallimusiikkia kuunteleva, vanhoja kauhuleffoja ja etenkin zombieita fanittava videopelinörtti Itä-Savosta.

Kaikki yliluonnollinen on kiinnostanut aivan lapsesta asti ja onhan se kostautunutkin monesti aikoinaan, menetettyjen yöunien muodossa. Syytä siihen miksi tällaiset aiheet kiinnostavat miltei pakkomielteenomaisesti ei kai edes ole, luultavasti tämä vain kulkee suvussa.

Toivon paljon hyviä ja avartavia keskusteluja.

Törmäillään!
"The reason people use a crucifix against vampires, is that vampires are allergic to bullshit."
- Richard Pryor

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 11 Heinä 2011, 18:08

Evelyn kirjoitti:etenkin zombieita fanittava


Toivottavasti olet jo tutustunut Max Brooksin tuotantoon?
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Evelyn
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 13:24

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Evelyn » 11 Heinä 2011, 20:52

OSITutkimusseura kirjoitti:
Evelyn kirjoitti:etenkin zombieita fanittava


Toivottavasti olet jo tutustunut Max Brooksin tuotantoon?


Ei ole täysin vierasta, mutta myönnettäköön, että olen tutustunut harmillisen vähän. Pitääpä laittaa korvan taakse.
"The reason people use a crucifix against vampires, is that vampires are allergic to bullshit."
- Richard Pryor

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 11 Heinä 2011, 20:57

Ei voi sanoa itseään zombiefaniksi jos ei Brooksin Zombie Survival Guidea ja World War Z ole lukenut. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Evelyn
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 13:24

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Evelyn » 11 Heinä 2011, 21:29

OSITutkimusseura kirjoitti:Ei voi sanoa itseään zombiefaniksi jos ei Brooksin Zombie Survival Guidea ja World War Z ole lukenut. :)


ÄLÄ HIERO SITÄ MUN NAAMAAN! :"D Zombie Survival Guiden olen lukaissut, mutta siihen se sitten jääkin. Lupaa sivistää itseäni enemmän.
"The reason people use a crucifix against vampires, is that vampires are allergic to bullshit."
- Richard Pryor

TuplaH
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Heinä 2011, 19:12

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja TuplaH » 25 Heinä 2011, 19:22

Moikka kaikille.

Olen katsonut tätäsivustoa jo pitkään ja päätin sitten viimein reikisteröityä tänne. Olen kohta 15 vuotias poika Savon suunnalta. Kaikenlainen paranormaali on kiinnostanut pitkään ja katson TV:stä kaikenlaisia paranormaaliin liittyviä ohjelmia mm. Totuuden perässä. Eipä tässä muuta...

Avatar
emelie
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 27 Heinä 2011, 14:51

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja emelie » 27 Heinä 2011, 14:57

Moi.

Olen 16-vuotias tytsy ja mua on aina kiinnostanut paranormaalit asiat ja henkimaailma. Olen vähän aikaa sitten alkanut harjoitella aurojen näkemistä. Tämä sivusto tuntuu kiinnostavalta ja olisi kiva jakaa kokemuksia ja ajatuksia täällä.

Vaikka olenkin nuori, olen kokenut paljon pahaa, ja olen silti selviytynyt tähän asti ja vahvistunut kokemuksien myötä. Uskon, että tämä on minun kohtaloni ja haluan elää sen kanssa mitä minulle on annettu. Olen uskonut että pystyn selviytymään ja luultavasti sen vuoksi elämässäni on nyt onnellinen vaihe.

Nojoo siinä nyt oli pääpiirteittäin tää :)
Usko on sydämen asia.

Arpaix
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 23 Kesä 2011, 16:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Arpaix » 27 Heinä 2011, 20:37

Terve. Minä olen 40 vuotias, kotoisin kaupungista Carcassonne- Terre d´Aude, etelä Ranskaa, Suomessa asun 10 vuotta. 8 vuotta pohjoisessa ja 2 vuotta itäSavossa.Minun kiinnostus on spiritismi, necromantia, historie, ja kissojen hoito.
Minun sivuja: http://www.chateauxmedievaux.com
http://www.heresie.com
Spiritismista olen kiinnostunut jo 30 vuotta, mutta täällä forumilla minulla voi olla kieliongelmia,koska suomeksi on minulle vielä vaikea kirjoittaa.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 27 Heinä 2011, 22:09

Tervetuloa mukaan kaikki uudet! Arpaixilla hienot kotisivut. Ranskaa en osaa, joten mitä tuo ensimmäinen sivusto esittelee? Kiinnostustasi vanhoja linnoja kohtaan vai asutko kenties sellaisessa? Hienoja ovat!
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Arpaix
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 23 Kesä 2011, 16:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Arpaix » 27 Heinä 2011, 22:44

Minä asun tavallisessa asunnossa Siilinjärvellä, enkä ole täällä paljon iloinen. Tylsin paikka missäolin koskaan asunut. Minua kiinnostaa keski-aikaista Ranskan historiaa, Inkvisiition historiaa, okkultismi.
Linnoja kuvailen kun käyn eteläsä ja laittan nettiin. On minulla vielä videot linnoista, katedraaleista. Tykkään erittäin vanhoista linnoista ja luostareista, myös "les ruines". Itse olen kotoisin paikasta missä Inkvisiitio oli pahinta, ja perustelttiin vuonna 1234 juuri kataareja varten, ja pahin oli Carcassonnessa, Bézierissa, Albissa, Toulousessa.
Vaikka asun Suomessa 10v, kieli on vielä vähän ongelmaa, ja täällä Savossa se haitta aika paljon, et en voi edes saada töitä täällä, vaan pitäämennää vaikka Lappiin,missä turistit Ranskasta. Teen sesonki töitä talvella vaikka Sääriselkä, Ivalo, Inari..muuten teen web sivuja kotona. Minulla on 2 kissaa rottua ragdoll.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 28 Heinä 2011, 05:11

Tuollainen historia on erittäin mielenkiintoista! :tapu:
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 28 Heinä 2011, 12:35

Arpaix kirjoitti:Minä asun tavallisessa asunnossa Siilinjärvellä, enkä ole täällä paljon iloinen. Tylsin paikka missäolin koskaan asunut. Minua kiinnostaa keski-aikaista Ranskan historiaa, Inkvisiition historiaa, okkultismi.
Linnoja kuvailen kun käyn eteläsä ja laittan nettiin. On minulla vielä videot linnoista, katedraaleista. Tykkään erittäin vanhoista linnoista ja luostareista, myös "les ruines". Itse olen kotoisin paikasta missä Inkvisiitio oli pahinta, ja perustelttiin vuonna 1234 juuri kataareja varten, ja pahin oli Carcassonnessa, Bézierissa, Albissa, Toulousessa.
Vaikka asun Suomessa 10v, kieli on vielä vähän ongelmaa, ja täällä Savossa se haitta aika paljon, et en voi edes saada töitä täällä, vaan pitäämennää vaikka Lappiin,missä turistit Ranskasta. Teen sesonki töitä talvella vaikka Sääriselkä, Ivalo, Inari..muuten teen web sivuja kotona. Minulla on 2 kissaa rottua ragdoll.

Vaikka vähän sanojen taivutukset ym. vähä tökkii niin ihan ymmärrettävästi silti kirjoitat. Eihän tää suomi mikään helpoin kieli ole. ;)

Että tervetuloa vaan remmiin. Toivottavasti viihdyt jutuissa. :)

Arpaix
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 23 Kesä 2011, 16:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Arpaix » 28 Heinä 2011, 13:13

Kiitoksiä paljon. Onvaan surullista että Suomessa ei paljon tiedettä historiasta, ei keski Euroopasta, ja paikakkunassa missä asun ihmiset ei tunne paljon mitään. Voin kirjoittaa täälläkin historiasta, mutta parempi kun kirjoitan ranskaksi, koska suomi on viellä todella vaikea minulle, ja puhuminen esim.puhelimessa on mahdottonta ja täällä saa oikeasti kärsiä yskinäisyydesta kun ei ole ihmiset, joilla sammat harrastukset ja jotka osavat kieliä.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 28 Heinä 2011, 19:06

Tokihan kaiken maailman käännöskoneita on, joilla ainakin pääpiirteet saisimme käännettyä ranskaksi kirjoittamistasi teksteistä. Mutta ranskaa itsessään en osaa yhtään :/
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa