Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 09:14

Mou. Oon Tiia, kuten nimestäkin huomaa, edellisellä foorumilla olin Tiituzkii. Asun Jyväskylässä.
Paranormaalit ilmiöt kiinnostaa, itsekin tullu kenties koettua joskus joitakin selittämättömiä asioita. Eniten kiinnostaa noi avaruusolento ja UFO -jutut.
Muuten olen kiinnostunut "mustasta" musiikista (R&B, soul, funk, etc...), pianonsoitosta, piirtämisestä ja pukeutumisesta ja kaikesta sellasesta naisellisesta :D.

Avatar
Samahe
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Huhti 2008, 19:51
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Samahe » 27 Huhti 2008, 21:00

Tervehdyspä vaan! Olen kovasti pyörinyt täällä aikaisemminkin, mutta vasta nyt uskalsin jopa rekisteröityä.
Olen 16-vuotias tyttönen Oulun suunnalta, ja paranormaalit asiat sekä muut maailman mysteerit kiehtovat hirmuisesti. Erityisesti kesästä 2007 lähtien nämä asiat ovat olleet kovan tutkiskelun, pohdiskelun ja mietiskelyn kohteena. Tämän lisäksi harrastelen piirtämistä ja sarjakuvia, en mitään sen kummempia.
Siinäpäs oli nyt jotain :)
Mikä tahansa on mahdollista.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja joni » 28 Huhti 2008, 21:22

Teeppä joku sarjakuva niin luen sen:D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Samahe
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Huhti 2008, 19:51
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Samahe » 29 Huhti 2008, 09:53

joni kirjoitti:Teeppä joku sarjakuva niin luen sen:D


Löytyyhän noita, mutta en taida nyt erikseen alkaa mitään väkertämään, kun on muutenkin kiirus :) Mutta jos haluat välttämättä jotain tuotosta etsiä, niin tutki profiiliani. Ei tästä tämän enempää, ettei mene sääntöjen rikkomiseksi.
Mikä tahansa on mahdollista.

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mya_ » 30 Huhti 2008, 19:43

heissan! Tätä foorumia on tosiaan tullut luettua hieman enemmänkin, mutta kehtasin nyt sitten rekisteröityäkin.
Olen siis tänä vuonna 16-vuotias, 92-syntynyt naispuolinen henkilö Helsingistä. Paranormaalista olen ollut kiinnostunut niin kauan kuin muistan, syvemmäksi tämä kiinnostus levisi ehkä 12-vuotiaana. Olen aina ollut pohdiskelijaluonne, ja siksi mun on näitä "elämän suuria kysymyksiä" melko helppo vatvoa jo joskus pienempänäkin.
Lisäksi minä(kin) harrastan piirtämistä (ja sarjakuvia. Nemi on jotain vallan parasta), lukemista ja kirjoittamista, sekä tanssia ja roolipelaamista.
Muita kiinnostuksenkohteitani ovat esimerkiksi erilaiset uskonnot, eläimet, kielet ja erilaiset kulttuurit, sekä historia. Taps-ohjelma on myös ollut tässä tiiviin kyttäyksen kohteena ;)

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Burn » 07 Touko 2008, 20:28

Moi! Jotkut ehkä muistavat minut tämän foorumin alusta, koneeni meni rikki noin kuukaudeksi ja sitten unohdin kokonaan paranormaaliblogin mutta nyt taas olen täällä!
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Twisted
Kummitus
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Touko 2008, 22:09

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Twisted » 07 Touko 2008, 22:07

Tervehdys kaikille! :alien:

Kuten monet ovat aloittaneet esittelynsä, minäkin olen jo kauan kauan seuraillut hyvinkin aktiivisesti parablogia ja foorumia, kunnes päätin sitten itsekkin rekisteröityä.

Syynä ehkä se, että nyt on mahdollisuus osallistua keskusteluihin ja antaa oma mielipiteensä asioihin, silloin kun näen siihen tarvetta ;) .

Olen Järvenpäässä asusteleva 18 vuotias konemusiikin työstäjä, mikseri.net:ssä nimellä "Motion-X". Paranormaalit asiat ovat kiinnostaneet aina, jotenkin tuo "normaali" elämä, missä useat ihmiset elävät tuntuu minusta niin tylsältä... ja pienten omakohtaisten kokemusten perusteella uskon, että jotain "muuta" täällä on oltava.

Muutenkin on sellainen kutina on, että elämme alkavien muutosten aikaa, joten rekisteröityminen
oli siinä mielessä ajankohtainen.. :)

Jugger
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 11 Touko 2008, 23:53

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jugger » 12 Touko 2008, 16:46

Moro!
Paljon on tullut sellattua näitä sivuja ja eileen sain syyn miksi rekisteröityä niin päätinpä sitte liittyä tänne. Olen kiinnostunut kaikesta paranormaalista ja suorastaana sunut kaiken paranormaalin keskellä. Ikää on pian 17 vasta mutta silti olen kokenut paljon erilaisia asioita. Metallimusiikkia kuuntelen ja leffat ovat harrastukseni. Kavereiden kanssa tulee ryypiskeltyä ja juhlittua ankarasti ettei elämä mene aivan koneen puolelle. :D

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Spiff » 14 Touko 2008, 15:41

Moi

Löysin tämän saitin vasta tässä pari kuukautta sitten ja niinkuin luultavimmin kaikkien kohdalla täällä, kiinnostaa myös mua kaikenlainen "yliluonnollinen". En siis ole kovin ennakkoluuloinen mitään kohtaan ja yritän pitää mieleni avoimena aina. Päätinpä sitte kirjautua tänne, koska on niin paljon mielenkiintoista juttua, ja vielä suomeksi.

Ikä on vasta 32 ja vapaa-aikani tärvään uimalla, mökillä mököttäessä ja paukuttelemalla airsoftia.
Muita kiinnostuksen kohteita on dinosaurukset, hullut ja panssarivaunut.
Hey ho let's go!

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 20 Touko 2008, 20:28

Moro, olen Anti-Gravity (masaksikin óvat kutsuneet :D) ja olin para-blogin ensimmäisen foorumin aktiivisimpia käyttäjiä. Seurasin myös paranormaaliblogia ahkerasti. Nimimerkkini oli Arpikudos. Kun ensimmäinen foorumi kaatui kokonaan, en enää jaksanut rekisteröityä uudelle koska olin kirjoitellut niin maan perkeleesti sinne ykkösfoorumille... :D
No jokatapauksessa. Olen peruskoulun kahdeksannella luokalla ja olen harrastanut musiikkia (Soitan selloa ja sähköbassoa...) nyt 9 vuotta. Olen havainnut muutamia paranormaaleja ilmiöitä.

Katsotaan, jos saisin samanlaisen boostin aikaiseksi tällä uudemmalla foorumilla ;)


- Anti-Gravity

Avatar
DayWalker
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 23:44

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja DayWalker » 20 Touko 2008, 21:14

Terve vaan kaikille täältäkin suunnalta. Oon 17 vuotias poika Lapualta ja kiinnostaa melekeen kaikki paranormaali

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Riikervo » 20 Touko 2008, 22:52

Heipä hei kaikille. Minä olen kohta 18- vuotias tyttö Satakunnan seudulta ja löysin tämän foorumin ihan sattumalta. Aiheesta kiinnostuneena päätin rekisteröityä sen enempiä pähkäilemättä ja tässä sitä ollaan. :)
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2008, 18:19

Huomenta vaan ja nimi on Aqua vitae ja aktiivisena paranormaalien ilmiöiden kyseenalaistajana ja skeptikkona aion astua tähän foorumiin. Ikää tulee parin kuukauden päästä neljätoista ja ilmiöitä itse olen kokenut hyvin vähän ja nekin kyseenalaistanut hyvin voimakkaasti...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Aarnikotka
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aarnikotka » 28 Touko 2008, 22:48

Moikka, olen parikymppinen iloinen ja utelias tyttö. Olen ollut kiinnostunu paranormaaleista asioista melkeinpä niin kauan kuin muistan, mutta lopullisen sysäyksen sen tutkimiseen antoi The x-files sarja. Perustimme siskon kanssa jopa omat x-arkistot joihin keräsimme ja tutkimme yliluonnollisia asioita :) Haen nyt psykologiaa lukemaan, olisi kiva päästä tutkimaan ihmisen mieltä ja sen paranormaalejakin kykyjä jos semmoiseen tulisi mahdollisuus. Henkinen kehitys on myös kiinnostuksen kohteena. Eipä sitten muuta, toivottavasti tutustumme enemmän täällä foorumilla :)

Willie Dunnock
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 01 Kesä 2008, 01:41

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Willie Dunnock » 01 Kesä 2008, 12:27

No terve terve! Paranormaali saitit eivät olleet minulle uusi juttu kun ne tulivat tutuiksi kaverini kautta, rekisteröidyin kuitenkin vasta äskettäin (eilen :D )
No mitäs, olen 17 vuotta tammikuussa 18 täyttävä miespuolinen Etelä-Karjalan suunnilta, ja pienestä lähtien on kiinnostanut kaikenlainen yliluonnollinen.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 01 Kesä 2008, 16:15

En ole ihan "uusi" vaan olen pyörinyt täällä jo jonkin aikaa mutta lisäänpäs esittelyn itsestäni.
Olen ateisti ja skeptikko (kaikki paha samassa pakkauksessa) vastaukset ovat yleensä paranormaaleja ilmiötä kumoavia joten varmasti herätän paljon vihaa joidenkin keskuudessa. :demoni:
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Kalhe
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 15:05

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kalhe » 05 Kesä 2008, 19:08

Moe... Mä oon Kalhe joka on sukupuoleltaan nainen, tyttö jne. Ikää on juuri nyt 12 pian täytän 13 ja kirjauduin tälle foorumille siksi että, halusin keskustella yliluonnollisista ilmiöistä ja Lahdesta käsin kirjoittelen... Vapaa-aikanani nyhjään kotona... :roll:
Ei tässä muuta ihmeellistä..
"Tappajaorava? Ai missä?!"
"Älä luulekkaan että menisin tuohon örkki-on-takanasi- pilaan..."
"Ai miksi olen hengästynyt? Olisitko sinä hengästynyt jos sinua olisi jahdannut alienit ympäri Suomea?"

Avatar
Buttoni
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 01:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Buttoni » 07 Kesä 2008, 22:03

Ehtoota..

Olen 16 -vuotias kaveri Kuusamosta. Pitkä-aikainen lukija, mutta vasta nyt päätin rekata, sillä paranormaalit jutut kiinostavat ja millään foorumeillakaan ei ole tullut pitkää aikaan pyörittyä. Harrastuksia minulla ei varsinaisesti ole, mutta päiväni vietän lähinnä tietokoneella, kavereitten kanssa, musiikkia kuunellen taikka muuten vaan lusmuten. Elikkäs, eikais siin sen kummempia.. Katsotaan miten jaksan kirjotella tänne :p
And I wanna conquer the world
Give all the idiots a brand new religion
Put an end to poverty, uncleanliness, and toil
Promote equality in all of my decisions
With a quick wink of the eye, and a
"God you must be joking!"

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Kesä 2008, 22:34

Toivottavasti jaksat kirjoitella ahkerasti koska tämä on ainakin minun mielestäni paras foorumi mitä suomesta löytyy :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Buttoni
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 01:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Buttoni » 10 Kesä 2008, 02:23

Gitarre kirjoitti:Toivottavasti jaksat kirjoitella ahkerasti koska tämä on ainakin minun mielestäni paras foorumi mitä suomesta löytyy :)


Pakko kait tänne on sitte jotain räpöstää :shock: ..
And I wanna conquer the world
Give all the idiots a brand new religion
Put an end to poverty, uncleanliness, and toil
Promote equality in all of my decisions
With a quick wink of the eye, and a
"God you must be joking!"


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa