Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
power_plan7
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Touko 2022, 12:18

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja power_plan7 » 30 Touko 2022, 19:08

Om namah Narayana. Kivaa toukokuun viimeistä maanantai-iltaa.
Luen aika vähän teoriaa. Mutta Elisa Kirjassa on hyviä äänikirjoja.
Tämän hetkinen lempi lainaukseni: "False gifts and broken promises." -Kirjasta 2012 The Return of Quetzalcoatl. By Daniel Pinchbeck

Eilisen muistiinpanot Samsung Memossa ;D

Nyt voi puutua perse!
-"Ai vähän"!?

Routine = Lieassa, vaati säännöllistä huoltoa

Dementia jossa ihminen on hullu = kadulla tulee joku vastaan ja hänen ajatukset koostuvat siitä että tuo on hullu..[eih! Missasin vaikean saaliin]

Abomination = sä et ole luonnon-oikku vaan jotain mitä tulee luonnon perseestä.

.
.
.

And then, just close 'här-i-från.'

Financial separation = Ihana virittää ja samaan aikaan tuhota leijonaa

Ainakin mä oon kuunnellut opetuspuheita, joita sä et pysty tällä hetkellä saavuttaa; Tiibetiläinen munkki luki ääneen tiibetiksi kirjan The Words of My Perfect Teacher. [Empowerment].

FreeGarden NG NegNat

Mitä sä sitten teet kun alkoholista päihtyneenä, estot vähenneenä saat idean että mä nautin itseni nolaamisesta? Ja se idea menee harkintakyvyn ohi tavalla joka saa sinut ilahtumaan, siitä miten ihana oletkaan.. Silloin pitäisi vaan olla jalat tunturissa #Levi

If you think you're beyond criticism, you are wrong. This wasn't supposed 2 become the Non Self-Criticism Club.

Saat kaulaasi roikkumaan epäluotettava -kyltin kun kuvittelet voivasi pitää salaisuuden opettajaltasi. #yoga

-.-
Nuclear wind One. Nuclear Wind ending.
Minua ei kyllä muista sadan vuoden päästä kukaan [intuitiivisena ihmisenä]. Se ei riitä että pystyt todistamaan, ettet ole lapsellinen -z- sun pitää pystyä korvaamaan välittömästi joka tilanteessa se lapsellinen tunne kypsästi ja viisaudella.

Viimeiset
FunnyLooking KillaHerd, man..

Ei minua jonkun toisen tämänhetkinen näkemys kiinnosta ( vaikka olisi ihanasti nyöreillä paketoitu koiranpaska) koska tahdon lisätä uskoa itseeni. Kunnes Faith No More. Niin joten kuka jaksaa vinettää siitä, että yksi haluaa käyttää sanaa "paituli" ja toinen diggailla Saamien joikaamista..?

Alin tekijä, jota ei kohdata niin raa'asti?

Sinulla ei ole hätää, ei se mitään. Eikä sinulla ole varaa, olet vieläkin yhtä... Hänellä oli ollut yö muuntokorvan alassa.. Kelaa paljon sellasella Nuke:lla pystyy tappaa!!
-"You can tell me what it was, once."

Kaikki pahat taiteentekijät: "Mun ei olis ikinä pitänyt vaihtaa viikkoon."

Jos 80% meidän kommunikaatiosta on sanatonta, miten voit oppia televisiosta.......... #SoDumb

I'm not @TheConformity
Voidaan laatia sääntöjä

Täysin päättäväisenä pettymykseen
Enkö luota siihen, etten saa PuzzerJack -peliin?

Oletko SoMessa?
-"SoMe on kuolleen miehen hourailuja. Ei ole järkeä kiihdyttää itseään huutamalla."

ernobbs-returns
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Tammi 2023, 23:03

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ernobbs-returns » 23 Tammi 2023, 23:07

Moro, oon Ernomies Kuopiosta ja olen pohtinut kauankin näitä yliluonnollisia asioita ja tulin hakemaan lisätietoja kaikesta siitä mitä valtamedia jättää meille kertomatta.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa