Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 31 Heinä 2014, 12:13

Tervetulotoivotukset kaikille uusille!
Siitä vaan troolaamaan (huom: ei trollamaan) foorumia ja laittamaan omia mielipiteitä ja kokemuksia luettavaksi niin jos meininki vaikka vähän elävöityisi.
"There's something out there and it ain't no man"

Surkea
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Maalis 2012, 14:52

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Surkea » 23 Loka 2014, 14:08

Hei vaan, olen jo pari vuotta sitten tunnuksen tänne tehnyt mutta en ole muistanut esittäytyä joten tehdäänpä se sitten!
Pian 22 vuotias nainen Seinäjoelta, liityin foorumille asuttuani pitkään talossa jossa uskon yhä kummittelevan, halusin lisätietoja ja mielipiteitä henkimaailman asioista ja enimmäkseen täällä sitten lurkkaankin keskusteluita. :)

sleepout9
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Joulu 2014, 10:22

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja sleepout9 » 01 Joulu 2014, 10:29

Moikka!

Minä olen sairaan mielen omaava huumebloggari Pohjois-Savosta. Tulin vain katsomaan teitä/tätä foorumia. Kyllähän noita ufoja on, se on varma. Monellakin sellaisia kokemuksia.

http://sleepout9.wordpress.com
http://raivari.tictail.com/

Kieran
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 03 Huhti 2015, 20:58

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kieran » 03 Huhti 2015, 21:25

Heippa!

Olen yli kolmekymppinen nuorimies ja kaikki yliluonnollinen ja kauhugenre on kuulunut elämääni aivan taaperoiästä asti. En ole koskaan varsinaisesti uskonut yliluonnollisen olemassaoloon, mutta niin kuvitteelliset tarinat kuin huhutkin sen suhteen on aina kiehtoneet mua. Joten tämä foorumi vaikuttaa paikalta jossa saattaisin viihtyä.

Olen hyvin luova sielu ja harrastuksiini kuuluu luova kirjoittaminen, fanivideoiden tekeminen, foorumiroolipelit ja jossain määrin grafiikoiden väsääminen (lähinä omille netisivuilleni.) Pelaan myös paljon retroja videopelejä, ja pidän myös lautapeleistä.
Fanitan lukuisia asioita. Yliluonnolliseen liittyvistä mm. Harry Potter, Taru Sormusten Herrasta, Buffy Vampyyrintappaja / Angel, Grimm, The X-Files, Halloween (pyhäinmiestenpäivä/traditio ja kaikki siihen liittyvä), ja yleisesti ihmissudet.
Harry Potter: Hogwarts Refounded (foorumiroolipeli)
Sijoittuu yleisesti ja pääsoin Potter-universumin vuosiin 1980-1992, pienen erikoisen lisämausteen kera.

redrum666
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Touko 2015, 15:46

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja redrum666 » 12 Touko 2015, 16:03

Tervehdys kaikille tasapuolisesti.reilussa kolmissakympissä menevä,savolainen jääräpää.Paljon nähnyt,ehkäpä liiankin.Itseäni lähellä olevat asiat tiivistettynä tatuoinnit,lävistykset,eläimet,hc kauhu,peleinä ja elokuvina,rajatieto kaikella mahdollisella tavalla.ja ihmiset joillekka voi puhua kokemuksista mitkä ovat seurannut pienestä natiaisesta lähtien.Tuossapa jonniillainen lista mikä tuli ensin mieleen.

Avatar
GreenCrow
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Elo 2015, 17:04

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja GreenCrow » 06 Elo 2015, 17:26

Hei,
Olen parinkympin muutamalla numerolla ylittänyt naisihminen Tampereelta.
Alunperin tulin ja rekisteröidyin siksi, että saisin tätä kautta vihiä hylätyistä paikoista, sillä valokuuvaaminen hylätyksi OLETETUN talon pihalla oli... noh... mielenkiintoista sekin :)

Lapsesta asti minua on dinosaurusten lisäksi kiehtonut kummitustarinat, aavemaiset ilmiöt, rajatieto siis. Hyllyt pursuavat lapsena kerättyä kirjallisuutta aiheeseen liittyen ja kyllä sitä ihan näinkin kypsällä iällä tulee vielä osteltua, jos vaan eteen sattuu osumaan. Paranormaalin tutkiminen on siis täysin normaali asia elämässäni. Myönnän olevani skeptinen kaikkea yliluonnollista kohtaan ja pyrinkin kaiken selittämään järjellä, vaikka omiakin outoja kokemuksia on sattunut.

Mitäpäs sitä muuta tässä turisemaan, suuntaan nokkani kohti foorumin sisältöä. Kiitos, hei, ja törmäillään!
Mitä haamu sanoi toiselle?
- Uskotko ihmisiin?

Avatar
Usla
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Syys 2015, 21:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Usla » 08 Syys 2015, 22:18

Termos!
avarakatseinen 27-vuotias vantaalainen on löytänyt tiensä tälle foorumille. Mielipiteitä on yhtä paljon kun on ihmisiä ja niistähän onkin mielenkiintoista keskustella. Omassa elämässä on tullut nähtyä sekä koettua kaikenlaista ja huippua on huomata, että muillakin ihmisillä sattuu ja tapahtuu enemmän tai vähemmän(aina vaan parempi jos enemmän :>).

Yliluonnolliset teemat ovat olleet lähellä sydäntä jo ammoisista ajoista ja kun tieto lisääntyy niin kiinnostus kasvaa. Pidän mielen avoinna ja uskon, että myös monet tällä foorumilla lurkkivat ihmiset tekevät samoin. Tiede on kyllä oma tukipilari, mutta jätän silti sijaa mielikuvitukselle. Harrastuksista yötaivaan tutkiminen(kaukoputki), "hylättyjen paikkojen" valokuvaus, meditointi, tarot ja yleinen tiedon hankkiminen yliluonnollisista aiheista sivuavat tämän foorumin teemoja(koska niitä muita harrastuksia on myös läjä kuten elokuvat, pc-pelit jne.) ja kiinnostusta moniin eri juttuihin riittää. Monille varmasti aika vanha juttu, mutta sain hankittua ensimmäisen ouija-lautani juuri viime viikolla ja piakkoin ajattelin vihkiä sen käyttöön(kuulostaapa juhlalliselta vaikka kyseessä on pala pahvia :D).

Hyvää jatkuvaa vuotta foorumilaisille ja pidetään jutut outona :)
An open mind is more than enough.

satumaa79
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 10 Syys 2015, 23:13

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja satumaa79 » 10 Syys 2015, 23:24

Hello!Juuri rekisteröitynyt,kaikki paranormaalit illmiöt kiinnostavat.(*^__^*)

Avatar
Mysticpaw
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Syys 2015, 11:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mysticpaw » 24 Syys 2015, 11:26

Hei!
En tiedä onko tämä koko paikka enää toiminnassa, mutta ajattelin silti liittyä. Muutin vajaa kuukausi takaperin Seinäjoelle ja olisi mukava löytää samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä lähiseudulta. Olen vuonna 1988 syntynyt, paranormaaleista asioista kiinnostunut ihminen. En oikein jaksa uskoa mihinkään, mutta toivoisin saavani todisteita/kokemuksia ns. yliluonnollisesta, jos sellaista ylipäätään on. Olen myös kiinnostunut pakanauskonnoista kuten asatru, suomenusko ja luonnon uskonnot ylipäätään, lähinnä niiden mytologioiden takia. Mielestäni enkelihoidot yms. ovat humpuukia ja ihmisten huijaamista, joten sellaisia ei minulle kannata tarjota. :p
Nyt on kovasti kiinnostanut löytää kummitustaloja Seinäjoen seudulta. Täällä on muutama julkinen rakennus, jossa huhutaan olevan jonkilaista paranormaalia toimintaa. Kun kyseessä on julkinen rakennus, niin uskottavuus on mielestäni aika heikolla tasolla.
Kuulin vanhasta talosta Ilmajoen Kiikerinkylässä, jossa kummittelee. Siellä asunut mies henkilö on aikoinaan ollut kauhea eläimiä kohtaan, eikä oikein mukava perheelleensäkään. Marjastaja, joka oli talon läheisyydessä ollut poimimassa, kuuli kavion kopsetta, vaikka paikka oli täysin autio. Kyseisestä paikasta ei ole tietoa muuta kuin paikallisilla. En edes tiedä tarkemmin sen sijaintia. Siellä voisi olla mukava käydä tutkimassa, jos se on mahdollista ja jos joku tietäisi missä se on. En usko ennen kuin näen mokomat kummitukset. :D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 24 Syys 2015, 15:03

Elämä opettaa. Mikä on humpuukia yhdelle, ei ole sitä toiselle. Minkälaisten lasien läpi (suodattimet) haluat asioita katsoa, se määrittelee oman totuutesi. Kannattaa katsoa avoimesti kaikkea mitä elämä eteen tuo. Tervetuloa palstalle omasta puolestani, vähän hiljaistahan täällä on ollut.

Ziblomax
Kummitus
Viestit: 62
Liittynyt: 07 Joulu 2015, 21:57

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 07 Joulu 2015, 22:19

Täällä ollaan.

Kyseessä miespuolinen outoilija pk-seudulta. Erilaiset henkiset ja hengelliset asiat ovat kiinnostaneet teini-iästä asti. Ikää on jo reilusti päälle kolmenkymmenen, joten senioriosastolle täkäläisittäin taidetaan kuulua. Tietoa on karttunut reilusti erilaisita uskonnoista, uskomuksista, filosofioista ja oppijärjestelmistä. Mikään ei ole kahdenkymmenen vuodenkaan aikana täysin vakuuttanut minua. Olen lievästi antroposofiaan ja teosofiaan suuntautunut.

Niinsanottuja korkeampia totuuksia en ole saanut selville edes tyydyttävällä tasolla. Varovasti kuitenkin uskon kokemusteni valossa, että on olemassa joku rinnakkaistodellisuus ja selitys kaikelle, johon yritän päästä sisään.

Jatketaan.

Avatar
Karri97
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 23:16

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Karri97 » 16 Maalis 2016, 19:39

Hei!

Liityinkin foorumille jo vähän aikaa sitten mutten ole esitellyt itseäni enempää.

Olen miespuolinen hengellisistä asioista kiinnostunut uskova, joka on myös avoin muidenkin ihmisten maailmankuville :) Olen ollut muksusta asti kiinnostunut vähän paranormaaleista asioista, mutta sattuneiden tapahtumien vuoksi koitin yhdessä välissä unohtaa kaiken tämän. Traumoista parantuneena ajattelin pistäytyä tälle foorumille tutkailemaan teidänkin kokemuksianne. Ehkä se edistäisi minunkin vointiani.

Paljon voimia ja siunausta teille.
Muistakaa että mitä ikinä tapahtuukin herra rakastaa teitä.
~Teboilerotiikka~

Avatar
Karri97
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 23:16

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Karri97 » 17 Maalis 2016, 11:24

Intiaani kirjoitti:Mikä herra? Luoja on kokonaisuus , ihmisillä on sukupuoli.


Kyllä, luoja on kokonaisuus. En kiistä tätä. Enkä myöskään ole määrittämään luojan sukupuolta/ sukupuolettomuutta. Luultavasti kukaan ei ole. Henkilöhkohtaisesti seuraan kuitenkin raamatun oppeja ja koen itse oikeaksi käyttää nimitystä "herra" tai "isä"
~Teboilerotiikka~

Raven94
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Maalis 2016, 19:24
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Raven94 » 17 Maalis 2016, 19:29

Olen yliluonnollisista asioista kiinnotunut henkilö. Nykyään asun Nivalassa, mutta alkujani olen kotoisin Kuopiosta. :)

Avatar
Karri97
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 23:16

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Karri97 » 21 Maalis 2016, 13:39

Raven94 kirjoitti:Olen yliluonnollisista asioista kiinnotunut henkilö. Nykyään asun Nivalassa, mutta alkujani olen kotoisin Kuopiosta. :)

Tervetuloa joukkoon
~Teboilerotiikka~

Avatar
Johanness86
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2016, 20:36
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Johanness86 » 20 Kesä 2016, 18:19

Terve ja terveyttä! Olen 6.6.1986 kello 6:51 syntynyt suomalainen miehen alku, joka on Luoja avaruuden, jumalaisen valon johdattama elämän palvoja ja oppi tien kulkija. Olen tieteishengellinen maailmankansalainen joka nojautuu filosofiaan ja hengellisyyteen aika usein... Tiede (kaikenlainen), uskonnot, historia ja urheilu kiinnostaa... Minua kiinnostaa myös taikuus osana hengellisiä asioita. Kykenen luomaan visioita, näen enteitä, puhun henkien kanssa ja minua kiinnostaa telepatia ja moni muu "yliluonnollinen" taito, mutten osaa telepatiaa taidokkaasti suorittaa... Ajatusten, sielunkuvien katselu on mielenkiintoista... zenin ja shamanismin kautta aloin käsittämään paljon maailmaa ja ihmisiä, toki psykologia, hengelliset opit ja tieteen teoriat saivat minut kiinnostumaan paljonkin maailman menoista... Haluaisin löytää samankaltaisia ihmisiä lisää elämääni ja saada uusia ystäviä ympäri maailmaa... Uus lempi sarja on ehottomasti HBOn the magicians ja rakastan paljon lukemista, taiteilua, urheilua ja mietiskelyitäni. Osittain olen hieman yksinäinen ja käyny totta tosiaan lapsuuden ja nuoruuden aikana läpi aika moisen helvetin, nyt kamppailen demonisia puoliani vastaan ja koitan hiota timanttiani loisteeseen... Siunattua elon jatkoa ja rakkauden täyteläistä kasvua kaikille...

Avatar
Speeeed
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Kesä 2016, 16:35

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Speeeed » 23 Kesä 2016, 22:50

Speeeed on yksinäinen susi ja kulkija joka ei luota ihan helpolla muihin. On nähnyt kuolemaa, paranormaaleja ilmiöitä, ufoja jne. Ei pelkää kuolemaa koska tietää ettei se ole loppu vaan jatkumo elämälle(kokemus). Auttaa pulassa olevia mutta pysyy tuntemattomana. Ystävänä uskollinen vihollisena armoton.

Avatar
Karri97
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 23:16

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Karri97 » 27 Kesä 2016, 01:20

Speeeed kirjoitti: Ei pelkää kuolemaa koska tietää ettei se ole loppu vaan jatkumo elämälle(kokemus).

Hei!
Olisin hyvin kiinnostunut "kuoleman" jälkeisestä kokemuksestasi, eli rajatapauksestasi. Millainen kyseinen matkasi oli?
~Teboilerotiikka~

Avatar
Johanness86
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2016, 20:36
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Pyhä liekki palaa...

ViestiKirjoittaja Johanness86 » 16 Heinä 2016, 11:36

http://pyhanliekinseurakunta.omasivu.fi/ Käykääs kattoo, löytyy tekstiä kaikenlaista... Terveisin Jumalaisen valon pastori Johanness

Henry
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Loka 2016, 02:29

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Henry » 28 Loka 2016, 03:15

Helloween. Pakko oli tulla kattoon kuis kaheleita täällä on. Toki voi yrittää "käännyttääkkin" mutta vaikeeta on :). Tuun kattoon vaikka kauemmaksikin jos jotain henkiä/ yliluannollista näytät.. josko jonkun oppiaineen yliopistolle sit laittais?? Ku jotain löytys?


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron