Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Faceless
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 18 Heinä 2010, 16:56

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Faceless » 18 Heinä 2010, 22:43

Hei kaikki karvaiset ystävät.

Rekisteröidyin vihdoin tänne foorumille, vaikka paranormaaliblogia on tullu seurattua jo lähes pari vuotta. Tähänväliin on varmaan hyvä esittäytyä muille PB foorumilaisille.

Ikää on kertyny huikeat 19 vuotta (Olen täysikäinen, en aikuinen ; ) ) joista suurin osa meni maalla. Nykyään elelen täällä Helsingin seudulla. Matkustelen aika paljo ympäri Suomea sillo ku junalla pääsee tahi bussit ei lakkoile.
Kiinnostuksiin kuuluu tottakai paranormaalit aiheet. Enimmäkseen tulee luettua muiden kokemuksia hengistä, kummitteluista ja poltergeisteista. Musiikkia tulee paljo kuunneltua. Nykyää menee kaikki laidasta laitaan, vaikka nuorempana tuli kuunneltua eniten KoRnia, System of a downia ja muuta raskaampaa musiikkia. Muut kiinnostukset on sitte: Vaatteet, leffat, ulkona oleskelu ja pelit (kauhupelit on suosikkeja vaikka pausea tulee hakattua tiuhaa tahtia ^^' )

Luonteeni on positiivinen ja olen suvaitsevainen, myös kovin empaattinen ja välillä jopa ylienerginen. Suusta tulee päästettyä aika random juttuja. Toki joskus on aikoja jolloin vajoon "koomaan" ja kaikki maistuu puulta, mutta eiköhän me kaikki joskus. Tykkään keskustella aiheesta ku aiheesta, eikä oo aihetta jota pitäis hävetä meizin seurassa.

Tähän laitettakoon vielä että _suuri_ haaveeni on löytää mukava porukka jonka kanssa käydä hylätyillä taloilla/kummittelevissa paikoissa. Ihanteellinen paikka olisi uudellamaalla, muttei toinenkaan paikkakunta ole este.

Kaikille tiedoksi, koska sehän teille tuli ekana kysymyksenä mielee: Tykkään maksalaatikosta.
:alienownage: <- Om nom nom nom nom
Kiitos

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja akba » 18 Heinä 2010, 23:11

Tervetuloa vain :D
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 27 Heinä 2010, 02:34

olen nuorehko tieteellisesti ajatteleva henkilö, joka tuli tänne etsimään vahvimpia argumentteja minkään vale-tieteen tai muuten paranormaalin puolesta. mielestäni paranormaalin ajattelutavan suurin ongelma on se, että selitetään selittämätöntä ilman tieteellistä tutkimusta, eli ei kehdata tunnustaa ettei asiaa tiedetä vielä.
en pidä salaliittoteorioista enkä taikauskosta.
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Heinä 2010, 14:08

Hea-Ateist kirjoitti:olen nuorehko tieteellisesti ajatteleva henkilö, joka tuli tänne etsimään vahvimpia argumentteja minkään vale-tieteen tai muuten paranormaalin puolesta. mielestäni paranormaalin ajattelutavan suurin ongelma on se, että selitetään selittämätöntä ilman tieteellistä tutkimusta, eli ei kehdata tunnustaa ettei asiaa tiedetä vielä.
en pidä salaliittoteorioista enkä taikauskosta.

My type of person exactly. :) Tervetuloa, toivottavasti viihdyt.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
JackPackage
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Heinä 2010, 10:05

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja JackPackage » 28 Heinä 2010, 13:32

Terve vaan kaikille!

Parisen vuotta aktiivisesti PB:tä seuranneena päätin vihdosta viimein ottaa osaa keskusteluihin ja sitä kautta ehkä tuoda vähän omaakin näkökulmaani esille näissä polttavissa asioissa. Nii ja ympätään tähän vähän nuoleskelua samalla mukaan. Pakko kyl nostaa hattua Wesballe ja pojille hienosta ja erittäin mielenkiintosesta sivustosta! :tapu:

Nimimerkin takaa löytyy neljännesvuosisadan ikänen jamppa pirkanmaalta, joka on käyttäny lukuisia tunteja tähtien tiirailuun näkemättä mitään tähdenlentoo jännempää. Kohokohtana vuosien bongailus on ehkä tähdenlento joka räjähti lopuks! 8)

Oon aina pyrkiny suhtautuun asioihin kovinkin jalat maassa-asenteella. Pyrin tarkasteleen asioita kriittisesti ja vähän useemmasta näkökulmasta. Useimmiten kun asioihin löytyy ihan järkeväkin selitys. Mut pakko se on myöntää, et joskus innostun vähän liikaa. Syytetään tästä vaikka vilkasta mielikuvitusta...

Suurimpana mielenkiinnon kohteena on UFO:t yms. extraterrestiaali meisinki sekä suurvaltojen toteuttamat hyshys-projektit. Mitä tulee noihin henkimaailman asioihin... No, en pidä itseeni mitenkä kovinka henkisenä ihmisenä...

Näillä mennään!
1+1=2

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Heinä 2010, 03:58

Tervetuloa joukkoon iloiseen. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Demoni
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Elo 2010, 13:52
Paikkakunta: eura,finland
Viesti:

Esittely Demoni

ViestiKirjoittaja Demoni » 07 Elo 2010, 14:11

hei ole 47 vuotias mies satakunnasta, mielenkiinnon kohteina aaveet ja paranormaalit ilmiöt yleensä.
LOL

Avatar
Milky way
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 11 Elo 2010, 22:20

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Milky way » 11 Elo 2010, 22:34

No heippa.
Kiinnostuksen kohteena tiede ja erityisesti psykologia. Haluan kovasti tietää millaisia ovat ihmiset jotka uskovat kummituksiin ja vastaaviin, ja löytää syitä miksi jotkut luulevat näkevänsä niitä.
Harmi.

Avatar
starwood
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Elo 2010, 23:43

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja starwood » 11 Elo 2010, 23:50

Aikuinen jäbä pääkaupunkiseudulta, mukana hyvällä spiritillä. Olen lueskellut foorumia muutamia kertoja ja nyt on suuri kynnys ylitetty rekisteröitymisen myötä. Tuolla on monia mielenkiintoisia aiheita, taidanpa lähteä lähipäivinä mukaan myös keskusteluihin.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jopelius » 12 Elo 2010, 15:58

En ole varmaan kovin uusi enää, mutta en ole esitellytkään itseäni vielä :D

Olen 16 vuotias poika (mies? :D) Mäntyharjulta. Kiinnostaa kaikki paranormaaliin, ufoihin yms. liittyvä.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

DivineLight
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Loka 2010, 02:04

Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja DivineLight » 04 Loka 2010, 02:16

Hei!

Löysin tämän mielenkiintoisen sivuston ja ajattelin liittyä mukaan.

Etsin vastauksia kaikkiin elämää suurempiin ja pienempiin kysymyksiin. Tunnen että ihmiset ovat heräämässä henkisyyteen ja niin on käynyt myös ystäväpiirissäni. Eräs ystäväni alkoi yllättäen kanavoimaan omaa enkeliään eräällä kokoontumiskerrallamme. Olin todistamassa tätä ihmettä...kynä vain lähti liikkeelle itsestään vaikka mitään yhteydenotto yritystä ei ollut sillä hetkellä :)

Olemme avanneet juuri äskettäin blogin näille kanavoinneille.
http://uusiyhteys.blogspot.com/

Tervetuloa lukemaan!

Avatar
Brazel Ranch Cowboy
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Loka 2010, 17:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Brazel Ranch Cowboy » 13 Loka 2010, 23:56

Tervehdys.
Olen lukenut blogia muutaman kuukauden, mutta vasta nyt päätin rekisteröityä ja kirjoittaa tänne.
Olen 30-vuotias toimittaja ja olen ollut kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä lapsesta lähtien. Olen työssäni tavannut ihmisiä, jotka ovat olleet paranormaalien ilmiöiden keskiössä ja 13 vuotta sitten olin myös itse todistamassa ufohavaintoa.
Olen äärimmäisen kiinnostunut keskustelemaan kaikenlaisista ilmiöistä erilaisten ihmisten kanssa sekä täällä foorumilla että sähköpostitse.
Omakohtainen ufohavainto vuodelta 1997. Usea henkilö näki samaan aikaan kanssani kaksi peltiufoa. Tapauksesta tehtiin myös raportti. Tutkijat eivät voineet selittää, mitä näimme.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Loka 2010, 02:14

Hei kaikille! Mä oon kreikkalainen 49-vuotias nuori tyttö (he he). Mä oon opiskellut eri kieliä Helsingin yliopistossa ja mä oon työskennellyt sen jälkeen opettajana Kreikassa. Viime vuosina olen jatkanut uusia opintoja Jenkeissä ja mä valmistuin hypnoositerapeutiksi. Kaikki paranormaali kiinnostuu, mut mä erikoistun pahoihin henkiin :demonbunny: ja niiden poistamiseen. Vapaa-aikaa on vähän, eli en tule kirjoittamaan paljon täällä, mutta haluan pitää yhteyttä suomen kieleen. Mä puhuin joskus 13 kieltä, mut ne unohtuu pikku hiljaa ja mä haluan pitää yllä ainakin 8 niistä.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Loka 2010, 22:13

Mahtavaa. Tervetuloa Koalani. :) :peukku:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Mannish Boy
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Loka 2010, 14:19

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mannish Boy » 19 Loka 2010, 23:30

Olen 87- vuonna syntynyt "perus-sälli." Olen koko ikäni ollut hyvin kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta ym. ja lähiaikoina olen jälleen pitkän tauon jälkeen antanut asialle enemmän tilaa mielessäni. Paranormaaliblogia oon seuraillut jo todella kauan, mutta nyt sain vasta aikaseks kirjautua tänne foorumille. Ymmärrystä riittää juttuun ku juttuun, koska itse nähnyt ja kokenut kohtalaisen paljon. Sitä en pidä huonona asiana vaan pidän itseäni onnekkaana ;) . Ps. Nähkää, kuulkaa ja kokekaa. Avatkaa silmänne.
:ghost: :ufo: :alien: :angel:

Avatar
SeRaL
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Loka 2010, 22:53

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja SeRaL » 28 Loka 2010, 23:09

Ilmoittaudun joukkoon tummaan ;)

Olen lähes nelikymppinen naiseläjä ja koska tätä blogia on nyt parisen vuotta tullut luettua, niin päätin viimein rekisteröityäkin.
Kotoa löytyy 3 muksua, 2 koiraa, kissa ja 4 rottaa, siinä on mun pääharrastus ja se, joka pitää mimmin kiireisenä :) Omien kokemusten vuoksi uskon aaveisiin, vaikka on sitä omaa järkeäänkin tullut epäillyksi :roll:

Hitsi, onpas nyt vaikeaa kertoa itsestään... Siinä kai ne tärkeimmät tulikin? Tervehdys kaikille :)
~ SeRaL ~

Vittumaisella akalla ja syövällä on se ero, että syöpä kehittyy ja sen kanssa on kivempi elää...

seamrog
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Loka 2010, 13:10
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja seamrog » 30 Loka 2010, 13:38

Moroo.

Olen 20-vuotias naispuolinen olio Helsingistä.

Olen koko ikäni ollut kiinnostunut paranormaaleista asioista ja noituudesta sun muusta, ja asioita on tullut koettua jos jonkinmoisia (kummituksia, ennustamista, etiäisiä, etc etc etc).

Minulla on kaksi lasta ja avomies.

Jos tahtoo minusta jotain tietää enemmän, voi klikata itsensä tuonne: http://liikaakahvia.blogspot.com/
Freedom has a meaning for me.

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ernest » 30 Loka 2010, 16:24

Terve!
Olen 16 vuotta vanha poika. Harrastuksia ei ole vaan vapaa-ajalla pelaan ja dataan ja jotain, viihdyn ihan hyvin myös omissa oloissani.Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä blogia ja foorumia lueskellut ja päätimpä nyt sitten vihdoin rekisteröityä tänne. Olen ollut jo lapsesta saakka kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä haamuista,ufoista yms. ja tutkinut näitä asioita netistä, vaikkei aineisto netissä niin luotettavaa aina olekkaan, varsinkaan videot :mrgreen:.Iän myötä tullut skeptisempi näkökanta mukaan.

Avatar
mothwoman
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Marras 2010, 23:03
Paikkakunta: Joensuu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja mothwoman » 09 Marras 2010, 23:40

Moik!

Olen 23v. naisenalku ja pikkutytöstä lähtien kiinnostunut kaikesta paranormaalista kun isoveli tutustutti X-filesiin ja muihin epänormaaleihin aktiviteetteihin. Olen ammatiltani eläintenhoitaja ja elelen kahden kissan kanssa Joensuussa. Sattuneesta syystä olen erittäin kiinnostunut kryptozoologiasta, lisänä ainakin ufot ja salaliittoteoriat. Muita kiinnostuksen kohteita/harrastuksia ovat oikeat eläimet ja niiden käyttäytymisen salaisuudet, musiikki (pääasiassa Muse, punk ja rap), lukeminen (Lovecraft + muu kauhu sekä outous), elokuvat (ykkösenä Donnie Darko, muut tulee kaukana perässä) sekä erilaiset henkiset suoritteet mm. meditointi, lucid-unet ja itsensä/jonkin suuremman merkityksen löytäminen ja persoonan sekä kokemuksien kautta rikastuminen.

En ymmärrä miksi löysin PB:n vasta joku aika sitten, ilmeisesti elämässäni on tällä hetkellä eriyinen vaihe meneillään jonka takia etsiydyn näiden asioiden pariin.

Navus
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Marras 2010, 18:56

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Navus » 15 Marras 2010, 19:52

Tervehdys!

Olen pääkaupunkiseudulta kotoisin oleva mieshenkilö. Ikää on vielä (onneksi) alle 30.

Olen kiinnostut paranormaaleista ilmiöistä asiana sinänsä, en varsinaisesti niiden sisällöstä. Pidän itseäni skeptikkona ja en usko kummituksiin, ufoihin tai vastaaviin kokemuksiin. Taustani johtavat psykologiaan ja käyttäytymistieteisiin, joiden kautta yritän omiakin epätavallisia kokemuksiani peilata. Ihmisen mieli ja kyky tuoda esille outojakin asioita ja ajatuksia on paranormaalien ilmiöiden kokemisen mielenkiintoisinta antia. Olen myös perehtynyt laajahkosti filosofiaan ja erityisenä mielenkiinnon kohteena on abstrakti ajattelu ja miten jotkut yksilöt pystyvät mielessään luomaan monimutkaisia ja toimivia ajatuskokonaisuuksia, jotka on lähes mahdotonta purkaa kirjoitettuun muotoon. Filosofiselta ja pseudotieteelliseltä näkökannata olen joskus lukenut enemmänkin okkultismista ja vastaavista koulukunnista, mutta ne ovat mielestäni vain hyvää iltalukemista.

En kuitenkaan väitä, että näitä asioita kokeneet henkilöt olisivat ne päässään keskineet 8) . Luen mielelläni paranormaaleista kokemuksista ja mietin niitä itse. Valitettavasti en hirveästi itse niitä koe.

Siinä lyhyesti, odotan innolla tulevia keskusteluita!

-Navus


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa