Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Marras 2010, 06:11

Tervetuloa viihtymään. :) :peukku:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

mv79
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Marras 2009, 01:22

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja mv79 » 11 Joulu 2010, 05:22

heips tämmone 32 v kaakkois-suomesta eniten kiinostaa ufot mutta kyllä uskonnotkin ja muu paranormaali kiinostaa
harastuksia pelit,musiikki ja autot.

Justroudkill
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 11 Loka 2009, 15:32

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Justroudkill » 15 Joulu 2010, 18:00

Näh jäh, kun ei ole muutakaan tekemistä juuri nytten niin taidan esittäytyä foorumilaisille.

Eli täällä tällate 21 vuotias maalta tampereelle muuttanut likka joka omaa hiukan kaksijakoisen suhtautumisen näihin paranormaaleihin juttuihin. Olen 80% skeptikko paranormaalien juttujen suhteen mutta omaan kyllä puolen joka sanoo että ei kaikki jutut voi olla pelkkää puppua, varsinkin jos kuulee kokemuksia yliluonnollisesta ihan niinkin luotettavista lähteistä kuin omilta tutuiltaan. Itse en omaa mitään yliluonnollista tapahtumaa elämässäni joten ymmärtänee siksi skeptisyyteni. Täällä foorumillä lähinnä vain katselen ja lueskelen muiden kokemuksia yliluonnollisesta.

Itselleni ne mielenkiintoisemmat ilmiöt käsittää henkimaailmaa.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Joulu 2010, 10:21

Justroudkill kirjoitti:ihan niinkin luotettavista lähteistä kuin omilta tutuiltaan.

?

Niin ja tervetuloa vain.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Mimmu
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 18:02
Paikkakunta: nokia
Viesti:

moi

ViestiKirjoittaja Mimmu » 17 Joulu 2010, 20:07

olen 25 vuotias nainen ja kiinnostunut paranormaaleista asioista, esim aaveista.Ystävälläni on sivusto Http://aaveetsivät.wall.fm kiinnostuneet tervetuloa :tapu:
Totuus on jossain tuolla kaukana

Avatar
Christyyh
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 02:40
Paikkakunta: Gallifrey
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Christyyh » 18 Joulu 2010, 17:17

Moih. Iältäni 13 vuotias tyttö eli yläasteen 7. luokkaa käyn. Vaikka olenkin nuori niin älkää silti aliarvioiko mua :demonbunny: Kuitenkin. Uskon alieneihin, noituuteen, kummituksiin, demoneihin ja joihinkin muihin asioihin. Ateistikin olen. Täällä foorumilla lähinnä katselen ja saatan itsekkin rustata jotain eri aiheisiin. Eniten minua kiinnostaa avaruus ja avaruusolennot. Ehkäpä juuri siksi mä tykkään jonkinlaisista scifi -sarjoista. Stargate, Supernatural, V, X-Files, Doctor Who, Smallville, 4400, Aikahyppy, Dollhouse, Torchwood, Eureka, Journeyman, FlashForward ja tietysti Heroes kuuluvat niihin scifisarjoihin mistä tykkään jonkin verran. Oikeastaan suurin osa kuuluu suosikkisarjoihini :'D Esim. Doctor Who.

Salaliittoteoriat, meditointi, lucid-unet ja erityisesti ihmisen kolmas silmä kiinnostavat. Olisi ihan jännä saada oma tietoisuus laajenemaan sen kolmannen silmän avulla. Ikävä kyllä mun kavereita ei pahemmin kiinnosta samat asiat. Olen lähes koko elämäni ollut kiinnostunut kaikenlaisista paranormaaleisra asioista. Noituuskin on tässä lähiaikoina alkanut kiinnostamaan. Ja noi aurat.

Tykkään laskettelusta talvisin ja kokis on lempi virvoitusjuomani. Paranormaali blogia oon ihan aktisti seurannut vaikka se joskus vähän jää taka-alalle. Vapaa-aikaa mulla kyllä on paljon ja kiinnostunut olen näyttelijänurasta. Avaruudenkin parissa olis ihana työskennellä joskus ja arkeologia kiinnostaa todella paljon. Ehkäpä voisin työskennellä aikuisena monen alan parissa. Toivotaan parasta. Huolestuttaa vähän ettei unelmat toteudu.
Human: OMG. What the hell is that? Is it a Alien?
Alien: Eh.. well, it's just me. Christyyh.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 19 Joulu 2010, 16:25

Christyyh kirjoitti:Moih. Iältäni 13 vuotias tyttö eli yläasteen 7. luokkaa käyn. Vaikka olenkin nuori niin älkää silti aliarvioiko mua :demonbunny: Kuitenkin.

Miks mulle tuli tuosta heitosta tämä biisi mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=reuPTLd9f1g :D

Ei vaan hieno homma saada uutta verta keskusteluun. Että terevetuloa remmiin. :)

Avatar
Christyyh
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 02:40
Paikkakunta: Gallifrey
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Christyyh » 20 Joulu 2010, 01:17

Vic Rattlehead kirjoitti:
Christyyh kirjoitti:Moih. Iältäni 13 vuotias tyttö eli yläasteen 7. luokkaa käyn. Vaikka olenkin nuori niin älkää silti aliarvioiko mua :demonbunny: Kuitenkin.

Miks mulle tuli tuosta heitosta tämä biisi mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=reuPTLd9f1g :D

Ei vaan hieno homma saada uutta verta keskusteluun. Että terevetuloa remmiin. :)

Juuh :'D Ennenkin olen tällä forkalla vieraillut (en kirjoittanut mutta lueskellut kyllä) ja nyt pari päivää sitten vasta rekisteröidyin.
Human: OMG. What the hell is that? Is it a Alien?
Alien: Eh.. well, it's just me. Christyyh.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 20 Joulu 2010, 21:54

Christyyh kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:
Christyyh kirjoitti:Moih. Iältäni 13 vuotias tyttö eli yläasteen 7. luokkaa käyn. Vaikka olenkin nuori niin älkää silti aliarvioiko mua :demonbunny: Kuitenkin.

Miks mulle tuli tuosta heitosta tämä biisi mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=reuPTLd9f1g :D

Ei vaan hieno homma saada uutta verta keskusteluun. Että terevetuloa remmiin. :)

Juuh :'D Ennenkin olen tällä forkalla vieraillut (en kirjoittanut mutta lueskellut kyllä) ja nyt pari päivää sitten vasta rekisteröidyin.

Itse taisin aloittaa 2008 (?) täällä, jotta olin silloin 14.
Nyt 16 FTW.

No worries, tervetuloa :)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

anuvaan
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Joulu 2010, 19:19

anuvaan

ViestiKirjoittaja anuvaan » 23 Joulu 2010, 19:34

Löysinpä itseäni kiinnostavan foorumin,mutta pyytäisin porukka kertomaan mitä kaikkee tää sivusto tarjookaan,kun noita asioita on niin monta.Olen 30 vuotias nainen rannikolta,ja olen kokenut elämänii aikana suht paljon kummaa juttuu,viimeaikoina enemmän,sillä useat rakkaat ystäväni ovat lähteneet. xxxo,anuvaan :mrgreen:

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: anuvaan

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 23 Joulu 2010, 21:19

anuvaan kirjoitti:Löysinpä itseäni kiinnostavan foorumin,mutta pyytäisin porukka kertomaan mitä kaikkee tää sivusto tarjookaan,kun noita asioita on niin monta.Olen 30 vuotias nainen rannikolta,ja olen kokenut elämänii aikana suht paljon kummaa juttuu,viimeaikoina enemmän,sillä useat rakkaat ystäväni ovat lähteneet. xxxo,anuvaan :mrgreen:

Suoraan sanottuna tää sivusto on viime aikoina ollut aika hiljanen, mutta kun juttua riittää niin on täällä väitelty elämän tarkoituksista, skeptikkojen ja "parahörhöjen" maailman katsomus eroista, että sitten ihan kyselty mielipiteitä ja näkemyksiä/vinkkejä/apua eri paranormaaleilta vaikuttavissa asioissa, että yleisellä tasolla keskusteltu paranormaaleista jutuista. Etusivulle tulee aina sillon tällöin mielenkiintosia artikkeleita joita voi lueskelle jne. Mitäs muuta me tarjotaan... Hyvää keskustelu seuraa? :P

Tervetuloa remmiin kanssa. Toivottavasti tunnet ittes kotosaksi. :)

Kosketus
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Joulu 2010, 19:48

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kosketus » 23 Joulu 2010, 21:40

Löysin sivut sattumalta ja sivuja lukiessani tuli tunne, et tätä mä oon kaivannukkin :peukku:

Nainen 40v, kotoisin Kainuusta, nykyisin Uudellamaalla.

Avatar
Naarassusi
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 26 Joulu 2010, 01:49
Paikkakunta: Seven gates of Hell

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Naarassusi » 27 Joulu 2010, 02:35

Io Pan!

Uh, esittelyt on aina aika syvältä, koska näihin ei ikinä keksi mitään ns. järkevää kirjoitettavaa, mutta kokeillaan...

Nimimerkin takaa löytyy 27 vuotta Tellusta tallannut naarassukupuolinen ihminen(?), jonka sydäntä lähellä on mm. salatieteet, esihistorialliset eläimet, pseudotieteet, uskonnot, filosofia, eläimet (kotoa löytyy eläintarha), mustavalkoiset kauhuelokuvat, kasarifantasiat ja -piirretyt, musiikki (pääosin Black metal).
Nimimerkistä johtuen en pahastu, jos porukka kutsuu Nartuksi. Nimitys on levinnyt jo nettielämän ulkopuolellekin, joka on ehkä asteenverran huolestuttavaa. :P
Jos jäi kysyttävää, älkää epäröikö kysäistä. :alien2:

Avatar
enid
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 30 Joulu 2010, 22:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja enid » 31 Joulu 2010, 00:41

Hei vain

olen tämän foorumin puitteissa ikäloppu, 30+ nainen. Olen ollut koko ikäni kiinnostunut ns. yliluonnollisista ilmiöistä, en niiden raflaavuuden takia vaan elämänkatsomukseni. Koen niin, että elämässä on vähintään yhtä paljon asioita, joita ei fyysisesti näe ja osata todentaa, kuin niitä, jotka koemme osana materiaalista todellisuuttamme. Kyse on vain näkemyskykymme puutteellisuudesta. Koen niin, että näitä kykyjä voi halutessaan kehittää, mutta myös, että joillain on siihen enemmän luontaisia kykyjä.

Minua kiinnostavat monenlaiset asiat ufoista selvänäköisyyteen ja henkioppaista telekinesiaan.

En pidä näistä keksityistä, sensaatiomaisista jutuista ja toivon, että pelottavan kummituspätkän postauksen yhteydessä (otsikossa) olisi maininta siitä, jos nauha on erityisen shokeeraava. Tietenkin tämä pelottavuus on subjektiivista, mutta en halua traumatisoida itseäni enempää. Ja kun ajattelee, että täällä on lapsiakin...

Minulla ja lähipiirilläni on kokemusta monenlaisista asioista, itselläni mm. parin vuoden poltergeist-koemus lukioaikoina ja sen takia en halua liikaa säikytellä itseäni. Minua kiinnostaa esim televisiosarja "Riivatut talot", mutta en ole uskaltanut katsoa sitä yksin ollessani, koska pelkään saavani painajaisia. Tässä joku vuosi sitten tuli subilta sellainen sarja, jossa joukko nuoria meni johonkin kummittelevaan paikkaan kuten vanhaan vankimielisairaalaan ja he saivat suoritettavakseen todella ahdistavia, mutta toisaalta mielenkiintoisia tehtäviä.

Äitini, isäni (suuri skeptikko) ja veljeni ovat nähneet ufon, veljelläni on myös jokin poltergeist-tyyppinen kokemus takana.

Haaveenani on kehittyä henkisellä tiellä esim meditaatiossa. Sinne on matkaa... Harrastan esim joogaa ja sekin tekee kyllä hyvää.

myös shamanismi yms kiinnostavat. moniko teistä harjoittaa näitä juttuja käytännössä ja ootteko yksin vai yhmässä jne?
---
Mitä korkeammalle nousemme, sitä pienemmiltä näytämme niistä, jotka eivät osaa lentää.
- Friedrich Nietzsche

Arand
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Tammi 2011, 18:52

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Arand » 02 Tammi 2011, 19:01

Iltaa kaikille

Olen Lohjalainen erilaisista maailmankuvista kiinnostunut mieshenkilö. Paranormaali.blogi on kiinnostanut minua jo jonkin aikaa. Vihdoinkin päätin rekisteröityä.

Säännöissä luki seuraavaa:
"itsensä esittely -aiheessa saa mainita omat kotisivut ym."
Käytän tilaisuuden hyväkseni ja laitan linkin erääälle suomalaiselle historiafoorumille.
http://p3.foorumi.info/historianurkkaus/index.php

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 14 Tammi 2011, 20:02

Olen 38v nainen /äiti. Minulla on kissoja ja kilpikonnia. Harrastan kotisivuja, eläinten hoitoa ja lohikäärmeiden keräämistä ja niihin liityvää asiaa. myös aavelaivat kiinostavat.
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 14 Tammi 2011, 23:06

Merey Celeste kirjoitti:Olen 38v nainen /äiti. Minulla on kissoja ja kilpikonnia.


Haa.. Muita kilpikonnien omistajia ei älyttömän usein tapaakaan. Mitä konnia omistat?

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 15 Tammi 2011, 12:05

Shakaali kirjoitti:
Merey Celeste kirjoitti:Olen 38v nainen /äiti. Minulla on kissoja ja kilpikonnia.


Haa.. Muita kilpikonnien omistajia ei älyttömän usein tapaakaan. Mitä konnia omistat?

4 punakilpikonnaa ja 1 malajin rasiakilpikkonna
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

bella
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 01:51

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja bella » 20 Tammi 2011, 02:13

-
Viimeksi muokannut bella, 30 Tammi 2011, 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on jakso kahden ikuisuuden välissä.

Avatar
Yochanan
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 22:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Yochanan » 21 Tammi 2011, 10:23

Tervemorohei :)

olen noin kolmikymppinen kaveri Tampereelta.. erittäin vahvana ollut kiinnostus paranormaaleja ilmiöitä (ja kokemuksia)
kohtaan kautta pienen mutta ehkä vähän liiankin hiljaisen eksistenssini =) uskon... ei. Tiedän, että maailmassamme ja
universumissamme on Paljon muutakin kun mitä arkiset silmämme näkevät ja aivomme käsittävät/mieltävät todellisuudeksi.

silti janoan kokemuksia...

luettuani ekstra-terrestiaaleista entiteeteistä (korjatkaa toki jos sanamuoto väärä; mulla tulee useasti kirjoitusvirheitä - ja
mikä pahinta; sorrun tämäntästä murteellakirjoitukseen,mutta tämän esittelytekstini ajattelin ihan tarkoituksella kirjoittaa
selkokielellä :) ), kummituksista,poltergeisteista,auroista ja henkioppaista en yksinkertaisesti Voinut muuta kuin liittyä sielunveljieni (ja siskojen tietysti :) ) joukkoon mieli positiivisesti virittyneenä tulevista, tunnelmallisista keskusteluista hengen-
heimolaisteni kanssa :)

en minä tänne tietenkään ihan kylmiltäni tule, vailla Mitään kokemuksia "harmaalta" alueelta.. olen nähnyt enneunia, tiennyt
ennalta perheenjäsenteni aikeita ja/tai sanomisia, olen nähnyt yötaivaalla jotakin mikä Ei ole lentokone eikä sateliitti (koska
se ei käyttäytynyt niiden tavoin : lentänyt tähdeltä tähdelle viivasuoraan -ja sitten tyystin kadonnut).

jotkut myös sanovat musta että minulla on vahva intuitio.. noh, mene ja tiedä :) ehkä mulla onkin.. kokeneemman ja tietä-
vämmän (asioihin syvästi perehtyneen) ulkopuolisen tarkkailija-henkilön mielipide on aina tervetullut - ja minä olen valmis kas-
vuun; kasvattamaan ja kehittämään henkisiä kykyjäni, avaamaan silmäni (ja sieluni) arkitodellisuudesta poikkeaville asioille ja
ilmiöille :)

tervehdys siis teille =)

-Yochanan
-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa