Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 28 Heinä 2011, 22:24

Mua itseasiassa kiinnostaa historia, ehkä enemmän sellanen kivikautinen- ja sotahistoria, erityten toinen maailmansota, mutta joka tapauksessa on kiinnostusta aiheeseen.

Ranskaa vaan osaa minäkään yhtään. Can you use english better than finnish? :roll:

Avatar
Aavedata
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 01 Elo 2011, 20:58
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - AaveDATA

ViestiKirjoittaja Aavedata » 01 Elo 2011, 21:07

AaveDATA:n perustajajäsen. Tarkoituksena kuten muillakin "tutkijoilla" dokumentoida aaveiden ilmestymisiä, ääniä yms kummitteluun liittyvää. http://aavedata.com sekä http://facebook.com/AfterLifeReflex

Päätyöni sekä sivubisnekseni rinnalle olen kaivannut tämän tyyppistä toimintaa. Palstaa olen seurannut jo pitkään ja kommentoinutkin väliin. Kiitokset siis palstan pitäjille!

YLPEE KUU
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Syys 2011, 12:51

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja YLPEE KUU » 14 Syys 2011, 12:17

Tervehdys kaikille! Olen YLPEE KUU olen pimeältä puolelta ja minulla on VÄÄRÄ lääkitys!

:ufo:
VÄÄRÄ LÄÄKITYS

Nazaron
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Syys 2011, 18:46

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Nazaron » 06 Loka 2011, 15:22

Terveeks vaan kaikille:) Olen porissa asustava 23- vuotias mies jolle paranormaalit asiat ovat todella lähellä sydäntä:) monta vuotta siihen meni että sain itseni tänne rekkaroitua vaikka todella aktiivinen lukija olenkin:) itsellä on jos jonkinmoisia kokemuksia, mutta niistä joskus myöhemmin:) lähinnä tutkiskelen kuoleeko ihmisen tietoisuus samalla kun ruumis, lisäksi humanoidien ja ufojen olemassa oloa pohdin.
Minua kiinnostaa suunnattomasti genetiikka (lähinnä matelijaharrastuksen takia tuohon alaan olen rakastunut ja sitä tutkiskellut) sekä kaikki tiede.
Muihin harrastuksiini kuuluu Ehdottomasti matelijat! talossa asustaa jos jonkin moista matelevaa ja selkärangatonta otusta, mutta suurin osa on erilaisia boa ja pyton-käärmeitä joita löytyy pitkälle yli toistakymmentä:) muihin harrastuksiini kuuluu metallimusiikin kuuntelu, rumpujen soitto ja konsolipelaaminen
Death is just beginning

Avatar
turret tusk
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Loka 2011, 17:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja turret tusk » 22 Loka 2011, 12:15

hei! olen turret tusk ja ikää 28 vuotta. olen kiinnostunut ufoista ja aaveista. asun savonlinnassa. parablogia olen seurannut tämän vuoden keväästä asti, eli olen ollut siellä puolella aika pitkään. :ghost: :ufo:

Avatar
Lare
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Loka 2011, 19:53
Paikkakunta: Kouvola

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Lare » 29 Loka 2011, 20:16

Morjesta vaan kaikille!
Oli pakko rekisteröityä tänne kun on hyvät keskustelut.
Itseäni kiinnostaa aika paljon kaikki paranormaalit asiat ja ilmiöt. Asun Kouvostoliitossa (kouvolassa).
Harrastuksiini kuuluu kalastus ja metsästys. Ikää tulee joulukuussa täyteen 15v.
En se minä ollut, sitäpaitsi se oli vahinko.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Loka 2011, 00:23

Lare kirjoitti:Morjesta vaan kaikille!
Oli pakko rekisteröityä tänne kun on hyvät keskustelut.
Itseäni kiinnostaa aika paljon kaikki paranormaalit asiat ja ilmiöt. Asun Kouvostoliitossa (kouvolassa).
Harrastuksiini kuuluu kalastus ja metsästys. Ikää tulee joulukuussa täyteen 15v.


kas... toinen kouvoIaIainen. teretuIemasta
Feel the LOVE

Pzygi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Marras 2011, 22:59

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Pzygi » 05 Marras 2011, 17:54

Helou!

Minoon 91-vuonna syntynyt naispuolinen alieni joka majailee pohjois-pohjanmaalla.
Liityin foorumille juuri sen takia että saa mahdollisesti osallistua keskusteluihin ja vähintäänkin lueskella muiden kokemuksia lähinnä kummitteluun liittyvistä asioista. Olen satunnaisesti seuraillu paranormaaliblogia ja muita vastaavia asiaan liittyviä internet keskusteluita ja sivuja. Katselen myös huvikseni mysteeriohjelmia ja kaikkea Haamutiimistä Ghost Adventuresiin, vähintäänkin jo viihdykkeen vuoksi. : )

Avatar
Aavedata
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 01 Elo 2011, 20:58
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aavedata » 05 Marras 2011, 22:54

Tere tulemast! Seuramme on myös PP-maalta, joten ehkäpä joskus törmäillään! :) Älä ihmettele tuota "afterlifeReflex" nimimerkkiä sillä se on jo vanha. Nykyään aaveDATA!

Pzygi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Marras 2011, 22:59

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Pzygi » 06 Marras 2011, 12:35

Kiitoksia Aavedata : )
Katsellaan 8)

Baloo
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 21 Marras 2011, 13:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Baloo » 21 Marras 2011, 13:26

Mui. c:
Mie olen 14-vuotias immeinen Kuopiosta. Pikkulapsesta lähtien rakastanut paranormaaleja asioita. Kiintymyksen kohteita ovat myös mm. metallimusiikki, maalaaminen, piirtely ynnä paljon muuta.
Kuolema kuittaa univelat.

Avatar
Mindy
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Marras 2011, 13:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mindy » 30 Marras 2011, 13:44

Hejssan kaikki.

Olen vuonna -85 syntynyt neitokainen. Alunperin turkulainen, mutta nyt jo stadilaistunut. Minua on aina kiinnostanut kaikki mikä vähänkin haiskahtaa oudolle ja yliluonnolliselle. Hurahdin ufoihin ja alien juttuihin joskus kolmannella luokalla. Se kiinnostus on ehkä jäänyt vähän vähemmälle viime vuosina, mutta kuitenkin. Noituus, spiritismi, erilaiset legendat, ihan kaikki vastaava kiinnostaa.
"I try to find something to love in everybody. Even if it's a small thing. There's always something, it has to be."

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 01 Joulu 2011, 11:52

Mindy kirjoitti:Hejssan kaikki.

Olen vuonna -85 syntynyt neitokainen. Alunperin turkulainen, mutta nyt jo stadilaistunut. Minua on aina kiinnostanut kaikki mikä vähänkin haiskahtaa oudolle ja yliluonnolliselle. Hurahdin ufoihin ja alien juttuihin joskus kolmannella luokalla. Se kiinnostus on ehkä jäänyt vähän vähemmälle viime vuosina, mutta kuitenkin. Noituus, spiritismi, erilaiset legendat, ihan kaikki vastaava kiinnostaa.


Tervetuloa, foliohattu päähän ja mukaan vaan hörhöilemään. Ihan mukavaa saada uutta porukkaa mukaan
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
MykkaMaskotti
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 07 Marras 2011, 14:05
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja MykkaMaskotti » 01 Joulu 2011, 22:23

Heips.. Olen Etelä-Suomessa asustava nörttityttönen (-89), joka löysi tämän foorumin sattumalta. YouTubesta katselin paranormaaliin liittyviä videoita ja löysin tästä foorumista maininnan. Päätin tarkistaa asian, että kuinka asiallinen tämä paikka on, jne. On kyllä todella hienoa, että joku suomalainen on kyhännyt tällaisen foorumin, joka näyttää vielä kiehtovan aktiivisia käviöitä. ^^

Mutta siis... Minua on aina kiinnostanut tietotekniikan ja pelaamisen lisäksi paranormaalit asiat, koska se osa-alue on sydäntä ja sukujuuria lähellä. Äidin puolelta on tullut ns. psyykkistä tieto-taito-kokemusta nähdä satunnaisesti ennenäkyjä ja aistia energioita (sekä elävien että edesmenneiden). Aaveet ja noituus kiinnostavat eniten aiheellisesti, vampyyreistä puhumattakaan.

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Speedy » 01 Tammi 2012, 23:21

Terve! Olen syntynyt vuonna -94. Olen Kuopiolainen poika ja harrastan musiikkia, soitan kitaraa, bassoa ja rumpuja. Pidän punk ja metalli musiikista. Lempi elokuviani ovat komedia ja kauhu leffat. Olen kiinnostunut paranormaaleista asioista, taruolennoista, magiasta ja kaikenlaisesta semmosesta.

Nexeon
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 18:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Nexeon » 03 Tammi 2012, 18:02

Noh, päätinpä nyt vihdoin liittyä tännekin :D

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Toveri » 05 Tammi 2012, 12:53

Terrrrrrrwwe tuloa päräyttävälle matkalle universumin psykedeelisimpiin keskusteluihin. Vedä foliohattu tiukasti päähän, avaa sanainen arkkusi ja liity väittelyyn! Tietysti meidän puolellamme!
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Clover » 28 Tammi 2012, 10:33

Heissan!

Täällä kirjoittelee 21-vuotias kaunis ja upea nuoren naisen alku.

Olen pienestä pitäen, siitä asti kun muistan, aistinut toisia ulottuvuuksia ja lapsuuteni liittyy paljon paranormaalia toimintaa mm. vahvoja enneunia, ruumista irtaantumista ym. Olen aina ollut erittäin kiinnostunut "näkymättömästä maailmasta" ja etsinyt siitä tietoa koko pienen elämäni.

Oma heräämiseni tapahtui n. vuosi sitten, jonka jälkeen elämä on ollut yhtä mystistä taivallusta. Olen tajunnut ettei onnelliseksi tulla, onnellisia ollaan ja tällä tavalla parantanut elämäni laatua todella radikaalisti. Ennen kärsin pitkistä ja ahdistavista masennuskausista, mutta nyt tajuan, että olin vain liian kaukana itsestäni, todellisuudesta. Nyt kun olen löytänyt niin itseni, todellisuuden, onnellisuuden ja jumaluuden, elämäni on elämän parasta aikaa.

Tunnen suurta yhteyttä Äiti Maan kanssa, kaikki luontoon liittyvä siis vetää puoleensa. Etsin nykyään vaihtoehtoisia menetelmiä hoitaa itseäni, meditoin ja aktiivisesti etsin tietoa valotyöskentelystä. Olen enemmän kuin kiinnostunut tutustumaan tätä kautta myös muihin paratyyppeihin, jakamaan kokemuksiani ja lukemaan toisten, uteliaisuutta minulta ei uuvu.

Olen enemmän kuin innoissani löytäessäni tämän foorumin ja tulette varmasti törmäämään minuun moneenkin otteeseen. :mrgreen: En pelkää tehdä virheitä, enkä loukkaannu, jos niistä minulle sanotaan. Ihmisiähän me kaikki ollaan ja erehdyksen kautta oppii aina uutta. "Ilman erehdystä ei ole kokemusta." Olen hyvin avoin, huumorintajuinen ja posiviitinen persoona ja haluan jakaa hyvää oloani myös muille!

Kirjoittelemisiin! :angel:
One Love <3

moonlight.drive
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Tammi 2012, 21:40

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja moonlight.drive » 30 Tammi 2012, 22:14

Reilu parikymppinen neitonen täällä hei!

Paranormaalit asiat ovat aina olleet osana elämääni ja täten tietty yhtenä mielenkiinnon kohteenani. Kiva tavata muitakin samanhenkisiä :) Enpä tällä erää suurempia kirjoittele (laiskuus kun iski kirjoitettuani ensin hirveän litanian itsestäni tähän ja vahingossa poistin sen.. heh).
Postia saa laittaa mikäli siltä tuntuu, kiva tutustua aina uusiin ihmisiin :)

Surkea
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Maalis 2012, 14:52

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Surkea » 31 Maalis 2012, 22:02

Heipsis, pian 20 vuotta täyttävä tytöntyllerö täällä. Opiskelen sarjakuvia Limingan taidekoulussa ja olen kiinnostunut paranormaaleista asioista kun on omakohtaisia kokemuksiakin..
Foorumia on jotenkin lohduttavaa lukea kun saa huomata ettei ole ainoa jolla on kokemuksia paranormaaleista ilmiöistä kuten kummituksista.
Asuin 7 vuotta talossa jossa selvästi kummitteli, koko perheeni tiesi tästä ja olenkin tätä nykyä onnellinen että asutan jo omaa asuntoa. Jatkuva säikkyminen ei ollut kovin mukavaa.
Harrastan taiteiden lisäksi käärmeitä ja villakoirankin omistan, sekä aasialaisten pallonivelnukkejen keräämistä.
Että hei vaan kaikille. :)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa