Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Sorrow » 27 Tammi 2008, 21:18

Olen 14 vuotias penska. Paranormaalit asiat on kiehtonu pienestä pitäen, etenkin Kreikan mytologia oli kova kiinnostuksen kohde. Muista asioista joista pidän on musiikki(soitan bassoa),pelit(no-life),leffat,TV-sarjat,eläimet(haukkukee vaa),ruoan teko ja tärkein tietysti tyttöystäväni(ollaan oltu yhessä kutosluokan kesälomasta, eli sillon kun oltii menossa seiskalle.)
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Tammi 2008, 15:58

Olen 14-vuotias kaveri. En oikein tiedä miksi paranormaalit asiat kiinnostavat minua, koska en ole vielä mitään sellaista kokenut. Muista asioista kiinnostavat lähinnä englannin kieli ja musiikki (soitan itse kitaraa). Kaipaan myös tyttöystävääni joka välissä.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 31 Tammi 2008, 18:01

Tere.

Mä oon Vic Rattlehead, 17 vuotias amis Tampereelta. Mut ehkä osa tunteekin muilta foorumeilta tai edelliseltä paranormaalifoorumilta.

Harrastan musiikkia itseoppisesti kitaran kanssa ja kuuntelemalla. Kuuntelua olen harrastanut koko ikäni ja kitaraa reilut 2 tai 3 vuotta. Soitan ja kuuntelen heviä, rockia ja metallia ylensäkin. Kuuntelen myös klassista ja tahtoisin oppia soittaman klassisen musiikin vaikutteita sekoittaen soolokitaraan(kuunnelkaa vaikka Yngwie Malmsteenia, niin tajuatte mistä puhun).

Liityin foorumille jo sillon ennen sitä kohtalokasta kaatumista koska olen aina ollut kiinnostunut kaikesta paranormaalista ja omia kokemuksia löytyy perheestä niin paljon, että jopa lievästi uskon joihinkin epäluonnollisiin voimiin. Pyrin ja pystyn toki ensin ajattelemaan asioille loogisia vastauksia, mutta kuten kaikki tietää ei niitä aina löydy. Osaan mielestäni muutenkin keskustella eri asioista fiksusti ja monia näkökulmia huomioiden, mutta silti monet ovat ottaneet kirjoitukseni loukkaavasti. Jos näin tapahtuu täällä, sanokaa vaan rohkeasti että alan mennä rajan yli. ;)

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja tuputhy » 03 Helmi 2008, 20:33

Näinpä minäkin sitten itseni vihdoin esittelen: Olen kohta 48-vuotias naisihminen Imatralta ja kiinnostunut kaikesta "paranormaalista". Kiinnostus oikeastaan heräsi vasta kokemusten myötä, mutta siis aika pienestä kuitenkin. Minulla on kaksi lasta, tyttö kesäkuussa 17v ja poika heinäkuussa 23v, jotka molemmat ovat tulleet äitiinsä, eli "hurahtaneet" paranormaaliin. Eivät kuitenkaan tänne vielä kirjautuneet.

Olen yllättynyt teidän kaikkien kypsyydestä ikäänne nähden, jatkakaa samaa rataa!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Ody
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:27
Paikkakunta: Oulu/Kempele

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ody » 03 Helmi 2008, 20:59

Olen 13 vuotias tyttö kempeleestä ja olen ollut pienestä (siis vielä pienemmästä mitä nyt olen :roll: )asti hyvin herkkä uskomaan kaikkeen ylilluonnolliseen. Hoksasin tämän foorumin vasta tänään vaikka itse sivustolla olen vieraillu jo kauan aikaa. :D

Mainittakoon nyt vielä että olen suuri Linkin Parkin fani (kaverini ovat siihen jo aika kyllääntyneitä) ja kaikki musiikki (varsinkin Linkin Parkin :twisted: )on minulle hyvin tärkeää. Harrastin ennen uintia (rolloissa eli niinkun nuorten/kersojen suomenmestaruus kisoissa paras sijoitus tais olla 50m vapaauinti 6. sija) ja pianon soittoa. Nykyään harrastan tanssia ja ratsastusta. Omistan kissan. Monet kuvailee luonnettani oudoksi, idiootiksi, hulluksi ja kuitenkin hyväksi tyypiksi (joskin hieman outo).. Siinäpä nyt oli jotain tietoa itsestäni :D
somebody's watching you.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Eob » 04 Helmi 2008, 21:09

Olen 12-vuotias tyttö Kempeleestä, kohta 13.
Minua on aina kiinnostanut kaikki yliluonnollinen ja pidän siitä pienestä pelon tunteesta joka joskus kulkee selkäpiitäni pitkin kun uppoudun liiaksi näihin asioihin.

Olen.. hmm, sanoisinko outo persoona.
Oikeastaan suurin osa tapaamistani ihmisistä sanovat minua sekopäiseksi mielisairaalasta karanneeksi tyypiksi. Tai jotain sinnepäin kuitenkin.
Musiikkimakuni ei suuntaudu oikeastaan mihinkään tyylilajiin, vaan on aika sekava.
Kotonani minulla on yksi karvainen koirakaveri. :geek:
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Fantoma
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Helmi 2008, 14:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Fantoma » 11 Helmi 2008, 15:11

14 vuotias poika jostain päin Helsingistä. Minua on melkein aina kiinnostanut paranormaalit/yliluonnolliset ilmiöt, vaikka itse en ole kuitenkaan niin rohkea, että voisin katsoa esim. näitä kummitusvideoita. Ne vain ovat liian ahdistavia. Enemmänkin kiinnostavat nämä UFOt ja alienit ja muutenkin kaikki maailmankaikkeuteen liittyvät ihmeelliset asiat.

Ensimmäinen adjektiivi itsestäni, joka tulee mieleen on varmaankin huumorintajuinen. Omaan silti mielestäni melko sarkastisen huumorintajun, mutta en silti ota pienistä "loukkaavista" vitseistä hernettä nenääni. Nyt ylä-asteella on vasta alkanut kiinnostaa musiikki (paranormaalin ohella) vaikka minulla ei edes ole musiikki valinnaisena aiheena :D. Viimeaikoina olen ostanut kamalasti levyjä, viikonloppunakin tuli hyllyyn kaksi lisää. Musiikkimakuni on myös laajentunut kun ikävuosia on tullut lisää. Ihan naperona se alkoi räpistä, sitten siirtyi Iron Maidenin inspiroimana heviin, rankempaan heviin, ja nyt ollaan jo melkein kaikissa hevin alalajeissa. Ymmärätte varmaan, eli minua tullaan varmasti näkemään paljon musiikkialueen puolella. Jos koulusta täytyy sanoa niin sanoin vain yhden asian: "Kivaahan se on kunhan osaisi."

Nyt saitte varmasti tarpeeksi tietoa minusta, ehkä vähän liikaakin.

Avatar
hälinäkeiju
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:03
Paikkakunta: Ii
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja hälinäkeiju » 20 Helmi 2008, 18:02

Hellööhh!
Olen siis huhtikuu 93 syntynyt tyttö iistä, Jumalan selän takaa. -__-
Oon lähemmäs neljä vuotta nyt ollu kiinnostunneena paranormaaleista asioista,
mutta toistaiseksi omia kokemuksia ei minkäänlaisia ole ;)
harrastan taiteilua ja kaikkea epämäärästä paskaa koneella istumisesta
lenkkeilyyn :D
~never trust smiling hälinäkeiju. (;

Avatar
A.D
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 13:32
Paikkakunta: Vaajakoski
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja A.D » 29 Helmi 2008, 13:59

Iltaa tai Päivää...Noh Olen tälläinen nuori mies joka on kiinnostunut paranormaaleista asioista..
Pienestä pitäen olen ollu kiinnostunut ufoihin ja haamuihin etc.Ja Olen kiinnostunut historiasta,Mielenkiintoinen minun mielestä.Kuuntelen lähinnä Black Metalia,Death Metalia,Iskelmää ja Heviä.Olen eronnut kirkosta koska en arvosta kristinuskoa.
When the fullmoon shines the werewolf strikes.

Avatar
Dearg-Duet
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 15:38
Paikkakunta: Kouvola

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Dearg-Duet » 03 Maalis 2008, 16:06

Heippa vaan kaikille! Ehdin tänne foorumille kirjoitella sinne tänne, mutta esittely meinasi unohtua :lol:

Eli, olen "pian" 18-vuotias naishenkilö Kymenlaaksosta, ja asun poikaystäväni, vanhempieni ja berninpaimenkoiramme kanssa. Opiskelen liiketaloutta. En voi sanoa harrastavani mitään, mutta suurimman osan ajastani kulutan tietokoneen äärellä ja lenkkeilen sekä uin silloin tällöin. Kuuntelen enimmäkseen metalli- ja heavymusiikkia, tai muutenkin raskasta musiikkia. Lemppareitani ovat tällä hetkellä Summoning, Stratovarius ja Dio. Kuuntelen myös "rauhallisempaa" musiikkia, näihin kuuluvat mm. Blackmore's Night ja Gregorian. Telkkaria katson melko harvoin, joten en voi sanoa minulla olevan mitään lempi tv-ohjelmaa. Pidän kauhu- ja seikkailuelokuvista, näihin kuuluvat mm. Halloweenit, Alienit, Sawit ja TSH-trilogia.

Kiinnostuin paranormaaleista ilmiöistä 13-vuotiaana, kun koin itse muutaman erikoisen tapahtuman lapsuudessani ja nuoruudessani. Pienenä en oikeastaan uskonut aaveisiin/henkiin (ehkä ihan hyvä niin :roll:), mutta ufoihin ja alieneihin kyllä :D Joskus 10-vuotiaana aloin sitten uskoa kauhutarinoiden ansiosta :D
Mirdautas Vras!

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ninyo » 03 Maalis 2008, 21:31

Hei vain kaikille! Eli on Kymenlaaksosta (Anjalankoskelta) oleva 16-vuotias naispuolinen henkilö. Asun vielä vanhempieni kanssa. Perheeseen kuuluu isäpuoli, äiti ja veli. Ja tietenkin poikaystäväni (Olen Kihloissa Zhargin kanssa) opiskelen vielä peruskoulussa, mutta kohta sekin on lopuillaan. Lemmikkeihin kuuluu kissa, koira ja kaksi rottaa jotka sitten minä omistan ja huolehdin. Musiikki makuun kuuluu lähinnä rock ja raskaampi musiikki. Esimerkki bändejä ovat: Turmion Kätilöt, Dir en Grey, Malice Mizer ja Murderdolls. Rakastan kauhu elokuvia. Lemppareihi kuuluu: Halloweenit, The Texas Chainsaw Massacre, Sawit, IT. Siinä nyt muutama, lisää on mutta en jaska luetella kaikkia.
Harrastuksiini ei tällä hetkellä ole, mutta ratsastin joskus.

Kaikki mikä liitty henki maailmaan ja UFOihin on aina kiinnostanut minua. Kiinnostuin pikku natiaisena näistä asioista, kiittäkäämme kauhu elokuvia. Omia kokemuksia on henkien puolelta, mutta UFOihin en ole vielä törmännyt.

Siinäpä nyt jotain :roll:
Viimeksi muokannut Ninyo, 21 Heinä 2008, 19:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 03 Maalis 2008, 21:57

Hei!

Nyyppä olen vielä, joten rehentelylle ei kai ole mitään sijaa. Olen noin 28 - vuotias mies ja kiinnostunut paranormaaleista asioista. Pääsääntöinen harrastus on musiikin puolella säveltämisessä, soittamisessa ja laulamisessa. Mielenkiinnon kohde rajatieteissä ovat UFOt ja psykologiset ilmiöt.
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
hälinäkeiju
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:03
Paikkakunta: Ii
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja hälinäkeiju » 03 Maalis 2008, 21:59

Jussiaani kirjoitti:Hei!

Nyyppä olen vielä, joten rehentelylle ei kai ole mitään sijaa. Olen noin 28 - vuotias mies ja kiinnostunut paranormaaleista asioista. Pääsääntöinen harrastus on musiikin puolella säveltämisessä, soittamisessa ja laulamisessa. Mielenkiinnon kohde rajatieteissä ovat UFOt ja psykologiset ilmiöt.


Vau! onko sulla musiikkia missää netissä näytillä? :)
~never trust smiling hälinäkeiju. (;

Avatar
Zharg
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 23:49

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zharg » 04 Maalis 2008, 00:03

olen 18 vuotias sälli Anjalankoskelta ja olen aika reilusti lävistetty kaveri,
musiikki makuuni kuuluu black,death ja dark metal.
olen kihloissa ja kihlattuni löytynee täältäkin :demonbunny:
katselen enimmäkseen pelkkää kauhua.
Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 04 Maalis 2008, 19:38

helou!
olen 19 vuotias nainen oulusta. olen koko ikäni ollut kiinnostunut kaikesta paranormaalista - senkin uhalla, et ne monesti pelottaa huimasti :o paljon olen täällä paranormaaliblgilla pyörinyt ja nyt sit ajattelin itsekin kirjautua sisään... :) harrastuksiini kuuluu kaikenlainen taidehässäkkä, lukeminen,leffat yms. siinäpä oli tällanen pienimuotoinen "avautuminen" itsestäni... :)
If you're strange,then you're one of us!

Avatar
JFK
Valaistunut
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja JFK » 08 Maalis 2008, 19:38

Terve vaan kaikille.
Olen 26v äijä Itä-Savosta. Tällä hetkellä opiskelen Tietotekniikkaa Metropoliassa kunnes keksin parempaa tekemistä. Paranormaaleista jutuista ja kaiken näköisistä kummitus jutuista olen ollut kiinnostunut ihan pienestä pojasta asti.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 12 Maalis 2008, 11:18

Hello, olen siis 22vuotias nuori mies kotkasta, ja kaikki yliluonnollinen kiinnostanu lähestulkoon aina, harrastuksiin kuuluu uinti, kuntosali( ainaki kovasti yritän uudelleen alottaa ;) ) lempisarjoja on x-files, sopranos... olen tällänen "katu-uskottava". Maailmanparantaja, vaikka sitä ei päällepäin uskois... en kuitenkaan pukeudu hamppuun ja säkkikankaisiin :)
Viimeksi muokannut Tunhhu, 19 Maalis 2008, 06:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I believe..

Avatar
iloinen puutarhuri32
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 22:18

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja iloinen puutarhuri32 » 12 Maalis 2008, 22:37

Tervehdys!!!! Olen uusi ja pienesta asti ollut paranormaali...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I´m not sure about the former...Albert Einstein

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Werttinen » 13 Maalis 2008, 15:06

iloinen puutarhuri32 kirjoitti:Tervehdys!!!! Olen uusi ja pienesta asti ollut paranormaali...


hahaahaa aika näpäkästi sanottu :D
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
Hurme
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 21:03
Paikkakunta: jippulandia
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Hurme » 13 Maalis 2008, 21:10

Hei, minulla on itselläni tätä aihetta sivuava foorumi ja innostuin paranormaaliblogin kautta tästä foorumista. Foorumini on tässä: http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/

Tarkoitus ei ole mainostaa, ajattelin vain kertoa foorumista, koska sen tietävät monet. Pidän myös blogia, joka ei liity paranormaaleihin asioihin mitenkään. Laitan blogin ja foorumin linkit allekirjoitukseen, joten niistä ainakin löytää ne, jos haluaa.

Olen aina ollut kiinnostunut paranormaaleista asioista, eniten kummituksista. Itselläni on kokemuksia, joihin olen yrittänyt etsiä vastauksia ja ajattelin tämän olevan hyvä paikka keskustella ihmisten kanssa, joille on myös paranormaaleja kokemuksia.
http://idanblogi1.wordpress.com/

Blogissani on juttua julkkiksista, niin Suomesta, kuin ulkomailtakin.

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/

Foorumillani käsitellään rajatietoasioita, astrologiaa ja muuta mukavaa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa