Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
PihlajaM
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Huhti 2012, 00:07
Paikkakunta: Itäinen Suomi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja PihlajaM » 07 Huhti 2012, 00:41

Helou vaan foorumilaisille!

Uusin käyttäjänne on 3-kymppinen heppu Itä-Suomesta. Pääasiassa skeptisempää näkökulmaa edustava, eli etsin mieluummin luonnollisia selityksiä epäluonnollisille ilmiöille. Toisekseen uskon kyllä "johonkin" yliluonnolliseen, etenkin aaveet, kuolemanrajakokemukset ja semmoiset kiinnostavat 8) olisi mahtavaa päästä mukaan käymään kummitustalossa tai jopa tekemään tutkimusta ko. aiheesta.

Avatar
kovaa9
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Huhti 2012, 15:55
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kovaa9 » 09 Huhti 2012, 21:19

Morjensta vaan!

Keski-ikää hipova kaveri kaakkois-suomesta. Paranormaalia :ghost: kokenut , mutta silti skeptikko joka etsii totuutta tuolta jostain.....

Avatar
Poe
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 15 Huhti 2012, 15:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Poe » 15 Huhti 2012, 15:56

Olen miehen ikään ehtinyt Oulusta. Tällaiseen foorumiin liittymiseen täytyy tietenkin olla jokin syy... Mikäköhän se voisi olla..?
They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night

Lamia
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:57

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Lamia » 18 Huhti 2012, 14:07

Heipparallaa. Olen melko skeptistä näkökulmaa edustava nuori nainen jostain Etelä-Suomen pimeästä kolkasta. Pyrin uskomaan, että kaikelle loppujen lopuksi on jokin järkevä selitys, vaikkei sitä vielä kyettäisikään todistamaan.

Avatar
Slipperella
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Touko 2012, 02:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Slipperella » 02 Touko 2012, 02:44

Hei vaan :)

Olen 38 vuotias nainen Helsingistä ja erittäin kiinnostunut kaikesta paranormaalista ja oudosta. Muita kiinnostuksen kohteita ovat mm. kauhu ja scifileffat, musiikkipuolesta Tori Amos ja Kate Bush ja sitten World of Warcraft :)
Breakfast every hour, it could save the world

Fimwind
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Kesä 2011, 00:12

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Fimwind » 08 Touko 2012, 23:05

Rekisteröinnistä on vähän aikaa, mutta viestejä ei ole tänne tullut postailtua. Esittelempä tässä sitten itseni :D

Ikää on 16 vuotta ja olen kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä. Erityisesti UFO:t ja avaruusolennot kiinnostavat minua. Myös henkiset asiat ovat mielestäni mielenkiinoisia. Erityisesti Yhdenlaki kiinnostaa, ja olen lukenut asiasta muutamia kirjoja. Vapaa-aikani vietän tietokoneella istuessa. Tietokoneella pelailen ja selailen foorumeita. Musiikki on minulle todella tärkeää, erityisesti Timo Tolkin tuotanto :)

Von Geheim
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Touko 2012, 19:20

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Von Geheim » 10 Touko 2012, 19:56

Terve!

Olen reilu kolmekymppinen mies ja asustelen Etelä-Suomessa nykyään. Joskus nuorena on tullut paljonkin luettua esimerkiksi UFO-tapauksista ja havainnoista innokkaasti, mutta se harrastus kuoli aikanaan sellaiseen tyypilliseen nuoren aikuisen röyhkeään ateismiin, jolloin kaiken piti olla jotenkin todistettavissa :( Jokin aika sitten kiinnostus heräsi taas uudestaan parin omakohtaisen kokemuksen kautta, joista varmasti jossain välissä tulen kertomaan enemmänkin :) Eli aikas tavallinen tapa näille foorumeille eksyä varmaankin...

Vapaa aikanani (paranormaalin "tutkimisen" lisäksi tietenkin :)) harrasta kirjallisuutta ja geokätköilyä.

Kirjoittelemisiin!

Norsu
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Kesä 2012, 23:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Norsu » 03 Kesä 2012, 23:12

Hei!

Kirjauduin muutama minuutti sitten, vaikka foorumia olen käynyt lukemassa silloin tällöin jo jonkun aikaa.

Aihe alkoi perinteisesti kiinnostaa jo teini-iässä, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista, miksi. Ehkä Pohjois-Savon pimeät talviyöt aikoinaan pistivät mielikuvituksen liikkeelle ja vaikka sängyn alla vaanivat mörököllit pelottivatkin saakelisti, piti niistäkin sitten mennä etsimään lisää tietoa. Samalla polulla olen edelleen, vaikka olen jo opetellut näyttämään näkymättömille pelottelijoille pontevasti kieltä aina silloin kun liikaa jännittää.

Vaikka kummitusjutut ovatkin mielenkiintoista ajanvietettä, en silti suostu täysin uskomaan ennen kuin voin itse olla todistamassa jotain täysin selittämätöntä. Eniten aiheessa kuitenkin kiinnostaa mahdollisuus itsetutkiskeluun vähän syvemmällä tasolla.

elamanoppilas
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 28 Kesä 2012, 00:26
Paikkakunta: Maapallo
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja elamanoppilas » 28 Kesä 2012, 00:40

Hei kaikki!
Paranormaalin maailmassa sitä nyt kirjoitellaan.. Itse edustan arkisen henkisyyden ihmistä, sellaista, joka näkee ja kokee useimmat asiat ja tapahtumat hyvin pitkälti luonnollisina, ei yliluonnollisina asioina. Elämänpiiri on niin laaja, että on ymmärrettävää että joistain tapahtumista käytetään etuliitettä "yli-". Eri asia on se, että tarkoituksia ja merkityksiä haetaan sieltä missä niitä ei ole.
Paljon olen nähnyt ja kokenut, ja mielelläni opin vastakin paljon lisää. Tuossa allekirjoituksessani on tuoreen blogini osoite, jonne ajatuksiani laajemmalti kirjoitellut. Ehkä tämäkin foorumi availee lisää näkemyksiä ja pohdintakanavia tiettyihin asioihin. Paranormaaliin liittyy yleensä pelon aspekti, tuntemattoman uhan, ulkopuolisen ja ylimääräisen.. Minä elän maailmassa jossa uppoudutaan syvälle itseen, ja kun sitten kurkottaa laajalle ulos, ei siinä tarvita pelkoa, sillä on vain harmoniaa ja rakkautta. En tiedä olenko liian "henkinen" tänne, en halua mässäillä kummitustarinoilla vaan pikemmin ymmärtää syitä miksi jossakin kummittelisi. Katsotaan.

Squid
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23 Kesä 2012, 03:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Squid » 05 Heinä 2012, 20:32

Tervehdys!
Olen 18-vuotias, utelias ja melankolinen lukiossa ahertava taiteilijasielu. Mut tunnetaan ehkä parhaiten oudosta unirytmistäni, jota käytännössä ei ole. En siis nuku juuri koskaan. Olen yksin viihtyjä ja omistan vain muutaman ystävän. Tämänkin tekstin kirjoitan lähes mielenhäiriössä, sillä itseäni en ole koskaan missään päin internettiä esitellyt. Olen kiinnostunut lähinnä kaikesta, niin paranormaaleista asioista kuin tieteestäkin. Tiedonjanoni on valtava. Perheeni suhtautuu haamuihin itsestääselvyytenä, joten minut on kasvatettu olemaan pelkäämättä niitä. En siis ole mitään haamunvätystä koskaan säikkynyt, vaikka niihin on tullut muutaman kerran törmättyä. Olen hyvin puhelias mutta puhun lähinnä yksin. En kuitenkaan sanoisi olevani tylsä.
Siinä taisi olla kaikki... :alien2:
That is not death which can eternal lie, and with strange aeons even death may die.

Avatar
hwan
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Heinä 2012, 21:05

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja hwan » 29 Heinä 2012, 21:48

x
Viimeksi muokannut hwan, 18 Elo 2012, 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

CrazyTiger
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 30 Heinä 2012, 14:07

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja CrazyTiger » 31 Heinä 2012, 22:49

Terve! Olen pikkusen päälle kolmekymppinen nainen länsisuomesta. Paranormaalit asiat on aina kiinnostanu enemmän tai vähemmän. Tänne eksyin erään toisen foorumin kautta ja heti jäin koukkuun ;) Mua voi kutsua sitten ihan vaan CT:ksi, ei tarvitse koko nickiä kirjoittaa :D

atac
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 21:07
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja atac » 18 Syys 2012, 10:20

Täällä Seinäjoella kirjoittelee 26-vuotias hamesukupuolen edustaja, joka on lapsena katsonut aivan liikaa X-Filesia. Olen aina ollut kiinnostunut paranormaaleista jutuista sekä salaliitoista. Pyrin tarkastelemaan asioita kriittisesti, mutta voisin sanoa uskovani aika uskomattomiakin juttuja. :D
trust no 1

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zrud » 19 Syys 2012, 08:05

atac kirjoitti:Täällä Seinäjoella kirjoittelee 26-vuotias hamesukupuolen edustaja, joka on lapsena katsonut aivan liikaa X-Filesia. Olen aina ollut kiinnostunut paranormaaleista jutuista sekä salaliitoista. Pyrin tarkastelemaan asioita kriittisesti, mutta voisin sanoa uskovani aika uskomattomiakin juttuja. :D


Kuhan et ala sokeasti uskomaan jokaiseen foliohattupään sekoiluun.
Paljon terveellisempää on jos et usko mihinkään mutta tutkit asioita.
Tosi se tutkiminenki jää aika usein lyhyeksi. Joten porukka alkaa vaahtoamaan omia fantasioitaan asioista.

Koska todiste pohjaa saduille ei pahemmin löydy.
Feel the LOVE

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Whatever » 23 Syys 2012, 11:04

37v skeptikko stadista ilmoittautuu =)
Olen tätä forumia säännöllisen epäsäännöllisesti jo pidemmän aikaa selaillut, mutta piti nyt sitten rekisteröityä kun oli pakko päästä muutamiin viesteihin oma kantani sanomaan.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Sanchez
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 27 Loka 2012, 18:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Sanchez » 27 Loka 2012, 18:22

Moi vaan!

Ikää 22 v, miespuolinen Tampereella asusteleva pian entinen opiskelija. Paranormaalit jutut on kiinnostaneet pienestä pitäen. En varsinaisesti sano itseäni skeptikoksi, mutta aika epäilevästi suhtaudun asioihin. Jotkut ilmiöt kuitenkin ovat vakuuttaneet minut, esim. UFOt joka onkin yksi suurimpia mielenkiinnon kohteitani. En ole aiemmin pyörinyt täällä foorumilla, mutta eilen tuli vain mieleen etsiä samanlaisista jutuista kiinnostunutta juttuseuraa. Tälläisistä jutuista kun ei viitsi luokkalaisten kanssa keskustelua aloittaa, ettei tule hullun leimaa.

Johan
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Loka 2012, 17:37

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Johan » 03 Marras 2012, 23:46

Hello.

Olen vähän päälle 30v. Ammatiltani olen toimitusjohtaja. Koulutukseni on kaupallinen ala (AMK). Olen skeptikko, ateisti sekä realisti. Olen myös vapaamuurari, joka on ristiriidassa elämänkatsomukseni kanssa. Vapaamuurarius on minulle ollut pelkkä itsensä kehittämis harrastus.

Olen naimisissa ja minulla on lapsia.

Harrastan kuntosalia, nyrkkeilyä, golffia ja moottoripyöräilyä. Katson myös paljon elokuvia sekä kuuntelen heavy-musiikkia.
En käytä juurikaan päihteitä. Olen ollut aina kiinnostunut kaikesta salaperäisestä ja olen lukenut hyvin hyvin paljon eri kirjallisuutta: ufoista, aaveista sekä muista yliluonnollisista asioista. En usko paranormaaleihin ilmiöihin, mutta en tuomitsr niitä ketkä uskovat. Pidän heitä samanvertaisina kuin itseäni.

Odotan mielenkiintoisia keskusteluja ja mielelläni vaihdan ajatuksia teidän kanssa myös YV:nä.

Avatar
Heartagram
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Marras 2012, 14:13

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Heartagram » 14 Marras 2012, 17:08

Moikka! :)

Täällä kolmeakymmentä lähentelevä naikkonen lapista. Pitkään olen tätä foorumia seuraillu, ja nyt päätin rekisteröityä että pääsee omiakin kommentteja heittää väliin ;). Kaikesta paranormaalista olen aina ollut todella kiinnostunu, vaikka melkoisen skeptisellä asenteella. Avoin olen kaikelle kuitenkin.
Älä tee pimeässä mitään sellaista, mitä et voi päivänvalossa tunnustaa.

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 12:56

13v aaveista kiinnostunut jätkä Kuopiosta, noin viikon kuluttua 14. Kuopiossa ei paljon yliluonnollisuutta esiinny, mutta ahkerasti etsin tietoa netistä. Tutkii myös lähipaikkakuntien tms. ilmiöita mielellään, jos tietoa löytää/saa jostakin.


Jos joku on kuullut Kuopiossa tapahtuneista ilmiöistä, laittakaapa viestiä vaikka tänne:

Supaliminal@gmail.com
~ Activity

Avatar
sariel
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Tammi 2013, 22:31
Paikkakunta: rovaniemi

itsensä paljastaminen

ViestiKirjoittaja sariel » 02 Tammi 2013, 22:51

Ihan alkuun: en harrasta kauheasti foorumeille kirjoittelua, mutta nyt jokin voima sysäsi minut tänne lukemaan ja tutustumaan tähän kokonaisuuteen. Mielenkiinolla haluan tutustua foorumin sisältöön ja ihmisten kokemuksiin ja kirjoituksiin. Jos joku/jokin kokee tarvetta olla yhteyksissä enemmänkin niin sekin on tervetullutta. Jaan mielelläni kokemuksia ja näkemyksiä asioista sekä tutustun uudenlaisiin olentoihin.

Olen kohta kolmekyppinen olento itsekin. Pohjoisesta. En ole koskaan kokenut paranormaaleja tapahtumia ja asioita niin kovin yliluonnollisina. Ne ovat ollet osa elämääni ja ovat osa myös muiden elämää. Uskon että ihmisjärjellä ei läheskään kaikkia asioita ole mahdollista ymmärtää. Olen myös huomannut että mitä enemmän ikää tulee lisää ja varsinkin vuoden 2012 aikana olen alkanut "vetää" puoleeni ihmisiä, joiden samankaltaisuus on voimaannuttavaa. Ehkä tämän vuoksi istun tässä kirjoittamassa myös tänne.

Jos kertoisi itsestäni vielä jotakin, niin sanoisin että olen eläinrakas, luonnon lapsi. Tässä maailmassa on paljon aukkoja, joiden täyttämiseen tarvitaan suurempaa tietoisuutta ja sitä minä etsin tai siihen pyrin.

Voihalit siis kaikille foorumilaisille! :angel:
Niin kauan kuin sinua kiitetään, usko aina, ettet ole vielä omalla radallasi, vaan jonkun toisen. (Friedrich Nietzsche)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron