Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Tommazo
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 12 Syys 2010, 14:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tommazo » 11 Maalis 2013, 19:41

Moro kaikille!

Olen 1983 syntynyt mies pääkaupunkiseudulta. Soitan kitaraa. Olen kiinnostunut monista asioista. Joitakin niistä on mahdollisuus harrastaa, mutta valitettavasti ei kaikkia. Musiikki, kirjallisuus, yliluonnolliset ilmiöt, elokuvat, ylipäätään kaikki vanhempi kulttuuri(nostalgiaa...). Autot ja moottoripyörät kiinnostaa myös, vaikka niihin ei varaa olekaan. 8)

Sateenkaari
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Helmi 2013, 09:07

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Sateenkaari » 30 Huhti 2013, 10:14

Hei!

Olen Sateenkaari Lapista. Kiinnostuksen kohteena ovat kaikenlaiset paranormaalit ilmiöt.

Henkiset asiat ovat aina kiinnostaneet ja kulkeneet mukana elämässä. Tietoisuuden kasvu, erottelukyky, myötätuntoisuus ja sydämen tien kulkeminen ovat itselleni tärkeitä asioita. Tähteläisyys on myös antanut omat sävynsä elämään ja näkökulmaa sekä kokemuksellista pohjaa. Henkisen tien asiat ovat avautuneet suurelta osin elämänkoulun ja intuitiivisen ohjauksen pohjalta. Ensin on syntynyt pohdinta tai kysymys, johon olen lähtenyt miettimään vastausta ja sitten mietinnän kautta usein syvällinen oivallus. Elämääni on siunattu ihmisillä, joiden kanssa olen saanut jakaa näitä oivalluksia.

Olen tutustunut foorumiin enemmän lueskellen.

Minulla on myös oma keskustelufoorumi osoitteessa http://valonkanava.munfoorumi.com/index.php Tervetuloa mukaan, jos kiinnostaa!


Valonkanavan-foorumin keskustelut ovat syväluotaavia ja monelta tasolta asioita pohtivia. Et taatusti saa vain perinteisiä näkemyksiä vaan uusia ja ennakkoluulottomia katsauksia henkisyyden monimuotoisuuteen. :)

Foorumi sopii sinulle, jos kaipaat oivalluksia antavia keskusteluja, sinulla on kokemuksia yliluonnollisista asioista, olet tähteläinen tai indigo, energia-asiat ja intuitio kiinnostavat tai toiveissa on keskusteluseuraa, jossa yhdistyvät sydämen viisaus, erottelukyky sekä asioihin perehtyminen.

Minun ajatuksiani voit seurata myös blogissani http://www.valonkanava.blogspot.fi/2013 ... kille.html

Siellä on myös lisää tietoa minusta.

Avatar
borntolose
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 30 Huhti 2013, 01:56

Hola!

ViestiKirjoittaja borntolose » 30 Huhti 2013, 12:25

Moi kaikille! Oon 27v. jätkä uusimaan alueelta ja oon oikeestaa aina ollu kiinnostunu paranormaaleista asioista/ilmiöistä.olis tosi siistiä jos täältä löytys samanmielisii ihmisii keskustelemaan näistä asioista!-ja kukapa tietää,vaikka ystävystymään.

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zon » 11 Touko 2013, 22:35

munaa
Viimeksi muokannut Zon, 12 Huhti 2015, 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.

Avatar
OltzuGinBoy
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Touko 2013, 17:04

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OltzuGinBoy » 21 Touko 2013, 17:18

Moro kaikki!

Olen aika uusi käyttäjä täällä Paranormaali blogissa. Nimeni on siis OltzuGinBoy.
Liityin foorumille juuri tämän kirjoittamisen takia. :D
Kiinnostukseni tänne alkoi kun katsoin Wespa videoita (Terveisiä Wespalle :D )
ja syynä oli myös eräs video YouTubessa missä eräs mies kertoi
hänen omista paranormaaleista kokemuksista.
Ajattelin itesekkin joskus kirjoittaa eräästä omasta kokemuksestani tänne foorumille.

Voitte nähdä minua joissain kokemus artikkeleissa! :D

-OltzuGinBoy :tapu:
-Paranormaalisti Tämän Kirjoitti

-OltzuGinBoy

Avatar
Ps3Retku
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Elo 2013, 16:19

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ps3Retku » 26 Elo 2013, 16:38

Morso vaan kaikille!

Elikkäs siis mun nimi on Ps3Retku. Rekisteröidyn tänne foorumille että pääsen itsen kirjoittelemaan. Kiinostukseni paranormaaleihin juttuihin alkoi noin 1 vuosi sitten. Syynä tähän kiinnostumiseen olivat kaikki paranormaalit tapahtumat ja YouTube videot. Pidän lukea noita muitten paranormaaleja kokemuksia, koska itsekin niitä olen kokenut. ByTheWay DrPepper on parasta! Eiku... okei :D mutta siis mut voitte nähdä tuolla omat paranormaalit kokemukset sivulla, mutta eikai mulla muuta kerrottavaa tässä ole. Pitäkää lippu korkeella ja henget rauhassa.

Superhuman
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Loka 2013, 17:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Superhuman » 18 Loka 2013, 19:46

Morjesta!

Oon 91 vuonna syntyny poika tampereelta. Oon lukenu paranormaaliblogia reilun vuoden ja ajattelin liittyä keskusteleen foorumilla! Oon kiinnostunu kaikesta mitkä on mysteereitä!

Ekko
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Tammi 2014, 22:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ekko » 21 Tammi 2014, 22:44

Moi, oon 15v poika ja oon ollut aika pitkään jo tavallaan kiinnostunut henki- ja yliluonnollisista asioista. Vaikka olenkin melkoinen paskahousu enkä varmaan nuku tänä yönä kun olen lukenut foorumia. Toivon kuitenkin itse kohtaavani yliluonnollisuuksia tai henkiä ja päästä syvemmälle aiheeseen.

Löysin paranormaaliblogin alun perin idolini Wespan tubekanavan kautta, mutta lopullisesti foorumille eksyin ensimmäistä kertaa tuon Ray Kurzweilin kommentin jälkeen, jossa hän sanoi ihmisten olevan kuolemattomia 20 vuodessa. Oikeastaan eniten minua kiinnostaa juuri kuolemattomuus/vanhenemisen estäminen.

Jossain vaiheessa ajattelin käydä ufojakin bongaamassa. Ja haamuja lahtaamassa :alienownage: :)

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 22 Tammi 2014, 14:38

Ekko kirjoitti:Moi, oon 15v poika ja oon ollut aika pitkään jo tavallaan kiinnostunut henki- ja yliluonnollisista asioista. Vaikka olenkin melkoinen paskahousu enkä varmaan nuku tänä yönä kun olen lukenut foorumia. Toivon kuitenkin itse kohtaavani yliluonnollisuuksia tai henkiä ja päästä syvemmälle aiheeseen.

Löysin paranormaaliblogin alun perin idolini Wespan tubekanavan kautta, mutta lopullisesti foorumille eksyin ensimmäistä kertaa tuon Ray Kurzweilin kommentin jälkeen, jossa hän sanoi ihmisten olevan kuolemattomia 20 vuodessa. Oikeastaan eniten minua kiinnostaa juuri kuolemattomuus/vanhenemisen estäminen.

Jossain vaiheessa ajattelin käydä ufojakin bongaamassa. Ja haamuja lahtaamassa :alienownage: :)

Ekko
Ei ole mitään pelättävää, jos kuitenkin on, visualisoi itsesi valkoisen valokuplan sisälle nukkumaan käydessäsi. Olis kiva jos porukka vähän aktivoituis kirjoittelemaan enemmän. Sama "vaikeus" näyttää olevan kyllä muillakin palstoilla, niitä luetaan kyllä mutta ei jakseta kirjoitella mitään. Toivottavasti toiveesi toteutuu, ainakin kun saat pelon hallintaan niin kaikki on mahdollista.

Ekko
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Tammi 2014, 22:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ekko » 22 Tammi 2014, 15:07

En missään vaiheessa sanonut pelkääväni kuolemaa mikäli siihen viittasit. Kuoleman pakollisuus vain on typerää. Se on suora vapaudenriisto. Läheisten kuolema tuo pelkkää surua ja tuskaa. On tuhlausta ensin opiskella kolmasosa elämästään, sitten toinen kolmannes tehdä töitä ja kun vihdoin pääsisi kokemaan asioita niin alkaa kuihtua pois. Ihmiset usein tietävät vasta vanhempina mitä haluavat elämältään ja silloin voi olla jo liian myöhäistä.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 23 Tammi 2014, 11:31

Ekko kirjoitti:En missään vaiheessa sanonut pelkääväni kuolemaa mikäli siihen viittasit. Kuoleman pakollisuus vain on typerää. Se on suora vapaudenriisto. Läheisten kuolema tuo pelkkää surua ja tuskaa. On tuhlausta ensin opiskella kolmasosa elämästään, sitten toinen kolmannes tehdä töitä ja kun vihdoin pääsisi kokemaan asioita niin alkaa kuihtua pois. Ihmiset usein tietävät vasta vanhempina mitä haluavat elämältään ja silloin voi olla jo liian myöhäistä.

En viitannut kuolemanpelkoon, vaan tosiaan kuten itse mainitsit, et ehkä saa nukuttua luettuasi juttuja foorumilta.
Kuolemaa ei ole, on oma näkemys asiasta. Toki fyysinen kulkuneuvomme päättää päivänsä tietyn ikäisenä tässä kehollistumassamme. Ihminen on paljon muutakin, kuin verta ja lihaa. Vaikeaa on varmasti hyväksyä sellaista mahdollisuutta, että olemme täällä jokainen oppimassa asioita, asioita jotka olemme luvanneet tulla oppimaan tämän kehollistuman ajaksi. Tästä meillä ei yleensä ole olemassa, ei niin minkäänlaista muistikuvaa, että näin voisi tosiaan olla.
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa jotain uutta. Totta erilaisten kokeilujen tarkoituskin voisi olla se että tietää mitä ei todennäköisesti tule pidempään tekemään, eli siitä ei tule vaikka ammattia "loppuelämämme" ajaksi.

Ekko
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Tammi 2014, 22:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ekko » 23 Tammi 2014, 19:19

Joo tosiaan olisin voinut miettiä enemmän, mutta toi kuvittele itsesi valopallon sisään nukkuessasi sai mut ajattelemaan että puhut kuolemanpelosta. Sain ihan hyvin unta ja nopeasti olen päässyt paranormaalien pelosta pois. Toki pieni pelko tuo oman lisänsä tähän kiinnostukseen :)

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 24 Tammi 2014, 10:57

Pelko on jäänne ihmiskunnan varhaisilta ajoilta, eli kyse on ollut selviytymisestä jokapäiväisistä haasteista.
Jos saan neuvon antaa, pyri kulkemaan oman kiinnostuksesi suuntaan, ihmiset antavat toki neuvoja vaikket niitä olisi kysynytkään mutta kuuntele aina omia fiiliksiä miten itse asiat koet :peukku:

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja freyan » 07 Helmi 2014, 02:43

Hm, useammat pitävät minua varmasti vain "sinä mielikuvitusrikkaana ja vinksahtaneena tyttönä, joka on katsonut ihan liikaa Supernaturalia" ja osaksi ehkä olenkin. Tuntuu hassulta sanoa, että uskon yliluonnolliseen, koska miksi sanoa:
Hei! Olen 20 vuotias naisenalku Porista. Uskon asioihin, jotka eivät ole totta.
Sanomalla uskovani yliluonnolliseen periaatteessa kiellän ns. yliluonnolisen olemassaolon..

Ja mitä tulee yliluonnolisen määritelmään, niin siihen ei ole yhtä ja oikeaa vastausta, edes itsellälläni ei ole ns. määriteltyä käsitystä, mikä on minusta yliluonnollista ja mikä ei.

Itse uskon/pidän tiettyjä useita asioita mahdollisina, mutta tiedostan myös mahdollisuuden, ettei niitä asioita ehkä olekaan olemassa. Mutta mikä niistä asioista tekee yliluonnollisia ja miksi? En ymmärrä, miksi esim. kummitusten tai muiden henkien olemassaolo olisi luonnotonta, tieteellisesti sekä jopa uskonnollisesti (vetoan nyt kristinuskoon, jonka käsityksen mukaan kuollut siirtyy joko taivaiseen tai helvettiin eikä sen välimuotoa pidetä mahdollisena) mahdotonta. Tieteen tutkimus on kehittyvä sara, ja uskon, että tulevaisuudessa on mahdollista tieteellisesti todistaa asioita, joihin ei nykypäivänä kyetä. Siksi en ymmärrä myöskään perustelua "En usko siihen tai tähän, koska tiede ei sitä pysty todistamaan".

Toisaalta, yliluonnolliset ilmiöt, jotka myöhemmin osoittautuvatkin vaikkapa kuulo- tai näköharhoiksi, ovat silti yliluonnollisia ilmiöitä. Yliluonnollinenhan kuitenkin tarkoittaa periaatteessa sellaista, mikä ei ole totta. Siitä taas päästäänkin siihen, että todellisuus on riippuvainen ihmisestä. Lääkärini juuri kertoi minulle, että jos ihmisen aivoja tai jotain sinneppäin tutkittaisiin hetkellä jolla hän kuulee tai näkee tämen nk. harhan, niin aivojen tulkinnan mukaan tämä harha on totta, todellinen vaikkei se muille, jotka eivät ole kyseistä harhaa kokeneet, todellinen olekaan. Monimutkaisia nämä asiat.

Ehkä on helpompaa olla hämmentämättä ihmisiä liikaa.

Hei, Olen 20 vuotias naisenalku Porista. Uskon yliluonnolliseen ja kokemusta minulla siitä on ollut jo lapsesta saakka. Osan asioista voin selittää mielisairauden piikkiin, mutta osan jätän suosiolla sen alueen ulkopuolelle. Ei kerran lääkkeetkään asiaa auta, niin miksi unohtaa vanhat aatteet ja uskomukset asioista ja etsiä vastauksia vääristä paikoista.

Kiittäen ja kumartaen, freyan.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 09 Helmi 2014, 13:37

freyan kirjoitti:Hm, useammat pitävät minua varmasti vain "sinä mielikuvitusrikkaana ja vinksahtaneena tyttönä, joka on katsonut ihan liikaa Supernaturalia" ja osaksi ehkä olenkin. Tuntuu hassulta sanoa, että uskon yliluonnolliseen, koska miksi sanoa:
Hei! Olen 20 vuotias naisenalku Porista. Uskon asioihin, jotka eivät ole totta.
Sanomalla uskovani yliluonnolliseen periaatteessa kiellän ns. yliluonnolisen olemassaolon..

Ja mitä tulee yliluonnolisen määritelmään, niin siihen ei ole yhtä ja oikeaa vastausta, edes itsellälläni ei ole ns. määriteltyä käsitystä, mikä on minusta yliluonnollista ja mikä ei.

Itse uskon/pidän tiettyjä useita asioita mahdollisina, mutta tiedostan myös mahdollisuuden, ettei niitä asioita ehkä olekaan olemassa. Mutta mikä niistä asioista tekee yliluonnollisia ja miksi? En ymmärrä, miksi esim. kummitusten tai muiden henkien olemassaolo olisi luonnotonta, tieteellisesti sekä jopa uskonnollisesti (vetoan nyt kristinuskoon, jonka käsityksen mukaan kuollut siirtyy joko taivaiseen tai helvettiin eikä sen välimuotoa pidetä mahdollisena) mahdotonta. Tieteen tutkimus on kehittyvä sara, ja uskon, että tulevaisuudessa on mahdollista tieteellisesti todistaa asioita, joihin ei nykypäivänä kyetä. Siksi en ymmärrä myöskään perustelua "En usko siihen tai tähän, koska tiede ei sitä pysty todistamaan".

Toisaalta, yliluonnolliset ilmiöt, jotka myöhemmin osoittautuvatkin vaikkapa kuulo- tai näköharhoiksi, ovat silti yliluonnollisia ilmiöitä. Yliluonnollinenhan kuitenkin tarkoittaa periaatteessa sellaista, mikä ei ole totta. Siitä taas päästäänkin siihen, että todellisuus on riippuvainen ihmisestä. Lääkärini juuri kertoi minulle, että jos ihmisen aivoja tai jotain sinneppäin tutkittaisiin hetkellä jolla hän kuulee tai näkee tämen nk. harhan, niin aivojen tulkinnan mukaan tämä harha on totta, todellinen vaikkei se muille, jotka eivät ole kyseistä harhaa kokeneet, todellinen olekaan. Monimutkaisia nämä asiat.

Ehkä on helpompaa olla hämmentämättä ihmisiä liikaa.

Hei, Olen 20 vuotias naisenalku Porista. Uskon yliluonnolliseen ja kokemusta minulla siitä on ollut jo lapsesta saakka. Osan asioista voin selittää mielisairauden piikkiin, mutta osan jätän suosiolla sen alueen ulkopuolelle. Ei kerran lääkkeetkään asiaa auta, niin miksi unohtaa vanhat aatteet ja uskomukset asioista ja etsiä vastauksia vääristä paikoista.

Kiittäen ja kumartaen, freyan.

Freyan
Mielikuvitus on hyvin lähellä ns. Kanavointitilaa. Piiloluonnollinen kuvaa ehkä paremmin ns. Näkymättömiä asioita. Ootko ajatellut miksi ihmisen ns. Aivokapasiteetista on käytössä vain muutama prosentti? Lääketiede puhuu ns. roska DNA:sta.
Tämä 3-4D on harhaa, ei kaikki todellakaan tässä ole, tämä ei ole edes pintaraapaisu kaikesta mitä on olemassa.
Kuinkahan monta näkijää on laitettu syömään mielialalääkkeitä vain senvuoksi etteivät kanssaihmiset näe piiloluonnollisia asioita. Heille näitä asioita ei siis ole olemassa. Ihmiset katsovat asioita omien suodattimiensa läpi. Näkökulmaa muuttamalla asiat näyttävät erilaisilta. Vuoren huipulta näkee enemmän kuin juurelta.

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja freyan » 09 Helmi 2014, 20:42

^ Eipä ole ikinä tullut tuollainen sana kuin piiloluonnollinen mieleen/vastaan. Nyt kun sen sanoit, niin sehän on ihan looginen kuvaus/sana noista asioista.

Kyllähän sitä ajateltua on tultu jonkunverran joskus. Ehkäpä emme (vielä?) osaa käyttää sitä niin paljon hyödyksi kuin voisi tai sitten jotkut oikeasti osaavatkin, mutta eivät opeta kaikelle kansalla esim. peläten, ettei ihmiset kestäisi sitä.

Oikeassa olet, mutta anyway, en usko tämän olevan oikea lanka näiden suurempaa pohdiskeluun, joten palaillaan asiaan jossain toisaalla. :)

Aavistuksia
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Touko 2014, 20:25

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aavistuksia » 17 Touko 2014, 20:30

hei, olen nelikymppinen nainen Pirkanmaalta . Lähinnä mietin olenko tulossa hulluksi vai mikä ihme on menossa. tarvitsen apua ja kerron kun tiedän mihin osioon minun tulee se kysymykseni laittaa. Kiitos että pääsin mukaan

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 19 Touko 2014, 16:18

Ihan teinejähän te taidatte olla, mulla ikä alkaa vitosella.

avara
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2014, 14:29

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja avara » 08 Kesä 2014, 11:40

Moikka !
Etsien selitystä kokemuksiini löysin foorumin ja sitä kautta olen myös löytänyt joitain vastauksia.
Viimeksi muokannut avara, 12 Syys 2017, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Oblitus
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Heinä 2014, 21:39
Paikkakunta: Kouvola

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Oblitus » 30 Heinä 2014, 22:15

Hei minä olen 22-vuotias neiti ihminen Kouvolasta ja aivan uusi tällä sivustolla.

Mutta olen ollut nästä asioista kiinnostunut koko elämäni. Tai ainakin niin kauvan kun jaksan muistaa...

Olen itse kokenut kaikenlaista ja nähnys paljon ja olisi mukava saada saman henkisiä ystäviä/kavereita.

Ja keskustella asioista, 8)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron