Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Tammi 2008, 05:05

Tässä aiheessa on tarkoituksena tutustua muihin käyttäjiin ja esitellä itsensä. :alien:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Tammi 2008, 05:07

Moi vaan kaikille.

Olen Paranormaali Blogin ylläpitäjä ja perustaja. Olen miespuolinen ja tällä hetkellä ikää löytyy 23-vuotta. Asun Turun lähistöllä. Paranormaalit ilmiöt ovat kiinnostaneet itseäni pienestä pitäen. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja JambaB » 14 Tammi 2008, 16:04

Tervehdys minä olen miltei joka sivulla rekisteröitynyt nimellä JambaB mutta joillakin taas olen rekkautunut nimellä HuskyDog.

Olen Helsingissä asuva rave-addikti. Ikää minulla on kertynyt nyt 19 mutta vajaa kuukausi niin se pompsahtaa jo tuohon 20. No eiköhän tällä selventämisellä nyt tällä erää selvitä, lisää tietoa minusta saat tietysti muista postauksistani.

Bere
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:07

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Bere » 14 Tammi 2008, 16:59

Terve vaan!

Ite oon 16v jätkä Espoosta päin, kaikki yliluonnolliset jutut aina kiinnostanut.
Sydäntä lähellä on aina ollut kaikenlaiset moottoriajoneuvot ja musiikki/leffat/sarjat. :)

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Obake » 14 Tammi 2008, 18:29

Morojens!
Nimppani on siis Obake(=kummitus), Asun tuolla kainuussa eli aika kaukana sivistyksestä.
Noin kuukausi takaperin aloin kiinnostua kummituksista ja muista vastaavista Haamutiimin kautta. :ghost:
Olen myös suuri anime ja manga fani ja suosikkeihini kuuluu FMA, Naruto ja Gingat.
Ikää on kertynyt jo 14, ja elokuussa tulee 15.

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Burn » 14 Tammi 2008, 19:20

Olen 12v. ( aika lähellä 13 ) Oulussa asuva poika, ja tulen aika paljon varmaan täällä foorumilla pyörimään mutta itse blogissa ette tule minua näkemään sillä jonkun ihmeen takia en pysty kommentoimaan mutta materiaali katson ieltä monta kertaa päivässä...
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Regendos » 15 Tammi 2008, 07:14

Hei, olen parablogin toinen ylläpidon puolikas. Minua paranormaalit asiat ovat kiinnostaneet aina kersasta pitäen. Vaikka olen kiinnostunut, minua ei vakuuta kovinkaan moni materiaali, täten etsiskelen kiistatonta aitoa kuvaa UFOista/alieneista tai kummitukista, kuten varmasti moni meistä.

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja j0int » 15 Tammi 2008, 10:37

mä oon sama jäbä ku enne tääl wadaapi, foorumis hollaa ja ircis j0intii mu on se aika sekavaa ku monis paikois eri nimi nii mä rupeen käyttää ny joka paikas tota j0inttii.. on jo ollu jtn sekaannuksii nii näin on se kyl selvempi :)

Avatar
gigaZ
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 15:40
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja gigaZ » 15 Tammi 2008, 15:50

Mojensta. Olen entinen the paranormal vanhalla foorumilla ja olen kiinnostunut paranormaaleista asioista. Minut saattaa välillä löytää myös Parablogin IRC-kanavalta :mrgreen: .
Ystäviä tahtoisin sitten joskus...
Paranormaalit asiat kiinnostaa! Entinen the paranormal

Avatar
fautum
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 18:05

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja fautum » 15 Tammi 2008, 18:18

Terveks, olen tänä vuonna 17 täyttävä tyttö Turun lähistöltä, ja käyn lukion ekaa luokkaa.
Olen useimpien paranormaalien ilmiöiden suhteen auttamaton skeptikko, ja pyrin etsimään asioihin järkeviä, tieteeseen pohjautuvia perusteluja, onhan Tieteen kuvalehti lempilukemiseni. Olen kuitenkin erittäin kiinnostunut kaikennäköisestä paranormaaliin liittyvästä asiasta, ja mielenkiintoisia niistä tekee erityisesti se, että kaikki asiat eivät selity järjellä vaika niille kuinka huutaisi.
Böö!

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Tammi 2008, 18:23

WM_, juu, käyttäjänä jo edellisessä foorumissakin.. Hmm.. empä osaa sanoa juuta enkä jaata itsestäni. Galleriassa kyseisellä nikillä pyörin. Viime foorumissa eniten pidin "maahis -kirjoituksesta"

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 16 Tammi 2008, 13:44

W7 vanhalta foorumilta. Ne jotka on mun tekstejä sieltä lukeneet, tietävät varmaan mielenkiinnon kohteet tarkemmin. Muille, maailmanloppu, yliluonnollinen sekä kaikki ihmismielen ylittävä kiinnostaa.
17, kesäkuussa 18 vuotias jätkä Turusta.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Werttinen » 16 Tammi 2008, 16:46

Jou! oon seuraillu tätä sivua aina silloin tällöin ja täytyy sanoa että kyllä täältä kiinnostavia videoita/kuvia löytyy vaikka suurin osa feikkejä onkin :D oon 17v ja kävin sähkö-alaa amiksessa mutta lopetin koska mulla on suurempi tarkotus kuin sähköasentaja noi ei vaisteskaa mutta lähin nostamaan sitten keskiarvoa 10-luokalle ja hyvin menee 6:sta 7.4:seen suunnitteilla olisi päästä LVI-asentajaksi mut jos sinne ei päästä nii rakennuspuolelle :P
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ridikulous » 17 Tammi 2008, 10:37

Keväällä 18-vuotias, savolainen sievemmän sukupuolen edustaja. Uskon yliluonnolliseen, mutta vain harvat "todisteet" siitä vakuuttavat. Periaatteessa uskon, ettei yliluonnollisen olemista tai olemattomuutta voi todistaa. Aina saa tietenkin yrittää. 8-)
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja aavenainen » 17 Tammi 2008, 13:11

heipparallaa tälläinen rutkasti yli parikymppinen tyttönen liittyy myöskin tähän foorumiin :D kun on nuo yliluonnolliset assiit aina kiinnostanut ja kokemuksia on paljon :ghost3: ja aiheesta on kiva keskustella myöskin ihmisten kanssa joilla itsellä kokemuksia erillaisista yliluonnollisista jutuista.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja s3nsi » 17 Tammi 2008, 16:08

Moi.

Oon parikymppinen poika tuosta hämeenlinnan vierestä. Viime keväänä vähän hurahdin kaikkiin paranormaaleihin juttuihin ja siitä asti oon asiaa aika paljon tutkiskellut, vaikka on ne aina jonkin verran kiinnostaneet. Pidän mielen avoimena. Joitain asioita tämä meidän rajoittunut tieteemme ei vain pysty todistamaan.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
silversurfer
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 02:22

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja silversurfer » 19 Tammi 2008, 02:46

Jep hep, eli terve vaan kaikille :)

Tuolla blogin puolella kerkisin jo muutamaan otteeseen samalla nimimerkillä kirjoittelemaan jotain, jos joku sieltä kirjoituksiani muistaa niin aika skeptisesti olen liikeellä :evil:

Yritän pitää foorumillakin samaa linjaa ja tarttua pahimpiin huuhailuhin :P

Mutta älkääs pelästykö, olen mielentäni avoin ja erittäin utelias. Luulen että kaikki täälläkin voivat yhtyä siihen, että mitä vähemmän liikkeellä on täyttä huuhaatietoa/huijareita/lokkikuvia, sitä enemmä hyödymme me asiasta kiinnostuneet. Toki tämä huuhaakin on omalla tavallaan hyvin mielenkiintoista :)

Tällä hetkellä olen kiinnostunut Scientologian saloista (mikä tässä uskonnossa on niin vangitsevaa että siitä on tullut yksi aikamme nopeimmin kasvavista uskonnoista, mikä saa ihmiset elokuvatähdista tuiki tavallisiinihmisiin uskomaan ulkopäin täydeltä potaskalta vaikuttavaan uskontoon?)
Tällähetkellä "työn" alla on myös tutustuminen erillaisten utopioiden historiaan..

Ainiin Ircissä kuljen nimimerkin Xasa alla :)

Avatar
Makru
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:06

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Makru » 19 Tammi 2008, 20:57

En ois uskonu et tääl on näin vanhaa porukkaa :shock:

Noh kummiskin..

Olen -93 syntynyt mies puolinen henkilö paikkakunnalta jonka nimi tarkoittaa pientä järveä, jonka läpi virtaa joki :mrgreen: Siinäpä teille miettimistä. 8-) Kirjoittelen itsestäni sitten lisää myöhemmin.
"Minulla ei ole ystäviä - on vain vihollisia, joita vastaan en ole vielä taistellut." :demonbunny:

Dukarth
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 10:37

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Dukarth » 23 Tammi 2008, 16:23

Moi, olen 88-vuonna syntynyt poeka Riihimäen alueelta. Käyn lähen päivittäin tsekkaamassa parablogin sivuja, ihan mukavaa ajanvietettä. Itse uskon täysin että emme ole yksin. Ja omista hienon taulun, samanlaisen kuin salaisissa kansioissa (I want to believe) josta olen selvästi liian ylpeä. :D

Olen kiinnostunut kaikenlaisista documenteista kuten tuo Mayan doomsday juttu, What bleep do we know ja Zeitgeist. Tietenkin myös UFOista sun tälläsistä, mut en kuitenkaan ihan hulluna niihin ole. 8-)

Eikai tässä muuta tarvitsekkaan tietää, vielä.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 23 Tammi 2008, 16:48

Terveppä terve kaikille tasapuolisesti!

Kerkesin jo vastailemaan pariin ketjuun tuossa eilen, kun en tällaista esittäytymisthreadia heti sattunut bongailemaan. Minä olen 25 vuotias ukuli savon suunnalta. Olen nuoresta asti ollut kiinnostunut kaikenlaista paranormaalista hommelista. Nyttemmin tosin kiinostuksen alat ovat vähän rajoittuneet enemmän. Voisipa sanoa että tällä hetkellä eniten kiinostaa astraalimatkailu, energiahoidot, energiakehon+chakrojen kehittäminen, ja suuremmat esoteeriset kysymykset. Eli lähinnä kuolemanjälkeinen elämä, ja yleisesti elämän loputon kiertokulku konkreettisesti ajateltuna lähinnä.

Kokemuksista voisi mainita, että astraalihommia rupesin harjoittelemaan joskus ylä-asteen alkupuolella ja vieläkin tulee harjoiteltua, mutta ei mitenkään aktiivisesti.. onnistumisia on jokusen kymmeniä ollut niin että ne muistikin jälkikäteen, tosin laiskuuttani kun en ole ylös kirjoitellut niin suuri osa on jo päässyt unohtumaan. Nyttemmin sitten olen opetellut myös energiahoito juttuja, mutta en juurikaan hoida ihmisiä, koska on hankala löytää tarpeeksi avoimia ja halukkaita ihmisiä, nolaamatta itseään täysin siis. :) Elikkä siltä alalta tuttua jossain määrin on Quantum Touch (selkärankojen oikomista sun muuta, lääketieteellisesti mahdollista ja mahdotonta, toimii! Nähty ja kokeiltu), Reiki, Pranic healing pienissä määrin, sekä emotional freedom technique aka EFT (hyvin jännä systeemi, naputellaan ihmisiä tiettyihin kohtiin, niin fobiat, kivut sun muut voivat hävitä ihan minuutissa kun mikään muu ei ole auttanut. Jopa koko elämän mukana vainonneet traumat.)
Myös jokunen kummitus on tullut "tavattua".. nämä kokemuksen on tosin paria kokemusta lukuunottamatta olleet aika subjektiivisia, niin voi toki osa olla mielikuvituksen temppuiluakin.

Hmm.. vieläköhän jotain.. no kai tuossa vähän suuntaa antavaa näin ensiesittelyyn. En ole ikinä oikein harrastellut tämmöisiä foorumeja, mutta kokeillaampas nyt tätä josko täällä tulisi mielenkiintoista tarinaa ja voisi kenties olla avuksi joissain kysymyksissä itsekin.

Keskustelemisiin!
"I reject your reality and substitute my own"


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa