Sinkku vai seurusteleva?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Sinkku vai varattu?

Sinkku
67
53%
Seurustelen
18
14%
Avo-/avioliitossa
30
24%
Sutinaa..;)
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Kesä 2010, 00:13

otan osaa :P -Game Over-
Feel the LOVE

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 09 Kesä 2010, 09:47

Zrud kirjoitti:otan osaa :P -Game Over-

Sanoo joku, joka ei kenties itse ole päässyt naimisiin asti? :P Ei ole mikään "game over" ainakaan meillä. Kaikenkaikkiaan kuudetta vuotta yhdessä ja hyvin menee. Kaksi lastakin siunaantunut. :mrgreen:
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Kesä 2010, 21:24

Tähän ketjuun voinen kaiketikin ihQttaa, jotta muutan muijani kanssa yhteen. Hyvin mielenkiintoista, mutta työntäyteistä aikaa kyllä! :alien2:

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Kesä 2010, 21:28

WM_ kirjoitti:Tähän ketjuun voinen kaiketikin ihQttaa, jotta muutan muijani kanssa yhteen. Hyvin mielenkiintoista, mutta työntäyteistä aikaa kyllä! :alien2:

:peukku:
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 09 Kesä 2010, 23:30

Valon Soturi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:otan osaa :P -Game Over-

Kaksi lastakin siunaantunut. :mrgreen:

Jooh varmasti varsinainen siunaus.. Mä en ainakaan vois kuvitellakkaan ryhtyväni isäksi vielä muutamiin vuosiin, mutta onneks meikäläisellä ei oo sitä huolta, että kukaan mun lapsieni äidiksikään tahtos. Sen verran tunnun pelottavan naisia ympäriltäni tavalla tai toisella. :D

Avatar
Wilkku
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 23:45
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Wilkku » 10 Kesä 2010, 00:31

Avoliitossahan minä ukkoni kanssa asustelen, kihloissa olemme ja naimisiinkin menossa, kun joskus on varaa järjestää ne meidän näköiset häät. Lapsosia ehkä joskus hankimme, kun aika on sopiva, mutta ei vielä. Eihän se avioliitto mikään game over ole, asenteesta ja tunteistahan se on kiinni. ;)
Kyseenalaista itsestäänselvyydet.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Kesä 2010, 19:41

Sinkku naisia on suomi pullollaan. Mutta Sitten kun tulee vastaan (minä) joka omaa romanttisen, huumorintajuisen, kohteliaan, tunteellisen ja rauhallisen luoteen... Mutta ei Mr.Universumin kehoa. Niin kukaan ei kahta kertaa katso.

Luuleeko kaikki sinkku naiset löytävänsä sen komean ritarin hopeisessa haarniskassa ja valkealla ratsulla...

Vaikka en näemmä kenellekkään kelpaa. Niin en siitä kyllä mitään emoa ala vetämään.
Jos ei kelpaa hyvä mies seuraksi nii ei sitte.

En vain ymmärrä. Pitäisikö todellakin olla malli luokkaa että naisen täälä peräkylä valtiossa saisi?
Feel the LOVE

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 11 Kesä 2010, 20:35

Rakkaus on kumma juttu. Ei minunkaan naamassani ole mitään kehumista ja silti minulla on paras tyttö mitä olla voi.

Zrud, oletan että olet kuitenkin yrittänyt tutustua naisiin kun noin sanot sillä hyvin harvinaista olisi, että sellainen vain tulisi ja koputtaisi oveen ;)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Kesä 2010, 21:38

No sepä siinä on... Ite en pahemmin baareissa käy. Koska en ole alkoholin suurkuluttaja.
Treffi palstoilla on tiedot ollu ylhäällä jo pitemmän aikaa, mutta yksikään nainen ei viestiä ole laitanut :D
Ja itse ku en pahemmin keksi mitn paikkoja mistä voisi naisia bongata muualta kun baarista tai jostain nunnaluostarista :P
Feel the LOVE

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 11 Kesä 2010, 23:01

Omani bongasin kylläkyllä internetistä aluksi, mutta kunnolla vasta bussipysäkiltä :D
Internet on nykyisin siitä kätevä, että löytää helposti saman henkisiä ihmisiä ja nopsasti

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Kesä 2010, 23:06

yep... Internet avaa seurustelu mahdollisuudet jopa niille vähemmän sosiaalisille ihmisille jotka ei baarissakaan käy.
Feel the LOVE

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 11 Kesä 2010, 23:53

Sinkku naisia on suomi pullollaan. Mutta Sitten kun tulee vastaan (minä) joka omaa romanttisen, huumorintajuisen, kohteliaan, tunteellisen ja rauhallisen luoteen... Mutta ei Mr.Universumin kehoa. Niin kukaan ei kahta kertaa katso.

Vähän sama juttu. Ja siinä on se ikävä juttu, että kun asiat on näin, alan suhtautumaan kaikkiin negatiivisesti. En tiedä mikä siinä on, kun vastaan tuossa yksikin päivä käveli yksikin tyttönen ja katseli pitkään silmiin ja hymyili, mun ilme ei värähtänytkään vaan katsoin takaisin kuin ketä tahansa "huoraa" joka ohitseni kulkee eli perus vittuuntunut ilme päällä.

Suhtaudun ehkä turhan vihamielisesti muita ihmisiä kohtaan, mutta en voi sille mitään koska oon vaan sen asenteen ottanut, etten mitään paskaa enää ota niskaani.

Luultavasti tuun olemaan ikuinen sinkku. Välillä tuntuu, että sen verran paskaa on valunut niskaan muiden ihmisten suhtautumisen suhteen vuosien varrella, etten edes pysty enää rakastumaan tai ihastumaan. But life goes on, kyllä mä edelleen olen toiveikas, että löydän joskus jonkun jonka ansiosta opin näkemään elämän valoisemmin.

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 12 Kesä 2010, 12:34

Vic Rattlehead kirjoitti:
Valon Soturi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:otan osaa :P -Game Over-

Kaksi lastakin siunaantunut. :mrgreen:

Jooh varmasti varsinainen siunaus..

No kuulehan, kyllä on!!!!! :( :oops:
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Kesä 2010, 12:46

Älä ota sitä niin vakavasti, nuo poikamiehet vain vitsailevat :D

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 12 Kesä 2010, 12:53

WM_ kirjoitti:Älä ota sitä niin vakavasti, nuo poikamiehet vain vitsailevat :D

Noh, kun täälläkin on nuo hymiöt käytössä, niin jos haluaapi herjaa heittää voi laittaa kommentin perään hymiön. Jos ei laita voipi kommentin ottaa helposti v..ttuiluna. :oops:
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 12 Kesä 2010, 12:54

Zrud kirjoitti:Sinkku naisia on suomi pullollaan. Mutta Sitten kun tulee vastaan (minä) joka omaa romanttisen, huumorintajuisen, kohteliaan, tunteellisen ja rauhallisen luoteen... Mutta ei Mr.Universumin kehoa. Niin kukaan ei kahta kertaa katso.

Täällä yksi nainen, joka ei välitä "mr. Finland -kehoista". Minuun iskee hieman mahakas ja sopivan lihaisa/pehmeä tapaus. ;) Mielellään hevi-tyylisellä pukeutumisella ja ehkä muutamalla tatskalla. Nam.
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 12 Kesä 2010, 17:26

Valon Soturi kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Älä ota sitä niin vakavasti, nuo poikamiehet vain vitsailevat :D

Noh, kun täälläkin on nuo hymiöt käytössä, niin jos haluaapi herjaa heittää voi laittaa kommentin perään hymiön. Jos ei laita voipi kommentin ottaa helposti v..ttuiluna. :oops:

No mä en pahemmin noita hymiöitä tuppaa käyttää, mutta huulta heitin kyllä ihan. Taino siinä mielessä, että joo varmasti sulle on siunaus, mulle ei olis tässä elämän vaiheessa saati, että mihkään siunauksiin muutenkaan uskon. En yhtään väheksy lastasi kohtaan kokemaasi ylpeyttä, älä niin käsitä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Kesä 2010, 03:02

Valon Soturi :P ennenku jatketaa keskustelua nii kerros ikäs. Oon kerra joutunu yhen 50v naisen jekutettavaks nii en moista haluu tapahtuva toiste :P
Feel the LOVE

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 13 Kesä 2010, 03:57

Naimisissa + 2 lasta voi vähän rajoittaa hommia, jos siihen suuntaan mietiskelit.

Mutta lähinnä Rattleheadille lähdin tässä kirjoittelemaan. Vaikutat olevan älykäs ja ajatteleva kaveri, sehän vain pelkästään sinusta itsestäsi kiinni miten suhtaudut näihin mahdollisuuksiin. Kuten tuossa kertoilitkin, niin varmasti jos sattuu tulemaan vastaan näitä hymyileviä tyttösiä ja itse kurtistelet vastaan niin sinkkuna olemiseen on todennäköisesti tyytyminen (lukuunottamatta mitä internetin ihmeellinen maailma voi tehdä). Mutta tuonhan voit muuttaa itsessäsi vaikka hetkessä jos vain niin päätät.

Mielenkiintoinen kokeilu kaikille, katso silmiin ja hymyile (ei semmoinen hullu kirvesmurhaajahymy vain ihan muuten vain vieno normaali) vastaantuleville ehdokkaille, ja pistä ylös erot verrattuna normaaliin yrmistelyyn. Ei mikään rakkauden multiopas, mutta ero on valtava todennäköisesti. Osa toki säikkyy kun eivät uskalla silmiin katsoa. Mutta jostakinhan sitä on lähdettävä etiäpäin.

Itse aiheeseenkin voisi samalla vastailla, niin sinkkuunnuin tuossa jokunen tovi(=kuukausia) sitten, tässä nyt nautiskelen pitkästä aikaa omasta vapaudesta ja katsastelen mitähän tuota seuraavaksi.
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 13 Kesä 2010, 12:24

Möh, ikävä kuulla tuo, Hartsa. Minä kun olin aikeissa jossain vaiheessa hehkuttaa sinulle, että nyt vihdoin saatiin muijan kanssa aikaiseksi muuttaa, siitä kun silloin joskus sinun kanssasi keskusteltiinkin.

Joo toi hymyily juttu toimii ihan varmasti. Ainakin jossain kiireettömämmässä hetkessä kuin ohi kävelyssä


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa