Sinkku vai seurusteleva?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Sinkku vai varattu?

Sinkku
67
53%
Seurustelen
18
14%
Avo-/avioliitossa
30
24%
Sutinaa..;)
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 15 Kesä 2010, 00:04

Hieno homma WM, toivottavasti homma pelaa hienosti, ja eikunvain onnea uuteen kotiin!

Niin ja tosiaan, eipä hätiä.. en suuremmin ole murehtinyt eroa. Aikansa kutakin, ja kokemuksena koko suhde ja yhdessäasuminen kaikkinensa oli yksi elämäni rikastuttavampia kokemuksia tähän mennessä. Expiä ropisi. ;)
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Kesä 2010, 00:41

Kiitos paljon! :)

No, kaikkea hyvää ja nokka kohti tulevaisuutta :) :angel:

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Trauma » 15 Kesä 2010, 01:43

Tässä on kohta puolisen vuotta ollut melkoista hiljaiseloa serustelun jälkeen. Valitettavasti olen tullut hieman laiskaksi naisasioiden suhteen, kun on tottunut siihen, ettei itse ole tarvinnut paljoa tehdä tällaisen otuksen saamisen eteen. :D

Arvostan naisessa rohkeutta ja sitä, että uskaltaa tehdä itsekin aloitteita, mutta osa tällaisista on osoittautunut sellaisiksi tuuliviireiksi, tai ei osaa muuten vaan elää parisuhteessa, että katselen "ujompienkin" suuntaan enemmän taas. Niiden tapauksessa joutuu sitten vain tekemään enemmän duunia, mutta ei siinä isompia ongelmia. Ja nopealla toiminnalla jos jollakin minuun tekee vaikutuksen. ; )

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 15 Kesä 2010, 18:21

Jännää on tehdä sellainen havainto, että suurin osa tutuista on muuttamassa kimppaan jonkun kanssa. Vaikka olenkin erittäin iloinen siitä, että kavereille se siipan löytäminen ei ole aiheuttanut suuriakaan vaikeuksia, tuntuu silti välillä vaivautuneelta olla porukan ainoita seurustelemattomia.

Täytyy varmaan tyytyä omaan osaansa eli himassa dataamiseen ja muiden ongelmien ratkomiseen. Tai sitten hankkiutua hetkeksi toisaalle tästäkin Suomen synkimmästä kunnasta.

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Kesä 2010, 18:53

Ehkä se himassa datailu, jos se nyt on jo ajankohtaista, voi olla aika suuri syy yksinäisyyteen? Voi sieltäkin toki löytää seuraa yhtälailla :)

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 15 Kesä 2010, 21:51

WM_ kirjoitti:Ehkä se himassa datailu, jos se nyt on jo ajankohtaista, voi olla aika suuri syy yksinäisyyteen? Voi sieltäkin toki löytää seuraa yhtälailla :)

Niinkuin minä löysin aviomieheni netistä. :D
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho

WM_

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Kesä 2010, 22:02

Valon Soturi kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Ehkä se himassa datailu, jos se nyt on jo ajankohtaista, voi olla aika suuri syy yksinäisyyteen? Voi sieltäkin toki löytää seuraa yhtälailla :)

Niinkuin minä löysin aviomieheni netistä. :D

Ja minä oman tyttöystäväni :) Tai se minut pikemminkin...

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 15 Kesä 2010, 22:02

Eihän seuran löytäminen netistä olekaan mikään mahdottomuus; niin on käynyt parille tuttavallekin, mutta olen silti jonkin verran skeptinen asian suhteen.
Mielestäni netissä pitäisi kuitenkin olla sen verran avoin omista asioistaan, jotta keskustelukumppani säilyisi. Samalla pitäisi varautua siihenkin, että ymmärtää tai tulee ymmärretyksi väärin, kun kerran kyseessä ei ole suora vuorovaikutus.
Kuitenkin voi olla sekä helppoa että hankalaa tavata ihmisiä netin ulkopuolella, minulla se kallistuu jälkimmäiseen; varsinkin selvin päin.

Eipä tiedä. Taitaapi mennä jälleen pohdinnaksi.

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 16 Kesä 2010, 08:37

Trauma kirjoitti:Tässä on kohta puolisen vuotta ollut melkoista hiljaiseloa serustelun jälkeen.

Tuota niin..jos ikää on 16 v. on kai ihan jopa suotavaakin, ettei vielä kovin montaa suhdetta ole ollut? ;) Älä pidä kiirettä suotta. :) Itse pidin aikoinaan ja ihan liian monta kertaa on tämän tytön sydän särjetty. Olis pitänyt olla harkitsevaisempi, eikä olla niin "epätoivoinen" tyyliin "pakko saada joku".. :oops: :roll:
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Trauma » 16 Kesä 2010, 12:58

Valon Soturi kirjoitti:Tuota niin..jos ikää on 16 v. on kai ihan jopa suotavaakin, ettei vielä kovin montaa suhdetta ole ollut? ;) Älä pidä kiirettä suotta. :) Itse pidin aikoinaan ja ihan liian monta kertaa on tämän tytön sydän särjetty. Olis pitänyt olla harkitsevaisempi, eikä olla niin "epätoivoinen" tyyliin "pakko saada joku".. :oops: :roll:

Tähän ikään niitä suhteita on kertynyt jo enemmänkin, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän vakavia, eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Mutta en valita sinkkuelämästä alkuunkaan, viime aikoina on ollut niin paljon muutakin eikä tästä voi muutakuin nauttia. :D Se vaan että olen nykyään niin asennevammainen...

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Verninia » 01 Heinä 2010, 19:45

Hartsa kirjoitti:Mielenkiintoinen kokeilu kaikille, katso silmiin ja hymyile (ei semmoinen hullu kirvesmurhaajahymy vain ihan muuten vain vieno normaali) vastaantuleville ehdokkaille, ja pistä ylös erot verrattuna normaaliin yrmistelyyn. Ei mikään rakkauden multiopas, mutta ero on valtava todennäköisesti. Osa toki säikkyy kun eivät uskalla silmiin katsoa. Mutta jostakinhan sitä on lähdettävä etiäpäin.

Toimii! Ihmisten silmistä voi lukea monenlaisia tunnetiloja. Olen harrastanut tätä silmiin katsomista ja hymyilemistä jo pidemmän tovin, olin sitten seurustellut tai en. Usein ihmiset häkeltyvät, huonona päivänä huomaan itsekin häkeltyväni jos joku hymyilee minulle. (Ja äkkipäissään miettiväni että onkohan tuolla kaikki ihan kotona.)

Lopetin äskettäin pitkäaikaisen seurustelusuhteen ja olo on puhdas ja hyvä. En odottanut, että tämä olisi näin helppoa. Jos vastaan kävelee mielenkiintoisia otuksia niin otetaan riemumielellä vastaan. :D No ei vaineskaan, tulee jos on tullakseen.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

seamrog
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Loka 2010, 13:10
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja seamrog » 30 Loka 2010, 13:15

Avoliitossa elelen.
Freedom has a meaning for me.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Regendos » 01 Marras 2010, 12:27

Hopeapaju kirjoitti:Eihän seuran löytäminen netistä olekaan mikään mahdottomuus; niin on käynyt parille tuttavallekin, mutta olen silti jonkin verran skeptinen asian suhteen.
Mielestäni netissä pitäisi kuitenkin olla sen verran avoin omista asioistaan, jotta keskustelukumppani säilyisi. Samalla pitäisi varautua siihenkin, että ymmärtää tai tulee ymmärretyksi väärin, kun kerran kyseessä ei ole suora vuorovaikutus.
Kuitenkin voi olla sekä helppoa että hankalaa tavata ihmisiä netin ulkopuolella, minulla se kallistuu jälkimmäiseen; varsinkin selvin päin.

Eipä tiedä. Taitaapi mennä jälleen pohdinnaksi.


Tähän on pakko kyllä kommentoida.

Netistä on ehdottomasti mahdollista löytää seurustelukumppani, mutta netissä taas ei voi rakastua - ainakaan aidosti. Minä olen löytänyt internetin välityksellä sattumalta kiinnostavia ihmisiä, jotka olen myöhemmin tavannut ja ruvennut sitä kautta tapailemaan. Nykyiseen kihlattuuni tutustuin ensimmäisenä netissä, tapasin hänet joitain kertoja kasvokkain jonka jälkeen aloimme tapailemaan säännöllisesti. Tiedän myös henkilöitä, jotka ovat netin kautta löytäneet ihmisen, josta on myöhemmin tullut aviopuoliso.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Marras 2010, 20:01

Regendos kirjoitti:
Hopeapaju kirjoitti:Eihän seuran löytäminen netistä olekaan mikään mahdottomuus; niin on käynyt parille tuttavallekin, mutta olen silti jonkin verran skeptinen asian suhteen.
Mielestäni netissä pitäisi kuitenkin olla sen verran avoin omista asioistaan, jotta keskustelukumppani säilyisi. Samalla pitäisi varautua siihenkin, että ymmärtää tai tulee ymmärretyksi väärin, kun kerran kyseessä ei ole suora vuorovaikutus.
Kuitenkin voi olla sekä helppoa että hankalaa tavata ihmisiä netin ulkopuolella, minulla se kallistuu jälkimmäiseen; varsinkin selvin päin.

Eipä tiedä. Taitaapi mennä jälleen pohdinnaksi.


Tähän on pakko kyllä kommentoida.

Netistä on ehdottomasti mahdollista löytää seurustelukumppani, mutta netissä taas ei voi rakastua - ainakaan aidosti. Minä olen löytänyt internetin välityksellä sattumalta kiinnostavia ihmisiä, jotka olen myöhemmin tavannut ja ruvennut sitä kautta tapailemaan. Nykyiseen kihlattuuni tutustuin ensimmäisenä netissä, tapasin hänet joitain kertoja kasvokkain jonka jälkeen aloimme tapailemaan säännöllisesti. Tiedän myös henkilöitä, jotka ovat netin kautta löytäneet ihmisen, josta on myöhemmin tullut aviopuoliso.

Tässä meidän täytyy lähteä määrittelemään rakastuminen/rakkaus. Are you up to do the job? ;)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Regendos » 01 Marras 2010, 22:13

Minusta rakkaus alkaa ihastumisesta, jatkuu rakastumisella ja päätyy rakastamiseen.

Ihastuminen tietenkin on sitä, että kiinnostutaan ihmisestä niin paljon, että tunnetaan häneen vetoa ja halutaan tuntea hänet paremmin. Tämä voi vielä internetin välityksellä tapahtua. Rakastumisen olisi sitten rakkautta edeltävä vaihe, josta pikkuhiljaa kehittyy kokonaisuus, rakastaminen. Rakastumiseen tarvitaan ainutlaatuisia hetkiä, luottamusta, intohimoa ja varmasti monia muitakin tekijöitä. Rakastumisen käsitän kuitenkin aika lyhyenä aikajaksona, jolloin vain otetaan tarkemmin selvää sopiiko tämä ihminen minulle ja siihen ehdottomasti tarvitaan fyysistä kontaktia. Itse rakkaus on se tila, jossa voit sanoa, että tämän ihmisen kanssa haluan rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja joku päivä asettua aloilleen ja levätä vierekkäin saman hautakiven alla. Rakkaus siis olisi kuin todella vahva tunnetila ja side kahden ihmisen välillä, joka tulee ainoastaan pitkällä ja jatkuvalla taipaleella jonka varrella tapahtuu asioita, jotka liittävät kaksi ihmistä toisiinsa kiinni aina vain lujemmin ja lujemmin. Valitettavaa kuitenkin on, ettei siinä aina käy näin ruusuisesti.

Tämä siis minun tulkintani.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 02 Marras 2010, 20:30

Regendos kirjoitti:Minusta rakkaus alkaa ihastumisesta, jatkuu rakastumisella ja päätyy rakastamiseen.

Ihastuminen tietenkin on sitä, että kiinnostutaan ihmisestä niin paljon, että tunnetaan häneen vetoa ja halutaan tuntea hänet paremmin. Tämä voi vielä internetin välityksellä tapahtua. Rakastumisen olisi sitten rakkautta edeltävä vaihe, josta pikkuhiljaa kehittyy kokonaisuus, rakastaminen. Rakastumiseen tarvitaan ainutlaatuisia hetkiä, luottamusta, intohimoa ja varmasti monia muitakin tekijöitä. Rakastumisen käsitän kuitenkin aika lyhyenä aikajaksona, jolloin vain otetaan tarkemmin selvää sopiiko tämä ihminen minulle ja siihen ehdottomasti tarvitaan fyysistä kontaktia. Itse rakkaus on se tila, jossa voit sanoa, että tämän ihmisen kanssa haluan rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja joku päivä asettua aloilleen ja levätä vierekkäin saman hautakiven alla. Rakkaus siis olisi kuin todella vahva tunnetila ja side kahden ihmisen välillä, joka tulee ainoastaan pitkällä ja jatkuvalla taipaleella jonka varrella tapahtuu asioita, jotka liittävät kaksi ihmistä toisiinsa kiinni aina vain lujemmin ja lujemmin. Valitettavaa kuitenkin on, ettei siinä aina käy näin ruusuisesti.

Tämä siis minun tulkintani.

*seisonta-aplodit*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 23 Marras 2010, 11:02

Regendos kirjoitti:Minusta rakkaus alkaa ihastumisesta, jatkuu rakastumisella ja päätyy rakastamiseen.

Ihastuminen tietenkin on sitä, että kiinnostutaan ihmisestä niin paljon, että tunnetaan häneen vetoa ja halutaan tuntea hänet paremmin. Tämä voi vielä internetin välityksellä tapahtua. Rakastumisen olisi sitten rakkautta edeltävä vaihe, josta pikkuhiljaa kehittyy kokonaisuus, rakastaminen. Rakastumiseen tarvitaan ainutlaatuisia hetkiä, luottamusta, intohimoa ja varmasti monia muitakin tekijöitä. Rakastumisen käsitän kuitenkin aika lyhyenä aikajaksona, jolloin vain otetaan tarkemmin selvää sopiiko tämä ihminen minulle ja siihen ehdottomasti tarvitaan fyysistä kontaktia. Itse rakkaus on se tila, jossa voit sanoa, että tämän ihmisen kanssa haluan rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja joku päivä asettua aloilleen ja levätä vierekkäin saman hautakiven alla. Rakkaus siis olisi kuin todella vahva tunnetila ja side kahden ihmisen välillä, joka tulee ainoastaan pitkällä ja jatkuvalla taipaleella jonka varrella tapahtuu asioita, jotka liittävät kaksi ihmistä toisiinsa kiinni aina vain lujemmin ja lujemmin. Valitettavaa kuitenkin on, ettei siinä aina käy näin ruusuisesti.

Tämä siis minun tulkintani.


Aika hyvä tulkinta, harvemmin se hullaantumisjakso on tosiaan kovin pitkä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Mursu » 07 Joulu 2010, 12:53

sinkku ainaki neljättä vuatta :D

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Jopelius » 07 Joulu 2010, 16:52

Mursu kirjoitti:sinkku ainaki neljättä vuatta :D


Sinkku ainaki 16. vuotta.. Forever alone ;_;
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 07 Joulu 2010, 22:21

Jopelius kirjoitti:
Mursu kirjoitti:sinkku ainaki neljättä vuatta :D


Sinkku ainaki 16. vuotta.. Forever alone ;_;

Sinkku ainakin 20 vuotta... Absolutely forever alone ;´´´´´´´´´´´´´(


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron