Sinkku vai seurusteleva?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Sinkku vai varattu?

Sinkku
67
53%
Seurustelen
18
14%
Avo-/avioliitossa
30
24%
Sutinaa..;)
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Regendos » 27 Marras 2008, 18:11

Nimenomaan. Vaikka olisikin elämää ja sen selkkauksia vastaan ei niitä välttämättä tarvitsisi monessa eri topicissa manata. Jos eläminen on yhtä tuskaa, niin siitä voidaan tehdä aihe ja keskustella - siinä ei ole mitään rasittavaa.

Tuputhy, mikäs kilteissä on vikana? Itse juuri olen sellaisiin kiltteihin hissukoihin päin. He ovat yleensä mukavia ja luotettavia. Otetaan esimerkiksi nämä arviolta 15-22 ikäluokkaa olevat naisenalut. Jos he pyörivät paljonkin miesseurassa ja ravaavat kukasta kukkaan, niin heihin on hyvin vaikeata lähteä luottamaan. Sellainen hissukka joka on rauhellinen ja viihtyy pienessä seurassa on luotettavampi. Silloin (ainakaan minulle) ei tule sellaista oloa, että olisi ohimenevä mieskorvike ennen kun löytää parempaa parrua. Muutenkin rauhalliset ihmiset jotka eivät vietä railakasta yöelämää vaan sillointällöäin pitävät kohtuudennimisä hauskaa ovat mukavaa sakkia.

Emäntä on sellaista hissukkatyyppiä. On ujo, mutta osaa olla myös tuhma!

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 28 Marras 2008, 10:55

Jostain syystä en vain kestä rakkautta; tulee epämukava olo. Kun kohdellaan vähemmän hyvin, tuntuu jotenkin normaalimmalta. Eihän semmoisessa suhteessa kuitenkaan voi elää, joten umpisolmu on valmis! En ole onnistunut sitä solmua aukaisemaan, eikä taida enää ikääkään siihen riittää..Kaikista "hauskinta" olisi se, että kun onnistuisin ratkaisemaan tämän pulman, olisin 80v..sittenhän se on jo ihan sama, onko sitä ongelmaa vai ei!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Regendos » 28 Marras 2008, 13:03

Ei se sellainen ainainen lirkuttelu olekkaan mukavaa. Kyllä minullekkin tulee vaivautunut olo jos kokoajan pitää olla hellyyttä näyttämässä ja lääppimässä. Suhteen alussa on ihan mukavaa kun saa olla lähekkäin ja näyttää sitä välittämistä, mutta loppujenlopuksi on mahtavaa, että kumppanin kanssa voi oleilla "normaalisti". Hah, ainakin osan päivästä.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 29 Marras 2008, 00:43

Nimenomaan. Ei sellaista suhdetta kannata jatkaa jossa tuntee että ei voi olla sellainen kun oikeasti on ja/tai pitää lirkutella ja olla romanttinen 24/7. Aluksihan se tuommosta voi ollakin mutta jos pitemmästi on niin on kyllä väärä nainen/mies.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Dala » 29 Marras 2008, 09:34

Mun exä oli sellanen, joka alkoi heti epäilemään kaikenlaista jos ei tunnin välein osoittanut rakkauttaan.. :roll: Sitä sit ahisti kauheesti jos mulla oli miespuolisia kavereita, vaikka itse treffasi säännöllisesti omien nettikamujensa (tyttöjen sekä poikien) luona ympäri suomen. Oli aika epäreilu ja puuduttava suhde kokonaisuudessaan, vaikka hyviäkin aikoja oli. Sit mie jätin kun en jaksanu enää ja kun tyypin käytös ei lupauksista huolimatta muuttunut.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 29 Marras 2008, 22:51

Niinpä. Eihän ne omat tekemiset mitään haittaa, mutta jos siippa tekee samalla tavalla, niin jopa nousee haloo! Niille ihmisille, keille ei ole tullut mieleenkään pettää, ei tulisi myöskään mieleen epäillä siitä toista!
Jos itse hilluu "kukasta kukkaan", niin ajattelee, että tuo toinenkin tekee samoin.

(peruutan sen verran, että tietysti silloin, kun on itse uskollinen ja toistuvasti joutuu petetyksi, niin kyllähän siinä aika epäluuloiseksi tulee.)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Nemesis » 04 Joulu 2008, 19:25

Vic Rattlehead kirjoitti:Sinkku olen ja pysyn varmaan vielä pitkään. :lol:

mee too;> (olettaisin ainakin että vielä sinkkuna pysyn koska en ole tällähetkellä kehenkään ihastunut (: )
We're Bleeding Well In Hell

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja blood » 13 Tammi 2009, 17:34

no tällä hetkellä olen sinkku, mutta jonkinlaista säätöä on

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 04 Touko 2010, 12:38

Sinkku hyvinkin tällä hetkellä, silmät auki pidän kyllä naisten suhteen, josko löytyisi sopiva.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

MrKholr
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Touko 2010, 10:27

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja MrKholr » 04 Touko 2010, 13:05

Avoliitossa on tullut oltua tässä nyt muutama vuosi, kihloissa noin 1,5 vuotta. Olen erittäin tyytyväinen tilanteeseeni, toisin sanoen on tainnut tulla löydettyä se oikea.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 04 Touko 2010, 14:05

Hmm. Täällä näyttää porukka jakautuvan useaan ryhmään: toiset ovat seurustelleet kauemmin ja toiset säätävät koko ajan. Existäkin on suhteellisen paljon puhetta. Miksi siis näin? Toivon, ettei mene liian kyyniseksi: kuinka moni etsii pitkäaikaista yhdessäoloa ja kiintymystä - i.e. rakkautta - sen äkkinäisen kaulailuseurustelun tarpeen - i.e. ihastumisen - sijaan?

Miten kauan siis foorumilaisilla menee siihen, että tutustumisesta mahdolliseen parempi puolisko -ehdokkaaseen siirrytään seurusteluun?
Tämä siksi, että lähipiirissäni monella tutulla on ollut tapana säätää vähän kaikkien kanssa (ei tietystikään samaan aikaan), ja kimppaan hypätään heti ensimmäisellä tapaamisella. Lopputuloksena on usein se, että viikon päästä ei enää pidetäkään tästä toisesta henkilöstä; suhde päättyy, koska parilla ei ole mitään yhteistä. Huomautus tosiaan: lukion loppupuolella olen.
Toiseen ääripäähän kuuluvat ne onnelliset, jotka ovat löytäneet ensimmäisellä kerralla sen tulevan siippansa, ilman mitään varsinaista yritystä. Olen heidän puolestaan onnellinen, mutta silti: kuinka se on mahdollista?

Välillähän on tietysti hienoa olla sinkku, kun ei tarvitse keskittyä muuhun kuin itseensä, tai mitä tahansa perustelua nyt sitten käyttääkään sinkkuna olemiseen. Seurustelussakaan ei ole mitään vikaa, päinvastoin, mikäli löytyy sellainen oikeanlainen kumppani. En osaa tällä hetkellä lukea itseäni kumpaakaan ryhmään, eikä tilanteessani ole mitään hurraamista. Samassa seurassa olen pyörinyt vuoden päivät, vaikkakin sitoutumattomana toistaiseksi.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2010, 07:27

Jos yksi kaverini tulkitsi saamansa ennustuksen oikein, niin mulla päättyy sinkkuna olo 50 % todennäköisyydellä ensi heinäkuussa. Kaverilleni ennustettiin että yksi hänen ystävistä tapaa tulevan puolisonsa heinäkuussa ja hänellä on sellainen tunne, että se olen joko minä tai yksi yhteinen kaverimme. Saas nähdä pitääkö ennustus paikkaansa. ;)
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Touko 2010, 22:51

portinetsija197 kirjoitti:Jos yksi kaverini tulkitsi saamansa ennustuksen oikein, niin mulla päättyy sinkkuna olo 50 % todennäköisyydellä ensi heinäkuussa.

Ahahhahahahahah :tapu:
Talk about win-win prophecy.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 08 Touko 2010, 00:02

fifty/fifty kyllä, mutta kaverini otaksui asian tarkoittavan kahta hänen monista ystävistään jotka ovat sinkkuja, tosiallinen todennäköisyys on selkeästi pienempi.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Phantom » 08 Touko 2010, 14:32

13 vuotta varattuna niistä 4 avioliitossa. Vaikka nykyään en usko koko avioliitto ideaan ja pidän sitä yhtenä kusetuksena samoin kun koko kristinuskoa. Vaimolle avioliitto on tärkeä joten joustan tässä asiassa.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Trauma » 08 Touko 2010, 19:02

Phantom kirjoitti:13 vuotta varattuna niistä 4 avioliitossa. Vaikka nykyään en usko koko avioliitto ideaan ja pidän sitä yhtenä kusetuksena samoin kun koko kristinuskoa. Vaimolle avioliitto on tärkeä joten joustan tässä asiassa.

Minuakaan ei avioliitto nappaa. Ei johdu mitenkään uskonnollisista syistä, tai kusetuksesta, mutta se vain on ahdistava ajatus. Kaikenlainen seurustelu ja muunlainen sitoutuminen on kuitenkin mukavaa, ja jos rengastaa haluaa, niin kihlat sopivat siihen tarkoitukseen ihan hyvin.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Verninia » 14 Touko 2010, 22:47

Seurusteleva, mutta henkisesti jo sinkku. En osaa/uskalla laittaa poikki, vaikka tämä viivytys ei tee hyvää suhteen toiselle osapuolelle...
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Mielipuoli
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 24 Helmi 2009, 14:00
Paikkakunta: Vaasa

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Mielipuoli » 01 Kesä 2010, 17:42

Sinkku oon.

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Spiff » 05 Kesä 2010, 18:29

n. 1,5 kk avioliittoon.
Itse en niin paljoa välitä koko seremoniasta/instituutista, mut teen tän vaan ton kauniimman puoliskon takia. Piti kirkkoonkin liittyä että saadaan kirkkohäät (mitkä on kieltämättä ihan kauniit), mutta eropaperi lähtee samantien ku pappiska sanoo aamen.

Vaimoke viettää paraikaa polttareitaan ja mä nautin yksinolosta koirien ja kissojen kanssa. Vaikka kuinka toisesta välittää niin kyllä sitä osaa arvostaa omaa aikaa kun sitä on. Nauttikaa niin kauan ku voitte ;)
Hey ho let's go!

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Sinkku vai seurusteleva?

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 08 Kesä 2010, 14:27

Happily married. :peukku:
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron