Alkoholi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Käytän alkoholia...

...lähes päivittäin
4
3%
...joka viikko
29
20%
...pari-kolme kertaa kuussa
23
16%
...harvemmin
29
20%
...en lainkaan
21
14%
...humalahakuisesti
16
11%
..."hiprakkahakuisesti"
23
16%
 
Ääniä yhteensä: 145

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja DS8 » 08 Kesä 2009, 13:21

Juon. Kerrasta kahteen viikkoa kohden, riippuu mahdollisesta työstä, nauhoituksista ja muista menoista.
Yleensä juon humalahakuisesti, joskin tyttöystävän kanssa on ollut tapana nauttia esim. pullo viiniä ruokajuomana aina sillontällöin.
Yleensä juon olutta, mutta kun rahatilanne on tiukempana, etsin Gambinaa / & Sorbusta.
Krapulasta...
Viimeeksi hyvä krapula mulla on ollut turkkusex 2008 jälkeen. Jokainen "the morning after" tuntuu, mutta varsinaista krapulaa mulla harvemmin on.

Omassa kaveriporukassani porukka suurimmaksi osaksi tietää rajansa, eikä liiallisia ylilyöntejä tule ellei niitä haeta. Tähänkin tietenkin on poikkeuksia. Ei ole mitään suurempaa "turn-off"ia humalalle kuin se, että joutuu pitämään kaverin hiuksia tämän oksentaessa, tai katsomaan että toinen saa rauhassa nukkua/ sammuu sellaiseen paikkaan jossa on sänky, ämpäri ja rauhaa.

Ehkäpä eksoottisin paikka johon olen itse sammunut, oli kaverin olohuoneen lasipöydän alle. Tähän lisäksi se, että jostakin syystä olin alasti ja ilmeisesti raapinut mahaani kasan naarmuja. Ah, se fiilis kun siitä ylös pääsi...
"So this is life?"

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Kesä 2009, 13:55

Itsellekään ei krapulaa pahemmin tulee. Lähes joka kerta perus pikku tärinää ja jano mutta kun käy syömässä ja juomassa jotain niin sekin lähtee. 2 kertaa on tainnut kunnolla tulla. En muista mitä ekalla kerralla join mutta toisella join kiljua, kaljaa ja vielä finlandia vodkaa. Sen voin sanoa että älkää yrittäkö tätä kotona. Lerva lentää, muisti lähtee ja itsemurhahalut kasvaa aamulla kun on niin saakelin paska olo.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 08 Kesä 2009, 18:41

En juo. Oon vain 13v mutta silti- Ja monet mun luokkatovereista juo. En kyllä itse lähde niiden mukaan. Vähän harmittaa että sen ikäisenä alkavat jo juomaan...
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja viltsu » 08 Kesä 2009, 21:20

Tänään meillä juomingit ---------------------->
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Kesä 2009, 23:48

slipknotrulez kirjoitti:En juo. Oon vain 13v mutta silti- Ja monet mun luokkatovereista juo. En kyllä itse lähde niiden mukaan. Vähän harmittaa että sen ikäisenä alkavat jo juomaan...

Itse join ensimmäisen kerran vajaa 13-vuotiaana, nyt on ikää noin 14,5 vuotta.
Ja mikäli sinun ei vielä nyt tee mieli juoda niin odotas vielä pari vuotta, kyllä ne halut sieltä tulevat. :P Varsinkin mikäli olet sosiaalinen ihminen ja olet paljon kavereidesi kanssa..
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Kesä 2009, 00:10

Gitarre kirjoitti:
slipknotrulez kirjoitti:En juo. Oon vain 13v mutta silti- Ja monet mun luokkatovereista juo. En kyllä itse lähde niiden mukaan. Vähän harmittaa että sen ikäisenä alkavat jo juomaan...

Itse join ensimmäisen kerran vajaa 13-vuotiaana, nyt on ikää noin 14,5 vuotta.
Ja mikäli sinun ei vielä nyt tee mieli juoda niin odotas vielä pari vuotta, kyllä ne halut sieltä tulevat. :P Varsinkin mikäli olet sosiaalinen ihminen ja olet paljon kavereidesi kanssa..


Kohta 15. Olen sosiaalinen ja paljon kavereiden kanssa. En juo. En haluakaan. Tuntuu wannabehaluamiselta ja delusionaaliselta hommalta.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Kesä 2009, 00:22

Ei kannata tehdä siksi, että kaverit tekee, vaan omasta halusta ja mielenkiinnosta. Jos mielenkiintoa ei ole, niin ei sitä tarvitse humaltua. Minun päihdekäyttöni alkoi pitkästä mielenkiinnosta ja henkilökohtaisesta halusta.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Kesä 2009, 00:24

Regendos kirjoitti:Ei kannata tehdä siksi, että kaverit tekee, vaan omasta halusta ja mielenkiinnosta. Jos mielenkiintoa ei ole, niin ei sitä tarvitse humaltua.

Also tämä. Viisas jäsenemme Reg on taas apuna^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 09 Kesä 2009, 00:44

En tarkoittanutkaan sitä että kannattaisi alkaa juomaan sen takia koska muutkin juovat, tai edes juomaan ollenkaan. Meinasin sitä että yleensä se halu/mielenkiinto lähtee siitä kun kaverit juovat.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Kesä 2009, 00:45

Aqua vitae kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Ei kannata tehdä siksi, että kaverit tekee, vaan omasta halusta ja mielenkiinnosta. Jos mielenkiintoa ei ole, niin ei sitä tarvitse humaltua.

Also tämä. Viisas jäsenemme Reg on taas apuna^^

Olikohan tämä sarkasmia? Taisin nimittäin laukaista aika itsestään selvän asian ilmoille.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja viltsu » 09 Kesä 2009, 00:51

Huomaatteko että kirjoitus on vaikeaa humalassa`?
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Kesä 2009, 00:54

viltsu kirjoitti:Huomaatteko että kirjoitus on vaikeaa humalassa`?

Mikäpä keskittymistä vaativa ei olisi. Sitäpaitsi, joillekkin se on vaikeata ilman humalaakin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Kesä 2009, 01:50

Mitäs sää tolla meinaat vihajata :P ???
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 09 Kesä 2009, 01:56

Itsellä kyllä onnistuu kirjoittaminen hyvin päissäänkin. Kuten nyt. :P
Kiljuhuuruissa mennään. En tosin kovin pahasti nyt ole.
Kunnolla keskittyy niin kyllä sitä pystyy täysin ilman kirjotusvirheitä kirjoittamaan.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Kesä 2009, 03:36

Zrud kirjoitti:Mitäs sää tolla meinaat vihajata :P ???

Psh, ei mitään henkilökohtaista :) Minäkin sekoilen joskus kuningas äidinkielen kanssa.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Kesä 2009, 03:39

Regendos kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Ei kannata tehdä siksi, että kaverit tekee, vaan omasta halusta ja mielenkiinnosta. Jos mielenkiintoa ei ole, niin ei sitä tarvitse humaltua.

Also tämä. Viisas jäsenemme Reg on taas apuna^^

Olikohan tämä sarkasmia? Taisin nimittäin laukaista aika itsestään selvän asian ilmoille.


Ei ollut. Oli vain niin hieno lausahdus joka pitäisi aina ottaa huomioon. Näin jälkeenpäin luettuna tosiaan kuulostaa sarkasmilta... :k
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Reikämies » 09 Kesä 2009, 12:34

Yleensä sen 2-4 kertaa kuussa ja sitten erinäisinä juhlapäivinä (uusivuosi, vappu, juhannus, pääsiäinen...)
Ennen Tuli juotua paljon useemmin mutta nyt sitten juomien määrä korvaa juomiskertojen määrän :mrgreen:
Aamut on sitten tuskaa mutta useimmiten illat on hauskoja :=)
Juodaan viinaa :>

Avatar
Infrequentia
Alieni
Viestit: 123
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 11:43

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Infrequentia » 23 Heinä 2009, 23:41

Muutamana iltana kuukaudessa tulee nautiskeltua, useimmiten hyvässä seurassa ja ruoan kera. Viinit, siideri ja lonkero uppoaa parhaiten mutta voimakkaimmat juomat ja oluen kierrän kaukaa. :P

Nyt kun alkoholitopicissa ollaan niin ajattelin kysäistä. Onko kellekään muulle tullut pahaa oloa Lidlin siidereistä (jos normikrapulaa ei oteta huomioon)? Mulle meinaa tulla pääkipu ihan kahdestakin tölkistä jos on kyseessä Lidlin siiderit - en tiedä johtuuko laadusta vai mistä. Normaalisti en juo niin paljoa että olento tulisi käymään aamulla, mutta tämän halpisketjun siiderit kyllä pistää pahan olon päälle ihan pieninä määrinäkin nautiskeltuna.

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Sid » 24 Heinä 2009, 01:30

Aina kun mahollista niin tulee vedettyä pää täyteen. v*ttu, pitäis pia päästä taas nollaamaa tilanne.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 12 Joulu 2009, 22:44

Herätelläänpäs nyt hieman tätä ketjua kesäajasta talviaikaan.

Tapanani on yleensä pitää "varalla" pulloa tai paria jotakin, jos vaikka joskus on fiilistä ja oikeanlaista seuraa juoda. Pyrin aina ottamaan liemiä niissä rajoissa, että muisti pysyy tallella, ja aamulla tuntuu vain normaali huonosti nukutun yön jälkeinen väsymys. Eli yleensä meno laantuu pullollisen jälkeen.
Kerran olen vetänyt hieman överiksi ja sitten pitikin kavereille alkaa aamulla soitella, että mitä sitä tulikaan tehtyä ja kenen kanssa (vaikkakaan kukaan ei taida olla klo 8.30 aamulla kovin halukas vastaamaan puheluihin...). Mutta ei mitään illanviettoa ole koskaan tarvinnut alkaa katua, vaikka yleensä satun olemaan joukossa se, joka ottaa eniten tai toiseksi eniten, jolloin saan katsoa sen eniten juoneen perään.

Tässä joulun lähestyessä alkaa miettiä, että millaista se alkoholinkäyttö on tämän perhejuhlan aikaan, joka on yleensä melko pyhä etenkin pienille lapsille. Ja jotkuthan ovat muutenkin sitä mieltä, että jouluisin ei mitään tarvita, kun taas jotkut eivät tule toimeen ilman niitä glögejä, toteja tai konjakkeja. Mitäs mieltä ihmiset ovat?


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron