"Paranormaalia seuraa"

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Usla
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Syys 2015, 21:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

"Paranormaalia seuraa"

ViestiKirjoittaja Usla » 28 Syys 2015, 20:27

Hei. Kokeillaan jos esittely- ketjun lisäksi tällä foorumilla tarvittaisiin ketjua, jossa ihmiset voisivat bongailla muita yliluonnollisista teemoista kiinnostuneita henkilöitä niin sanotulla "seuranhaku" metodilla. Eli jos on kamua vailla tai haluaa muuten vaan tutustua enemmän ihmisiin, jotka ovat kiinnostuneita samoista aiheista eikä ehkä tee mieli alkaa randomisti juttelemaan(koska kaikki foorumilaiset tuskin ovat seuraa vailla) kenelle tahansa foorumilaiselle niin tästä ketjusta voisi löytää uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia. Miitit kun ovat asia erikseen :) .

Vaikka olisi paljon immeisiä ympärillä niin onhan se mahdollista ettei ehkä ihan kaikki teemat kiinnosta kaikkia. Oli sitten kyse erikoisemman leffan katselusta, reissun tekemisestä omalaatuisempaan retkikohteeseen tai muuten vaan "ei-niin-tyypillisistä-asioista" puhumisesta :D .

Tähän ketjuun ihmiset voisivat tosiaan kertoilla itsestään ja tekemisistään idealla, että "Hei olen se ja se, sieltä ja sieltä ja olisi mukavaa tavata tästä ja tästä kiinnostuneita ihmisiä" ynnä muuta ja niin edelleen. Ei siis mitään pakkoa kirjoittaa tiettyjä juttuja, mutta kunhan kirjoittaa jos tekeepi mieli.
"A stranger is just a friend you haven't met yet." :D

Itse olen tosiaan 27-vuotias paranormaaleista teemoista kiinnostunut henkilö Vantaalta ja tottelen täällä foorumilla nimerkkiä Usla :). Katsotaan niitä oikeita nimiä sitten myöhemmin. Harrastan tosiaan mm. leffojen katselua, pc-pelaamista, lautapelejä, yötaivaan tutkimista(kaukoputki), valokuvausta, lenkkeilyä yms. (esittelyketjussa muutakin mainittuna). Käyn suhteellisen paljon erilaisissa tapahtumissa kuten keikoilla, messuilla ja muissa jutuissa. Pidän mysteereistä ja mytologioista ja olen joskus kehitellyt jopa creepypasta tyyppisesti muutamaa tarinan poikasta kauhuteemalla. Yhteyttä voipi ottaa yksärillä jos kiinnostusta löytyy. :alien2:
An open mind is more than enough.

Avatar
Mysticpaw
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Syys 2015, 11:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: "Paranormaalia seuraa"

ViestiKirjoittaja Mysticpaw » 30 Syys 2015, 14:37

Terveppä terve! Olen mystinen otus Seinäjoelta. Lähtisin mielelläni tapaamaan ihmisiä joilla on avoin ja vähän ehkä lapsekaskin mieli. Tuolla esittäytymisosiossa kirjoitin kummitustaloista. Sellaisia olisi hauska lähteä tutkimaan jonkun kanssa. Tietysti kaikenlainen muukin jännä tekeminen tai ihan vain jutteleminenkin voisi tulla kyseeseen. Olen ehkä vähän vanha tällaisiin kummittelu yms juttuihin, kun ikääkin on jo 27. Mutta miksi sen pitäisi estää. :D Lähiseudun ihmiset, huudelkaa perään.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: "Paranormaalia seuraa"

ViestiKirjoittaja Varjotar » 01 Maalis 2019, 07:18

No tämähän meni hienosti.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron