Gallup: Kuinka vanha olet?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Kuinka vanha olet?

1-10 vuotta (?)
0
Ei ääniä
11-14 vuotta
37
22%
15-18 vuotta
54
32%
19-22 vuotta
30
18%
23-26 vuotta
14
8%
Yli 26 vuotta
31
18%
En halua vastata
2
1%
 
Ääniä yhteensä: 168

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 03 Touko 2008, 23:05

Paranormi kirjoitti:17.3 täytin 13...

Nonii nyt ylä femmat :!: Ite täytin samana päivänä kanssa kolmetoista :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Touko 2008, 13:09

16 täytin 6.4

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Mya_ » 19 Touko 2008, 19:50

Elokuussa täytän 16 (:

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 19 Touko 2008, 22:16

Torstaina tulee 18v. mittariin. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 20 Touko 2008, 14:03

No onnea sinne päin! ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 26 Touko 2008, 23:34

19, marraskuussa tulee sit 20v täyteen :) sitä odotellessa...
If you're strange,then you're one of us!

Avatar
Aarnikotka
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:50

Re: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Aarnikotka » 28 Touko 2008, 22:48

Minä täytän 20-vuotta :)

Avatar
Buttoni
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 01:11

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Buttoni » 10 Kesä 2008, 02:29

16 vuotta tuli täytettyä viime marraskuussa, sikäli jos ketään kiinostaa.. Aika mielenkiintoinen toi gallupin viimeinene _vastaus_vaihtoehto: "En halua vastata".. lievä reps.. :]
And I wanna conquer the world
Give all the idiots a brand new religion
Put an end to poverty, uncleanliness, and toil
Promote equality in all of my decisions
With a quick wink of the eye, and a
"God you must be joking!"

Avatar
Emilja
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Kesä 2008, 14:02
Paikkakunta: Salo

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Emilja » 10 Kesä 2008, 17:19

Juhannuksena juhlitaan 12-vuotis synttäreitäni -.- Pikku Penska siis vielä :) Mutta kyllä tämäkin kieroontunut taimi vielä joskus ponnahtaa...
Elämä=Kuoleman odotusaika

Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja minna78 » 18 Kesä 2008, 13:44

30 v.. mutten mikään ryppynen akka vielä...
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 18 Kesä 2008, 15:05

Elokuussa tulee 21vuotta täyteen..
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Trauma » 18 Kesä 2008, 15:09

chrissy666 kirjoitti:Elokuussa tulee 21vuotta täyteen..

[sarcasm]Etkö ole vähän liian vanha fanittamaan T0ki0 H073llia?[/sarcasm]

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Arctica » 18 Kesä 2008, 15:16

Trauma kirjoitti:
chrissy666 kirjoitti:Elokuussa tulee 21vuotta täyteen..

[sarcasm]Etkö ole vähän liian vanha fanittamaan T0ki0 H073llia?[/sarcasm]


Ai onko tiettyjen bändien fanittamisellakin nykyään ikäraja? :? Joo sori ku puutuin asiaan.
Nyt kävi
näin

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 18 Kesä 2008, 15:16

Trauma kirjoitti:
chrissy666 kirjoitti:Elokuussa tulee 21vuotta täyteen..

[sarcasm]Etkö ole vähän liian vanha fanittamaan T0ki0 H073llia?[/sarcasm]

Niinpä, ehkä ikää on pyöristetty vähän ylöspäin...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Trauma » 18 Kesä 2008, 16:16

Arctica kirjoitti:Ai onko tiettyjen bändien fanittamisellakin nykyään ikäraja? :? Joo sori ku puutuin asiaan.

Nope, mutta harvemmin olen kuullut tai nähnyt kenenkään noin vanhan fanittavan Tokio Hotellia. Hänen täytyy kyllä tosissaan pitää heidän musiikistaan, koska valtaosa näistä 12wee faneista fanittaa heidän ulkonäköään. (Joo, yleistän, mistä en muuten pidä itsekään.) Eikä nuo sarkasmi-tagitkaan tuolla ylhäällä turhaan ole...

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 18 Kesä 2008, 17:17

Trauma kirjoitti:
chrissy666 kirjoitti:Elokuussa tulee 21vuotta täyteen..

[sarcasm]Etkö ole vähän liian vanha fanittamaan T0ki0 H073llia?[/sarcasm]


tuli tästä aiheesta mieleen kaverini joka on 25 fanittaa animea ja mangaa :D ja keräilee toisin sanoen.. ja joskus hän miettii että onko liian "lapsellinen" olenkin siihen tokaissut miksi sitä sitten tehdään K-18 jos sitä ei sitten aikuisetkin voi katsoa kerätä fanittaa jne.. myöskin veljeni joka on jo 31v kerää ja katsoo..

mutta pointti on se että ei fanitus kohteilla saatikka musa maulla voi olla ikärajaa ottaen huomioon kun se todella pieni poika joskus sillon sen levyn pykäs jossa vaan lallatteli jotakin käsittämätöntä eiköhän 30-50vuotiaat naiset olleet myytyjä kun se oli niin söpö! (itse en todellakaan moista tohtinut kyllä kuunnella ;) ) mutta sepä se ei se musa maku ikään katso todellakaan..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 18 Kesä 2008, 19:37

aavenainen kirjoitti: todella pieni poika joskus sillon sen levyn pykäs jossa vaan lallatteli jotakin käsittämätöntä eiköhän 30-50vuotiaat naiset olleet myytyjä kun se oli niin söpö! (itse en todellakaan moista tohtinut kyllä kuunnella ;) )

Poikkean aiheesta, mutta kysyn tähän väliin, että ketä poikaa tarkoitat? Kenties joku tenavatähtikö? :D
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 19 Kesä 2008, 08:50

TRAUMA:
Mielestäni en ole liian vanha kuuntelemaan tokio hotelia, saatika mitään muuta mitä kuuntelen. Tiedän useita täysi-ikäisiä ihmisiä jotka kuuntelevat tokio hotelia, ja minusta se on aivan normaalia. Kerropas minulle mistä lähtien musiikin kuunteluun on tullut ikäräjä? Kerro mistä tämä sinun "ikärajasi" johtuu.
Ja mikä sinä olet lokeroimaan asioita mitä kuunnella/tehdä minkäkin ikäisenä?
Ja sinä itse varmaan olet 12-15 vuotias kun näytät noin hyvin tietävän minkä ikäisenä tulee mitäkin musiikkia kuunnella, etkä varmaan ymmärrä mitään minkään bändin sanoituksista, kuljet vain massan mukana, kuuntelet mitä "aikuiset" kuuntelee ja et nähtävästi ajattele aivoillasi mitään. Ja etkös sinä ole liian nuori puuttumaan muiden asioihin. Anteeksi vain mutta minä en siedä ihmisiä jotka alkavat lokeroida asioita, kun hyvä että he ovat päässeet vielä edes vaipoista eroon. Kasva ensin vielä muutama vuosi ennen kuin puhut mistä et mitään ymmärrä.

Niin ja vielä tuohon ulkonäköasiaan, minä en kuuntele musiikkia heidän ulkonäkönsä vuoksi, vaikka hyvänäköisiä bändin jäsenet ovat, mutta minulle tärkeintä musiikissa on sanoitus ja melodia.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja Trauma » 19 Kesä 2008, 11:19

chrissy666 kirjoitti:TRAUMA:
Mielestäni en ole liian vanha kuuntelemaan tokio hotelia, saatika mitään muuta mitä kuuntelen. Tiedän useita täysi-ikäisiä ihmisiä jotka kuuntelevat tokio hotelia, ja minusta se on aivan normaalia. Kerropas minulle mistä lähtien musiikin kuunteluun on tullut ikäräjä? Kerro mistä tämä sinun "ikärajasi" johtuu.
Ja mikä sinä olet lokeroimaan asioita mitä kuunnella/tehdä minkäkin ikäisenä?
Ja sinä itse varmaan olet 12-15 vuotias kun näytät noin hyvin tietävän minkä ikäisenä tulee mitäkin musiikkia kuunnella, etkä varmaan ymmärrä mitään minkään bändin sanoituksista, kuljet vain massan mukana, kuuntelet mitä "aikuiset" kuuntelee ja et nähtävästi ajattele aivoillasi mitään. Ja etkös sinä ole liian nuori puuttumaan muiden asioihin. Anteeksi vain mutta minä en siedä ihmisiä jotka alkavat lokeroida asioita, kun hyvä että he ovat päässeet vielä edes vaipoista eroon. Kasva ensin vielä muutama vuosi ennen kuin puhut mistä et mitään ymmärrä.

Niin ja vielä tuohon ulkonäköasiaan, minä en kuuntele musiikkia heidän ulkonäkönsä vuoksi, vaikka hyvänäköisiä bändin jäsenet ovat, mutta minulle tärkeintä musiikissa on sanoitus ja melodia.

Joopa joo... katsohan joitain viestejäni muissa musiikkitopiceissa ja sano sitten kuuntelenko jotain pinnallista massan mukana menevää kamaa. Mielestäni Tokio Hotel on sitä pinnallista musiikkia, mitä tehdään nykyään aivan liikaa. Lisäksi lyriikat merkitsevät itselleni todella paljon, joissain tapauksissa ne tuovat esille koko bändin sanoman. Enkä edelleenkään aseta mitään ikärajaa musiikin kuuntelulle, mutta minä en tunne yhtäkään täysi-ikäistä ihmistä joka kuuntelisi Tokio Hotellia. Fakta on tietysti se, että fanittajia on kaikenikäisiä, mutta en voi puhua niin valtavasta ihimisjoukosta, joten puhun vain niistä henkilöistä jotka tunnen. (Katso vaikka näkemyksen puute -topic niin ymmärrät varmaan). Musiikkia voi kuunnella minkä ikäisenä tahansa, mutta myöntänet itsekin, että Tokio Hotel on suositumpaa teinien keskuudessa kuin aikuisten. Etkö ymmärrä sarkasmia? Otatko asiat liian vakavasti?

Ja ikärasismi on ikävä juttu... Mielestäni käyttäydyn fiksummin kuin monet muut 14-vuotiaat. Saat sanoa minua kakaraksi, mutta älä perusta sitä mielipiteilleni, vaan katso ennemminkin mitä teen ja miten teen. Tuntuu siltä, että pitäisit itsekin vähemmän siitä jos toteisin yksinkertaisesti, että "Tokio Hotelli o iha paskaa".

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Gallup: Kuinka vanha olet?

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 19 Kesä 2008, 11:40

Juu mutta sinä et varmaan paljoa täysi-ikäisiä ihmisiä tunnekkaan, joten miten voit sanoa että et tunne ainakaan yhtään täysi-ikäistä ihmistä joka kuuntelisi Tokio Hotelia, minä ainakin tunnen, ja monta. Itse en tunne niin paljon nuorempia ihmisiä, enkä ole ottanut selvää minkä ikäisiä ihmisiä mitäkin musiikkia kuuntelee, koska minä kuuntelen tiettyä musiikkia koska minä itse pidän siitä,en sen takia että sillä on enemmän täysi-ikäisiä kuuntelijoita. Myönnän että musiikki makuni on aika laaja, siihen kuuluu myös j-rock, jonka varmaan myös luokittelet teinien musiikiksi. Ja sinä olet teini niin eikös silloinkin se musiikki mitä sinä kuuntelet ole sitten teinien kuuntelemaa musiikkia.. Että en menisi luokittelemaan eri bändejä eri ikäluokkiin.
Olet varmaan erittäin aikuinen kun kuuntelet musiikkia joka ei ole niin suosittua teinien keskuudessa. Juu kyllä on pakko myöntää että olen tietyissä asioissa aika tosikko.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa