Salilla Kävijöitä?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 28 Tammi 2008, 00:08

Onkos täällä muita salilla kävijöitä? Itse alotin vasta kaverin kanssa aktiivisen käymisen, penkkiä en ole kokeillut kuin kerran ja naurettavat 45 kg vedin 5 kertaa 8-)

Jalkaprässiä ei valitettavasti ole tuolla salilla, mutta sellainen muistikuva on että sain futisvuosinani ainakin sen 120kg.

Jos olet kiinnostunut salilla käynnistä, kannattaa kerran kokeilla kaverin kanssa, nyt joutuu lähinnä tuskissa odottelemaan että milloin sitä pääsee pääsee seuraavan kerran, mutta pitää myös muistaa että välipäiviäki pitää olla :) 3-4 kertaa viikossa käyn salilla.

Ois kiva tietää teidän tuloksianne, ja oikeasti... Käykää nyt hyvät ihmiset edes kerran siellä salilla, varmasti innostutte ainakin hieman! Eikä siellä muita kiinnosta teidän tulokset/ole kyylämässä vaikka kuinka onneton olisit.

Itselläni on tällä hetkellä tavoitteena saada lihasmassaa lisää ja rantakuntoon ofc tulla täksivuodeksi.

~Hessu
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 28 Tammi 2008, 00:56

Joo tullu käytyä jo 2 vuotta ja tuloksia on selvästi tullut penkistä lähtee 80kg tosin en tykkää penkistä yhtään joten jätän sen useasti pois mutta pitää sitäkin kokeilla muistan sillo kun alotin sain vain päälle 20kg.... en tiedä mistä se johtu kai mä olin vaa semmonen heiverö sillon mutta joo nyt lähtee kovaa^^ tosin lähiaikona on aikalailla vähentyny toi salilla käynti ja itse siis alotin tuon siitä syystä että en saanut painoa nousemaan millään siis söin kun hevonen eikä paino noussu millään kivat geenit tosiaan monet ihmiset varmaa haluais olla sellasii että ei lihoa millään vaikka syö kuinka mut ei se hyvä asia ollu ainakaa ku joutu tappeluun sitä lens ku leppäkeihäs :D nyt on asia onneks toisin painokin noussut 28kg noina 2 vuotena että suosittelen jos haluaa massaa :D
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Burn » 28 Tammi 2008, 07:14

Itse käyn kerran viikossa salilla ja lähes joka päivä kotona harjoitan vatsalihaksia ja joskus käsilihaksia, itseäni kiinnosta eniten tuon sixpack:in saanti : D
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 28 Tammi 2008, 07:42

tulee käytyä viikossa noin 1-4krt viikko :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 28 Tammi 2008, 16:54

Werttinen kirjoitti:Joo tullu käytyä jo 2 vuotta ja tuloksia on selvästi tullut penkistä lähtee 80kg tosin en tykkää penkistä yhtään joten jätän sen useasti pois mutta pitää sitäkin kokeilla muistan sillo kun alotin sain vain päälle 20kg.... en tiedä mistä se johtu kai mä olin vaa semmonen heiverö sillon mutta joo nyt lähtee kovaa^^ tosin lähiaikona on aikalailla vähentyny toi salilla käynti ja itse siis alotin tuon siitä syystä että en saanut painoa nousemaan millään siis söin kun hevonen eikä paino noussu millään kivat geenit tosiaan monet ihmiset varmaa haluais olla sellasii että ei lihoa millään vaikka syö kuinka mut ei se hyvä asia ollu ainakaa ku joutu tappeluun sitä lens ku leppäkeihäs :D nyt on asia onneks toisin painokin noussut 28kg noina 2 vuotena että suosittelen jos haluaa massaa :D


Bulkkasitko?

Ja joo, itteäkää ei innosta pahemmin penkki. Noloa/Tyhmää mun mielestä on ku on niin paljon aina niitä salibandypoikia jotka käy salilla vetää pelkkää penkkiä, ja sitäki heti kerralla maksimit, sit ollaan innoissaan kun saa just ja just nostettua takas sen 70kg.

Burn kirjoitti:Itse käyn kerran viikossa salilla ja lähes joka päivä kotona harjoitan vatsalihaksia ja joskus käsilihaksia, itseäni kiinnosta eniten tuon sixpack:in saanti : D


No siihen ei nyt hirveästi vatsalihaksia tarvita, riittänee tälläkin hetkellä vain se että ne rasvat saat pois vatsan kohdalta. Eikä tämä ollut mikään epäkohteliaisuus/vihjailua.

Ja joo, itsellä myös tavoitteena sikspäkin saanti, mutta se ei nyt ole etusijalla kuitenkaan.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 29 Tammi 2008, 13:50

DonHessu kirjoitti:
Bulkkasitko?

.


En bulkannut ihan normaali tapaan söin ja paino kasvoi tai no mitä nyt vähän enempi proteeini pitoista ruokaa tuli otettua mutta muuten ihan normaali tapaan... mutta siten ennen tuli syötä että sen painon ois saanu ylös mutta salilla käynti on kyllä parempi vaihtoehto kuin syödä ittensä läskiks :D
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 29 Tammi 2008, 22:24

Werttinen kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:
Bulkkasitko?

.


En bulkannut ihan normaali tapaan söin ja paino kasvoi tai no mitä nyt vähän enempi proteeini pitoista ruokaa tuli otettua mutta muuten ihan normaali tapaan... mutta siten ennen tuli syötä että sen painon ois saanu ylös mutta salilla käynti on kyllä parempi vaihtoehto kuin syödä ittensä läskiks :D


Hell Yeah 8-)

Itelläki ruokavalio parantunut roimasti, mutta kaverilla ei näköjään enää edes riitä motivaatio :ghost: No huomenna menen yksin, aamu kymmeneltä lähden ja siinä 12 aikaan lähden :)

Mites, paljonko jalkaprässistä?
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 30 Tammi 2008, 17:54

Aikoinaan kun sitä vielä jaksoi käydä muutaman kerran viikossa, sain penkistä 65kg ylös ja jalkaprässistä jotakin satasen päälle kung fu aikoina. (Lajissa treenattiin jalkoja kohtalaisen aktiivisesti).

Nykyään salille käynti on jäänyt. Ei ole mielenkiintoa rehkiä siellä turhan takia, kun muutenkin saan viikossa liikuntaa sen verran että lihakset ja kunto pysyvät keskivertoa parempana.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 30 Tammi 2008, 19:02

Valitettavasti Salilla missä käyn ei ole jalkaprässiä se on sellanen ilmais sali enkä muutenkaan treenaa jalkalihaksia sillä ne ovat aika hyvät tulee kuitenki käveltyä ja liikuttua nii paljon...
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 30 Tammi 2008, 19:22

Werttinen kirjoitti:Valitettavasti Salilla missä käyn ei ole jalkaprässiä se on sellanen ilmais sali enkä muutenkaan treenaa jalkalihaksia sillä ne ovat aika hyvät tulee kuitenki käveltyä ja liikuttua nii paljon...


Oolrait... Mutta se on pöljän näköinen jos on kauhee bodari yläkropastaan mutta ankeat tikku jalat 8-) (en puhu nyt sinusta...)

Vitutti vähän tänään kun menin, Keskiviikko oli tietty ainoa viikonpäivä jolloin sali aukeaa 11, olin tunnin etuajassa enkä jaksanut oottaa -.- No huomenna sitte.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 31 Tammi 2008, 18:15

Tahtoisin käydä mutta ei oikeen ole rahaa koskaan. Yritän kotona usein lenkkeillä ja nostella painoja niin kauan kun jaksan enkä ja joskus harvon myös vatsalihaksia, mutta lannistun kun tuloksia ei näy eikä kuulu. Lisäksi tuo salilla käynti tuntuisi tollolta yksinään, eikä oikeen kavereidaen kanssa ehdi tai voi mennä kun väli matkaa on aika helvetisti.

Haaveena olisi saada timmimpi vatsa(ei välttämättä mitään sikspäkkiä mutta kiinteämmäksi silti) ja habaa sen verta, että kehtaa esitellä ja että pystyy sitten tarpeen tullen puolustamaan itseään. Tahtosin myös kehdata olla ilman paitaa kuumina kesäpäivinä tai treenikämpällä mutta ei tällä kropalla.

Kyllä mä vielä joskus alan bodaamaan(oon hokenut tuota jo varmaan reilusti yli 2 vuotta :lol:).

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 31 Tammi 2008, 19:58

Vic Rattlehead kirjoitti:Kyllä mä vielä joskus alan bodaamaan(oon hokenut tuota jo varmaan reilusti yli 2 vuotta :lol:).

Vähän sama ilmiö kuin että laihdutuskuuri alkaa aina "huomenna" :mrgreen:

Tämä neiti käy kanssa salilla, tosin säännöllisen epäsäännöllisesti. Suurinpiirtein kerran viikossa.
Ja lähinnä vaan estämässä rappeutumista, en siis bodaa :lol:

Ja itse omaan esimerkin vatsalihaksista, jotka näkyvät, vaikka ovat tosiasiassa aivan surkeassa kunnossa :P
yes, it may seem ridiculous.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 01 Helmi 2008, 10:38

Vic Rattlehead kirjoitti:Tahtoisin käydä mutta ei oikeen ole rahaa koskaan. Yritän kotona usein lenkkeillä ja nostella painoja niin kauan kun jaksan enkä ja joskus harvon myös vatsalihaksia, mutta lannistun kun tuloksia ei näy eikä kuulu. Lisäksi tuo salilla käynti tuntuisi tollolta yksinään, eikä oikeen kavereidaen kanssa ehdi tai voi mennä kun väli matkaa on aika helvetisti.

Haaveena olisi saada timmimpi vatsa(ei välttämättä mitään sikspäkkiä mutta kiinteämmäksi silti) ja habaa sen verta, että kehtaa esitellä ja että pystyy sitten tarpeen tullen puolustamaan itseään. Tahtosin myös kehdata olla ilman paitaa kuumina kesäpäivinä tai treenikämpällä mutta ei tällä kropalla.

Kyllä mä vielä joskus alan bodaamaan(oon hokenut tuota jo varmaan reilusti yli 2 vuotta :lol:).


Hmmh, usko pois, säälimätön totuus on se ettet kotitreenillä pelkillä painoilla yms. pääse kuin tiettyyn pisteeseen asti.

Ja se sikspäk ei ole lihasten kannalta vaikea saada esiin, ainoa hankala juttu on se että rasvat pitää saada pois.

Kannattaa yrittää saada joku kaveri sinne salille, viikko sitten kaverin kans käytiin ja innostuin niin että nykyään käyn säännöllisesti - tuli kaveri sinne tai ei.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Wespa » 01 Helmi 2008, 17:29

Joskus pienenä piti aloittaa, mutta eipä tullut sitten koskaan salilla käytyä (jos ei lasketa liikuntatunnin salikäyntejä). Nyt tuntuu vaan, että on liian myöhäistä aloittaa...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 01 Helmi 2008, 18:18

Wespa kirjoitti:Joskus pienenä piti aloittaa, mutta eipä tullut sitten koskaan salilla käytyä (jos ei lasketa liikuntatunnin salikäyntejä). Nyt tuntuu vaan, että on liian myöhäistä aloittaa...



pyhh pöhh ja bääh pötypuhetta :lol: pädetään nyt vanhaan sanontaan: Parempi myöhemmin kuin koskaan 8-)
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 01 Helmi 2008, 20:15

Wespa kirjoitti:Joskus pienenä piti aloittaa, mutta eipä tullut sitten koskaan salilla käytyä (jos ei lasketa liikuntatunnin salikäyntejä). Nyt tuntuu vaan, että on liian myöhäistä aloittaa...


http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/sh ... hp?t=69229
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 02 Helmi 2008, 13:21

ridikulous kirjoitti:Tämä neiti käy kanssa salilla, tosin säännöllisen epäsäännöllisesti. Suurinpiirtein kerran viikossa.
Ja lähinnä vaan estämässä rappeutumista, en siis bodaa :lol:

Ja itse omaan esimerkin vatsalihaksista, jotka näkyvät, vaikka ovat tosiasiassa aivan surkeassa kunnossa :P

WHATTA? Oleks sä nainen? Mä oon aina luullu, että olet jätkä. ;)

En muista mainitsinko tuossa aikaisemmassa viestissä, mutta meillä on koulussa sellainen jonkin sortin punttisali myös käytössä, että olen sielläkin aatellut käydä, mutta tuo koulu puristaa ylensä sen verta mehut pihalle, ettei jaksa sellasseen 8 h päivän päätteeksi enää muuta tehä kun lojua sohvalla. Se on tavotteena, että olis jonkin sortin habat sillon ku valmistuu. Ja että olis toi lievä ylipaino saatu vähintään siihen normaaliin. :roll:

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 02 Helmi 2008, 15:36

Se on aika jännä juttu miten tuon mieltää esim jos pojalla ois avatarissa nainen siitä jotenki lähtee mielikuva että se henkilö on myös tyttö vaikkei sitä uskoisi kuitenkaan ja sit taas kun tytöllä on mies avatarissa henkilön mieltää pojaksi aika vahvasti toi avatar kuitenki vaikuttaa tottakai sen huomaa käyttäytymisestä myös mutta silti :D
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 03 Helmi 2008, 18:17

Jep, itse luulin myös häntä pojaksi :/

Perjantaina kävin salilla, ihan mukavaa oli ja sain penkistä 60 kg (oma ennätys, vaikka onkin lähinnä säälittävä tulos) ja soutulaitteesta 100 kg.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 04 Helmi 2008, 19:44

Arg, paljastuin :mrgreen:
yes, it may seem ridiculous.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa