Turhien aiheiden turha aihe

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 04 Tammi 2010, 17:07

Tullut jo jonkin aikaa pähkäiltyä sitä, että miten foorumi-elämäni kieroutuu lähes aina tähän suuntaan. Kun rekisteröidyn foorumille, rekkaan sinne sen pääasian, esim. juuri paranormaaleista aiheista keskustelun takia. :P Sitten jossain vaiheessa se menee vaan tähän yleisen ja muun keskustelualueen välillä seilaamiseen.

Täälläkin ollut varmaan jo vuoden pelkkä "muun keskustelija".

Avatar
Nemuska
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 10 Syys 2009, 16:35

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Nemuska » 04 Tammi 2010, 17:39

Vähän samaa vikaa täälläkin. Millä ikinä foorumilla pyörinkään, ajan myötä muutun stalkkaajaksi. Nytkin olen täällä lähinnä kummitellut, lueskellut ja pohtinut muiden näkökantoja.
Kaikelle löytyy selitys, oli se sitten mikä tahansa.
"You can't always have everything. After all, where would you put it." Niinpä.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 04 Tammi 2010, 18:14

Nemuska kirjoitti:Vähän samaa vikaa täälläkin. Millä ikinä foorumilla pyörinkään, ajan myötä muutun stalkkaajaksi. Nytkin olen täällä lähinnä kummitellut, lueskellut ja pohtinut muiden näkökantoja.



Hei onhan täällä muitakii kotkan ihmisiä :D.. joo aiheesta sen verran, että tosiaa menee usein vaa lukemiseks mut kun niitä omia mielipiteitä on välillä niin paljon, et ei vaan jaksais kirjotella kaikkea ..
I believe..

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 04 Tammi 2010, 21:13

Juu itsekin puhun ihan niitä näitä täällä. Siitä on muuten oikeasti aikaa kun olisin ottanut kantaa mihinkään paranormaaliin liittyvään.. Muutenkin mennyt juuri tälläiseksi stalkkaamiseksi tämä minun foorumini käyttö. Enemmän on tullut panostettua tuolla 80srocks-foorumila... :|
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Tammi 2010, 21:46

En taida itse voida allekirjoittaa edellisten huolia^^

Vaikka keskustelenkin melko lailla tavanomaisistakin aiheista, myös debatit paranormaalin yms. puolella työllistävät jonkun verran. :D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 10 Tammi 2010, 13:45

Sinkku, ja helpottunut sellainen.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 10 Tammi 2010, 16:48

Wespa kirjoitti:
Gamma kirjoitti:Foorumilla on näköjään parhaillaan 666 viestiketjua. Kohta tosin taas yksi enemmän...

Hahahaa... Mainiota. 900 käyttäjääkin meni muuten rikki muistaakseni eilen. Aktiivisia käyttäjiä olisi kiva saada vielä lisää. :)

Tästä tuli muuten mieleen, että mun PayPal-tilillä on tällä hetkellä 6,66 euroa rahaa. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 10 Tammi 2010, 17:11

Wespa kirjoitti:
Wespa kirjoitti:
Gamma kirjoitti:Foorumilla on näköjään parhaillaan 666 viestiketjua. Kohta tosin taas yksi enemmän...

Hahahaa... Mainiota. 900 käyttäjääkin meni muuten rikki muistaakseni eilen. Aktiivisia käyttäjiä olisi kiva saada vielä lisää. :)

Tästä tuli muuten mieleen, että mun PayPal-tilillä on tällä hetkellä 6,66 euroa rahaa. :D

Tästä voidaan päätellä, että Wespa on riivattu :D

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tenkku » 11 Tammi 2010, 19:17

Tietääkö joku muuten miten on mahdollista, että sairastuu angiinaan kesken antibioottikuurin?
Ite nimittäin kävin tuikkaamassa lävistysliikkeessä snacke bitesin (alemmassa huulessa reiät molemmin puolin) ja äiti pisti mut jo valmiiks antibioottikuurille ettei tulehu. Nyt sitten kärsin paraikaa tästä nielurisatulehduksesta, antibiootteja jo 5 päivää vetäneenä. Ja Wikistä luin että angiinaa hoidetaan juuri antibiooteilla.
Fabulous babe

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Tammi 2010, 19:37

Eikös eri "vaivoihin" ole erilaiset antibiootit?

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tenkku » 11 Tammi 2010, 19:49

^ Tosiaan, pitääpä yrittää lukea jostain jos löytyisi infoa.
Fabulous babe

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 08 Helmi 2010, 21:48

Ensimmäistä kertaa elämässäni huomaan olevani kiireinen, ja aika on alkanut menemään nopeasti. Sen vuoksi en ole vähään aikaan taas täälläkään ehtinyt käymään, enkä kirjoittelemaankaan. Tosin en valita, melkein 17 vuotta tätä ajankulumista on saatu odottaa. :D

Mutta eipä sillä, että minulla koskaan tylsää olisi ollut aiemminkaan. Aina levoton ja aktiivinen olo, plus pieni jännittyneisyys on pitänyt huolen siitä.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Helmi 2010, 22:58

Itse en kirjoittele oikein mitään kun ei vain jaksa kiinnostaa eikä jaksa. Mutta älkää silti luulko, että olisin "poistunut keskuudestamme", katselen kyllä kaikki viestit mitä tänne laitetaan ; )
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Helmi 2010, 23:16

Onkos kukaan menossa Minä Olen -messuille nyt lauantaina?

Miittiäkin olisi sinne suunnitteilla, tässä lisätietoa ja keskustelua aiheesta:
viewtopic.php?f=23&t=808
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Helmi 2010, 16:32

Mikäli onnistun nykyisessä tavoitteessani, viikkorytmini olisi seuraavanlainen:

2 krt Krav Magaa
2 krt kuntosalia
3-5 puolen tunnin aamulenkkiä ja viiteen pyritään.

Tarkoituksena olisi myös ruokailutottumuksien muuttaminen, jota olen tässä hiljattain tehnyt. Nyt tosin olisi kuitenkin tarkoitus viedä ne kertaheitolla terveelliselle tasolle ja tasoittaa ruokarytmiä siten, ettei tulisi näitä 'kaksi kertaa päivässä ähkytäyteen ja puolet päivästä nälissään' sessioita.

Ylipainoinen en ole, mutta huomaa selvästi, että on tullut kasvatettua tässä kahden vuoden aikana reilu elintasomaha. Laihduttamisella en pyri lisäämään suosiotani tai korostamaan ulkonäköäni vaan täysin rakentamaan kropan, jossa on mukava olla. Nykyinen on jokseen epämukava ja äärimmäisen hikoileva, joista jälkimmäinen ei välttämättä liikakiloista johdu.

Jos jotain kuitenkin jäi vaivaamaan se Regendoksen elintasokeho, niin voitte hyvin kuvista huomata, että miksikään sotanorsuksi tässä ei olla kasvettu.
http://irc-galleria.net/user/Irtokipin%E4

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 21 Helmi 2010, 23:22

Viikonloppu ilman viestin viestiä. Mikäs vaivaa? :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Zrud » 22 Helmi 2010, 01:01

ihmettelin itse aivan samaa :S
Feel the LOVE

WM_

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja WM_ » 22 Helmi 2010, 02:15

Sama.
Onko mulla samaa ongelmaa tällä foorumilla, että kokoajan pitää kirjautua sisäään uusiks, vai meniköhän asetukset selaimesta väärin ku päivitin? En viitti alkaa rassaa jos vika ei olekaan täällä päässä ;)

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 22 Helmi 2010, 20:10

WM_ kirjoitti:Sama.
Onko mulla samaa ongelmaa tällä foorumilla, että kokoajan pitää kirjautua sisäään uusiks, vai meniköhän asetukset selaimesta väärin ku päivitin? En viitti alkaa rassaa jos vika ei olekaan täällä päässä ;)

Näyttää tosiaan heittävän aina välillä pihalle, vaikka merkitseekin sisäänkirjautumisen pysyväksi. Tiedä sitten. :roll:

WM_

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja WM_ » 22 Helmi 2010, 21:47

Trauma kirjoitti:Näyttää tosiaan heittävän aina välillä pihalle, vaikka merkitseekin sisäänkirjautumisen pysyväksi. Tiedä sitten. :roll:


Aa, kiitos! Ongelma ei siis olekaan vain minun! :)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa