Turhien aiheiden turha aihe

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 22 Maalis 2010, 16:02

Zrud kirjoitti:veikkaan että kuva on poistettu.

Ei tainnut päästä uusintatarkastuksestakaan läpi...

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 22 Maalis 2010, 17:16

Wespa kirjoitti:Mikäköhän mahto olla kyseessä, ei kyseinen linkki toimi? Vai pitäiskö tuolta jostain etsiä?

Kyseessä oli joku ihan älytön kuva otettu jostain niistä sun youtube videoista, jossa näytät keskisormea ja kuva oli otsikoitu tyyliin "Wespa näyttää keskisormea.. on se kova jätkä".

Eli joku hater varmaan lähetellyt kun halusi kokea jotain paremmuuden tunnetta naureskelemalla anonyymisti netin välityksellä ihmisen, joka rohkenee esiintyä omana itsenään ja vieläpä video muodossa, kustannuksella. Kyllä näitä idiootteja löytyy, ei kovin yllättävää ettei jylppyyn päässyt, koska kuvassahan ei mitään hauskaa sinällään ollut.

Hauskaa siinä kuvassa oli mulle se yllätyksellisyys. Joteki vaan oli erikoista nähdä teikäläisestä kuva siellä, kun sattuu täällä paranormaalifoorumillakin käymään. On se nettikin loppu viimeksi pieni paikka it seems. :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Maalis 2010, 23:03

Jaa vaikuttaa hauskalta. Mun puolesta olis saanu olla, en näe tollasia mitenkään negatiivisina kun ei noita voi ottaa oikeen tosissaan. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 22 Maalis 2010, 23:09

Wespa kirjoitti:Jaa vaikuttaa hauskalta. Mun puolesta olis saanu olla, en näe tollasia mitenkään negatiivisina kun ei noita voi ottaa oikeen tosissaan. :D

Poistettiin sen takia, että ei kuulemma ollut sopiva kyseiselle kuvasaitille. (Arvostelija ei tajunnut ideaa)

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 23 Maalis 2010, 10:26

Wespa kirjoitti:Jaa vaikuttaa hauskalta. Mun puolesta olis saanu olla, en näe tollasia mitenkään negatiivisina kun ei noita voi ottaa oikeen tosissaan. :D

No siis sehän on oikee asenne, että ei haittaa vaikka ihmiset nauraiskin sulle eikä sun kanssas, joka se kuvan pointti varmaan lähettäjälle lähinnä oli. Ei siinä mitään. :)

Ei se munkaan mielestäni varsinaisesti sopinut Riemurasiaan, koska vähän jonkinasteisesta inside läpästä kyse eikä todellakaan aukea läheskään kaikille kävijöille. Vaikka onhan siellä paljon paskempiakin kuvia päästetty läpi.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 23 Maalis 2010, 21:36

Wespa on niin kamalan feimi nykyään. Saa varautua kohta nimmareiden jakelemiseen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Maalis 2010, 01:37

Haha. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja WM_ » 24 Maalis 2010, 09:51

Näin unta että oltiin jossain ParaBlogin miitillä Tampereella. Kai me johki kummitustaloon oltiin matkalla tai jtn, mutta itse matkasta vain näin unta. En tunnistanut poppoosta muita kuin Wespan ja meidän lisäksi sielä oli noin 10 hkl. En sitten sitäkään ymmärrä miksi kuuntelin koko matkan ajan musiikkia enkä keskustellut :D Oikeastaan minua ärsyttikin siinä unessa. Wespakin taisi kuunnella musiikkia. Hoho :alienownage:

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Maalis 2010, 17:02

Joo elikkäs en löytänyt nyt jostain syystä millään sitä aihetta, jossa pohdittiin ryhmäkeskustelua ym. (antakaapas linkkiä!).

Nyt on tässä muutamien päivien ajan satunnaisesti käytetty http://tinychat.com/paranormaali/ chattia, jossa on ollu railakkaan mukavaa keskustelua ja yleensä 3-10 henkilöä kehissä. Jos omistat mikin, niin sinne vaan NYT ja koska vaan. Tuolla olisi tarkoitus pyöriä joka päivä, mutta myös jotain aikataulua järjestää tietyille aiheille. Mahdollisesti myös Teamspeak2 pitäisi valjastaa sitten näitä ns. virallisia keskusteluja varten.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 02 Huhti 2010, 02:00

Annetaan merkkiä omasta olemassaolosta nyt, kun ei ole tullut pitkään aikaan kirjoiteltua.

WM_

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Huhti 2010, 09:43

Trauma kirjoitti:Annetaan merkkiä omasta olemassaolosta nyt, kun ei ole tullut pitkään aikaan kirjoiteltua.


Kai jatkossa on aktiivisempaa? ;)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Huhti 2010, 13:07

Nollaan pään en halua muistaa. Merkitys joka joskus oli on kadonnut. Rakkaus joka joskus oli on hajonnut.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 02 Huhti 2010, 16:27

WM_ kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Annetaan merkkiä omasta olemassaolosta nyt, kun ei ole tullut pitkään aikaan kirjoiteltua.


Kai jatkossa on aktiivisempaa? ;)

Eiköhän, ajankulun nopeus vain on yllättänyt minut. :D Joten sitä tulee oltua huomaamattaan poissa pitkäänkin joistain paikoista.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 03 Huhti 2010, 00:46

Iltaa pitkästä aikaa! Viime käynnistäni onkin jo vierähtäny muutama kuukausi, liekö kukaan huomannut. Mutta jokatapauksessa ollut tässä vähän kaikenlaista hässäkkää ja muutenkin tullut pyörittyä vähän eri foorumeilla...

Kauan olen täällä foorumilla aikaa viettänyt ja paljon täällä on juteltu asiasta kuin asiasta. Tämä kyseinen foorumi on myös ollut se ensimmäinen foorumi jota aloin käyttämään ja täällä olen saanut vapaasti kehittää kirjoitusasuani ja ulosantiani, kiitos siitä! Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että aikani täällä on ohi. Aika epic mutta näin ajattelen, hahah. Ei täällä vain ole mitään uutta. Kahlasin tuossa äskettäin uudet viestit läpi ja samaa ankeaa mussutusta kuin muutama kuukausi takaperin.
Saattaa olla siis, että tämä jää viimeiseksi viestikseni tänne.. Voi olla että käyn täällä vielä sivusta katselemassa foorumin menoa tai kenties ehkä joskus aikojen päästä innostun taas kirjoittelemaan tänne. Ailahteleva persoona kun olen :ufo:

Muistakaa pitää itsenne tarpeeksi skeptisinä ja järki käteen! Mutta muistakaa, NE seuraavat meitä jostakin kaukaa ;)

- Gitarre kuittaa.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Huhti 2010, 08:51

Take care :tapu:

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Huhti 2010, 23:29

Gitarre kirjoitti:Iltaa pitkästä aikaa! Viime käynnistäni onkin jo vierähtäny muutama kuukausi, liekö kukaan huomannut. Mutta jokatapauksessa ollut tässä vähän kaikenlaista hässäkkää ja muutenkin tullut pyörittyä vähän eri foorumeilla...

Kauan olen täällä foorumilla aikaa viettänyt ja paljon täällä on juteltu asiasta kuin asiasta. Tämä kyseinen foorumi on myös ollut se ensimmäinen foorumi jota aloin käyttämään ja täällä olen saanut vapaasti kehittää kirjoitusasuani ja ulosantiani, kiitos siitä! Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että aikani täällä on ohi. Aika epic mutta näin ajattelen, hahah. Ei täällä vain ole mitään uutta. Kahlasin tuossa äskettäin uudet viestit läpi ja samaa ankeaa mussutusta kuin muutama kuukausi takaperin.
Saattaa olla siis, että tämä jää viimeiseksi viestikseni tänne.. Voi olla että käyn täällä vielä sivusta katselemassa foorumin menoa tai kenties ehkä joskus aikojen päästä innostun taas kirjoittelemaan tänne. Ailahteleva persoona kun olen :ufo:

Muistakaa pitää itsenne tarpeeksi skeptisinä ja järki käteen! Mutta muistakaa, NE seuraavat meitä jostakin kaukaa ;)

- Gitarre kuittaa.

Awwww. Kiitän sinuakin, hyvä Gitarre siitä ajasta, jonka vietimme täällä samaan aikaan, meillä on aika lailla samansuuntaisia ajatuksia.
Hyviä jatkoja sitten sinne vaan, ikävä varmaan tulee.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 04 Huhti 2010, 12:16

Gitarre kirjoitti:Iltaa pitkästä aikaa! Viime käynnistäni onkin jo vierähtäny muutama kuukausi, liekö kukaan huomannut. Mutta jokatapauksessa ollut tässä vähän kaikenlaista hässäkkää ja muutenkin tullut pyörittyä vähän eri foorumeilla...

Kauan olen täällä foorumilla aikaa viettänyt ja paljon täällä on juteltu asiasta kuin asiasta. Tämä kyseinen foorumi on myös ollut se ensimmäinen foorumi jota aloin käyttämään ja täällä olen saanut vapaasti kehittää kirjoitusasuani ja ulosantiani, kiitos siitä! Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että aikani täällä on ohi. Aika epic mutta näin ajattelen, hahah. Ei täällä vain ole mitään uutta. Kahlasin tuossa äskettäin uudet viestit läpi ja samaa ankeaa mussutusta kuin muutama kuukausi takaperin.
Saattaa olla siis, että tämä jää viimeiseksi viestikseni tänne.. Voi olla että käyn täällä vielä sivusta katselemassa foorumin menoa tai kenties ehkä joskus aikojen päästä innostun taas kirjoittelemaan tänne. Ailahteleva persoona kun olen :ufo:

Muistakaa pitää itsenne tarpeeksi skeptisinä ja järki käteen! Mutta muistakaa, NE seuraavat meitä jostakin kaukaa ;)

- Gitarre kuittaa.

Heh, kiitos ajasta minkä olemme täällä samaan aikaan viettäneet. Paljon kirjoittanut ja mieleen painuneimpia käyttäjiä olet ollut. ;)

WM_

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja WM_ » 05 Huhti 2010, 19:35

Meikä on Last.FM:ssä tätä nykyään. Lisää toki kaveriksi tai käy muuten vain katsomassa millaista älämölöä kuuntelen. Liity toki mukaan, jollet jo käytä tuota sivustoa :)

http://www.last.fm/user/WMfin

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Huhti 2010, 23:07

En onnistunut löytämään enää sitä (jos sellainen on ollut olemassa) ketjua, jossa keskusteltiin kirjoittamisesta, joten katson asialliseksi laittaa tämän tänne.

Kirjoitin seiskalla lyhyen kirjoitelman, kun aiheena oli indikatiivi:

Hei!
Olen 40-vuotias Human(oidi), joka tarvitsee apua viljapeltokuvioiden toteuttamisessa. Jos lähetät tietosi näkymättömillä aivoaalloilla kännykkääni numeroon 21122012, niin haen sinut ja mahdollisen ihmiskontaktisi paikallisen kuntatalon edestä kello 7 illalla.
Katsokaa, ettei teitä seurata! En halua turhan epäselviä paljastuskuvia aluksestani. Voin myös tehdä kiertoajelun kuuluisalle Sipoon kuviolle. Ottakaa mukaanne myös pala lankkua ja narua ym. tarvittavia välineitä. Muistakaa kiistää viljapeltokuvio aina jälkeenpäin!

Kahdeksanulokkeisin terveisin ekstra-terrestiaali Qlob!


Minua ainakin hymyilytti :)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Huhti 2010, 00:50

Mainio kirjoitus. Ei muuta kun kaupan seinälle muitten ilmotusten joukkoon. :D :peukku:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa