Turhien aiheiden turha aihe

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 15 Tammi 2019, 10:04

Kiitos onnitteluista, Olin tuolla Fuforan foorumilla tätä ennen kirjoittamassa nimimerkillä Dopermanni, mutta foorumi haluttiin lopettaa ilmeisesti eliittisten vallanpitäjien arvostelun vuoksi (tämä liittyy tiukkenevaan globalisaation tuomaan sananvapauteen) ja siirryin tänne vuosi sitten. Siellä taas taisi tulla useampi tuhat kirjoitusta kirjoiteltua. Vaihdoin nimimerkin enempi itselle merkittäviin yliluonnollisiin kokemuksiin sopivaksi, koska Dopermanni kuvaili vain yhtä merkittävää olentojen kohtaamista metsässä ja taas A MAN OF A TIME STORM (mies aikamyrskystä) kuvailee paremmin useampia merkittäviä tapahtumia mitä olen kokenut, myös ufoja, uskon että parhaisiin kokemuksiin liittyy "aikamyrsky" jollain tapaa. Minulla on näin vahva syy alan kiinnostukseen koska se on tavallaan selvittämätön edelleen ja silti olen kokenut erillaisia outoja tapauksia.

Politiikka tuli mukaan kun aloin herätä huomaamaan että tilanne Suomessa huononee huononemistaan suurella osalla kansasta. Olen sen verran iäkäs, yli viidenkymmenen että muistan hyvät ajat Suomesta ja on näin hyvä verrata kehitystä pitemmältä aikaa. Tosin alaspäin menevä kehitys ei ole uutta, kyllähän Luukkanen puhui jo varsin samoista asioista 90-luvulla, oikeastaan alamäki alkoi 90-luvun alusta, EU siihen perään pakkoliittymällä, alamäki tehtiin EU:hun liittymisen varjolla, ainakin silloin Suomen kärkipolitikot pahensivat lamaa toimillaan. Nyt vain on huononnusta jo vapaudessakin kaikilta osin, sananvapauttakin pyritään rajoittamaan ja se liittyy globalisaatioon, muualla kun ei ole ollut näin korkeatasoista kulttuuria kuin pohjoismaissa, eli globalistit haluaa meidän korkeaa kehitystasoa alentaa muunmuassa sananvapauden riistolla, tosin alkaa näyttään siltä että globalisaation aika on ohi ja se on laskeva Euroopassa, tätä globalistien omistama valtamedia ei voi paljastaa ennen kuin romahdus tulee, se voi tulla jo ensi keväänä EU:hun populistien voittaessa EU vaalit, samoin kun se tuli sitä ennen Italiaan, se voi johtaa todellisiin isoihin muutoksiin, jopa kauppasopimusten purkuun, lähes kaikkeen, näin on ennakoinut jo palkittu taloustieteilijä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Tammi 2019, 10:27

Jep siellähän me kirjoittelimme paljon. Taisi reilut 7000 viestiä tulla kirjoitettua reilun 10-vuoden aikana. Ja meitä syytettiinkin liian paljosta kirjoittelusta. Säännöistä en kuitenkaan löytänyt sellaista kohtaa jossa viestien kirjoittamisen määrää olisi jotenkin rajoitettu siellä. Politiikkaa määrä ihan kaiken miten asiat täällä etenevät tai sitten laahaavat vuosikymmeniä lähes paikoillaan. Jos ei seuraa politiikkaa ei voi ymmärtää miten asiat käytännössä toimivat oikeasti. Usein kuuleekin sanottavan ettei politiikka jaksa kiinnostaa. Eli suomeksi sanottuna en halua tietää miten asiat oikeasti toimivat enkä halua vaikuttaa asioihin tai niiden kulkuun millään tavalla.
Tervetuloa tonni kerhoon. Täällä se ei näyttäisi olevan rasite kuten se joillakin palstoilla tosiaan oli sellainen.

Meri-Pori
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Joulu 2017, 09:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 15 Tammi 2019, 13:05

Täältä myös onnittelut ahkerasta kirjoittelusta. Itse en ylitä moista rajaa varmaankaan koskaan, koska kiinnostukseni on melkeinpä vaan ufoihin ja siihen liittyvään, ja harvoin kirjoitan yleensäkään mitään (järkevää). Hienoa että täällä on muutama aktiivinen ahkera kirjoittelija, ja kirjoittelette monennäköisistä ajankohtaisista asioista, seuraan mielenkiinnolla. Ja varsinkin hyviä linkkejä tulee, niitä on mukava katsella.
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Tammi 2019, 13:51

Ei sitä koskaan voi tietää jos vaikka alatkin enemmän kirjoittelemaan. Eiköhän se aika monella tuo kiinnostus "piiloluonnollista" kohtaan ole alkanut siitä kun on nähnyt jotain kummallista. Itsellä se alkoi 1970-luvulla kun sattui pari (ufo)tapahtumaa joita en silloin ymmärtänyt täysin mitä oikeastaan tapahtui. Seuraava vuosikymmen meni sitten ufokirjallisuuden parissa. Lainasin kirjastosta kaikkea mahdollista ufokirjallisuutta mitä vaan oli lainattavissa. Ja aika tasan 30-vuotta sitten tutustuin kontaktipersoonaan ja myöhemmin pariin muuhunkin kontaktipersoonaan. Itselläkin "sattumia" on osunut kohdalle näiden jälkeenkin kuten time stormillakin. Foliohattua en silti ole koskaan päässäni pitänyt. Kontaktipersoonilta olen kuullut paljon ufoista tai kuten Bob Dean sanoo, ettei edes pitäisi enää puhua ufoistakaan. Tämä on siis myös oma henkilökohtainen näkökulmani asiaan. Maailma kun on niin hullu näinä päivinä että totuudenpuhujista tehdään valehtelijoita ainakin valtavirtamediassa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 16 Tammi 2019, 23:44

Hyvää jatkoa vaan Meriporillekin, eihän täällä tulisi kirjoiteltua juurikaan jollei Andro kirjoittelisi tai joku muu.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 22 Tammi 2019, 12:39

Arhien tuiheiden arha tuihe :mrgreen: Myös toisinpäin, jos ei Time Storm täällä kirjoittaisi tai muutama muu samanhenkinen. Hyvä meininkihän täällä on jos katsotaan millä muutamilla muilla palstoilla on tullut kirjoitettua.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 23 Maalis 2019, 13:45

Foorumin jäsenelle "Andromeda" onnittelut 2000 viestin ylityksestä, numero 4 kaiken kaikkiaan. Varsin nopeasti toinen tonni täyttyi häneltä kun ensimmäinen tonni oli mennyt rikki vuoden 2018 jälkipuoliskolla.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Varjotar » 04 Huhti 2019, 08:28

Tää anarkisti ei liity kerhoon.
I do not know if you do not know.. :ghost:

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 05 Huhti 2019, 07:11

Sama näkemys täällä laadusta.

Mutta poliittinen tavoite saavutettu josta olen tyytyväinen. Nykyinen hallitus ei jatka eriarvoistamista joten olen tehnyt osani tehtävästä ja olen jopa vapaa poistumaan voiton hymy huulilla. SDP:llä on oikein hyvä näkemys jatkosta, Persuista en ole samaa mieltä kaikinosin, yrittäjät ensin asenteella työttömien eriarvoistaminen jatkuu, todennäköisesti keppikin heiltä mahdollista jo päähänpotkituimmille kun kuunteli Hallaahoa rivien välistä, tosin isänmaallisin josta plussia, mitä poistuva hallitus ei ollut ollenkaan ja suurin eriarvoistaja kautta aikojen.
Bernerin sunnitelmat VR:än rahoittamiseen lainoilla joita ei lyhennettäisi, eli pankeille maksuautomaatti, mutta näin jotkut politikot on umpikieroja rahastaen kansaa ja rikastuttaen ulkomaisten pankkien omistajia ja todistaa Bernerin kohdalla naiskuvan myös muuttuneen ahneudeksi välittämättä mitään kärsivistä, mikä ei ole kovinkaan tyypillistä naiskuvaa, Berner oli Sipilän idea, itse en näe kummassakaan mitään hyvää, samaa kieroilua ja Suomen alasajoa koko hallituskausi ja Suomen myymistä ulkomaisille globalisteille, näin tämän tuon esiin koska jotkut pitää keskustaa vielä isänmaallisena. Niin ja sen sananvapauden rajoittamisen takana oli kokoomus, Sipilä sitä hyvin tukien.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 05 Huhti 2019, 13:10

Intiaani kirjoitti:Kuten myös, määrä ei korvaa laatua.

Joo eiköhän tuo täällä kirjoittaminen ollut nyt sitten tässä, taso kun on pudonnut jo melko alas. Piste iin päälle oli se kun lähdettiin muokkaamaan omia kirjoituksia heti sen jälkeen kun olin niihin vastannut. Siitä jää kuitenkin jälki että tekstiä on muokattu myöhemmin. Myöskään lähes lahkolaiseksi ja ufouskovaiseksi nimittely ei ole ollut kovin rakentava viestintää ja selkeästi fooruminen sääntöjenkin vastaista. Myöskin kirjoitusten jälkeenpäin selittely että mitä oikein tarkoitettiin ja mitä nyt ei ainakaan tarkoitettu.
Koittakaahan pärjäillä, se on moro!

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 06 Huhti 2019, 05:38

Taso ei nyt ole laskenut mihinkään.
Yhden viestin korjasin koska sait siitä tahallaan väärinkäsityksen, siinä oli jäänyt lauseen loppu pois joten se pitikin korjata ja mitä vastaat niin nopeasti, pari viestiä meni nopeutesi takia miten meni, pakkohan niitä on selittää kun itse tulet hämmentämään keskeneräisiä lauseita tahallaan ymmärtäen ne väärin tai vastaat ennen kuin ehdin korjata, minulla kun on tapa että saatan lähiminuutteina korjata viestini jos jokin ei täsmännyt tai oli liian suorasukaista kun lähinnä sinun takia piti lauseissa olla tarkkana, mielestäni loppuaikana tartuit tahallaan pienimpiinkin virheisiini mikä ei anna hyvää kuvaa toiminnastasi, eikä sekään että vääristelit asioita minua vastaan, että terve menoa vaan, itse kysyit minut tänne kirjoittelemaan ja aioin jo silloin fuforan loputtua lopettaa, mutta hyvä että tulin, poliittista oikeaa tietoa levisi ja nyt voisin lopettaa itsekkin, kuten laitoin yksityisviestissä sinulle aikoja sitten että lopetan näihin vaaleihin, että lopettamassa itsekkin olen, katsotaan, aiheita kyllä olisi koska iso muutos käynnissä ja se ei mene hyvään suuntaan jollei siitä tiedoteta, eli tiedän asioita mitä ei missään kokonaisuudessa julkaista, palapelin kasaamista, mutta voin jatkaa toisaalla, täällä kun ei ole tunnetusti lukijoita kuin kourallinen. Sitten olen sanonut että on kyseessä uskonto kun se nojaa esim. kanavointeihin, mikä on kyllä yleinen näkemys maailmassa. Pienet uskovaiset piirit on taas lahkolaisia. En tiedä kuinka tosissaan tuo K:n porukka suhtautuu K:n tietoon keskimäärin, mutta sinulta saama kuva oli se että kyseessä on varma tieto kanavoinnin kautta, tällöin sitä pidetään uskontona muissa piireissä ja koska on pieni piiri, niin se on lahkolaisuutta. Eli onko täälläkin jo menossa sananvapaus ja oikeiden termien käyttö kielletty?
Moro vaan.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 24 Touko 2020, 11:49

Andromedalle onnittelut noususta kaikkein eniten viestejä kirjoittaneeksi foorumin jäseneksi!
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 24 Touko 2020, 18:27

Heh, jotkut ovat sanoneet sitä spämmäämiseksi. Tämä on itseasiassa mennyt juuri niin, kuin kolme selvännäköistä persoonaa minulle sanoivat joskus muutama vuosikymmen sitten. Eivät samana päivänä mutta suurinpiirtein vuoden periodissa. Väki on lisääntynyt mukavasti, välillä on ollut reilu 200 persoonaa tai tekoälyä (kosmista huumoria) samanaikaisesti lukemassa sivustoa. Tuskinpa ilman Time Stormia olisin täällä viihtynyt, vaikka joistakin asioista ollaan oltu, ainakin aluksi hyvin erilinjoilla.

Kauan sitten luin Siriuslaisten ystävien kanavoinnin. Siinä mainitsivat että kvanttifysiikka tulee yhdistämään tieteen ja henkisyyden. Näkisin ettei tällä tarkoitettu kuitenkaan valtavirtatiedettä, vaan juuri näitä mitä Time Storm on tuonut täällä esille. Valtavirtatiede on kontrolloitua ja sitä kontrolloi valtaapitävät tahot eli tämä kuuluisa 1% planeetan väestöstä. Aivan kuten mediaa kontrolloi kuusi suurta korporaatiota. Paljon on esim. tuubista sekä vimeosta poistettu videoita tämän vuoden aikana jos katsojia on ollut muutaman päivän sisällä vähän enemmän eli tuollaiset pari miljoonaa, niin jo on video poistettu järjestelmästä. Itseasiassa tästä kuulin, joskus 2-3 vuotta taaksepäin että tällaiseen ollaan menossa ja nyt tällainen on ihan arkipäivää.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 24 Touko 2020, 19:12

Ilman Androa en tietenkään kirjoittaisi tässä.
Jotkut vain tietävät enempi kuin se olisi kirjoitettu ennalta ohjenuoraksi, hyvä ennustaja Oulun Lintulasta joka oli äitini ystävä sanoi jo minulle kun olin hiukan toisella kymmenellä, että tulet räjäyttämään maailman, rakensin tuolloin höyrykonetta, mutta jätin sen kesken. Höyrykoneen jälkeen rakentelin monia aikaansa edellä olevia laitteita, joita myöhemmin tuli sitten jopa myyntiin, luin vain toisten teknikoiden ajatuksia ympäri maailmaa, mutten hyödyntänyt niitä kuin omaksi iloksi. 2000-luvulle tultaessa aloin kohdata metsissä olentoja, hyvin monenlaisia, osa oli kuolleita, osa niiden kiinnijääneitä haamuja, osa kuin predaattorista, jumaliakin, ufotkaan ei kadonneet kokonaan, sekä aikasiirtymiä jopa porukalla. Siis olin hyvin tekninen ja pohjalla henkistäkin, mutta henkinen oli sivussa, varmaan siinä tuli Andron kanssa hiukan erinäkemystäkin, mutta henkinen kehitys on ollut kuin turbo koko ajan täysin päällä ja olen alkanut venyyn eli näkemään asiat myös Andron kantilta, ilman suurempaa teknistä rakennetta takana ja lopppujen lopuksi tekninen ja henkinen on jopa samaa, tosiaan valtavirtatiede on moninpaikoin väärässä monessa. Mutta odotan vieläkin milloin ja miten räjäytän maailman?

Pari vuotta sitten kortit kertoi etten ole ihan tavallinen, jokin prinssijuttu, toinen ennustaja sanoi että macho kasvaa mittoihin mutta se onkin erillaista kuin muilla, eli näin tosiaan kävi, henkinen macho jossa on kyllä pehmeyttä, eli en henkisyydeltäkään ole sitten samanlainen kuin yleinen kuva.
Ehkä tähän sopii hyvä vanha kappale osoittaen venymistä.
sama hyvä energia siellä on aina takana kun on hyvä kappale, oli se miltä vuosikymmeneltä tahansa ja hyvä lauluntekijä lukee samaa kenttää mistä hyvät laulut tulee.
https://www.youtube.com/watch?v=QptZ8tY ... FA&index=8

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 25 Touko 2020, 09:47

Tässä yksi meikäläisen ns. Voimabiisi. Deppareiden keikoilla on tullut käytyä myös Suomen ulkopuolella.DM:n biiseissä sanoitukset on usein monimerkityksellisiä, ne voi ymmärtää monella eri tavalla.
Depeche Mode - It's No Good
Tuonkin voisi kirjoittaa lyhyempänä It's No God, jolloin merkitys muuttuu jälleen.
https://youtu.be/Nk172J4O-BE
Nightwish jonka keikoilla on tullut käytyä useamman kerran.
Wishmaster
https://youtu.be/bf1-n-RrhVc
Stratovarius heidänkin keikoilla useamman kerran.
Unbreakable
https://youtu.be/y8hZaDU-PM0

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 09 Maalis 2021, 11:13

Intiaani kirjoitti:Keskustelun etusivun ylänurkka: Keskustelua yliluonnollisesta, kummituksista, ufoista... eipä ole montaa juttua näkynyt näihin aiheisiin liittyen , vaan rokote , maailmanjärjestys , talous jne ovat etusijalla. Ehkä siinä on syy foorumin hiljaisuuteen useimpien käyttäjien osalta.

Syytätkö aktiivikirjoittajia jostakin? Ei foorumi ole ollut todellakaan hiljainen, nytkin foorumia lukee: Yhteensä 65 käyttäjää paikalla :: 0 rekisteröitynyttä, 0 piilossa ja 65 vierasta
Yhteensä 48 käyttäjää paikalla :: 2 rekisteröitynyttä, 0 piilossa ja 46 vierasta

Estääkö joku kirjoittamasta mainitsemistasi aiheista? Siitä vaan ryhdyt itse kirjoittelemaan. Valmiiseen pöytään on aina helppo tulla.
Kosmiset ystävät puhuvat tällaisilla termeillä kuten: Palvelus itselle vai palvelus toisille?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 09 Maalis 2021, 14:37

Joo siis Foorumi on edelleenkin vapaa alusta, jossa voi keskustella monista eri aiheista. Rokotteet ja muut on sopivasti omissa lokeroissaan, jos joku ihminen tulee jakamaan tänne esim. omia kontaktikokemuksiaan, niin sille löytyy helposti osionsa. Nykyaikana K-Roona ja Roukoutheet on vaan se juttu josta moni puhuu ja joista on hyvä olla tietoinen. Omalla toiminnallaan voi edistää muita aiheita, niin se on aina ollut. Ei täällä rueta sensuroimaan mitään tiettyä sisältöä, kunhan se ei riko sääntöjä. Jos haluaa muuta keskustelua, niin siihen voi itse vaikuttaa.

Foorumin hiljaisuus tai aktiivisuus on aina vaihdellut, porukkaa menee ja tulee, jotkut pysyvät pitempään. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Darra
Alieni
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Syys 2021, 00:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Darra » 23 Loka 2021, 20:15

Haluasin muistuttaa jotta keskinäinen väittely sataa suoraan varjohallituksen laariin.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Andromeda » 23 Loka 2021, 20:30

Darra kirjoitti:Haluasin muistuttaa jotta keskinäinen väittely sataa suoraan varjohallituksen laariin.

Täytyyhän selvästi väärä informaatio oikaista kun sellaista kirjoitetaan tänne foorumille.

Darra
Alieni
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Syys 2021, 00:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Darra » 23 Loka 2021, 23:32

Toki , palautetta voi antaa rakentavasti myöskin jos sen hallitsee. Oikea / väärä , hyvä/paha, pakene/taistele ovat tietty egon keinoja kohdata tämä todellisuus ( joka on väistymässä)..


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron