vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja DonHessu » 07 Huhti 2009, 21:47

Mä taidan ainoa olla joka nauttii tästä jos joku mulle huutelee. Se on aina tekosyy mulle aiheuttaa kunnon rähinä.

Harvoin mulle huudellaan. Myönnän myös että pari kertaa on tultua provottua ihmisiä tähän ihan vain että "koska on ollut tylsää" ja on halunnut aiheuttaa sanasodan tai vähän enemmänkin.

Mä olen varmaan vähän hono ihminen tai jotain, toivon nyt ettei jokainen herramies tai nainen nyt suutu ja kiroa mua helvettiin. Mä olen mikä olen, en koskaan se porukan viisain, mutta en hitainkaan. Ainakaan fyysisesti. 8-)
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 08 Huhti 2009, 15:15

DonHessu kirjoitti:Mä taidan ainoa olla joka nauttii tästä jos joku mulle huutelee. Se on aina tekosyy mulle aiheuttaa kunnon rähinä.


Sehän on kivaa aiheuttaa rähinää! :twisted:
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Huhti 2009, 17:23

viltsu kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Mä taidan ainoa olla joka nauttii tästä jos joku mulle huutelee. Se on aina tekosyy mulle aiheuttaa kunnon rähinä.


Sehän on kivaa aiheuttaa rähinää! :twisted:

...ennen kun se oikeasti alkaa.

Avatar
Salezi
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Huhti 2009, 18:11
Paikkakunta: Southern Finland

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Salezi » 08 Huhti 2009, 18:15

Joukossa tyhmyys tiivistyy, eli tuskin kukaan yksin ollessaan esimerkiksi kadulla kehtaa huudella miltä vastaantuleva ventovieras näyttää tms.

Eli en usko että se johtuu ainoastaan käytöstapojen puutteesta - sitä vaan haetaan 'kovan kaverin' mainetta.. luulisin!
Eipä kovin huvita täällä käydä, lähinnä johtuu siitä ettei juttuja oteta tosissaan.. ainakaan IRCin puolella, joten tuskinpa täälläkään.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Huhti 2009, 21:59

Salezi kirjoitti:Joukossa tyhmyys tiivistyy, eli tuskin kukaan yksin ollessaan esimerkiksi kadulla kehtaa huudella miltä vastaantuleva ventovieras näyttää tms.

Eli en usko että se johtuu ainoastaan käytöstapojen puutteesta - sitä vaan haetaan 'kovan kaverin' mainetta.. luulisin!

Itsessäni olen huomannut sen, että kun osaan huvittaa ihmisiä tapaan lyödä joitakin juttuja joskus yli. Tiedän, että osaan olla rauhallinen jos haluan, mutta olen aina pitänyt toisten huvittamisesta ja on hyvin vaikeata vain olla ja keskittyä tunteihin koulussa. Se on harmillista.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja DonHessu » 08 Huhti 2009, 23:40

Salezi kirjoitti:Joukossa tyhmyys tiivistyy, eli tuskin kukaan yksin ollessaan esimerkiksi kadulla kehtaa huudella miltä vastaantuleva ventovieras näyttää tms.

Eli en usko että se johtuu ainoastaan käytöstapojen puutteesta - sitä vaan haetaan 'kovan kaverin' mainetta.. luulisin!


Tää on lähinnä huvittavaa kuinka joukossa joku pikkunen 50kg rimpula uhoaa hakkaavansa... Noh, sittenkun tämän näkee yksin jossakin ja kysyy että onko herra valmis niin mennää hiljaseks ja lähetään paikalta :D
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 09 Huhti 2009, 13:45

Regendos kirjoitti:Itsessäni olen huomannut sen, että kun osaan huvittaa ihmisiä tapaan lyödä joitakin juttuja joskus yli. Tiedän, että osaan olla rauhallinen jos haluan, mutta olen aina pitänyt toisten huvittamisesta ja on hyvin vaikeata vain olla ja keskittyä tunteihin koulussa. Se on harmillista.


Itselläkin tuppaa tuo tulemaan esiin, koska olen todella hyvä imitoimaan ihmisä ja keksin hyviä letkautuksia. On tullu kärsittyäkin siitä koulussa. Älä koskaan kerro vitsejä opettajasta, koska hän voi olla takanasi!
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Reikämies » 31 Touko 2009, 10:35

Jos ollaan tarkkoja nii en oo varmaa melkee ikinä kuullu nuorten huutelevan silleen mitää...
Ne on aina ne kyylävanhukset joilla ei voi jumankauta olla muuta tekemistä ku pätee jostain ja kytätä. Semmosten kanssa myönnän että harrastan itekkin tätä huutelua ynms.
Juodaan viinaa :>

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 02 Kesä 2009, 20:24

No tässä pari tapausta:
1. Käveltyin koiraani, saksanpaimenkoiraa, ja semmonen mummo tulee vastaan
-Saatko sinä tuommoisen ison koiran pidettyä?
-Kyllä, eihän tässä mitään hätää... Sanon
-Mutta sehän saattaa vaikka karata toisten koiran perään tuommoinen ruma iso koira
Ja siinä kilahti. Kuiskasin Candyn(siis mun koiran) korvaan että hauku ja sitten alko haukkumaan. Mummo vaan lähti pois ja jupisi jotakin nykyajan nuorisosta

2. Olen itse 7luokalla, ja pikkuveli on 5luokalla. Kerran kävin hakemassa pikkuveljeltäni hänen reppunsa ja siinä matkalla tuli pari 6luokkalaista sillain "piestään toi homo" . Olin tietenkin rauhallisena ja kävelin ohi...
Alkaa harmittamaan tuommonen 6luokkalaisten käyttäytyminen...
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Kesä 2009, 21:12

Nouhan on niitä nykyajan supar uber bad ass ganstoja...
niiden määrä näytttää vain paisuneen... Sinänsä kiitäs jotakin siitä että kukaan ei ole pitkään pitkään aikaan tullut vittuilemaan mulla päin naamaa.... on mutuenki kiehuu pinnan alla nii pahasti että jos joku tulis vittuilee päi naamaa nii vois olla et jälkeepäin katuisin sitä mitä voisin saada aikaan....
Feel the LOVE

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 02 Kesä 2009, 21:16

Zrud kirjoitti:Nouhan on niitä nykyajan supar uber bad ass ganstoja...
niiden määrä näytttää vain paisuneen... Sinänsä kiitäs jotakin siitä että kukaan ei ole pitkään pitkään aikaan tullut vittuilemaan mulla päin naamaa.... on mutuenki kiehuu pinnan alla nii pahasti että jos joku tulis vittuilee päi naamaa nii vois olla et jälkeepäin katuisin sitä mitä voisin saada aikaan....

niinpä... Ajattelen itekki ett annan vaan noittenki koviksien olla kun ne siellä kävelevät ja luulevat hallitsevansa koulua... Hauskinta on se, kun ne kuuntelevat Grand Theft Auto: San Andreasin tunnusmusiikia :D
edit: Hauskin niistä on... Vähän tukevamman puolinen ;) tyyppi, joka aina kehottaa toisia laihduttamaan
Viimeksi muokannut slipknotrulez, 02 Kesä 2009, 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Kesä 2009, 21:22

Älä noista jaksa välittää...Ittekkin kuulun tai oikeastaan kuuluin koulun vanhimpiin(oppi velvollisuus vihdoin ohi!)....Ja jonkin sortin koulun eliittiin, niin silti noi 7/8 luokkalaiset tuli aukoon päätä. Siinä sanoin vaan, että "kotiin kasvaan ja karvottuun."
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Kesä 2009, 12:45

slipknotrulez kirjoitti:Olen itse 7luokalla, ja pikkuveli on 5luokalla. Kerran kävin hakemassa pikkuveljeltäni hänen reppunsa ja siinä matkalla tuli pari 6luokkalaista sillain "piestään toi homo" . Olin tietenkin rauhallisena ja kävelin ohi...
Alkaa harmittamaan tuommonen 6luokkalaisten käyttäytyminen...


Samanlaista lokaa olen itsekkin peruskoulussa saanut niskaan, mutta onneksi juttu on toinen kun pääsee sieltä pois. Jos sinulla on veli, niin on todennäköistä, että hänelle tullaan vittuilemaan sinusta ja päinvastoin. Tai näin ainakin meilläpäin.

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Reikämies » 04 Kesä 2009, 13:22

Mulla palo just talvella pinna joihinki kutosluokan koviksiin jotka tuli aukomaan heliumiäänellä-.-
jätkä tuli liian lähelle uhoomaan jä mää hutasin sitä lätkämailalla kylkeen :mrgreen:
Sen jälkee oli hiljasta poikaa : DF
Juodaan viinaa :>

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 04 Kesä 2009, 13:25

Reikämies kirjoitti:Mulla palo just talvella pinna joihinki kutosluokan koviksiin jotka tuli aukomaan heliumiäänellä-.-
jätkä tuli liian lähelle uhoomaan jä mää hutasin sitä lätkämailalla kylkeen :mrgreen:
Sen jälkee oli hiljasta poikaa : DF


Oon huitassu yhtä 7nyrkillä ei kannata....Ota niskasta kiinni, taikka ryysyistä...Ja kanna roskikseen :geek: Taikka huuda kunnon äänellä "Turpa kiinni", Olettaen että sinulla on äänenmurros alkanu.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Kesä 2009, 13:33

Voit saada pahat sakot toisen ruumiin vahingoittamisesta, tsk tsk.

Sen minkä häviää kadulla, voittaa käräjillä.

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Reikämies » 04 Kesä 2009, 13:42

viltsu kirjoitti:
Reikämies kirjoitti:Mulla palo just talvella pinna joihinki kutosluokan koviksiin jotka tuli aukomaan heliumiäänellä-.-
jätkä tuli liian lähelle uhoomaan jä mää hutasin sitä lätkämailalla kylkeen :mrgreen:
Sen jälkee oli hiljasta poikaa : DF


Oon huitassu yhtä 7nyrkillä ei kannata....Ota niskasta kiinni, taikka ryysyistä...Ja kanna roskikseen :geek: Taikka huuda kunnon äänellä "Turpa kiinni", Olettaen että sinulla on äänenmurros alkanu.


En mää siinä sillee miettiny mitää : / hermot oli helvetin kireellä ja se lesottaa siinä... Maila heilahti ku itestää :D
Juodaan viinaa :>

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 04 Kesä 2009, 14:09

Reikämies kirjoitti:
viltsu kirjoitti:
Reikämies kirjoitti:Mulla palo just talvella pinna joihinki kutosluokan koviksiin jotka tuli aukomaan heliumiäänellä-.-
jätkä tuli liian lähelle uhoomaan jä mää hutasin sitä lätkämailalla kylkeen :mrgreen:
Sen jälkee oli hiljasta poikaa : DF


Oon huitassu yhtä 7nyrkillä ei kannata....Ota niskasta kiinni, taikka ryysyistä...Ja kanna roskikseen :geek: Taikka huuda kunnon äänellä "Turpa kiinni", Olettaen että sinulla on äänenmurros alkanu.


En mää siinä sillee miettiny mitää : / hermot oli helvetin kireellä ja se lesottaa siinä... Maila heilahti ku itestää :D


Ainahan se ittestään liikahtaa... :D
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Reikämies » 04 Kesä 2009, 14:23

viltsu kirjoitti:
Reikämies kirjoitti:
viltsu kirjoitti:
Reikämies kirjoitti:Mulla palo just talvella pinna joihinki kutosluokan koviksiin jotka tuli aukomaan heliumiäänellä-.-
jätkä tuli liian lähelle uhoomaan jä mää hutasin sitä lätkämailalla kylkeen :mrgreen:
Sen jälkee oli hiljasta poikaa : DF


Oon huitassu yhtä 7nyrkillä ei kannata....Ota niskasta kiinni, taikka ryysyistä...Ja kanna roskikseen :geek: Taikka huuda kunnon äänellä "Turpa kiinni", Olettaen että sinulla on äänenmurros alkanu.


En mää siinä sillee miettiny mitää : / hermot oli helvetin kireellä ja se lesottaa siinä... Maila heilahti ku itestää :D


Ainahan se ittestään liikahtaa... :D


No siis meinasin että iha automaattisesti hutasin :D
Juodaan viinaa :>

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 08 Heinä 2009, 21:25

Kyllähän noita huutelijoita aina joskus tulee vastaan. Koulumatkalla joskus ala-aste aikoina oli kunnolla ilkeääkin porukkaa, siinä sai kävellessä kuulla ne kaikki mahdolliset huorittelu sanat. Eipä siinä pienellä yksinäisellä tytöllä ollut hirveästi vastaan sanomista kun oli lauma "isoja" (Tuohon aikaan isoja) poikia vastassa. :D Ja vaikka siitä yrittikin olla välittämättä niin kyllä se silti aina nakersi jossain pääkopan sisällä pitkän aikaa.

Humalaiset ovat myös huudelleet, mutta se on ollut mielestäni lähinnä huvittavaa lukuunottamatta erästä huorittelijaa joka uhkasi vetää turpaan. Mutta ei nuo känniläisten jutut niin ärsytä, kyllä pahimpia ovat samanikäiset jotka ovat selvin päin. Nykyään kuitenkin harvemmin tulee tuollaista vastaan, se sijoittui eniten sinne ala- yläaste aikoihin. Penskat eivät sitten ilmeisesti huutele juurikaan isommilleen, vaan keskittyvät pienempien kiusaamiseen.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron