vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Heinä 2009, 21:43

Itse ainakin tykkään kun jotkin humalaiset tulee puhumaan/aukomaan jos vain huumorimielellä/läpällä sanovat. :) Jos tajusitte.
Niiden kanssa taas lähtee järki jotka tosissaan riehuvat rengasrautojen ja puukkojen kanssa.

E: 1111

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja JJ42 » 08 Heinä 2009, 22:07

Vielä muutamia vuosia sitten ei kestänyt noita huutelijoita, mutta joidenkin pahoinpitelytuomioiden jälkeen joutui muuttumaan suopeammaksi, kun alko olee linnareissu lähellä. Ja meinasi siinä harrastusoikeuskin mennä. Nykyään ainoastaan suora fyysinen kontakti saa raajat ojentumaan. Kerran kokeilin ihan toista lähestymistaktiikkaa kun olin pizzeriassa tilannut rullakebabin ja se kädessä olin poistumassa pizzeriasta, niin pari hurjapäätä aloitti riidanhaastamisen ovella. Mielessäni jo tein kahden lyönnin suunnitelman, kun yhtäkkiä tuli mieleen että jos kokeilis välillä huumorilla. Siinä sitten tokaisin kundeille: - Älkää pakottako mua käyttämään tätä rullakebabia.. Yllättäen jätkät repes nauramaan ja tilanne oli ohi. Säästy oman nyrkin murtumat, kavereitten leukaluut ja hurjat maksut ja mahd. tuomio :D Tuli ittelle hyvä mielikin!

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 09 Heinä 2009, 10:26

Mä törmään tuohon huuteluun useinkin ja huutajat ovat ikäluokkaa 15-20v kaikki amikset huutelee: '' ANNA TUSSUU NI PÄÄSET KYYTIIN`!'' yms oon yleinsä jatkanu matkaa mut ärsyttää tollanen kun oon hirveen lyhytkin niin jos sellanen käy käsisks :s

Ja pissikset huutelee kaikkea: '' ei oo sullakaa vaatteissa kehumista '' yms tai sitten huutavat nössöksi kun en juo tai polta. -.-''
NOTHING LASTS FOREVER

WM_

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Heinä 2009, 17:00

Jumankauta, just tuollaiset ala-aste pellet tuli pilaa päiväni eräänä aurinkoisena sellaisena! Polkupyöräilin ja kävin ostamassa jäätelöä, muutenkin olo oli just jees ja pysähdyin tien viereen ja menin viereisen järvenrantaan syömään jäätelön loppuun, (pidän vedestä paljon). Ja eiköhän noin viisi pikkukakaraa aja kohdalle, pysäytä ja ala kyselee tyhmiä "mitä sä sielä teet?" "mikähän ihmeen hevari toi luulee olevansa?"

RAAH! Liian paljon pikkupentuja, liian vähän luoteja, sanon minä! En jaksanu kömytä sieltä rauhallisuuden tyyssiasta pois läksyttämään pikkulapsia, mutta päiväni paskat pilasivat! :/

Ja minä itse sen ikäisenä en pelännyt mitään niin paljoa kuin itseäni vanhempia!! Voi kamala, sitä olisi voinut sanoa fobiaksi varmaan.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 22:53

Mulle on huudeltu vaikka mitä, yleisin on kyllä 'V'tun takkutukka rokkari' samoilta ihmisiltä, tuppaa naurattamaan 8--'D

Tää ei oo kyllä varsinaista huutelemista, mutta kerran K-Marketin kassajonossa kuulin ku kaks mummoa jutteli miusta, mulla sattu silloin just olemaan nahkarotsi yllä ja mustat hiukset tupeerattuna sekä tummat meikit ni nää muorit vaa jutteli siin ja mulkkas mua ja sit se toinen mummo vaa totes vilkastessaa mua että 'Tuo on niitä saatananpalvojia' pisti vähän naurattamaa 8--'D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Jehabi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 16:43

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jehabi » 11 Heinä 2009, 01:03

DS8 kirjoitti:Itsellä kohtalaisen pitkät hermot, kunhan kommentit koskevat pelkästään minua. Jos joku tulee pätemään, päden takaisin. Joku tulee tönimään, tönin takaisin. Joku tulee lyömään, lyön takaisin. Tapa on testattu ja hyväksi todettu.
Toisaalta, multa menee hermot suoraan kun joku ottaa puheidensa kohteeksi mun läheiseni. Siinä vaiheessa pätemiseen vastaan naamavärkin uudelleenmuotoilulla. Rajansa kaikella.

Tuo HenkiMaailman tapa vastata neutraalisti/rauhoittavasti kuulostaa hyvältä. :) Pitää koittaa kyseistä seuraavalla kerralla, kun hermot vielä kestävät.



Mulla on just sama mutta jos mennään kavereihin taikka
sukulaisiin varsinkin tulee energiabuusti ja lihakset jaksais varmasti nostaa tuplasti painoja :D
ja riidanhaastaja on vainaa mutta silloinkin tulee ajatelta selvästi huomioitua yksityiskohdat
kerrankin 9 luokalla joku idiootti 8 luokkalainen huuteli mulle pidemmän aikaa kunnes kerran tuli käsikähmää
meinasi se nyrkki heilasta mutta huomasin pojalla olevan raudat ja jätin lyömättä lol. " sain tietää myöhemmin että poika harrasti ja harrastaa edelleen nyrkkeilyä" liekö kusi noussut päähän jos on jotain saavuttanut harratuksensa parissa
mutta sekin pitäisi pojalle olla selvää että harrastus on harrastus. Jos osaisin tappaa ajatuksen voimalla harrastuksena tuskin tappaisin vapaa-ajalla :=) aika kökkö esimerkki kylläkin!

Mutta se on erikoista ku tytöt alkaa huutelemaan että hyväperse se kyllä kohotti itsetuntoa mutta en jäänyt kysymään numeroita kun en tuntenut olivatko sitten humalassa vai pilvessä.

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Art » 03 Elo 2009, 04:34

En osaa sanoa, että onko niin paljon tullut vieraitten kanssa tullut sanasotaa, mutta sellaisten puolivieraiden kanssa kylläkin.

Ainakin yhden vuoden nuoremman pojan ja sen kavereiden kanssa on ollut vähän häslinkiä ja kerran haukkuivat minua niinkin pahasti, kuin pojaksi nimittivät. :D Eivät sitten mitään kauheampaa keksineet... Kerran koulussa vähän kiehahti niitten kanssa, ja haukuin ne oikein kunnolla. Ne ovat juuri näitä tyyppejä, jotka aukovat naamaa kaikille jotka vastaan tulee. Tämä joukon pomokin sai kerran oikein kunnolla turpaan koulussa, ja ei sen jälkeen pahemmin uskaltanut aukoa naamaa muille. Kerran kun innostuivat aukomaan päätään, niin olin valmis käymään hutaseen niitä, mutta kaverit esti.

Oltiin me kyllä kerran yhdellä leirintäalueella asuntovaunulla kavereiden kanssa, kun jotkut romaanit sitten valtasi yleiset keittiötilat kokonaan itselleen ja soittivat musiikkiaan täysillä. Me sitten huudatettiin omaa musiikkiamme, niin eiköhän kohta tulleet jotkut romaani nuorukaiset heitteleen millä lie kävyillä meidän asuntovaunua. Yksi kaveri meni sitten avaan oven ja ne väittivät, että eivät olleet mitään heitelleet, vaikkei lähistöllä ollut ketään muutakaan. Kyselivät nuorukaiset sitten, että pelättiinkö että ne aikovat raiskata meidät. Minä olin sitten jo ottanut käteen kaverin äidin kokkiveihden ja olin jo valmis uhkaamaan ne sillä tiehensä, kun kaverit sitten rauhoitteli, että "Laitas nyt se kokkiveitsi pois...". :'D En siis ole kovin pitkäpinnaista tyyppiä...
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Elo 2009, 12:27

Olisit mennyt sen veihden kanssa vaunusta ulos, katsonut heitä ja huutanut:
"Hooii! Tuost myö saahaa uutta lihhaa!"


Ja anteeksi vain jos jotakin loukkasi. :) Ei pahalla.

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Art » 03 Elo 2009, 14:51

Nii, ois kait pitänyt, niin eivät ainakaan tulisi uudemman kerran häiritsemään. :)

Ja enpä minä ainakaan osannut tuosta kovin loukkaantua.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 04 Elo 2009, 14:09

What would Jesus do?

Aina kannattaa miettiä mitä Jeesus tekisi kysesisessä tilanteessa niin löytyy avaimet tilanteen oikeaan ratkaisemiseen,enkä tässä nyt tarkoita yksinomaan,että jos joku lyö sinua vasemmalle poskelle niin käännä oikeakin.

Pyhä Henki johtaa aina totuuteen sillä Pyhä Henki on Jumalan henki,eikä tätä kannata käsittää Jeesusteluna.

hyvä esimerkki minkä kuulin eräästä saarnasta oli:kun jossakin maassa oli mies ja hänen naapurinsa kävi aina aamuisin varastamassa aamuisin tämän miehen säiliöstä vedet ja eräänä päivänä tämä mies ajatteli,että käynpä nyt sanomassa suorat sanat tolle ukolle,niin hän kuuli Pyhän hengen äänen joka sanoi,että älä tee niin,vaan joka aamu kun heräät niin täytä ensin tämän naapurin säiliöt ja vasta sen jälken omasi,ja tämä mies teki niin viikkojen ajan,ja tämä naapuri meni hämilleen,
eikä enää sen jälkeen enään varastanut.

Miten tätä voi sitten soveltaa siihen,että kadulla tai jossakin tilanteessa meitä uhkaillaan ja huudetaan törkeyksiä,
anna tälle ihmiselle mitä hän todella kaipaa,sillä pimeys on vain valon puutetta,jos ihmisellä on paha olla niin se ilmenee
juuri näin,ole aidosti kiinnostunut tästä ihmisestä,jos nyt puhutaan koululaisista ja joku koulututtu kadulla uhoilee
niin sano tälle kaverille,että lähetään pitsalle minä tarjoan tai tuutko meille pelaan pleikkaria jne..

Yleensä vanhemmat ihmiset saatavat olla yksinäisiä ja sen takia turhautuneita
joten jos joku papparainen joka asuu naapurissa ja on ns.kyttäävä persoona
niin mene käymään hänen luonaan,älä vain kulje välipitämättömästi ohi.

Maailmaa ei muuteta niin,että jokainen ihminen on kiinnostunut vain omasta elämästään tai läheistensä elämästä.

Eli What would Jesus do?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Elo 2009, 14:25

jesus would send all us sinners stright to hell and let us born and suffer in there for eternity....
taht is what jesus would do.
Feel the LOVE

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 04 Elo 2009, 16:06

Voi Zrud rakas,jos näin olisi niin minkä takia Jeesus syntyi maailmaan,älä kuvittele vaan lue raamattua,sinä elät väärissä mielikuvissa.

Jeesushan tuli pelastamaan ihmisiä kadotukselta.Sinä tietäisit tämä jos lukisit raamattua.

voit toki arvostella kristittyjä ja kirkkoa
mutta mitä sinulla on Jeesusta vastaan,sitä minä en ymmärrä.

katso tämä video ja sano mitä sinulla on Jeesusta vastaan:


Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Elo 2009, 16:10

mutta ne jotka ei kadu tekojansa päätyvät helvettiin... niinhä siinä raamatussa seisoo.
Feel the LOVE

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Die » 04 Elo 2009, 16:17

Rabi, pitääkö noita videoita tunkea oikeasti joka paikkaan? :--D

Taas muuten ah, niin ihanat Orimattilan pikku pissikset huutelivat mulle <3 V*ttu et mie oiken rakastan niitä. Säälittäviä.
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 04 Elo 2009, 16:21

Mietippä asiaa tältä kannalta,helvetti ja taivas on ihmisen sydämessä ja sydämessä on myös ihmisen henki
jos on mies joka on alkoholisti ja makaa katuojassa niin onko se hänelle taivas vai helvetti,juuri tällaisia ihmisiä Jeesus tuli pelastamaan.

Kun sinä makaat räkä poskella katuojassa kaikki on mennyt:vaimo,asunto,lapset,terveys,niin kyllä se Jeesus silloin vaan ihmeesti kiinnostaa.Tässä Wespa tiestysti heittää,että pitäisi vain uskoa itseensä enemmän

En nyt halua spämmätä tätä topiccia,jatketaan Zrud keskustelua tuolla uskonnot topicissa,mutta yhen videon vielä pistän,
arvele itse onko tämän videon nainen rehellinen.



''Rabi, pitääkö noita videoita tunkea oikeasti joka paikkaan? :--D
Taas muuten ah, niin ihana Orimattilan pikku pissikset huutelivat mulle <3 V*ttu et mie oiken rakastan niitä. Säälittäviä.

noinhan ne pissikset muuttuvat,pissikset ovat hyvin hauraita ihmisiä persoonaltaan ja heidän identitteettinsä perustuu
hyväksymiseen,yleensä pissikset ovat hukassa todellisen itsensä kanssa.He elävät ulkoisista naamareista.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Elo 2009, 16:51

RAbi.... en oo ikinä yhtää sun postaamaa videoo kattonu... enkä kato.
Ja joo. Jeesis on mielessä. ja siellä se kanssa on... ei tarkota faktaa.
mutta sun kuplan läpi ei mikää pääse tulee nii annan asian olla...
Kuha vaa jatkat uskon tuputtamistas ja käännytys yrityksiäs.
Feel the LOVE

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 04 Elo 2009, 16:54

Jos et katso yhtään lähettämääni videota etkä lue raamattua niin älä myökään esitä vääriä käsityksiä Jeesuksesta tyyliin,että Jeesus haluaa tuomita meidät kaikki kadotukseen,käykö?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Elo 2009, 17:05

oon mä sitä paksaa joutunu kuulemaa iha tarpeeks. ja tiedän olennaisimmat asiat.
jote noi su videot vajaaälysistä mielenvikasista ihmisistä ei oikee nappaa.
Feel the LOVE

WM_

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja WM_ » 04 Elo 2009, 17:07

Rabiljus kirjoitti:Jos et katso yhtään lähettämääni videota etkä lue raamattua niin älä myökään esitä vääriä käsityksiä Jeesuksesta tyyliin,että Jeesus haluaa tuomita meidät kaikki kadotukseen,käykö?


Mutta helvettiin silti suurinosa menee. Sehän naurettavinta onkin että on edes mahdollisuus sellaiselle kuin helvetti.

Vieraille ihmisille törkeyksien huutelu..
Tähän lisäisin ärsytyksen moisen kun Ankkarockiin olin menossa niin eikös joka tuutista yritetä TUPUTTAA jotain Jeesus-lappuja! Siis ei hyvä hemmetti! MItä ..ttua minä niillä teen? Minkä ..lvetin takia niitä pitää muille kanssaihmisilleen tunkea? EI ymmärrys riitä niitä kohtaan jotka oikein kadulle asti tulee itseään ja uskoaan tuputtamaan.

Meinasin jo alkaa laukoa jotain akalle joka jo toista kertaa tuli tunkemaan "hyvää sanomaa"!

Onhan se kiva että itse on löytänyt valonsa elämään, mutta mikä oikeuttaa tunkemaan sitä viattomille ihmisraukoille jotka ovat jo valmiiksi täynnä tuputusta???

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 04 Elo 2009, 17:16

Itsehän sinä torjut ne Jeesus laput ja sitten valitat,että helvettiin suurin osa ihmisistä menee.

Jos ihminen mielummin menee riehumaan konserttiin kun tarttuu Jumalan käden ojennukseen niin se on ihmisen oma valinta.

Kukaan ihminen ei voi helvetissä sanoa,että mahdollisuutta pelastukseen ei olisi ollut.

''Tähän lisäisin ärsytyksen moisen kun Ankkarockiin olin menossa niin eikös joka tuutista yritetä TUPUTTAA jotain Jeesus-lappuja! Siis ei hyvä hemmetti! MItä ..ttua minä niillä teen?''

Sinäpä sen itse sanoit.

Mitäpä me Jeesuksella teemme niin kauan kuin millä menee hyvin.Sitten kun on hätä niin kyllä se Jeesus silloin kelpaa.

''mutta mikä oikeuttaa tunkemaan sitä viattomille ihmisraukoille''

Vai,että viattomille,kukaan ihminen maapallolla ei ole viaton.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa