vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
WM_

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja WM_ » 04 Elo 2009, 17:23

Rabiljus kirjoitti:Itsehän sinä torjut ne Jeesus laput ja sitten valitat,että helvettiin suurin osa ihmisistä menee.

Jos ihminen mielummin menee riehumaan konserttiin kun tarttuu Jumalan käden ojennukseen niin se on ihmisen oma valinta.

Kukaan ihminen ei voi helvetissä sanoa,että mahdollisuutta pelastukseen ei olisi ollut.

''Tähän lisäisin ärsytyksen moisen kun Ankkarockiin olin menossa niin eikös joka tuutista yritetä TUPUTTAA jotain Jeesus-lappuja! Siis ei hyvä hemmetti! MItä ..ttua minä niillä teen?''

Sinäpä sen itse sanoit.

Mitäpä me Jeesuksella teemme niin kauan kuin millä menee hyvin.Sitten kun on hätä niin kyllä se Jeesus silloin kelpaa.

''mutta mikä oikeuttaa tunkemaan sitä viattomille ihmisraukoille''

Vai,että viattomille,kukaan ihminen maapallolla ei ole viaton.


Tässä on syy miksi kristinusko kusee enkä todellakaan kannata sitä. Turhaa itsesääliä ja angstia koko touhu.

Jos Jumala on olemassa, miksi ihmeessä tarttua "Jumalan käteen" toisen ihmisen kautta? Jos ihminen on niin syntinen saatanan paska, miksi kuunnella ketään ihmistä?

Minä en helvettiin mene, voit olla varma, en varmasti siksi että menin riehumaan konserttiin enkä kuunnellut jauhopäitä. Anteeksi haukkuminen, mutta asia oikeasti pistää vihaksi!

SÄÄLITTÄÄ IHMISPARAT JOTKA EIVÄT USKO ITSEENSÄ VAAN ALENTUU ULISEMAAN ITSESÄÄLISSÄÄN! Ja te vielä kehtaatte tehdä sitä hymy huulilla -_-

Jos ei Jumala ole kanssani sellaisena kuin olen, olkoot olematta!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Elo 2009, 20:50

mm'm. Kaikki uskovaiset vopis kerätä yhtee saaree jonnekki valtamerelle. ja pistää parit atomipommit sinne.
Päästäis aika paljosta pahasta ja maailmassa olisi jälleen rauha,
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Elo 2009, 20:52

No huhhuh.

Mutta onhan tuo totta että melko rasittavaa tuo ainainen tuputtaminen on. Mutta eipä kristityt ainoita ole. Puhelinkauppiaat yms yms. voisi myös laskea "tuputtajiksi"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Elo 2009, 20:54

:D joo tuo on totta. Puhelinkauppiaat ja ovelta ovelle myyjät kanssa... ja Jehovan todistajat.
Feel the LOVE

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 11 Elo 2009, 18:37

Rabi on taas vauhdissa... Voisit vaikka kertoa omia kokemuksia ennemmin kuin copy-pastea raamatusta. Kaikilla hermot säilyis-.-
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Gnu
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Heinä 2010, 14:04

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Gnu » 13 Heinä 2010, 00:46

Mä olen saanut kuulla vaikka millasta huutelua. Ja aivan takuulla kyllä huudan takas jos vain kiehahtaa tarpeeksi. Yhdenkin ala-asteen ohi joudun pyöräilemään kotiin palatessani ja aina ne pikkukovikset tulevat tielle, tahallaan, huutelevat läskiä ja huoraa. Yks kerta sitten riitti, ajoin pyörällä lussuja päin niin että nilkat kolisi. Eivät huudelleet enää. Muutenkin olen kova tirvasemaan jos joku alkaa ihan tosi ärsyttäväksi käydä. Kuitenkin säästän vähän pienemmät nyrkkikohtalolta, edellä mainittua tapausta lukuun ottamatta...

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 20 Elo 2010, 13:17

kerran kaks jotain 1.-2. luokkalaista rap-tyylistä poikaa kutsui mun veljeä "juntiks" :mrgreen:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jopelius » 20 Elo 2010, 16:08

Kerran jotkut pennut (noin 3-4 luokkalaisia) näytti keskaria ja huuti homoks niin käytin hevarin/boffaajan ääntäni ja huusin niille jotenkin epämääräisesti ja juoksin niitä päin niin ne lähti itku kurkussa karkuun. Toivottavasti oppivat :D

"Silloin veri kuohahtaa, kun pitkä ja hikinen hevari huutaa"
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 20 Elo 2010, 16:52

Mitäpä me Jeesuksella teemme niin kauan kuin millä menee hyvin.Sitten kun on hätä niin kyllä se Jeesus silloin kelpaa

Meikäläinen ainakin torjuu Jeesuksen viimiiseen asti. Vaikka henkeni uhalla.

Itse aiheeseen, ei pahemmin oo kyllä mitään huuteluita tullut(kumma kyllä baarissakaan kukaan ei oo uskaltanut alkaa pahemmin kovistelemaan, näitä tapauksia kyllä tulee monesti, että joku ihan outo ihminen tokaisee "Sää oot hervannasta!" ja muistaa meikäläisen ammattikoulusta, ite koko tyyppiä koskaan aikasemmin nähnytkään..). Korkeintaan jotakin katseita ja elekieltä josta voi lukea jotain ajatuksia.

Esim. kun oli vielä pitkäletti ja kulki huivi päässä niin saatto saada vanhemmilta ihmisiltä vähän paheksuvia katseita, kuin olisin joku narkkari tj. ja kauppatädit saatto olla vähän pelokkaan olosia joskus kun muutenkin tota kokoa löytyy jonkin verran jne. mutta enpä mä sellasseesta pahemmin välitä koska ihmisten mielipiteet on yks vitun hailee mulle.

Lisäys: Heh, ja tuli tässä mieleen, ettei kakaratkaan mitään uskalla huudella. Kerrankin eräät siskon lasta vähän kiusanneet pikkutytöt oli jossain pihalla leikkimässä kun lähdettiin jonnekkin kauppaan tj. ja oli kovin hiljasia ja katso vaan meikäläistä suu auki. Vähän nauratti kun tää siskon lapsi silleen "nännännää" hymyä vetäen moikkas näitä kiusaajia. :)

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Tenkku » 22 Elo 2010, 09:04

Hohhoo, ei tää ehkä kovin törkeää huutelua ole, naurettavaa pikemminkin. Mutta ala-asteen pikkupojilla on joki pakkomielle osoittaa mua ja huutaa nii lujaa ku lähtee PUNKKARI ja pinkasta karkuun, niinku oisin peräänki lähössä. Enkä edes ole mikään punkkari, mutta vissii ne saa irokeesistä sen kuvan.
Fabulous babe

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jopelius » 22 Elo 2010, 21:19

Vic Rattlehead kirjoitti:
Mitäpä me Jeesuksella teemme niin kauan kuin millä menee hyvin.Sitten kun on hätä niin kyllä se Jeesus silloin kelpaa

Meikäläinen ainakin torjuu Jeesuksen viimiiseen asti. Vaikka henkeni uhalla.


"I RATHER DIE THAN GO TO HEAVEN!"

Niin, kyllähän se on että kun Jeesusta tarvitsee niin sitten kirotaan että miksei se auta.

Aina kun minulla on ollut vaikeaa, olen rukoillut herraamme Jeesusta Kristusta lievittämään tuskaani. Mutta koskaan se s*atanan m*lkku ei ole auttanut p*skan vertaa!
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 22 Elo 2010, 21:32

Jopelius kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:
Mitäpä me Jeesuksella teemme niin kauan kuin millä menee hyvin.Sitten kun on hätä niin kyllä se Jeesus silloin kelpaa

Meikäläinen ainakin torjuu Jeesuksen viimiiseen asti. Vaikka henkeni uhalla.


"I RATHER DIE THAN GO TO HEAVEN!"

Niin, kyllähän se on että kun Jeesusta tarvitsee niin sitten kirotaan että miksei se auta.

Aina kun minulla on ollut vaikeaa, olen rukoillut herraamme Jeesusta Kristusta lievittämään tuskaani. Mutta koskaan se s*atanan m*lkku ei ole auttanut p*skan vertaa!

Siis Jumala jakaa armoansa perseennuolemisfaktorilla?
Disney-elokuvienkin hahmot ovat "moraalisempia" kuin Jumala jos tällä logiikalla ajellaan.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jopelius » 22 Elo 2010, 22:20

Aqua vitae kirjoitti:Siis Jumala jakaa armoansa perseennuolemisfaktorilla?
Disney-elokuvienkin hahmot ovat "moraalisempia" kuin Jumala jos tällä logiikalla ajellaan.


Ja yhtä paljon olemassa.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 22 Elo 2010, 22:27

Jopelius kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Siis Jumala jakaa armoansa perseennuolemisfaktorilla?
Disney-elokuvienkin hahmot ovat "moraalisempia" kuin Jumala jos tällä logiikalla ajellaan.


Ja yhtä paljon olemassa.

Indeed.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 23 Elo 2010, 21:15

Onkohan Rabiljus eksynyt väärälle palstalle? Oikea osoite olis ehkä tuo Netmission?
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 26 Elo 2010, 23:16

Eihän rabiljus ole vähään aikaan täälä ollukkaan, tänkin ketjun viesti vuoden takaa.

Ja tua huutelujuttu taitaa olla vain kaupunkiilmiö, pienemmissä paikoissa nuoriso huutelee tutuille kunnei muita ole. :)
Kerran kun Porissa olin nii jotkut penskat, tuskin itseäni paljoa nuorempia kumminkaan (ylisuuret vaatteet hämää aina), väittivät homohevarihinttariksi. :tapu: Voi heitä hämmentyneitä nuorukaisia, lähinnä huvittavaa moinen.
Ainiin, ja viime keväänäkin joku mopoautoilija huudahti jotain melko pilkallisella äänensävyllä, mutten kuullut mitä sanoi kun oli kuulokkeet korvissa, eikä kyseinen lapsi ollut halukas toistamaan mitä sanoi. :|
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Hartsa » 27 Elo 2010, 03:10

Huuteluihin vastaten, edelleenkin ei ole itse tarvinnut niitä juurikaan kuunnella. Ilmeisesti yksi niistä positiivisista asioista kun asuu hesalaisittain susirajan takana.

Mutta mitä Jumalan moraaliin tulee, niin voimmeko järjellisesti olettaa että Jumalan tarvitsisi noudattaa ihmisen keksimää moraalia disney hahmoja huonommin tai paremmin?
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 27 Elo 2010, 07:19

Mutta mitä Jumalan moraaliin tulee, niin voimmeko järjellisesti olettaa että Jumalan tarvitsisi noudattaa ihmisen keksimää moraalia disney hahmoja huonommin tai paremmin?

Huomenia.
Eikös jumalaa pidetä moraalisuuden esikuvana ja ainoana mahdollisena ei-syntisenä? Raamattua kun lukee ja päättelee hieman, voi tulla loppu tulokseen että jahve ei ole hyvis, kaikkitietävä eikä kaikkivoipa.
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Hartsa » 27 Elo 2010, 13:33

Ah no jos otetaan uskontojen asettamat rajoitteet mukaan, niin silloin toki Jumala on hyvin rajoittunut olento.. Itse tarkoitin Jumalaa ihan uskontojenkin ulkopuolisena yleisempänä konseptina(kaikkeutena?), mutta silloin tietysti määrittelyt Jumalalta putoaa pois ja olisi vähän hankala saada keskustelua aikaan, ainakaan muusta kuin taas kerran siitä että mikä Jumala itseasiassa mahtaa olla. Mikä taas menisi vielä pahemmin off-topiciksi.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Varjotar » 22 Tammi 2013, 23:31

Tätä sai kuulla nuorena toisinaan aika tiheäänkin, mutta ikä ilmeisesti tekee sen, että kukaan ei enää uskalla. Tosin, en mä sitä sietäiskään. Marssisin nenän eteen ja pistäisin pupun housuun :D
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa