vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
KatieMicaela

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 23 Tammi 2013, 03:18

HenkiMaailma kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Se on silti valitettavaa, että on myös niitä ihmisiä jotka haluavat tehdä pahaa ihan muutenvain. Tälläisille riitaa metsästävilel ihmisille on turhaa mennä järkeilemään.

Totta tuokin voi olla kyseessä. Tällaiset ihmiset ovat mielestäni kuitenkin aika harvassa, ellei sitten puhuta syntymästä asti "psykopaateista". Vihan takana on yleensä pelko ja sen takana on yleensä jokin syy mistä se on tullut. Vaikea puhua tietystä tapauksesta, mutta varmaan moni psykologi olisi sitä mieltä, että kärttyisyydelle ja kiusaamiselle on aina jokin syy. Se voi olla oma sairauskin, jota purkaa toisiin vihan kautta, koska näkee heillä jotain mitä itse on menettänyt. Koulukiusaamisen takanakin on mielestäni yleensä lähes aina koulukiusaajan huono itsetunto, pelkää että ei ole tarpeeksi cooli tms. ja yleensä pahimpien koulukiusaajien kotiolot ovatkin huonot (riitaisuutta kotona jne.).


Viisasta tekstiä tämä :)

Avatar
Zharg
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 23:49

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Zharg » 18 Touko 2013, 14:05

Täälläpäin teinit kasaantuvat päivittäin S-kaupan eteen julmetun isolla laumalla ja sitten huutelevat ohi meneville ihmisille ties mitä ilkeyksiä, vartijaa ei paljon nuo teinit vaivaa vaan päinvastoin vartija kaveeraa näiden ipanoiden kanssa.. :|
Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 18 Touko 2013, 21:29

Zharg kirjoitti:vartijaa ei paljon nuo teinit vaivaa vaan päinvastoin vartija kaveeraa näiden ipanoiden kanssa.. :|


Ei muuta kuin kyseiselle kaupalle ja vartiointifirmalle reklamaatiota, niin johan rupeaa tapahtumaan. Kauppa, eli asiakas, on varmasti utelias tietämään maksamastaan palvelusta ja tuollainen tuskin on sitä mitä kauppa haluaa vartioinnilta.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Loka 2013, 10:48

Itselläni on kyllä kokemuksia vanhempien ihmisten törkeyksistä. Muutaman kerran olen ollut pysäköimässä pitkään odottamaani parkkiruutuun kirjaston parkkipaikalla. Juuri kun olen ollut ajamassa tähän vapautuneeseen parkkiruutuun, on kadulta parkkipaikalle tullut auto ajanut keulani edestä tuohon ruutuun. Toisessa tapauksessa kyseessä naishenkilö, toisessa mies. Marketin kassajonossa juuri kun olen ollut nostamassa ostoksiani siihen tiskille, on joku heittänyt selkäni takaa omat ostoksensa minun ostosteni eteen ja laittanut sen muoviläpyskän siihen liukuhihnalle. Vanhempi rouvashenkilö oli asialla. Nuorempi mies jos tuon olisi tehnyt, olisin varmasti ottanut niska perse otteella kaverista kiinni.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja aava » 03 Kesä 2014, 19:37

vähän sama kokemus taannoin kaupassa mummeli porhalti ohi pähkinäpussi kourassa kaameeta kyytiä ja hänen tyttärensä lienee kiilasi jonoon kärryllä sitten viellä kaikenpäätteeksi mutta kyllä siinä heille jonkinlainen karma puri takasin kun humalainen pummi kiilasi heidän eteensä ja tokas kun hänellä on vaa nää kaksi kaljaa voiko hän mennä tästä eipä näillä "tyttösillä" ollut kun myönnyttävä hiljaa kaverin toiveeseen :D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
GreenCrow
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Elo 2015, 17:04

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja GreenCrow » 06 Elo 2015, 21:08

Olin kaverini kanssa kaupungilla ja päätimme hakea jäätelöt kioskilta. En omasta mielestäni ollut mitenkään erikoisesti pukeutunut (musta pitkähihainen paita, hame ja mustat peruskorkkarit) mutta viereisessä pöydässä istunut vanhempi mieshenkilö sai olemuksestani jonkin kohtauksen.
Ensin hän käveli taakseni ja kysyi, että onko minulla jokin ongelma. Ihmettelin tätä kysymystä minttujäätelö kädessäni, kunnes mies jatkoi kysymystulvallaan.
-Jos minulla on ongelma, niin johtuuko huonoista vanhemmista?
-Miksi minut oli kasvatettu niin huonosti?
-Miksi minulla on punaiset hiukset, onko oma hiusväri niin ruma?
-Miksi minulla on rumat ruskeat silmät?
-Miksi näytin huoralta?

Tämä viimeinen lohkaisu sai muuten hyvähermoisen olemukseni kuohahtamaan ja näkemään punaista. Kun mies lähestyi minua sanoen, että kai tiedän miten huoria kohdellaan, törkkäsin minttujäätelöni keskelle ukon otsaa ja kerroin olevani vapaankasvatuksen tulos ja hakevani kioskilta muovisen vohvelinpidikkeen ja työntäväni sen sinne, mihin ukolla ei aurinko koskaan paista. Tämän sanottuani marssimme ystäväni kanssa pois paikalta.

Tämä kokemus on sieltä ikävämmästä päästä...
Mitä haamu sanoi toiselle?
- Uskotko ihmisiin?

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Varjotar » 01 Maalis 2019, 07:20

Vieläkö näitä riittää?
I do not know if you do not know.. :ghost:

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 02 Maalis 2019, 07:23

Varmasti näitä riittää, valtamediahan opastaa olematta hyväksymättä toisinajattelijoita riippumatta siitä olivatko he oikeassa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa