vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Phantom » 10 Tammi 2009, 03:06

Mun mielest on jännää että porukka antaa toisten ladella kaikkea paskaa päin näköä. Jos mulle tulis joku huutelemaan nuori taikka vanha nii antasin samalla mitalla takas. Ja lapsilleni opetan aivan samaa ja niitä löytyy 4 kappaletta. Se "käännä toinen poski" puhe on MUN mielestä ihan täyttä paskaa, ei jää ku itelle paska olo sellasesta kääntelystä. Se on nimittäin sellain että ei tää maailma niin vitun lempee paikka oo että täällä selvii pelkällä posken kääntämisellä.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
HenkiMaailma
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 04:46

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja HenkiMaailma » 10 Tammi 2009, 05:37

Phantom tuo voi joskus toimia, mutta monessa tapauksessa viha kerää vain lisää vihaa. Jos joku menee huutelemaan takaisin ja saa sen takia sitten lopulta turpaansa, niin osittain se on myös oma vika. Kun jättää tällaiset huutelut huomioimatta, niin itsellekkin tulee parempi olo (puhun oman kokemukseni perusteella). Sama on nähty monissa sodissa. Molemmat osapuolet tekevät kostoiskuja ja tästä on kehkeytynyt vuosiakin kestäviä turhia sotia. Rauha on joskus se paras vaihtoehto. Sen posken kääntämisen voi nähdä paikalta poistumisena tai ignooraamisena, eikä se välttä tarkoita sitä, että pitäisi jäädä ottamaan lisää lokaa niskaan.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 10 Tammi 2009, 10:51

Ei toisen posken kääntäminen aina auta.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Phantom » 10 Tammi 2009, 13:20

HenkiMaailma kirjoitti:Phantom tuo voi joskus toimia, mutta monessa tapauksessa viha kerää vain lisää vihaa. Jos joku menee huutelemaan takaisin ja saa sen takia sitten lopulta turpaansa, niin osittain se on myös oma vika. Kun jättää tällaiset huutelut huomioimatta, niin itsellekkin tulee parempi olo (puhun oman kokemukseni perusteella). Sama on nähty monissa sodissa. Molemmat osapuolet tekevät kostoiskuja ja tästä on kehkeytynyt vuosiakin kestäviä turhia sotia. Rauha on joskus se paras vaihtoehto. Sen posken kääntämisen voi nähdä paikalta poistumisena tai ignooraamisena, eikä se välttä tarkoita sitä, että pitäisi jäädä ottamaan lisää lokaa niskaan.

Totta toki tuokin.... mutta se on maku asia sanoi koira kun pallejaan nuoli.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 11 Tammi 2009, 22:05

DS8 kirjoitti:Minä olen 18-vuotta. Juon suunnilleen kerran/kaksi viikossa, ja sen perusteella "olen alkoholisti", -näin terveydenhoitajan ym. vastaavien mukaan. Ei se siitä iän kanssa paljoa muutu. Toisaalta, kun 16-vuotiaana vetää samanverran kuin vaikkapa 18-vuotiaana, se on 16-vuotiaalle laitonta ja se luo oman paheksuntansa asiaan.

No, sitten itse asiaan.

Jouduinpahan itsekin tälläiseen tilanteeseen. Odotin bussia kauppatorilla turussa. Seisoin bussipysäkin vieressä. Aikani kuluksi pistin tupakaksi, ja kävelin vielä muutaman metrin päähän pysäkistä, jolla oli muitakin ihmisiä joiden mahdollista tupakoimattomuutta halusin kunnioittaa sillä etten pakota heitä haistelemaan savujani väkisin. No, siinä sitten poltettuani kävelin takaisin pysäkille. Tässä vaiheessa olin tupakkani jo tumpannut, enkä savuja tuonut mukanani. Nojailin bussipysäkin seinämään ja kastoin suuntaan josta bussin pitäisi tulla, kun kuulen miehen äänen mun vierestäni. "Kaikenlaisia narkkareita sitä täälläkin pyörii. Jos mulla olisi lupa, vetäisin turpaan jokaista tollaista hippiretkua, s*atana!" Ajattelin ensin että tuskinpa hän musta puhui. Jatkoin rentoa oleskeluani. Sama ääni jatkoi; "v*ttu kun pitää sitä röökiä tulla polttelemaan tähän keskelle ihmislaumaa.." Tässä vaiheessa käännyin ja tajusin miehen katsovan suoraan mua kohden. Hän oli ilmeisesti vaimolleen selittänyt musta. Kysyin että tarkoittiko mies minua. Vastasi tarkoittavansa. Sitten kysyin että miten hän sai mun tupakansavuja yhtään mistään, kun kävin tupakalla kuitenkin kauempana. Mies totesi että kauempanakin on ihmisiä, ja että savu leviää. Koitin kohteliaasti pahoitella sitä etten viitsinyt mennä toiselle puolelle toria tupakalle. Mies tuhahti ja jatkoi vaimonsa kanssa puhumista. En tässä vaiheessa enää pahemmin heitä kuunnellut. Bussiin mennessä oviaukossa oli jono. Jonossa menin jonon perälle, enkä pitänyt mitään kiirettä jonoon menemisessä. No, tämä saatanan tolvana tulee sitten jonoon mun perälle, ja bussiin mennessäni hän TÖNÄISEE mut sivuun, jotta pääsee itse ensin. Tässä vaiheessa mulla sitten loppui ymmärtäväisyys. Totesin kyseiselle miehelle kuolemattomia lausahduksia kuten "painu vittuun siitä tönimästä" sekä "jos sä kosket muhun vielä, tirvasen nenäs poskelles." No, itse matka sujui rauhallisesti, eikä kyseinen mies bussissa jatkanut enää musta mitään. (Eipä ainakaan suoraan mulle.)
Bussista poisjäädessäni, tajusin että kyseinen mies vaimoineen oli jäämässä samalla pysäkillä pois. Eipä hänellä enää kuitenkaan asiaa tuntunut olevan.
Huuteluahan tämä ei varsinaisesti ollut, mutta uskomattoman törkeää käytöstä. Varsinkaan kun en käsitykseni mukaan mitenkään häiritsevästi ollut käyttäytynyt.


no sinun tilanteesi kyllä ymmärtää ja tuota en pitäisi törkeyksien huuteluna koska ko ihminen provosoi sinua. ihmisillä on kyllä ihmeellinen tapa kommentoida asioita tuntematta toisia..

viellä sen verran tosta henkimaailman kommentista. että kun ystävällisesti vastaa niin sekin voi toimia. se on kyllä totta itse sivuutin jollakin foorumilla ihmisten fidduilut ystävällisellä kommentilla niin ei kauan jaksanu sitä tehäkkää. (vaikka rajat minullakin).. mutta kyllä tuo ystävällisestikkin sanominen auttanee juu :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja DS8 » 12 Tammi 2009, 18:37

Itsellä kohtalaisen pitkät hermot, kunhan kommentit koskevat pelkästään minua. Jos joku tulee pätemään, päden takaisin. Joku tulee tönimään, tönin takaisin. Joku tulee lyömään, lyön takaisin. Tapa on testattu ja hyväksi todettu.
Toisaalta, multa menee hermot suoraan kun joku ottaa puheidensa kohteeksi mun läheiseni. Siinä vaiheessa pätemiseen vastaan naamavärkin uudelleenmuotoilulla. Rajansa kaikella.

Tuo HenkiMaailman tapa vastata neutraalisti/rauhoittavasti kuulostaa hyvältä. :) Pitää koittaa kyseistä seuraavalla kerralla, kun hermot vielä kestävät.
"So this is life?"

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja blood » 13 Tammi 2009, 17:20

aika lapsellista touhua :/

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Tammi 2009, 20:25

Aggressiivisena henkilönä en suostu sietämään minkäänlaista v**tuilua taikka ärsytystä.
Teen kyllä kantani selväksi.
(Paitsi jos yritys on surkea, niin en jaksa tehdä muuta kuin nauraa...)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Mist
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 00:10

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Mist » 14 Tammi 2009, 18:21

Kaipa tämä tähän osioon kuuluu:

Olen päivälenkillä 4 vuotiaan koirani kanssa. Vastaan tulee äiti (oletettavasti) ja hänen kaksi lastaan.
Äiti vetää lapset toiselle puolelleen ja menevät aivan tienreunaan kävelemään.
Hetken ehdin ihmetellä tilannetta mutta yhtäkkiä tämä perheen äiti potkaisee koiraani ja huutaa "lapsentappaja! älä ikinä enää tuo sitä minun lasteni lähelle! teen poliisille ilmoituksen tästä ja tuo paskainen rakkisi lopetetaan samantien!" (Tässä tilanteessa olin ottanut koiran jo vasemmalle puolelleni, kun perhe käveli oikealla puolella....)
Kyllä täytyy sanoa että hermo meni kun alkaa monottaa koiraani. Silti rauhoitin koiran ja itseni. Tokaisin tälle fiksulle äidille "On sulla hieno kasvatusmalli lapsilles. Noinko nekin kohtelee koiria sitten aikuisena. Voisit ottaa asioista selvää ennenku alat muiden koiria potkimaan."

Se minua ihmetyttää, että vaikka omistinkin tuolloin maailman "vaarallisinta" (kannattaa ottaa faktoista selvää ennenku alkaa tuomitsee pelkän median "faktoilla" joka erehtyy karvattomaksi ajeltua saksanpaimenkoiraa pitbulliksi..) koirarotua, monen MONEN monen ihmisen mielestä tuo on oikeutettu teko mitä perheen äiti teki.
Vielä ikävämmän asian tästä tekee se, että kauhean moni ei erota amerikanpitbullterrieriä (josta ei ole edes vahtikoiraksi..) amstaffista, staffista tai edes bulldogeista... Toivottavasti "parempaa rotua omistavat" eivät ole kärsineet median tuottamasta rotuvihasta :)

Eiköhän se vika ole rotuun katsomatta siellä hihnan toisessa päässä minkälainen koirasta tulee!

Mutta tässä tätä törkeyttä vieraiden ihmisten kesken :) Kuten varmaan arvaatte, kuulin noita kommentteja hyvinkin usein. Kuulen edelleenkin vaikka pentukoirani ei ole samaa rotua kuin edelliset, vaikkakin muistuttaa "vähän sinnepäin"... Mutta että aletaan potkimaan ja syyttelemään ilman faktoja...!?
Valo ja pimeys. Kumpikaan ei voisi olla käsitteellisesti olemassa ilman toista.
Ilman valoa, ei ole pimeyttä. Ilman pimeyttä ei ole valoa.... Vai olisiko sittenkin?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Tammi 2009, 18:35

Tuo syyttä koirien tai eläimien potkiminen sen takia että uutisissa on ollut jotain "koira puri lasta" on kyllä älyttömän typerää. Eiköhän ruveta potkimaan meitä ihmisiäkin pikkuhiljaa.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Tammi 2009, 19:30

Jaarno kirjoitti:Tuo syyttä koirien tai eläimien potkiminen sen takia että uutisissa on ollut jotain "koira puri lasta" on kyllä älyttömän typerää. Eiköhän ruveta potkimaan meitä ihmisiäkin pikkuhiljaa.

Ja nämäkin tapaukset, mitä lehdissä on ollut ovat suurimmaksi osaksi johtuneet siitä, että niitä koiria on potkittu, tai muuten ärsytetty.

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja blood » 14 Tammi 2009, 19:42

Itse oisin mennyt tuossa tilanteessa aivan lukkoon, jos joku alkaisi potkimaan koiraani.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Tammi 2009, 19:54

Nimenomaan. Onko se nyt kummakaan jos koira joskus puree jos muut sitä potkivat ja kasvatetaan huonosti. Jos omaa koiraa ruvettaisiin syyttä potkimaan niin potkisin melko varmasti takaisin. :)

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 14 Tammi 2009, 20:34

juu itsekkään en koirien ystävänä ymmärrä tuota mieletöntä koirien vihaamista :( (valitetaan niin jätöksistä ja melkein kaikesta jos koira edes hengittää). toki noita tampio ihmisiä löytyy siltä puolelta että muriseevat vaikka koira ei ole mitään tehnyt.

mutta olen myös kiinnittänyt huomiota että jos joillakin ihmisillä on se vaarallisemman näköinen koira niin hihnaa päästetään pitemmäs ja muutenkin pilataan hyvän koiran maine "uhkailemalla ihmisiä sillä" itse olen törmännyt tähänkin.. :( valitettavasti.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Danae
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Joulu 2008, 13:54

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Danae » 15 Tammi 2009, 14:24

terminator kirjoitti:Minullekkin on käynyt noin monesti, mutta joskus on tuttuja huutelijat, kuten ne sellaiset "wannabe" kovis/teini pennut, jotka ovat yleensä jtn.2-3 luokkalaisia..

On huudettu mulle kun vilkaisin ketä kävelee tiellä,että vit*uako mulkkaat vit*n H*mo!!!
Toinen tapaus oli, että jotkut kovis penikat huus perään et Läskiperse, silloin kyllä huusin takaisin vaikka mitä jänskää...

Joskus skeittaamassa ollut niin kaikki vanhemmat ihmiset kahtoo niinku ei skeittaria olis ennen nähny ja luulee kaikenmaailman huligaaniks vaikken mitää oo tehny

Pulsutkin huutelee myös kaikkea jännää.

Kun on skeittaamassa jotkut vanhemmat huutelee oikeen piruillaan, et ekkö osaa? ja näyttelee keskisormea yms..

Alkaa nuo huutelut ärsyttää aika paljon. :demoni:


On se kyllä ihme, että miksi pitää koittaa oma paha olo siirtää ihan vieraisiin ihmisiin huutelemalla. Ihmiset on välillä niin törkeitä ja yksisilmäisiä.

Itselläni ongelma on se, että loukkaussanat ei oikein istu mun suuhun, enkä "osaa" huutaa takaisin mitään osuvaa, jos mua loukataan. Joskus kahden tunnin päästä tulee mieleen sitten jotain mitä olisi voinut sanoa takaisin..

Enemmänkin tulee aggressiiviseksi, niin että tekisi mieli fyysisesti käydä kiinni. (mitä en tosiaan ole ikinä tehnyt, eikä ole syytäkään, kun on pienikokoinen kaikin tavoin..muutenkin itsehillintä on mielestäni erittäin tärkeä ominaisuus elämässä.)

Parasta olisi munkin mielestä tehdä, kuten Henkimaailma sanoi, eli sarkastisesti ryhtyä oikein yliystävälliseksi ja -imeläksi. Tämä tosin vaatii pitkämielisyyttä ja hyvää luonnetta. Tosin siinäkin voi käydä huonosti.. Paras kai ignoorata vain moiset typerykset.

Onneksi silti omalle kohdalle ei ole juuri osunut.

Ja Mist: No huh, huh mitä kerroit koiranlenkittämisestäsi. Jos joku potkii toisen koiraa, niin kyllä se potkisi varmasti koiran omistajaakin jos saisi tilaisuuden. Inhottava tyyppi, sääliksi käy hänen jälkikasvuaankin.
Two things are infinite: the universe and human
stupidity; and I'm not sure about the universe.

-Albert Einstein-

Avatar
EileenMay
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Maalis 2009, 07:49
Paikkakunta: jumalan selän takana :D

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja EileenMay » 11 Maalis 2009, 07:58

Jos joku tulis mun koiria potkimaan, niin kyllä sais äkkiä lättyyn. oon aika agressiivinen persoona :roll:

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 11 Maalis 2009, 08:04

Mulla vähän keittäis jos joku tulis potkiin mun koiraa, mutta tuskinpa kukaan viittii tulla potkiin täyskokosta uros rotikkaa. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Tenkku » 11 Maalis 2009, 12:20

Mulle on ollu jo nelosluokalta asti arkipäivää tuo homoksi ja lesboksi haukkuminen, sekä kommentointi pukeutumisestani ja hiuksistani. Keskisormenkin näkee väh. kerran viikossa. Yleensä tokaisen perään jotakin näsäviisasta, mutta aina ei jaksa vaivautua. On ne kyllä säälittäviä ne jotku.

On myös tapaus joka sattui siskolleni ja sen kaverille, kun he olivat Aatu-nimisen koiran kanssa koirapuistossa. Aatu oli irralaan, koska siellä ei ollu muita koiria. Yllättäen sinne tuli kaksi teiniä fiffejensä kanssa, jotka jättivät btw. aidankin auki. Aatu sitten meni niiden luokse innokkaasti haukahdellen nuuskimismielessä, mutta toinen tytöistä otti fiffensä syliin ja alkoi lyödä ja potkia Aatua. Toinen tuli jäkättämään siskolleni ja hänen kaverilleen, ettei koiraa saa pitää irti hihnastaan puistossa. Kaveri alkoi huutamaan takaisin, kun ei kestänyt että hänen koiraansa mukiloidaan ilman syytä, ja hän otti sen nopeasti pois ja lähti siskoni kanssa vihoissansa.
Kyllä sitä vähemmästäkin pimahtaisi.
Fabulous babe

Avatar
Mercs
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 06:15
Paikkakunta: Rauma

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Mercs » 11 Maalis 2009, 15:52

Nykyteinit ovat sen luokan saastaa, ettei niille ole annettu minkäänlaisia käytöstapoja. Tässä kaupungissa lähestulkoon jokainen saa kuulla päivittäin jotain paskaa, ja pahin kaikesta on se kun sotaveteraanit tai heikkokuntoiset vanhukset joutuvat v-mäisen käytöksen kohteeksi esim. kaupassa. Monta kertaa on sipuli haljennut ja olen raivostunut oikein tosissani. Eniten vi**ttaa nämä alamittaiset paskapäät, jotka ovat saaneet kaiken jo pienestä pitäen tekemättä mitään ja esittävät olevansa jotakin niin suurta. Misää vika? Vanhemmissa!

Suomalainen perhe-elämä on nykyään sitä, että vanhemmat antavat lastensa tehdä mitä haluaa. Heille ostetaan viinat ja tupakat jo kotipuolesta, jotta he voivat hilpaista pois kotoa vanhempien (yleensä alkoholinkäytön) tieltä. Mielestäni pahinta on se, että lapset joutuvat elämään ympäristössä jossa on tappeluita, liiallista ryyppäämistä ja sitä että isä tai äiti vaihtuu joka toinen viikonloppu. Näin saadaan lisää sisimmässään pirstaleina olevia nuoria ihmisiä.

Kyttääjistä ja muista papparaisista (niinkuin joku jo aiemmin kertoikin) voin sanoa että kyseessä on omaan elämäänsä turhautuneita ihmisiä, joilla ei ole muuta tekemistä. Voin mainita heti pari todella pahaa esimerkkiä, nimittäin eräs vanhempi mies näkee tehtäväkseen perheenjäsenieni kyttäämisen. Se odottaa tien vieressä kun äitini tulee töistä pyörällä, on yllättäen ulkoiluttamassa koiraansa kun olen itsekin kävelyllä ja mikä naurettavinta: se istuu kerrostalon parvekkeella kiikarien kanssa kun isäni tai nuorempi veljeni ajaa autolla kauppaan! Tämä toinen isäntä taas näkee velvollisuudekseen kävellä muiden pihoille ja puhua älyttömiä juoruja kotitieni asukkaista. Kerran se kaapi jalallaan linjan soraan ja huusi että "Tämän rajan yli ei astu yksikään hulluista naapureistani!".

Voi suurta pimeyttä, en voi muuta sanoa!
"Come to me, son of Jor-El! Kneel before Zod! Snootchie Bootchies!"

Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Aevis » 27 Maalis 2009, 21:51

Itselleni aika harvoin on mitään huudeltu ja jos huudetaan, niin huudan vain jotain loukkaavaa takaisin. Ei siinä mitään. Näin siis, jos huutelija on joku random vastaantuleva idiootti.

Sitten, jos tullaan oikein henkilökohtaisesti aukomaan ilman mitään järkevää syytä, niin senkin kestän yleensä ilman mitään suurempia ongelmia, vaikka veri kiehahtaakin hieman. Tässäkin tilanteessa vain haistattelen yms, mutta jos joku käy vähänkin fyysiseksi, niin sitten tulee turpareissu ja nopeasti. Ei ole onneksi näin kuitenkaan käynyt, sillä vaikka suht. kuumapäinen olenkin, niin olen silti suurimmaksi osaksi väkivaltaa vastaan ja yritän välttää kaikenlaisia konflikteja.

Ja tuosta edellissivun koiranpotkimisjutusta, niin itseltäni olisi tuossa tilanteessa naksahtanut ja pahasti. En nyt ehkä olisi alkanut riehumaan, kun kerta kyseessa oli nainen ja lapsia, mutta olisin kyllä aika pahasti alkanut ärjymään ja huutamaan tuolle ämmälle. Tällaiset ihmiset osaavat kyllä nostaa verenpainetta todella taitavasti.
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa