vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 13 Joulu 2008, 19:08

itse olen törmännyt tälläiseen ilmiöön jo muutaman kerran. (eli itse en ole huudellut :D mutta minulle on kyllä huudeltu). ensinnäkin meille opetettiin kotona toisten ihmisten kunnioitus ja että kohtelias olisi oltava.

mutta tapaus (1) teinipoika tulee 2:den tytön kanssa ja tietenkin kun olin vasta lapseni saanut en ehkäpä ihan ykkösiin pukeutunut :D no toveri siinä kommentoi "tuo akka pukeutuu kun mies".. jaa-a mitähän järkeä tossakin oli? eikö jokainen saa pukeutua kuten tahtoo? (tässä tilanteessa olisin normaalisti kyllä takaisin sanonut jotakin ivallistakin) mutta koska lapsi mukana niin en halunnut lastani asettaa vaaraan (koska teini lauma kun hurjistuu siinähän sitten yrität lastasi suojella).

tapaus (2) tyttö tien toisellapuolella teini huutaa "hyi v***u mikä akka" eikä minulla sillonkaan mitään erikoista vaatetus tms ollut päälläni.. (meinasin todeta että ei hitto millainen itsetunto)

mietinkin tässä että eikö nykyään opeteta käytöstapoja vai onko se niin että nuorilla on niin huono itsetunto että täytyy tuntemattomalle ihmiselle käydä huutamaan tyhmyyksiä?

MUTTA en yleistä kyllä ne vanhatkin osaa..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 13 Joulu 2008, 19:31

Kerran pari mopopoikaa ajoi edelläni tietä pitkin laidasta laitaan. Tööttäsin. Silloin he näyttivät keskisormea. Ei voi muuta, kuin sääliä..- meinasin kyllä pysäyttää ja kysyä, olisiko ollut parempi, jos olisin ajanut päälle, mutta jätin tekemättä.

Kerran taas olin kaupassa, kun eräs vanhempi naisihminen tyrkkäsi minut ostoskärryllä pois tieltään todella kovaa. Hänelle sanoin: "eikö olisi vain voinut pyytää siirtymään syrjään?" Mitään vastausta en saanut.

Vanhemmat ihmiset aina haukkuvat nuoria huonosta käyttäytymisestä, mutta itse käyttäytyvät vielä huonommin. Toivottavasti minusta ei ikinä tule sellaistä kärttyistä vanhaa akkaa..

Nykynuoret ovat todella mukavia ja huomaavaisia, muutamaa pakollista poikkeusta lukuunottamatta!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 13 Joulu 2008, 19:43

tuputhy kirjoitti:Kerran pari mopopoikaa ajoi edelläni tietä pitkin laidasta laitaan. Tööttäsin. Silloin he näyttivät keskisormea. Ei voi muuta, kuin sääliä..- meinasin kyllä pysäyttää ja kysyä, olisiko ollut parempi, jos olisin ajanut päälle, mutta jätin tekemättä.

Kerran taas olin kaupassa, kun eräs vanhempi naisihminen tyrkkäsi minut ostoskärryllä pois tieltään todella kovaa. Hänelle sanoin: "eikö olisi vain voinut pyytää siirtymään syrjään?" Mitään vastausta en saanut.

Vanhemmat ihmiset aina haukkuvat nuoria huonosta käyttäytymisestä, mutta itse käyttäytyvät vielä huonommin. Toivottavasti minusta ei ikinä tule sellaistä kärttyistä vanhaa akkaa..

Nykynuoret ovat todella mukavia ja huomaavaisia, muutamaa pakollista poikkeusta lukuunottamatta!


osa juu on aika mätiä omenoita.. ja niinkun tuossa sanoin että kyllä vanhatkin osaa. se on totta ei ole pois suljettua sekään juu :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 13 Joulu 2008, 19:50

Temesseus kirjoitti:Ja jos nuoret ihmiset muka käyttäytyvät huonosti, niin keltähän sekin esimerkki on saatu? Kenties juuri tuollaisilta vanhuksilta? Sinänsä heidän on turha valittaa...


se voi kyllä olla ihan asenne vammakin. ihmiset kun on aika erillaisia. mutta monesti ei osata pahemmin kiittääkkään että ehkä joko kotonta opittu tai justiinsa jos on vanhusten jyräämäksi joutunut ei sitä tee mieli tietenkään itsekkään olla "niin kiva". mutta itse veikkaan tuota huonoa itsetuntoa kun se ei aina teininä ole kukkeimmillaan niin sitä sitten buustataan toisia haukkumalla. mikä minusta on kyllä ennemminkin säälittävä tapa :(
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 13 Joulu 2008, 21:42

En itse vieraille ihmiselle huutele paria tapausta lukuun ottamatta.
Tapaus nro.1: Olin tulossa BMX:llä kotiin ja kaveri oli tapeilla, no siinä ajettiin meijän pihaan ja jätettiin pyörä nojaan seinää vasten. Sitten pihassa istuskeleva pappa rupee huuttaan siinä "mitä te sitä pyörää siihen jätätte p*rkele". Ois pappa voinnu pyyttää siirtään sen pyörän pois eikä vaan huuttaa. Olisin siirtäny jos pappa vaan ois pyytäny.
¨
Tapaus nro.2:Olin siinä kävelemässä kotiin päin ja hyppäsin yhen aidan yli, että pääsisin pihaan vähän nopeemmin. Kävelin sen papparaisen ikkunan oli ja siinä se pappa huutaa"siitä ei s*atana kuljeta". Oon siitä päivästä lähtien aina kulkenu sen aidan yli tahallani, koska ei semmosii valittajia kestä.

Tapaus nro.3:Kävelin rapussa ja sitten se sama papparainen vetäsee ulko-ovensa auki ja kävelen suoraan ovee päin, ja verta rupes vuotaan. No pitelin siinä nenääni ja pappa lähtee vaan käveleen pois päin. Silloin kissahti ja huusin. "Etkö s*atana voi pyytää ees anteeks!"
Pappa vaan alkaa kävellä pois kuin mitään ei ois tapahtunu. Siitä päivästä lähtien mää ja pappa ollaan oltu sota jalalla.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Joulu 2008, 21:46

Yläaste ja ala-aste vierekkäin.
Ala-asteen oma ruokala on ollut "remontissa" jo 7 pitkää vuotta ja pikkukakarat tulevat aina syömään yläasteen ruokalaan. (joka on helv**in ärsyttävää)

Yksi päivä kävelen ulos ruokalasta ja ulkona vastaan tulee kulman takaa sellainen about kakkosluokkalaisen näköinen joujouräppäri ja ilmoittaa minulle ystävällisesti "väistä homo".
Repesin siihen paikkaan kun pikkukovis jatkaa matkaansa. Hah, ei jumala*ta mikä huumorintaju!^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 13 Joulu 2008, 22:03

Jatkan äskeisiä tarinoitani. :)

Tapaus nro. 4:Olin tulossa kotiin. Kävelin siinä pihassa. Papparainen alkaa tuijottaa mua, niin kuin yleensä. Aloin tuijottaa takasin. Sitten kävelen liukkaaseen kohtaa ja lennän hanurilleni. Pappa alkaa siinä hymyileen ja nauraan.

Tapaus nro. 5: Pappa tulee eräänä päivänä pimpottaan meijän ovikelloo. Avaan oven ja pappa kysyy onko vanhemmat kotona. Vastasin ei. Pappa rupee siinä voivotteleen ja sanoo "onpa edesvastuuttomat vanhemmat, kun antaa lapsen olla kotona. Ties vaikka ryyppää". Silloin kissahti ja sanoin:"mee sää kuulen kotiis ryyppää". Pappa alkaa kävellä rappusia alas ja heiluttelee alkaa heilutella päätään.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 13 Joulu 2008, 23:23

Joillakin vanhuksilla vaan ei ole mitään muuta tekemistä, kuin kytätä naapureita..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Trauma » 13 Joulu 2008, 23:54

Enpä ole muihin törmännyt, kuin "parturiin" -kommentteihin, johtuen hiuksistani. :roll: Yleensä vain naurahdan takaisin, ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa. Kyllä sitten välillä meinaa niihin hermotkin mennä. : )

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 14 Joulu 2008, 10:53

Trauma kirjoitti:Enpä ole muihin törmännyt, kuin "parturiin" -kommentteihin, johtuen hiuksistani. :roll: Yleensä vain naurahdan takaisin, ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa. Kyllä sitten välillä meinaa niihin hermotkin mennä. : )


juu eipä sitä tartteis viitata kintaallakaan juu. mutta lähinnä mietin että voiko olla niin huono itsetunto että sitten on "häpyä" möykätä vieraille ihmisille? ja ihan syyttä suotta ottaen huomioon että jos joku riidan haluisempi suivaantuisikin tuosta :o
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 14 Joulu 2008, 12:28

Nytten kun olen koulun vanhin ei tarvii enään pahemmin kuunnella huutoja. Nykyään kyllä 8-luokkalaiset huutelee mulle esim. fruittari ja merkki vaate pelle yms.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Ali G- » 14 Joulu 2008, 20:23

viltsu kirjoitti:Nytten kun olen koulun vanhin ei tarvii enään pahemmin kuunnella huutoja. Nykyään kyllä 8-luokkalaiset huutelee mulle esim. fruittari ja merkki vaate pelle yms.


Luulin sua aina hoppariks, kun kuuntelet noin innokkaasti räppiikin...
Keski-ikässet huutelee monesti peräänsä törkeyksiä, mutten viitsi yleistää kaikista samaa, koska keski-ikästen joukossa on melkein kaikki koulun maikat (joista osa kyl ärsyttävii) jms. ammattien kautta "tuttuja" henkilöitä. Sitä paitsi myös oman ikäset sortuu monesti samantyyppisiin tekoihin
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Regendos » 14 Joulu 2008, 21:10

Temesseus kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Enpä ole muihin törmännyt, kuin "parturiin" -kommentteihin, johtuen hiuksistani. :roll: Yleensä vain naurahdan takaisin, ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa. Kyllä sitten välillä meinaa niihin hermotkin mennä. : )


Katos perhana, minulla juuri sama homma. Koulumme fruittari-idiootit ovat jaksaneet huutaa tätä kommenttia pitkin syksyä, eivätkä sinänsä tosin ole "vieraita". Viimeksi meinasi nyrkki heilahtaa kun yksi heistä uskaltautui vielä tönäistä minua siinä samalla.

Samaa lokaa sain niskaani yläasteella. Nyttemmin ammattikoulussa olen vain muutaman keran tämän mantran kuullut.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Joulu 2008, 22:07

No kavereita läpällä fruittareiksi tjsp. En menisi kuitenkaan tuntemattomille kadulla huuteleen mitään tyhmää.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Joulu 2008, 22:13

itse en ole ainakaan tälläistä kohdannut. ketään ei sitten varmaan vain uskalla huudella minulle mitään... :D

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Joulu 2008, 22:31

Itsellekään ei mitään tuollaisia ole huudeltu koska pukeudun melko "normisti". Eli en kuten hevari, hoppari, fruittari tjsp.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Joulu 2008, 00:01

Tuokin nyt riippuu missä mikäkin pukeutuminen on "normaalia". Jossain maaseudulla jotain hevaria,fruittaria,räppäriä voidaan katsoa hyvinkin pitkään toisinkuin esim Helsingissä. Siellä on niin paljon erilaisia ihmisiä että he sopeutuvat katukuvaan...

Itse en ole kuullut oikeastaan juuri muuta kuin että "mee parturiin" tai "leikkaa lettis", se nyt on minulle ihan sama koska nämä hiukset ovat osa minua :) Jos nyt kunnolla avaudun niin kai voin senkin myöntää että jopa entinen ihastukseni (joka oli myös ihastunut minuun mutta suhde kaatui erinäisiin syihin) sanoi minulle että leikkaisin hiuksiani lyhyemmiksi. Joku toinen ihminen olisi siinä tilanteessa voinutkin leikata hiukset mutta minä en ! :lol:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja viltsu » 15 Joulu 2008, 16:48

Ali G- kirjoitti:
viltsu kirjoitti:Nytten kun olen koulun vanhin ei tarvii enään pahemmin kuunnella huutoja. Nykyään kyllä 8-luokkalaiset huutelee mulle esim. fruittari ja merkki vaate pelle yms.


Luulin sua aina hoppariks, kun kuuntelet noin innokkaasti räppiikin...
Keski-ikässet huutelee monesti peräänsä törkeyksiä, mutten viitsi yleistää kaikista samaa, koska keski-ikästen joukossa on melkein kaikki koulun maikat (joista osa kyl ärsyttävii) jms. ammattien kautta "tuttuja" henkilöitä. Sitä paitsi myös oman ikäset sortuu monesti samantyyppisiin tekoihin


Kuuntelen paljon räppiä, mutta kuuntelen paljon muutakin.

Sori offtopic.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja Regendos » 15 Joulu 2008, 18:12

Gitarre kirjoitti:Tuokin nyt riippuu missä mikäkin pukeutuminen on "normaalia". Jossain maaseudulla jotain hevaria,fruittaria,räppäriä voidaan katsoa hyvinkin pitkään toisinkuin esim Helsingissä. Siellä on niin paljon erilaisia ihmisiä että he sopeutuvat katukuvaan...

Itse en ole kuullut oikeastaan juuri muuta kuin että "mee parturiin" tai "leikkaa lettis", se nyt on minulle ihan sama koska nämä hiukset ovat osa minua :) Jos nyt kunnolla avaudun niin kai voin senkin myöntää että jopa entinen ihastukseni (joka oli myös ihastunut minuun mutta suhde kaatui erinäisiin syihin) sanoi minulle että leikkaisin hiuksiani lyhyemmiksi. Joku toinen ihminen olisi siinä tilanteessa voinutkin leikata hiukset mutta minä en ! :lol:


Hah, minun seurustelukumppanini taas vihaisi minua yli kaiken jos menisin tukkani leikkaamaan. Sen vertaa kuulemma nätti tukka, että on erehtynyt kehumaankin.

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: vieraille ihmisille törkeyksien huutelu.

ViestiKirjoittaja DS8 » 16 Joulu 2008, 21:11

Mulla oli aikanaan pitkät hiukset. En pitänyt niitä näyttääkseni kenellekkään yhtään mitään tai minkään muunkaan ulkonäöllisen syyn takia, kunhan en jaksanut leikata. No, seurustelin sitten yhden muijan kanssa, joka tuntui roikkuvan enemmän mun hiuksissa kuin mussa. Ratkaisuksi tähän leikkasin hiukset. Suhde ei kestänyt sen kummemmin. Kaljuna on helppoa.

Off loppu.

Mulle ei pahemmin huudella mitään. Vaikka pukeudun eritavalla kuin "normaali" turkulainen joita katukuvassa näkyy, ei kenellläkään tunnu olevan ongelmaa mun kanssani. Ainakaan päin naamaa.
Yleisesti huutelua esiintyy nuorten fruittariporukoiden välillä, ja mun puolestani ne porukat saavatkin tuhota toisensa.
"So this is life?"


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa