Bändituotteet

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 14 Kesä 2009, 13:06

Pitäis ostaa Slipknotin huppari jossakin välissä.
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Kesä 2009, 14:53

Ärsyttää kun nykyään kaikki idiootit vain ostavat bändi-vaatteita, huppareita, t-paitoja, lompakkoja, sukkia. Ties mitä vielä!
Itse olen kyllä sillä kannalla että kannattaisi panostaa niiden levyjen ostoon, eikä vaatteisiin. Henk koht en edes yleensä osta jonkun bändin esim hupparia ellei minulla ole vähintään yhtä levyä. Toki bändi-vaatteisiin pukeutuminen on suuri osa metallikulttuuria mutta silti.
Vaatteet ovat oheistuotteita, levyt se juttu...

Ps. Itse tilasin eilen jenkeistä Municipal Waste paketin. Siinä tulee levyt Art of Partying, Hazardous Mutation sekä Art of partying - tai Hazardous mutation t-paita. Ja hintaa sillä paketilla on vain 30$ postikuluineen! Ja niitä t-paitoja ei edes saa suomesta ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Kesä 2009, 16:11

Miksi minä levyjä ostaisin? Ei ole edes mitään millä soittaa niitä (paitsi tietokone mutta biisejä ei taida edes koneelle saada levyltä.) Ja rahatilannekin sen verran heikko. Tulen kyllä ostaman aitoja levyjä joskus kun on jokin millä soittaa niitä. :roll:

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Kesä 2009, 21:14

Ai. Minä kun muistelin että niissä on jokin suojaus.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Trauma » 14 Kesä 2009, 21:49

Jaarno kirjoitti:Ai. Minä kun muistelin että niissä on jokin suojaus.

Eipä ole nykypäivänä.

Itsekin muuten tuen aika vahvasti "leipää muusikoille" -aatetta. Mutta on anettava propsit internet-jakelulle siitä, että sen kautta on tullut tutustuttua hyvin moneen bändiin, ja sen ansiosta olen ostanut ko. artistien levyjä. Se onkin lataamisen hyvä puoli.

Btw. oho 600. viesti.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Kesä 2009, 22:55

Jaarno kirjoitti:Ai. Minä kun muistelin että niissä on jokin suojaus.

Melkein mikä tahansa ohjelma osaa kiertää ne suojaukset...
Ja aika harvoissa sellaisia on.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Kesä 2009, 23:05

Eihän siinä olisi mitään ideaa jos sitä musiikkia ei voisi siirtää tietokoneelle? Itsellä ainakin kaikki musiikki mp3 soittimessani on levyiltä.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Kesä 2009, 14:47

Selvä selvä selvä. :) Muistelin vain että niissä on jokin kopiosuojaus.
Sen takia että niitä ei sitten nettiin leviteltäisi niin helposti.

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja thebel » 15 Kesä 2009, 16:07

Yleensä levyissä on semmonen suojaus, että vain yhdelle koneelle sen voi asentaa. Mutta jos haluaa toisellekki koneelle, niin lataa vaan yhden lisenssin microsoftin sivuilta. Näin ainakin Windows Media Playerillä, kun yrittää toistaa levyltä kopioitua musiikkia.
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Kesä 2009, 18:12

thebel kirjoitti:Yleensä levyissä on semmonen suojaus, että vain yhdelle koneelle sen voi asentaa. Mutta jos haluaa toisellekki koneelle, niin lataa vaan yhden lisenssin microsoftin sivuilta. Näin ainakin Windows Media Playerillä, kun yrittää toistaa levyltä kopioitua musiikkia.

Windows media playerillä nyt ei kannatakkaan kopioida, ainakaan mihinkään wma muotoon. Kaikki biisit kun kopioi MP3 tai FLAC muotoon, niin ei tarvitse tuskailla näitten microsoftin keinotekoiseten lisenssien kanssa. (Ei niissä levyissä mitään suojausta ole, media player sen tekee levyä kopioitaessa.)

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja viltsu » 16 Kesä 2009, 00:26

Sanon tämän vielä vaikka kaikki tästä ovat jo huomauttaneet. Ei niissä levyissä mitään suojausta ole. Ainoastaan jos vuokraat vaikka makuunista leffan, niin siinä on suojaus, mutta senkin suojauksen saat purettua.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja thebel » 08 Loka 2009, 23:32

Juu onhan mulla tuo AFI:n lompakko, on kyllä hieno ja makso pirusti. Ostin sen tuolta Hellsinki Rock Shopista. Vähän turhan kallis kauppa, ulkomailta ois saanu halvemmalla.

http://www.hellsinkishop.com/product_details.php?p=4154
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

WM_

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Loka 2009, 23:50

Itse pukeudun Maideniin, nykyisin myös Turisaan paitaan ;)

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Tenkku » 09 Loka 2009, 08:07

Ite omistan DIR EN GREYn, Twisted Sisterin, Metallican, AC/DCn ja Sonata Arctican bändipaidat. Samoin jokaiselta väh. yhden levyn. Diruja ja Twisted Sister-levyjä ja DVDitä sitten löytyykin jo useampi kappale kuin yksi.
Fabulous babe

PauliAntero
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Loka 2009, 23:46

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja PauliAntero » 14 Loka 2009, 23:47

Bändituotteet ovat lähes poikkeuksetta rumia ja juntin näköisiä.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Loka 2009, 00:35

Heh. Mikäs niissä on vikana jos jossakin esineessä on bändin nimi/logo? :)

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Trauma » 16 Loka 2009, 14:22

Nostanut vähän päätään tuo bändipaitojen pitäminen. Löytyy Cradle of Filth t-paitaa, ja Bullet for my Valentine-hupparia, mutta enempää en kaipaakaan. Pidän enemmän seinälipuista huoneessani, koska niitä ei tarvitse edustaa koko ajan. :roll:

On se aika hullua, kun yhdellä frendillä on n. miljoona korn-aiheista paitaa, takkia yms. Menee vähän liian pitkälle.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Bändituotteet

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 16 Loka 2009, 18:04

Trauma kirjoitti:Nostanut vähän päätään tuo bändipaitojen pitäminen. Löytyy Cradle of Filth t-paitaa, ja Bullet for my Valentine-hupparia, mutta enempää en kaipaakaan. Pidän enemmän seinälipuista huoneessani, koska niitä ei tarvitse edustaa koko ajan. :roll:

On se aika hullua, kun yhdellä frendillä on n. miljoona korn-aiheista paitaa, takkia yms. Menee vähän liian pitkälle.

Vähän turhan fanaattista/mielikuvituksetonta mielestäni. Just monesti tällainen "hei haluun olla tyylillisesti rock/hevi" pukee päälleen sen yhden ainoan rock tai hevibändin paidan jota sietää. Iron Maiden aika yleinen esim.

On mullakin pari Guns N´ Roses paitaa ja Slayerin paita, mutta en niitä kauhean usein käytä, nimeomaan ettei musta tuu sitä mielikuvituksetonta kuvaa jollekkin, koska mun musamaku on niin laaja, ettei sen edustamiseen kahen tai edes 100 bändin paita riitä..


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa