Oudot asiat ja tavat minussa

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tenkku » 09 Helmi 2010, 18:47

Tuli mieleen yks tyhmä juttu mitä siskoni tekee.
Aina ko se tekee jotakin tyyliin muokkaa omaa kuvaansa tai piirtää, ja sitten ko aina välillä katsoo millainen se on, se alkaa kallisteleen päätään joka suuntaan. Sitte kerran satuin mainittemaan että miks pyllyssä aina vääntelet päätäs ko katot niitä, nii tämä ei etes tajua että tekee sitä. Se on aika vammasen näköstä.
Fabulous babe

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja kummo » 14 Helmi 2010, 02:52

Tässä pari asiaa mitä tuli mieleen miun erikoisuuksist

Outoi tapoi ja asioit:
-Katson herätyskellon monta kertaa (mut tää ei oo pakollinen mutta kun ennen on käyny niin et nää on saattanu oikeesti jäädä laittamatta päälle ni pitää zekata 2-3 kertaa et on varmasti)
-Yliherkkyys tietyille äänille.. esim farkkukangas sohvakangasta vasten.. silloin käsivarret menee kananlihalle ja tunnen selässä (luissa asti joskus) jonkilaisen vihlonnan :o Sitten setelit (etenki nämä eurosetelit) tuntuu ikäviltä käsissä! Joskus niistäki menee kädet kananlihalle mut selässä tuntuu tosi harvoin.. ehkä sit ku oon käyny suihkus ja kuivannu itteni kokonaan ni sillo eniten yliherkkä. Mut enimmäkseen sormenpäät ja käsivarret "kärsii" tästä :)
-Tykkään pitkist hiuksist (itselläni) koska kun kallistan päätä niin että katson ylöspäin ja heilutan päätä niin et hiukset liikkuu selkää pitkin pitkillä liikkeillä.. tuntuu hienolta, ihanalta suorastaan :) [ps: tykkään pitkist hiuksist naisellakin ku ne on useimmiten hyvänänköiset ja pukee naista]
-Täst on paljon ollu hyötyä: tapaus 1.. olen ihastunut naiseen ja sitten hän alkaakin seukata jonkun kanssa (tai minulle paljastuu et se onkin ollu vähän aikaa varattu) ni tunteet katoaa välittömästi.. (saman asian ajaa usein se että saan tietää että nainen tupakoi).. tapaus 2.. minä olen ihastunut johonkin naiseen ja sitten jostain syystä alankin seurustella jonkun muun kanssa (en ollut ihastuksen kohteelle myöntänyt tunteitani vaikka sen takia että järjen mukaan on parempi pitää sitä ystävän.. pettämäänhän mie en ala tai säätää useamman kanssa ja harvoin olen ihastunut useampaan kuin yhteen kerralla).. no mut kun mie seukkaan ni nään vain kumppanin eli ne tunteet lakkaa samalla lailla kaikki muit kohtaa paitsi sitä kenen kanssa olen :)

Avatar
riippukeinu
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 29 Tammi 2009, 17:01
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja riippukeinu » 17 Helmi 2010, 18:27

Ensimmäisenä tuli mieleen, että juttelen useinkin kaikenlaisten elottomien esineiden kanssa, joskus jopa julkisella paikalla. Eräänkin kerran ihmiset katsoivat pitkään kun juttelin mukavia pullonpalautusautomaatille kun palautin pulloja (onneksi oli ilta ja ihmisiä oli vähän, heh). Puhun myös paljon itsekseni.

Olen yliherkkä korkeille ja koville äänille. Joskus ne sattuvat korviin jopa niin paljon, että maahan kaatuminen on lähellä. Ikävä juttu suurissa kaupungeissa liikkuessa, jos jonkun auton jarrut vinkuu. En myöskään tykkää kirkkaista valoista enkä voimakkaista tuoksuista. Toinen voimakas aistiyliherkkyys on tuntoaisti. En voi sietää esimerkiksi tietynlaisia kankaita, koska ne tuntuvat niin kamalilta käsissä. Tämä ja ääniyliherkkyys haittaavat jo elämääkin.

Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.

//Tähtiensusi siinä alhalla, oikein meni. Vau. Ette uskokaan kuinka usein minua luullaan pojaksi (kerrankin yksi ihastui minuun kun luuli minun olevan poika..)
Viimeksi muokannut riippukeinu, 18 Helmi 2010, 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 17 Helmi 2010, 19:14

riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.


No kumpaa sukupuolta olet?
Villi veikkaus: tyttö. ;)
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tenkku » 17 Helmi 2010, 19:37

riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.


Haha, älä välitä, niin minunkin. Monesti luullaan kans vanhemmaksi mitä oon.
Fabulous babe

Axuuhh
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 17:01
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Axuuhh » 17 Helmi 2010, 22:12

Tenkku kirjoitti:
riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.


Haha, älä välitä, niin minunkin. Monesti luullaan kans vanhemmaksi mitä oon.

Sama. :P Katon ite kelloo, mutta joudun hetken päästä kattoo uudestaa ku unohin paljonko se on. Puhun joskus koneella yksikseen, kiroilen jne.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tenkku » 17 Helmi 2010, 22:51

Axuuhh kirjoitti:Katon ite kelloo, mutta joudun hetken päästä kattoo uudestaa ku unohin paljonko se on. Puhun joskus koneella yksikseen, kiroilen jne.


Komppaan.
Fabulous babe

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 18 Helmi 2010, 00:25

riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.

Etunimeni Esa, aiheuttaa hämminkiä kansainvälisessä sähköpostinvaihdossa. Kun yleensä ensimmäinen vastaus tulee "Ms. Esa"...

>_>
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja kummo » 18 Helmi 2010, 00:30

Myös Lassi kuulostaa ulkomaalaisille naiselta.. ja jossain tyyliin pokerichatissa ne haukkuu minuu jugurtiks ja Lassie-koiraks :mrgreen:

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Art » 18 Helmi 2010, 18:21

Tenkku kirjoitti:
riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.


Haha, älä välitä, niin minunkin. Monesti luullaan kans vanhemmaksi mitä oon.


Minulle käy kans kumpaakin. Tai kun netissä puhun ihmisten kanssa englanniksi, niin luulevat yleensä pojaksi ja/tai tummaihoiseksi. Johtuu varmaan slangin käytöstä. Ihan todellisuudessa luulevat yleensä muutamia vuosia vanhemmaksi.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 04 Huhti 2010, 19:19

Päivitetään, kun seuraavaa en ole varmaankaan ennen kertonut. Minulle on suht. vaikeaa erottaa 10 000, ja 100 000 -numeroisia lukuja keskenään. Sillä on varmaan jotain tekemistä myös sen kanssa, että laskutaitoni on järkyttävän huono.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tenkku » 04 Huhti 2010, 21:26

Huomasin ihan vasta että puhun itsekseni, valitettavasti julkisillakin paikoilla.
Lisäksi vissiin näytän oikeastikkin pojalta. Olin tuolla chatroulettessa tappamassa aikaa, lollasinhan kun n. 80% alotti keskustelun kysymyksellä "are u male ?". Lisäksi Galleriassa tupsahtelee näitä oletko tyttö vai poika-kyssiä. No jaa, vois varmaan alkaa kohta esiintymään poikana netissä ja kusettaa kaikkia kjäh kjäh.
Fabulous babe

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Toveri » 07 Huhti 2010, 13:01

Olen viisivuotiaasta asti katsonut aina sängyn alle ennen nukkumaanmenoa. Enää en usko mörköihin, mutta tapa on jäänyt. Unta ei vain tule, jos sinne sängyn alle ei ole vilkaissut.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
turi
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 30 Marras 2008, 16:28
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja turi » 11 Huhti 2010, 00:24

-fotogeeniset aivastukset eli kirkkaasta valosta aivastaminen
-varmaan suurin osa unista mitä muistan on selkounia
-taito sammuttaa katuvalot
-sähköiskut
-usein elohiiriä.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Huhti 2010, 15:45

turi kirjoitti:-taito sammuttaa katuvalot
-sähköiskut


Exkuse mua?

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 15 Huhti 2010, 12:12

Jaarno kirjoitti:
turi kirjoitti:-taito sammuttaa katuvalot
-sähköiskut


Exkuse mua?


Minuakin kiinnostaisi kovasti tietää lisää näistä tällä hetkellä aidosti oudoilta kuulostavista ilmiöistä.

Metallisilla katuvaloilla reunustettuja katuja on ainakin ennen voinut hetkellisesti pimentää ihan vaan lyhtypylväitä potkaisemalla. Vaikutus on hetkellinen, eli kerralla ei ehdi pimentää koko lyhyttäkään katua.

No juu, puhelen itsekseni ja käyn myös mielessäni keskusteluja etukäteen. Yleensä ne etenevät juuri ajatellulla tavalla. Mutta siinähän ei ole mitään outoa, sillä se kertoo vain siitä, että tunnen liian hyvin keskustelukumppanini ajatukset. Häiritsevin tapani on kaiken kyseenalaistaminen ja rationalisoiminen.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Huhti 2010, 14:54

Hopeapaju kirjoitti:Häiritsevin tapani on kaiken kyseenalaistaminen ja rationalisoiminen.

Mitä häiritsevää tuossa sitten on? Realistina itsekin kyseenalaistan kaikkea ja pyrin ajattelemaan rationaalisesti, ennen kuin päästän mieleni vapaasti leikkimään eri mahdollisuuksilla. Useasti en sitä mahdollisuutta kumminkaan anna, sillä rationalisoin kaiken niin tarkkaan, että vastaus löytyy todennäköisemmin jo niistä ajatuksista.

I think that´s the way to go, jos haluaa realistisesti pohtia asioita eikä lankeutua vaikka sitten parahörhöyteen. Joten mikä siinä on "häiritsevää"?

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 15 Huhti 2010, 16:17

Vic Rattlehead kirjoitti: Joten mikä siinä on "häiritsevää"?


Ei siinä minustakaan ole mitään häiritsevää. Terveen järjen käyttö ja ajatteleminen ylipäätänsä on enemmän kuin suositeltavaa. Hyvähän se on, että sitä joku muukin pitää muuna kuin häiritsevänä. Olen tottunut käyttämään määritelmää 'häiritsevä', koska siitä minulle huomautellaan riittävän usein.

Tuttavapiiriini kuuluvista ihmisistä - marginaalia poikkeusta lukuunottamatta - suurin osa vaan sattuu pitämään sitä outona, häiritsevänä, jopa ärsyttävänä. Heillä kun on tapana höseltää ja säheltää kaikkea mahdollista yhtä aikaa selvittämättä lainkaan sitä, onko hommassa edes mitään mieltä, joka taas johtaa huolimattomiin johtopäätöksiin. ---> Kyseenalaistettuani kaiken, mitä he sanovat, eli pudotettuani pohjan typeriltä ajatuksilta, saan aikaan häiritseviä tilanteita. Eli se häiritsevyys on siis periaatteessa muiden näkemys asiasta.

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Huhti 2010, 11:43

Joskus kun ajattelen/muistelen jotain tapahtumaa tai tilannetta niin alan elehtiä tai näytellä siinä esiintyviä henkilöitä. Luonnollisesti teen tätä vaan yksin. Hämärä seloste, mutta vaikea kuvailla.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tenkku » 29 Huhti 2010, 16:00

Shakaali kirjoitti:Joskus kun ajattelen/muistelen jotain tapahtumaa tai tilannetta niin alan elehtiä tai näytellä siinä esiintyviä henkilöitä. Luonnollisesti teen tätä vaan yksin. Hämärä seloste, mutta vaikea kuvailla.


Taidan tehdä tuota samaa.
Fabulous babe


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron