Oudot asiat ja tavat minussa

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Touko 2009, 22:15

Aqua vitae kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:En tunne syyllisyyden- tai omatunnontuskaa


Minun on nyt vähän vaikea uskoa tätä. Oletko kenties diagnosoitu narsismista?
Et siis ole ikinä:
-Katunut valehtelemista
-Tuntenut myötähäpeää
-ollut empaattinen
-Et periaatteessa välitä siitä, onko tekemäsi asia varmasti oikea teko? Esim. jonkun kahdeksan vuotiaan teurastaminen ei tunnu ollenkaan hassummalta ajatukselta?

Siis tarkoitan, että jos esim. teen jotain, niin oli se teko miten paha tahansa, niin en tunne sellaista pakottavaa syyllisyyttä, mutta tajuan kyllä, että että olen syyllinen.
Ja välitän kyllä, että tekoni ovat oikeita (sikäli, kun oikean voi määritellä) Tuohon teurastamiseen liittyen: Se tuntuu helvetin huonolta ajatukselta, eikä siitä olisi mitään hyötyä minulle, mutta meinaan, että siitä ei luultavasti jäisi mitään pakottavaa tunnetta loppuelämäkseni...

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Regendos » 16 Touko 2009, 00:09

^Olen äärimmäisen laiska. (tyyliin kauhea nälkä, mutta jääkaappi on liian kaukana)

Allekirjoitan, joskus riudun ennemmin nälässä kuin tekisin ruokaa saatika lämmittäisin sitä.
^Kuitenkin kun sille päälle satun, niin perfektionisti.

Samaa vikaa. Näkee esimerkiksi siinä, että päästän huoneeni rapakuntoon, jonka jälkeen siivoan sen täysin. Tulee semmoinen "tehdään sitten kerralla kunnolla ja järjestellään jokainen paikka" -olo.
^Saatan pitää pokkani todella ihmeellisissä tilanteissa, mutta sitten kun suutun, niin kilahdan kunnolla. Kädet alkaa täristä raivon vaikutuksesta eikä minulla ole kerta kaikkiaan mitään hallintaa tekojeni edessä.

Minulla on pitkä pinna. Jos lokaa sataa tarpeeksi kauan niskaan se kaikki ärtymys ja viha joka on sinne päähän päässyt purkatuu voimakkaasti ulos.

^Puheviat saavat veren kiehumaan, jos niitä joutuu kuunnella. En tiedä. Tulee luonnostaan.

Myös ilmiselvät kirjoitusvirheet ärsyttävät. Pääasiassa yhdyssanat. Teen toki itse aivan jatkuvasti kirjoitusvirheitä, mutta se johtuu nakkisormistani. En kuitenkaan ole äidinkielellisesti pätevimpiä ihmisiä tällä foorumilla.
^Pelkään kauhesti opiskeluni puolesta.

Menetän joskus yöuniani, varsinkin kun tulee viimeinen loppupuserrus ennen kakkoselle siirtymistä.
^Nautin ulkona olemisesta, mutta en koskaan ole ulkona.

Rakastan luontoa, mutten laiskuuttani sinne yksin vaivaudu. Ennen tein sitä, koska poltin vielä silloin. Tupakka oli seura, jota sai aina kun sitä tarvitsi.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 30 Touko 2009, 14:30

Onkos muilla muuten tätä että kun vaikka olette auton kyydissä niin ainakun puhelinpylväs osuu kohdalle naksautat hampaitasi nopeasti yhteen? :) Sama myös joidenkin varjojen kanssa.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 30 Touko 2009, 17:20

Jaarno kirjoitti:Onkos muilla muuten tätä että kun vaikka olette auton kyydissä niin ainakun puhelinpylväs osuu kohdalle naksautat hampaitasi nopeasti yhteen? :) Sama myös joidenkin varjojen kanssa.

Ei ihan hampaita yhteen, mutta kaikkea muuta tulee tehtyä, esim. räpäytettyä silmiä, taputettua, tms.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 31 Touko 2009, 19:35

Itselläkin kyllä joskus myös tuo silmien räpytys ja esim. käden lyöminen käsinojaan mutta kuitenkin. Tuntunut sen verran oudolta että piti tietää tekeekö kukaan muu tätä. :)

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja ridikulous » 31 Touko 2009, 20:02

Jaarno kirjoitti:Onkos muilla muuten tätä että kun vaikka olette auton kyydissä niin ainakun puhelinpylväs osuu kohdalle naksautat hampaitasi nopeasti yhteen? :) Sama myös joidenkin varjojen kanssa.

Oli joskus tapana nostaa varpaita kengissä aina tolpan kohdalla :) Mut ei enää.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Kesä 2009, 04:15

Tunnen voimakasta huonovointisuutta jos nukun päivällä 1-2h päiväunet. Tätä huonovointisuutta kestää noin tunnin, ennekun pääsen takaisin normaaliin tilaan.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja viltsu » 05 Kesä 2009, 12:14

Regendos kirjoitti:Tunnen voimakasta huonovointisuutta jos nukun päivällä 1-2h päiväunet. Tätä huonovointisuutta kestää noin tunnin, ennekun pääsen takaisin normaaliin tilaan.



:shock: Minulla on aivan samanlailla...
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 05 Kesä 2009, 14:46

Jos tuota ei pidemmän aikaa harrasta, niin eihän elimistö siihen totu. Vai onko kyse nimenomaan siitä, että tuo päivällä nukkuminen on molemmilla vakituinen tapa, josta kuitenkaan elimistö ei pääse yli?

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Reikämies » 05 Kesä 2009, 15:09

Joskus on semmosia perfektionistipuuskia :mrgreen: Eli esim pöyällä on tavaraa nii ne pitää laittaa järjestykseen, jos ei laita nii ahistaa. Sit toinen on että pakko tarkistaa että kaikki tavarat on taskussa useesti päivässä.
Juodaan viinaa :>

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Kesä 2009, 16:52

Trauma kirjoitti:Jos tuota ei pidemmän aikaa harrasta, niin eihän elimistö siihen totu. Vai onko kyse nimenomaan siitä, että tuo päivällä nukkuminen on molemmilla vakituinen tapa, josta kuitenkaan elimistö ei pääse yli?

Kyseessä on siis satunnainen tapa.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 05 Kesä 2009, 17:11

Reikämies kirjoitti:Joskus on semmosia perfektionistipuuskia :mrgreen: Eli esim pöyällä on tavaraa nii ne pitää laittaa järjestykseen, jos ei laita nii ahistaa. Sit toinen on että pakko tarkistaa että kaikki tavarat on taskussa useesti päivässä.


Heh, itsekin olen satunnainen perfektionisti. Jotkin asiat pitää tehdä niin millin päälle oikein mutta jotkin asiat taas hutasta mahdollisimman nopeasti/helposti.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Kesä 2009, 18:08

^ Allekirjoitan myös tämän. Täysin samat piirteet minussakin.

Ayla
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Heinä 2009, 12:36

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Ayla » 24 Heinä 2009, 12:53

-Pakko tarkistaa töihin lähtiessä useampaan kertaan ettei kahvinkeitin ole päällä.
-Osaan lukea ihmisten käyttäytymistä välillä pelottavankin hyvin.
-Jostain syystä muiden mielestä se, että olen kiinnostunut kaikesta paranormaalista on hyvin outoa ja olenkin tottunut olemaan useimmiten hiljaa uskomuksistani. Ei aina jaksa kuunnella sitä naureskelemista, vaikka se hyväntahtoista olisikin.
-Käytän kesäisinkin sukkia, koska muuten tulee inhottava olo.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Heinä 2009, 12:57

ite taas en voi sietää sukkia... maailman viheliäisin keksintö. kenkien kanssa ne menee mut kotona en ikinä piä sukkia.
Feel the LOVE

Avatar
Anzkuuuuuh
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Heinä 2009, 09:57

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Anzkuuuuuh » 25 Heinä 2009, 09:38

Mulla on tällaisia:
-Tunnen syyllisyyttä/myötätuntoa ihan mitä kohtaan vain! Esim. Videoissajossa ruma ukkeli,ja sitä heitetään lopuksi pikkukivellä,alan itkeä. Myös jos joku kuolee,se on automaattisesti minun vikani.
-Pureskelen kynsinauhoja
-Mietin alussa ainakin kolme kertaa mitä sanon,ja sanon sen vielä sen jälkeenkin kun olen kertonut sen. (10 pistettä sille joka tajusi)
-Aina jos joku nauraa lähelläni,hän nauraa minulle
-Saan peukalon ranteeseen
-Mulla on ylipitkät varpaat, etuvarvas ehkä 4cm?
-Minulla on ahtaanpaikan ja suljetunpaikan kammo
-Yleensä jos ajattelen jotain biisiä,joku kertoo sen minulle. Esim,sisko alkaa hyräillä,se tulee radiosta tai kaveri lähettää mesessä linkin youtubeen,ja tähän biisiin.
Noi tuli ensiseisomalta mieleen.
No totta hemmetissä mä olen oikeassa!

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 29 Heinä 2009, 14:42

- Pelkään peilejä sillä tuntuu että siellä toisella puolella olisi joku toinen tyyppi.
- Pakko naksautella raajoja
- Pakko piirtää käsiin vaikken sitä haluaisikaan
- Juon vettä yli 2l välillä päivässä :oo
- Pelkään käydä suihkussa sillä siellä on lentänyt tavarat lattialle sammuneen pesukoneen päältä.
-
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Heinä 2009, 14:51

Sanniwiuh kirjoitti:- Juon vettä yli 2l välillä päivässä :oo

Tännekin on iskenyt tuo hillitön kyky juoda, vettä ja muutakin. :roll: En tiedä onko sitten aina ollut, mutta tänä vuonna sen on vasta huomannut, kun pitää koko ajan olla vesipullo tietokonepöydällä.

Vastaavasti kestän kyllä erittäin hyvin nesteiden puutettakin, mutta voin myös juoda niitä mielinmäärin, ja kun alkaa juomaan sitä kanssa menee. Erittäin nopean juomisen olen myös huomannut itselläni, ei kohta riitä tuo 1,5 litran pullo. (:

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Gitarre » 29 Heinä 2009, 17:28

Minäkin juon paljon vettä. Se on ollut tapana nyt pari vuotta. Minulla on aina kaksi vesipulloa jääkaapissa, ja mikäli juon toista kun olen koneella niin toinen on heti sen jälkeen kylmänä odottamassa :D Päivässä menee 2-5l vettä... Talvisin tietenkin vähän vähemmän mutta menee sitä silloinkin ihan kiitettävästi.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 29 Heinä 2009, 18:21

Oma luetteloni on tässä: :D

- Käyn vessassa monia kertoja ennen nukahtamista. En voi nukahtaa, jos rakossa tuntuu olevan jotain.
- Pesen käsiäni paljon.
- Vessapaperin hinkkaaminen liitutauluun tai sormen vetäminen pitkin lautaa tekevät pahan olon.
- Kun tapaan uuden ihmisen, otan heti selvää miltä hän tuoksuu :)
- Ilveilen ihmisille ja silloin kun olen yksin.
- Osaan heiluttaa toista kulmakarvaani.
- Saan kielen syvälle nenään :D
- Jos joku nauraa, niin hän nauraa minulle.
- Joskus kävellessäni jossain, en lainkaan ole tietoinen ympäristöstäni.
- Nilkkani raksahtelevat ja naksuvat, kun heilutan varpaita.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron