Hiukset

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
NeitiPerkele
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 09 Helmi 2010, 23:20
Paikkakunta: Vaasa

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja NeitiPerkele » 10 Helmi 2010, 21:26

Mustaksi värjätty vyötärönmittainen luonnonkiharapehko.
Luonnostaan vaaleanruskeat.
Pisimmillään on ottanut istuessa tuoliin.
Before you judge someone walk a mile in their shoes. Now when you judge them, youre a mile away and you have their shoes.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Helmi 2010, 21:36

ite en oo leikannu hiuksia sitten 2008 kevään... millään muoto. ai lyhennyksiä tai mitn.... luomu piiska <3
Feel the LOVE

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja kummo » 10 Helmi 2010, 22:16

Intin aikana (2007heinä-2008tammi) päätin et kasvatan intin jälkeen vuoden 2009 vapuksi mahd pitkän letin.. taisin jo silloin päättää että värjään sen blondiksi.. no viimeistään 2008 kesällä aloin mainostaa tätä ajatusta.. tarkoituksena pukeutua hevariksi vappuna 2009

Se sit onnistui vaikka monet olivat vastaan, mutsi etunenässä.

Sen jälkeen (vapusta varmaan 2-3 päivää) leikkasin lyhyeksi (4-6cm pitkäksi) ja onkin ollut viimeinen kerta parturissa :roll: (Joten tätä luontaisenruskeaa [vaaleanruskeaa] karvastoa on melko runsaanpituisesti) ;)

Pitäis taas käydä ja voisin värjätä uudestaan blondiksi tai sitten voisi kokeilla taas mustaa :mrgreen: :peukku:

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja heartyhug » 25 Helmi 2010, 13:45

Vaaleat pitkät hiukset. Oma väri, koska en ole pitkään aikaan värjännyt. Enkä tiedä uskallanko enää värjätäkkään.. ainakaan kestoväreillä. Yhteen aikaan värjäsin ehkä liiankin usein eri väreillä ja ainakin opin, että vaaleita hiuksia ei ihan helposti saa takaisin. :D

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Art » 27 Helmi 2010, 12:39

On päässyt viime kirjoituksesta hiukset kasvamaan. Semmoiset kainaloiden kohdalle asti pitkät ovat nykyään, enkä enää pidä pompulalla. Mustat ovat yhä, ja olen muutaman viikon ajan pitänyt muutamaa vihreää kuituraitaa hiuksissa. Voisi värjätä oikeastikkin sellaiset, koska näitten kanssa on aika paljon vaivaa, kun meinaavat lähteä melko helposti. Kuulemma vihreä sopiikin minulle ihan hyvin. Etuhiuksetkin on kasvanu jo melko pitkiksi, ja pidän ne sivulla lakan avulla. En ole jaksanut mennä itse leikkeleen.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Oksa
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Maalis 2010, 14:54
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Oksa » 20 Maalis 2010, 15:14

hiukseni ovat mustat, n. 5-8 cm pitkät (riippuen paikasta) ja etuhiukset. emoletiksi tätä on tullut haukuttua, leikkaan tässä parin viikon sisällä keesin ^^
All simple monkeys with alien babies. . .

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Tenkku » 17 Huhti 2010, 10:08

Fabulous babe

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Huhti 2010, 11:30

Olin vuosia pitkähiuksisena ja kyllästyin loputtomaan takkujen selvittelyyn ja ajoin kaljuksi. Itseäni ärsyttää myös märät hiukset, ja pitkät tunnetusti kuivuvat hitaammin. Emäntä ei ollut muutoksesta mielissään, ja moni muukin nainen tuntui tykkäävän enemmän pitkästä ja tuuheasta pehkosta yläpäässä. Moni halusi letittää :) Mutta parempi näin.

Kertokaa muut hiuksia ajelevat onko esim. partahöylän valinnalla mitään merkitystä. Tietty kolmiteräinen ajaa paremmin, mutta kannattaako hankkia mielummin joku gilette mach 3 turbo, kun normaaleja kertakäyttöhöyliä.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 29 Huhti 2010, 12:01

Kuulan ajamisessa partaveitsi on oikein mainio apuväline. Paljon tasaista pintaa ja pitkillä vedoilla selviää.
Itse olen säästänyt pitkän pennin partaveitseen siirtymisellä, kun ei tarvi noita irtoteriä enää ostella. Viimeksi taisin ostaa lisää teriä höylään reilu kolme vuotta sitten ja puoliakaan ei niistä ole tullut edes käytettyä.
Tosin naamaa tulee veitsellä ajeltua, ei hiuksia. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Huhti 2010, 12:14

Mielenkiintoista, yleensä kukaan ei pidä veitseä edes harkitsemisen arvoisena vaihtoehtona :) Toisaalta ihmiset käyttävät varmaan niitä välineitä mitä helpoiten löytää, eli koneita ja höyliä.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja kummo » 29 Huhti 2010, 15:22

Shakaali kirjoitti:Olin vuosia pitkähiuksisena ja kyllästyin loputtomaan takkujen selvittelyyn ja ajoin kaljuksi. Itseäni ärsyttää myös märät hiukset, ja pitkät tunnetusti kuivuvat hitaammin.


a) Olisit vaihtanut shampoota. Itselläni loistavat aineet, ei oo ollu takkuja paitsi sitten kun värjäsin hiukset. Värjätyille kyl löytyis omat shampoot mut en jaksanu tilata :mrgreen:
b) Fööni???

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Huhti 2010, 15:39

a) Kokeiltu oli vaikka mitä. parhaita oli hoitoaineet värjätyille hiuksille. nekin toimivat vaan hetken.

b) Liian työlästä ja maksaa rahaa. Tiedän että myös höylät sun muut maksavat, mutta niitä voi käyttää tosiaan parrankin ajamiseen.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja kummo » 29 Huhti 2010, 15:51

Jos satut kasvattaa taas pitkät ni voin lähettää siule ilmaisnäytteen siit aineest mitä mie käytän ;)

Laita miule vaa yksityisviestiä ja sit kerro et onks värjätyt vai normaalit/kuivat/rasvaiset (sopii kaikkiin noihin) :tapu:

WM_

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja WM_ » 29 Huhti 2010, 16:55

MItä vikaa takuissa? :D
Mulla on onneks paksut hiukset niin ne pysyy nätisti. Ainoastaan joskus vain sattuvat olemaan sähköisiä ja sekös ärsyttää!

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Huhti 2010, 16:58

Eikös paksut juuri mene takkuun? Myös mulla oli...

kummo: Kiitti. Mulla on joku juttu, etten osaa kuvitella itselle mitään muuta hiustyyliä kun kaljun ja pitkän..

WM_

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja WM_ » 29 Huhti 2010, 17:28

Saattaa mennäkin, en välitä siitä :D Oikeastaan, niin ällöttävältä kuin kuulostaakin, likaiset hiukset on paljon mielekkäämmät pitää. Pestyinä menevät helpommin silmille :D

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Huhti 2010, 17:44

Ymmärrän. Itsekään en ollut niin innokas hiuksia pesemään.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Huhti 2010, 22:23

Tuli vähän aikaa sitten leikattua emoletti pois. Nyt tyylinä on joku epämääräinen David Villa -tyylinen sotkuinen keesi. Ihan tyytyväinen olen, mutta taidan "emoletin" kasvattaa takas kuitenkin. ;)

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja carcass » 30 Huhti 2010, 03:15

Höylä käteen ja kaljuksi, niin hiusten pesu muuttuu huolettomammaksi... eikä paljoa takkuunnu ;)

WM_

Re: Hiukset

ViestiKirjoittaja WM_ » 30 Huhti 2010, 06:47

carcass kirjoitti:Höylä käteen ja kaljuksi, niin hiusten pesu muuttuu huolettomammaksi... eikä paljoa takkuunnu ;)


No, pian tämä onkin edessä kun joudun harjoittelemaan tappamista.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa