Kehonmuokkaus

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Dents » 01 Joulu 2009, 21:55

En tule laittamaan lävistyksiä. Voisin joskus sitten "isompana" hankkia pikkuruisen tatuoinnin, mutta kun se sattuu tietääkseni.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja carcass » 02 Joulu 2009, 01:32

Dents kirjoitti:En tule laittamaan lävistyksiä. Voisin joskus sitten "isompana" hankkia pikkuruisen tatuoinnin, mutta kun se sattuu tietääkseni.

Tatuoinnin ottaminen ei välttämättä satu, se enemmänkin kuumottaa tai kutittaa ihoa, vaikka muutamissa kohdissa saattaa nipistää tai tuntua lyhytkestoista kipua jos ihon alla olevat hermot ovat pinnassa.
-Kuvan ottaminen on yllättävän kivuton toimenpide siihen nähden, että ihoon raakataan koneella avohaava, joka yleensä paranee 2-3 viikossa

Itselläni löytyy horoskooppimerkki hakattuna vasempaan olkapäähän... löysin aikoinaan hyvännäköisen kuvan eräästä tattoo lehdestä ja muokkasin kuvaa itselleni sopivaksi ja miellyttävämmäksi.

Avatar
Nokikettu
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Marras 2009, 16:15
Paikkakunta: Muhos

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Nokikettu » 02 Joulu 2009, 09:07

Mulla on molemmissa korvissa yhet reijät mut oishan se kiva ottaa toisetki :---) Huulessa on vasemammalla puolella rengas ja tarkotus ois ottaa toisellekki puolelle samallainen.
Ja mä oon aina haaveillu kielikorusta.. Tiiä sitten pystyykö sitä koskaan ottamaan ku se kipu vähän pelottaa..

Tatuointeja ei vielä oo. Haluasin ainakin ranteeseen ja olkapäähän hakkauttaa jotain. En vaan oikeen tiiä mitä.
Oon aatellu rannetta kiertämään jotain tripaalia tai piikkilankaa. :---D
Sovittiin yhen kaverin kanssa, että kesällä mennään ottamaan tatuoinnit mut tiiä sitten toteutuuko se.
we're from america, it's where jesus was born

seamrog
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Loka 2010, 13:10
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja seamrog » 30 Loka 2010, 13:43

Ihan jees, tosin lävistykset eivät enää niin minua miellytä omassa kehossani (vaikka niitä löytyykin....), tatuoinnit sen sijaan kyllä erittäin paljon!
Freedom has a meaning for me.

Avatar
Scarlett
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Helmi 2011, 09:42
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Scarlett » 11 Maalis 2011, 20:43

Minulla on kumpiakin. Lävistyksiä on ollut paljonkin ja vaikka missä, nyt enää toisessa tississä sekä vaihtelevasti "sonninrengas" nenässä. Tatuointeja taas löytyy kummastakin ranteesta, joita kiertää nauha ja rusetti, vasemmassa ranteessa on myös sisäpuolella tähti. Oikeassa käsivarressa on kirsikat, oikeassa hauiksessa Muumien Tuu-tikki, vasemman lapaluun alla teini-iän hölmöyksissä otettu typerä sydänrauhanmerkki -rävellys (joka peitetään heti kun keksin millä kuvalla) ja rintakehässä enkeli. Lisää tulee heti kun saan kuvat valmiiksi. :>

Olenko ainoa täällä jolla on tälläinen harrastus, apua, anyone? 8)
Uskominen on hyvin tylsää, epäileminen on vallan mukaansa tempaavaa, valppaana oleminen on elämistä, turvallisuuteen vaipuminen kuolemista.

-Oscar Wilde

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Hartsa » 12 Maalis 2011, 01:01

Tämä on kyllä sarjassamme juttuja joita en oikein ymmärrä. Ei sillä etteikö joillekuille jotku jutut kävisi ihan jees, mutta silti. Entäs 10-20 tai 50 vuoden päästä? Ei se him tai japaniksi kirjoitettu "penkki" näytä välttämättä niin hienolta.. Juu toki voihan niitä poistaa, mutta no. Tuntuu vaan turhalta, saman asian kai ajaisi joku koru minusta. En tiedä sitten jääkö niistä läväreistä isompia pysyviä jälkiä kun kyllästyy niitä käyttelemään. (ei toki pieneistä, mutta jostain afrikkakorvaleipärenkaista esim jäänee)

Noh, mutta vaikken ymmärrä, niin jokaisen keho on ihan jokaisen omassa käytössä niin en toki tuomitse, ei vaan älli riitä :)
"I reject your reality and substitute my own"

Auri
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Syys 2010, 11:00

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Auri » 12 Maalis 2011, 04:11

Mielestäni tatuointia täytyy miettiä tarkoin. Itse olin 18-vuotias ottaessani molemmat tatuointini, joita en edelleenkään ( 12 vuotta myöhemmin ) kadu. Olin miettinyt niitä pitkään, toisen piirsin itse, toinen on minulle tärkeä symboli ( ei mikään "penkki"-merkki, ihan vaan labyrintti). Lävistyksiä minulla on myös ollut, niistä jää aina jäljet. Moni on huomannut kulmakarvojeni välissä reiät, vaikka mulla on silmälasit, vaikka viisitoista vuotta on kulunut kun otin sen lävistyksen pois. Napaan tein reiän joskus aikoinaan itse. Se arpeutui pahasti ja on edelleen ihan hemmetin ruman näköinen. Ainoat lävistykset, jotka edelleen olen pitänyt, ovat nänneissä. Olivat molempien lasteni imetyksien ajan pois, mutta eivät menneet umpeen (eivätkä haitanneet imetystä alkuunkaan).
Lävistyksiä en suosittele ottamaan, ainakaan naamaan. Niistä jää aina arvet. Jäähän korviinkin reiät vaikka korun ottaa pois. Harkittu tatuointi taas on mielestäni pelkästään hyvä asia. Jos se on oikeasti Harkittu. Mietitty, suunniteltu.
Henkilökohtaisesti jokainen arpi ja muu merkki ihmisessä on tärkeä, oleellinen juuri sille ihmiselle. Mutta en mä suosittele ehdoin tahdoin arpeuttamaan kehoaan. Siitä kannattaa pitää hyvä huoli.

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja akba » 14 Maalis 2011, 17:31

Jokainen tykkää eri asioista. Oon ajatellut ottaa tatuoinnin käsivarteeni, mutta täytyisi vain päättää minkä ottaisi. Lävistyksiä en ole ajatellut ja tuskin tulen ottamaan lävistystä.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Kasetti » 23 Maalis 2011, 19:27

Gitarre kirjoitti:Labret ei kuluta hampaita, vaan ikeniä. Ja niitäkin nykyään vain hyvin harvoin koska ne osataan tehdä oikeaan paikkaan ja tätä nykyä se lukko siellä suun sisällä on jotain kumia? Tai vastaavaa ainetta joka ei kuluta ientä pahasti : )


Mun tietääkseni ne tehdään sellatti että se menee niin kireesti kiinni siihen huuleen niin kun se osuu siihen ikeneen ni ei sitä tunne = ei kulu ;)
Say hello to the Alien ~

Avatar
Nemesia
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Joulu 2009, 19:53

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Nemesia » 10 Elo 2011, 20:30

Mulla on korvissa 2 reiät, navassa rengas ja kummassakin jalassa 1 tatuointi, kauniita mielestäni kaikki ja saahan lävistykset pois jos ei myöhemmin enää nappaa. :) Tatuoinnilla merkitykset, jotka ei koskaan katoa. Toinen nukkuva lintu ja toinen kukka. (muistotatuoinnit)
feed the fire

Nazaron
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Syys 2011, 18:46

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Nazaron » 06 Loka 2011, 15:26

itselläni aikoinaan oli naama täynnä rautaa:) nykyisin lävistyksiä löytyy vain kielestä, korvassa on 14mm venytys.
Mitä tatuointeihin tulee, niitä on aivan julmetunmoinen määrä:D en oikeestaan voi niitä sen kummemmin laskea kun esmes. vasemmassa kädessä on sleeve ja nilkat on kummatkin täynnä kuvia, yksittäisiä kuvia on sielä täälä, mutta tatskapenkissä on istuttu varmaan useampi 100 tuntia :D
Death is just beginning

Avatar
Alex
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Loka 2011, 19:34

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Alex » 20 Loka 2011, 21:08

Itse arvostan luonnollista kauneutta. Mielestäni ihminen (oli sitten ulkonäöltään millainen tahansa) on aina kauneimmillaan ilman mitään kehonmuokkausta, lävistyksiä tai meikkiä. Itse en meikkaa, värjää hiuksiani enkä omista lävistyksiä tai tatuointeja. Tämä pitkälti voi johtua myös vanhoillisesta kasvatuksestani, jossa on ajateltu että Jumalan luomaa ei pidä mennä muuttamaan. En voi sanoa että yhdyn tähän aivan 100-prosenttisesti, mutta mielestäni niin luonnollinen kuin mahdollista on kauneinta. Toki ajelen kainalokarvat yms., mutta nämäkin lähinnä mukavuus- ja hygieniasyistä.

En haluaisi olla ahdasmielinen, mutta aina jos vastaan tulee kovin meikattu/lävistetty/värjätty/muuten muokattu henkilö, en voi mitään sille että minut valtaa melkeinpä sääli tuota ihmistä kohtaan. Eikö hän ole kelvannut itselleen tai muille omana itsenään? En kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään, miten ulkonäkönsä muokkaaminen voisi muka olla itsensäilmaisua tai persoonallisuuden jatke. Minulle se kertoo lähinnä siitä, että oma keho (enkä nyt sano "Jumalan luoma" keho) ei ole ollut riittävä sellaisenaan, mikä taas minun päättelylläni kielii huonosta itsetunnosta. Monet ystäväni ovat sanoneetkin minulle, että he toivoisivat olevansa yhtä "rohkeita" kuin minä kun uskallan liikkua täysin meikittä niin kaupassa kuin juhlissakin.

Tämä on vain minun mielipiteeni jolla en tarkoita loukata ketään, enkä toivottavasti loukkaakaan. Joku varmasti saattaa ajatella minustakin, että olen tylsä hiirulainen omassa luonnonluukissani, enkä ota tätä loukkauksena. Meitä vaan on niin moneksi.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 21 Loka 2011, 09:29

Kunnioitusta sinulle meikittä olemisesta. Nykyään näkee jo kun pikkutytöt ala-asteella värjäävät naamansa ja lisäävät vain kerroksia iän karttuessa. Naurettavinta on kun on moneen kertaan tullut nähtyä tyttöjä joilla naama on erivärinen kuin kaula. Itse haluaisin nähdä enemmän nuorempia tyttöjä ja naisia ilman meikkejä tai mahdollisimman vähillä meikeillä, vaikka myönnän että ensin kun tälläinen henkilö tulee vastaan, reaktiona on pieni järkytys ulkonäöstä, mutta se johtuu vain siitä koska olemme suurin osa tottuneet yhteiskunnan luoman paineen kautta siihen että naisilla pitää olla meikit. Vain totuttautumalla pystymme arvostamaan taas luonnollista kauneutta

Omasta mielestä tatuoinneissa ja lävistyksissä ei ole mitään vikaa, ihminen omasta mielestä pikemminkin korostaa kehoaan niillä. Itse ainakin jos vastaan tulee henkilö jolla nyt vaikka on ihan vain normaali lävistysnenässä niin huomio kiinnittyy ensin kyseiseen lävistykseen ja nenään. Tatuoinneissa sama juttu. Jos taas täytät naamasi/kehosi lävistyksillä ja tatuoinneilla, niin silloin on vaikea korostaa mitään kun näiden alta hirveästi ei mitään näy, mutta en siinäkään mitään vikaa näe. Jokainen tekee niin kuin itse haluaa, kehomme ovat vain koneita tietoisuudellemme, työkaluja tehtävillemme. Jokainen saa tehdä niillä mitä haluaa.
"There's something out there and it ain't no man"

VolCoM<3
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 07 Huhti 2011, 14:19

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja VolCoM<3 » 17 Marras 2011, 14:14

Itellä on muutama tatuointi mutta ei ainuttakaan läväriä. Kuka sitä kroppaa vanhuksena kattelee.

Avatar
Zharg
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 23:49

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Zharg » 24 Marras 2011, 16:09

Itse tykkään lävistyksistä ja tatuoinneista.. Läväreitä; Bridge, Kieli, kulma, huulessa 3x, nännissä 4mm, ja korvassa 3x 3mm. Tatuointejakin löytyy aikalailla kivasti :)
Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa