Kehonmuokkaus

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Touko 2009, 22:19

Mitä mieltä olette kehonmuokkauksesta? Eli tatuoinneista, lävistyksistä, implanteista yms yms. Ja jos omistatte tatuointeja/lävistyksiä niin kertokaa ihmeessä millaisia! :)
Itsellä ei ole tällä hetkellä kuin yksi venytys korvassa (äsken laitoin), mutta lisää tulossa. Aion laittaa siihen viereen toisen venytyksen, korvalehteen industrial-lävistyksen ja sitten huuleen labret-lävistys. Sitten kun ikää tulee enemmän niin tatuointi, sekin on jo suunniteltu mutta en kerro vielä tarkemmin... ;)
Sitten kun tämä "projektini" on valmis niin voin laittaa pari kuvaa tänne jos kiinnostaa.

Jakakaa siis mielipiteitä ja kokemuksia!
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Regendos » 07 Touko 2009, 22:24

Ainoastaan kaksi korvakorua. Molemmat eri korvissa. Vasemmassa on vielä yksi reikä lisää, mutten ole siinä korvista käyttänyn koska nämä suuret korvakorut pitää vitunmoista meteliä jos ravsitaa päätään. Lävistystä olin joskus hankkimassa, mutta ajattelin jättää sikseen. Tatuointiakaan tuskin tulen ottamaan. Ihan sillä ajatellen, että ne tuskin vanhempana näyttävät kovinkaan hyvältä.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Touko 2009, 19:47

Tuli vaan mieleen, että tuollainen labret-lävistys kuluttaa hampaita mukavasti.

Itsellänikin oli joskus halu hankkia paljon läväreitä ja tatuointeja, mutta tajusin, että niistä on iloa hetken ja sitten ei enää ollenkaan. Turhaa varsinkaan tatuointia lähtee hankkimaan.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Touko 2009, 20:30

Labret ei kuluta hampaita, vaan ikeniä. Ja niitäkin nykyään vain hyvin harvoin koska ne osataan tehdä oikeaan paikkaan ja tätä nykyä se lukko siellä suun sisällä on jotain kumia? Tai vastaavaa ainetta joka ei kuluta ientä pahasti : )
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Touko 2009, 21:28

Itseä kiinnostaisi kyllä tatuointi ottaa. Ei kyllä vielä mitään tietoa minkälainen tai edes mihin.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Touko 2009, 21:31

En ole fiilistellyt kovin paljoa tälläista kehonmuokkausta, joten lävistykset inhottaa (korvakorut ok ^^) ja tatuoinnit on lähinnä hienoja kun niitä saa katsella läheltä. Kun joutuu katsella jotain isompaa tatskaa jostain matkan päästä se näyttää joltain apinanoksennukselta jonka päälle joku on yrittänyt suhertaa jotain mustalla tussilla. Ihan ruma. :p

Noh, kukin tablaa tavallaan.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Touko 2009, 22:46

Itse ajattelin että voisi tuota sali + proteiini juttua kokeilla. kaverini on sitä tehnyt vähän aikaa ja hyvin tuloksin.
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Touko 2009, 23:15

Itsekkin olen ajatellut tämän kolmen kuukauden tauon jälkeen palata salille taas kesällä. Jos proteinia aijot käyttää, niin suosittelen Hera 80 -nimistä FASTin tuotetta. Itse käytin tuota. FASTin tutotteet yleensä ovat todella laadukkaita, että suosittelen pitäytymään niissä. Muistaakseni sinä olet aika paljon kehonrakennusta vastaan kun muistelen puheitamme tuolla kehonrakennus -topicissa.

Guitarre, juttelin yhden lävistäjän kanssa kerran ja hän sanoi, että nimenomaan nuo renkaat huuolessa kuluttavat hammaskiillettä. Hän suositteli niitä tappeja, koska niissä se pää on tylppä.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Touko 2009, 23:20

No mitä luultavimmin otan silti sen renkaan, otan sitten pois jos tulee ongelmia. : )
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Touko 2009, 23:39

En minä keillä sellaisen ottamista, mutta hammaskiilteen kadottua on vaan paha sanoa yrittää perua sitä. Vähän kuin jotkut tupakoitsijat lopettavat tupakoinnin vasta kun terveyshaittoja rupeaa tulemaan. Silloin kehkot ovat pysyvästi vaurioituneet.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Trauma » 09 Touko 2009, 13:04

Oma suhtautumiseni kehonmuokkaukseen on aina ollut aika neutraalia. Jos joku ei tykkää, niin ymmärrän tätä erittäin hyvin, mutta jos joku on toista mieltä, niin komppaan myös sitä.

Itsekin olen ajatellut tatuoinnin ottaa, jonkin toiseen maailmansotahistoriaan liittyvän. Puhtaasti sen takia, että sen tutkiminen on aina ollut sellainen mukana kulkeva juttu, ja pidän tatuoinneista joilla on kantajalleen jokin merkitys. Lävitystyspuolelta en ole pahemmin harkinnut ottamista, mutta jos otan, niin se on pelkkä kulmalävistys.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 14:01

Ai että millä mittaa ???
Tuotko sitä aatetta että kaikki juutalaiset ja neekerit ja kaikki "ns"
yhden miehen mielestä huonot rodut pitäisi tappaa olemattomiin???
Feel the LOVE

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 14:14

Aaai ini joo veriryhm- doh. Onha se sillee kyl iha hyvä idea. NS siit o sit jotai hyötyöäki ehkä joskus jossai tilanteessa.
Feel the LOVE

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Trauma » 09 Touko 2009, 17:23

Temesseus kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Itsekin olen ajatellut tatuoinnin ottaa, jonkin toiseen maailmansotahistoriaan liittyvän.


Mitäs kaikkia olet ajatellut? Omasta mielestäni Saksan SS-sotilaiden veriryhmä-tatskat ovat aika hyödyllinen ajatus.

Kieltämättä. Mitään tarkkaa visiota ko. tatuoinneista minulla ei ole, joten saatanpa päätyäkin joskus tuohon.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 17:31

itse olen ajatellut ottaa ns olkapäästä alkavan ja ranteeseen loppuvan lohikäärme tatuoinnin.
Kiinalaiselta horoskoopiltani kun olen Lohikäärme. ja kaunis mytologian eläin anyway.
Feel the LOVE

Avatar
Blasphemer
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 15 Syys 2008, 17:42

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Blasphemer » 15 Touko 2009, 19:39

Itse olen ottamassa tatuoinnin ja ehkä useammankin. Odottaa tuo projekti vain sitä, että saisi talouden sen verran kuntoon, että olisi varaa muuhunkin kuin vuokraan ja ruokaan. Käsiin ja selkään olen tuota kuviointia suunnitellut.
Älä koskaan aliarvioi ihmisen tyhmyyttä.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 25 Touko 2009, 17:43

Itse en kyllä luota mihinkään lävistyksiin ja tällaisiin, näyttävät mielestäni vähän tyhmältä. Mutta tatuoinnit ovat ihan jees, hankin varmaan joskus sellaisen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Regendos » 26 Touko 2009, 23:46

Härkä olisi pirun hieno tatuointi - oman horoskoopin mukaan ofcourse. Vielä jos pääsisi härkämäisiin kokoihin, niin aina parempi.

Avatar
Hypothermia
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 14 Marras 2009, 14:36

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Hypothermia » 14 Marras 2009, 18:58

Itsellä kulmakoru ja yksi korvakoru.
Ei nuo tuohon jää vaan lisää käyn hankkimassa sitten joskus.
Tatuointejakin voisi hankkia.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Kehonmuokkaus

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 15 Marras 2009, 15:59

Kahdet perusreiät korvissa, mutta tekisi mieli ottaa molempiin vielä kahdet ja sitten vielä vasempaan silmäkulmaan..

Jos ottaisin tatuoinnin, ottaisin suden joka muodostaa ruumiillaan kuunsirpin... Kenties jotain tämän tyylistä: http://fc03.deviantart.net/fs45/f/2009/132/b/6/Wolf_Tattoo__marker_by_akshay1.jpg
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa