Onko homous mielestäsi luonnollista?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Heinä 2009, 13:35

Niimpä.... Taitaa RAbiljus olla vaan Hardcore Tapa Uskovainen.

Edes hän ei noudata Herransa sanaa vaikka niin vanhurskaa yrittää olla...
Phantomin sanoin... SÄÄLITTÄVÄÄ !!!
Feel the LOVE

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 02 Heinä 2009, 14:31

Vic Rattlehead kirjoitti:
aavenainen kirjoitti:jossain tutkimuksessa kävi ilmi että kaikki ihmiset on jollain tasolla bi :D eli eiköhän se ihan luonnollista ole... ja voin sanoa että vaikka ihan hetero olen pystyn kyllä arvioimaan että millainen mies/nainen silmää miellyttää.. ja yksikin tuttu joka myös on hetero ja mies rykäs kerran että jo on komea mies!! jostakin ohikulkijasta..

että jos se tekee ihmisestä jotenkin kummallisen "viallisen" että on homo lesbo bi niin eiköhän me kaikki olla sitä sitten :lol:

itse olen sitä mieltä että vaikka olis homo/lesbo niin siinä 2:si aikuista tietää mitä tahtoo.. ja ihmeen paljon näistä homoista ja lesboista kohkataan kun on niitä "vaarallisempiakin juttuja" kuten: pedofiilit ja eläimiinsekaantujat :evil: siinä 2:si täysin viatonta luontokappaletta joutuu aikuisen omien päähänpinttymien uhriksi ja elämähän tossa pilalle menee... vai mitä?

Asiaa pitkälti.

Mutten koe sen olevan biseksuaalisuutta, että osaa kritisoida jonkun samaa sukupuolta olevankin ulkonäköä. Mulla nimittäin ei ainakaan ole miehen ulkonäköä katsoessa mitään seksuaalista jännitystä mukana, jos katson naista joka ulkoisesti miellyttää alkaa totta kai ajatus heti juosta villinä. Eikä naisestakaan välttämättä tule sellaista seksuaalista innostusta vaikka olisi kuinka nätti.

Eli siis, onko sillä, että katsot vaikka jotain lintua, että onpa hienon näköinen jotain seksuaalista merkitystä? Ei mielestäni sama asia pätee ihmisiin, unless syystä tai toisesta siitä ihmisestä jota katsotaan saa muitakin kicksejä kun vain sen näyn, että osaa sanoa hänen olevan hyvän näköinen.

Kai tosta sönkötyksestä jotain sai selvää..


juu ei minullakaan siis mitään seksuaalista vetovoimaa ole naisien suhteen :D kuten sanoin että hetero olen.. mutta en sitten tiedä voiko sinänsä sanoa olevansa jollain tasolla bi jos osaa sanoa myös omasta sukupuolesta ns hyvän näköisen ihmisen :) mutta kuten sanoit juu kyllä lintuja jne voi ihastella tuntematta tosiaankaan mitään kiksejä sitä kohtaan xD
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Reikämies » 06 Heinä 2009, 04:15

Menee vähä yli noi sepustukset, mulle on yks paskan hailee onko joku homo tai lesbo tai mikä hyvänsä.
Juodaan viinaa :>

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 06 Heinä 2009, 04:26

Nimenomaan. Itellä ei oo lesboja kohtaan mitään ongelmia :- ) grhm... No jatkakaamme.
Ja ei ole Kyllä Homojakaan vastaa mitään... paitsi jos ne mua alkaa lähentelee nii sit voi Luu5 laulaa.
Feel the LOVE

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja viltsu » 07 Heinä 2009, 01:11

Voi jeesus mikä aihe...Totta kai homous on luonnollista. En ymmärrä ihmisiä jotka vetoo jumalaan. Jos se kaikkivaltias nytten on tuolla taivaassa, niin miks helvetissä sen on pitäny luoda homoseksuaalisuus? Onhan Jumala sentään kaikkivaltias. Luulis ettei oo temppu eikä mikään poistaa homot maailmasta. Ja seuraavaks joku sanoo, että ihmiset on itte luonu homouden niin voin sanoo sille, että se on voi voi. Itsellä on homokavereita ja ihan perus hemmojahan ne on! Ja jos joku tulee iskeen mua otan sen vaan imarteluna. Ei ihan kaikkia tulla iskeen.

(Anteeksi voimistettu kielen käyttö)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 07 Heinä 2009, 15:49

Rabiljus kirjoitti:''Homous on mielestäni aivan normaalia jokainen tehkööt mitä haluaa elämällään. Mahtaa tän topikin kirjoittajaa Vtutttaa kun hän menee taivaanporteille ja kaksi homoa suutelee siellä portin sisäpuolella siellä paratiisissa. haha siellä hänen paratiisissaan on homoja harrastamassa seksiä.....''

Jos olisit minun edessäni nyt niin antaisin kunnon turpasaunan sulle,miten kehtaat häväistä Jumalaa häpeä hyvä ihminen,sunkaltaisten ihmisten takia tulee Jumalan tuomiot meidän maamme ylle,sulle pitäs antaa oikeen isän kädestä,vetää kunnolla turpaan,häpeä,sanon vielä kerran häpeä...




soo soo, jumalahan sanoo, että rakasta myös vihamiehiäsi
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Heinä 2009, 17:07

Okei no sinä jos kuka näytät ja tunnut trollilta :D
Riki Sorsan Veli >-<
Feel the LOVE

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 09 Heinä 2009, 10:42

Reikämies kirjoitti:Menee vähä yli noi sepustukset, mulle on yks paskan hailee onko joku homo tai lesbo tai mikä hyvänsä.


^näin, kunhan lesbot ei ala mua hiplailemaan ;s
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 15:59

Mulla on ainekin sellainen ajatus että ihmiseen rakastutaan ei sukupuoleen 8]
Tosin itse en voisi naisena kuvitella seurustelevani toisen naisen kanssa 8D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 14 Heinä 2009, 14:43

Zrud kirjoitti:Okei no sinä jos kuka näytät ja tunnut trollilta :D
Riki Sorsan Veli >-<

mitäs minä nyt olen sanonut?
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 14:49

vanha viesti tuo.... ja postasin tuon komman ekan viestisi jälkeen.
Riki Sorsan Veli... nimenä... on vain niin troll :P
samoin toi Emu... vai mikä liekää.

Että periaatteessa ei mitn enää :D
Feel the LOVE

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 14 Heinä 2009, 14:56

Zrud kirjoitti:vanha viesti tuo.... ja postasin tuon komman ekan viestisi jälkeen.
Riki Sorsan Veli... nimenä... on vain niin troll :P
samoin toi Emu... vai mikä liekää.

Että periaatteessa ei mitn enää :D


jaa. minulla on kyllä tuo emu tietokoneen taustakuvanakin tällä hetkellä, ja satun tykkäämään tyhmän kuuloisista nimimerkeistä. yhellä toisella sivustolla olen Pöpi Pöllö ja toisella kaktustaikuri. :roll: mitä lie päähänpistoja. kai sitä voi trollimaiseksikin ajatella.
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Calemran » 16 Heinä 2009, 06:46

Ei se luonnollista tokikaan ole, mutta ei kyllä kiellettyäkään nykymaailmassa. Uskonnollisissa piireissä se on väärin, koska Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi.
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Heinä 2009, 08:37

Calemran kirjoitti:Ei se luonnollista tokikaan ole, mutta ei kyllä kiellettyäkään nykymaailmassa. Uskonnollisissa piireissä se on väärin, koska Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi.


Ja tosta taas päästään siihen ikuiseen oravanpyörään että Loiko jumala edes meitä ?
Itse en todellakaan usko niin.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Heinä 2009, 16:28

Calemran kirjoitti:Ei se luonnollista tokikaan ole, mutta ei kyllä kiellettyäkään nykymaailmassa. Uskonnollisissa piireissä se on väärin, koska Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi.

Tarkoitat millä tavalla se ei ole luonnollista? Ihminenhän syntyy homoksi jos on syntyäkseen, se on siis luonnollista eikä valinta. Vai tarkoititko, että normien mukaan se ei ole luonnollista (normaalia)?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Heinä 2009, 16:33

Asioiden normaalina pitäminenkin on puhtaasti mielipide.

Koska Normaalie ei ole.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Heinä 2009, 16:58

Aivan, kaikki on suhteellista, mutta käsitteenä normaali on silti eri kuin luonnollinen. Tosin kai tuokin johtuu määrittelijästä. :P
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Heinä 2009, 17:36

Wespa kirjoitti:Aivan, kaikki on suhteellista, mutta käsitteenä normaali on silti eri kuin luonnollinen. Tosin kai tuokin johtuu määrittelijästä. :P


Ja syntyyhän jotkut vammaisinakin, mutta on oma päätös pitääkö tätä "normaalina".. Surullista kyllä silti.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 16 Heinä 2009, 20:13

WM_ kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Aivan, kaikki on suhteellista, mutta käsitteenä normaali on silti eri kuin luonnollinen. Tosin kai tuokin johtuu määrittelijästä. :P


Ja syntyyhän jotkut vammaisinakin, mutta on oma päätös pitääkö tätä "normaalina".. Surullista kyllä silti.


Mutta tähän vaikuttaa asiat raskauden aikana.
Aiheeseen: Itse tunnen henkilökohtaisesti yhden homoseksuaalin, todella rento kaveri ja hauska, ei sellainen stereotypinen jolla on pinkit laukut jne.. Hän ei itse pidä näistä oikein "hintti hinteistä" eikä siedä heitä lainkaan. Tosin hän on kyllä ehkä enemmän biseksuaali kuin täysi homoseksuaali. Itselläni ei ole mitään tälläisiä ihmisiä vastaan.
Better to reign hell, than serve in heav'n

WM_

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Heinä 2009, 21:18

ShadowPeople kirjoitti:
WM_ kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Aivan, kaikki on suhteellista, mutta käsitteenä normaali on silti eri kuin luonnollinen. Tosin kai tuokin johtuu määrittelijästä. :P


Ja syntyyhän jotkut vammaisinakin, mutta on oma päätös pitääkö tätä "normaalina".. Surullista kyllä silti.


Mutta tähän vaikuttaa asiat raskauden aikana.
Aiheeseen: Itse tunnen henkilökohtaisesti yhden homoseksuaalin, todella rento kaveri ja hauska, ei sellainen stereotypinen jolla on pinkit laukut jne.. Hän ei itse pidä näistä oikein "hintti hinteistä" eikä siedä heitä lainkaan. Tosin hän on kyllä ehkä enemmän biseksuaali kuin täysi homoseksuaali. Itselläni ei ole mitään tälläisiä ihmisiä vastaan.


Hatun nosto sille sitten! Itseäni vaan niin ärs just stereotypiset homot, miksi pitää oikein yrittää näyttää homolta ja puhua silleen ärsyttävästi?
Miksi miksi miksi?


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa