Onko homous mielestäsi luonnollista?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Sotakoira
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 14 Marras 2009, 18:27
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Sotakoira » 02 Marras 2010, 21:37

Mielestäni se on ihan luonnollista ja hyväksyn homoavioliitot mutta adoptointi on jo aika kaukana luonnollisesta..

Avatar
Milky way
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 11 Elo 2010, 22:20

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Milky way » 03 Marras 2010, 14:23

Minusta se on luonnollista. Olipa hauska lukea koko ketju läpi.
Nimim. kihloissa toisen miehen kanssa
Harmi.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Marras 2010, 17:30

Minusta keskustelu homouden luonnollisuudesta on hieman turha, sillä homoutta esiintyy eläimillä (eli luonnossa) niin eikös se silloin nimenomaan ole luonnollista?

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Jopelius » 03 Marras 2010, 18:17

Sotakoira kirjoitti:Mielestäni se on ihan luonnollista ja hyväksyn homoavioliitot mutta adoptointi on jo aika kaukana luonnollisesta..


Adoptio muuten ehkä OK, mutta jos miettii miten sitä lasta tullaan kiusaamaan niin sen takia en kannattaisi.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Marras 2010, 18:18

Ja kysymyksen muotoilussa unohdetaan se, että oletus

luonnollinen - oikein

on väärä korrelaatio.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Marras 2010, 18:21

Jopelius kirjoitti:
Sotakoira kirjoitti:Mielestäni se on ihan luonnollista ja hyväksyn homoavioliitot mutta adoptointi on jo aika kaukana luonnollisesta..


Adoptio muuten ehkä OK, mutta jos miettii miten sitä lasta tullaan kiusaamaan niin sen takia en kannattaisi.

Anteeksi mutta tässä tapauksessa pitää osoittaa yhteiskuntaa, eikä adoptoivaa paria.
Melko lailla lähes jokaista kakaraa on joskus kiusattu jostain, joskus enemmän, joskus vähemmän.

Ei missään nimessä pidä alkaa tätä kautta järkeilemään.

Pahoittelen tuplia.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Phantom » 05 Marras 2010, 18:38

Aqua vitae kirjoitti:
Jopelius kirjoitti:
Sotakoira kirjoitti:Mielestäni se on ihan luonnollista ja hyväksyn homoavioliitot mutta adoptointi on jo aika kaukana luonnollisesta..


Adoptio muuten ehkä OK, mutta jos miettii miten sitä lasta tullaan kiusaamaan niin sen takia en kannattaisi.

Anteeksi mutta tässä tapauksessa pitää osoittaa yhteiskuntaa, eikä adoptoivaa paria.
Melko lailla lähes jokaista kakaraa on joskus kiusattu jostain, joskus enemmän, joskus vähemmän.

Ei missään nimessä pidä alkaa tätä kautta järkeilemään.

Pahoittelen tuplia.

Komppaan Aquaa kyllä vahvasti tässä mielipiteessä.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Koalani » 16 Marras 2010, 03:10

Meidän sielu valitsee itse haluaako olla homo vai hetero tulevan elämänsä suunnittelussa astraalimaailmassa. Homoseksuaalisuus on haaste, jos ei niinkään nykyään länsimaailmassa, niin muualla kyllä. Homona oppii tulemaan vahvaksi, rakastamaan ja hoitamaan itseään, kunnioittamaan ja auttamaan muita syrjättyjä ihmisiä, taistelemaan oikeudesta, jne. Kun nää läksyt on opittu tällaisen elämän jälkeen, sielu on kasvanut ja päässyt korkeammaksi. Ja se on meidän sielun päämäärä.

Homofobit muistakoot:teidän homofobia on takuu siitä, että tulevaisuudessa teidän sielu joutuu valitsemaan syntyä homona. Eiköhän olisi mukavampi valita se, eikä joutua valitsemaan?

Mitä biseksuaaleja koskee, ne on yleensä vanhoja sieluja, jotka näkee kauneuden toisten sielussa, eikä niiden sukupuolessa. Ne on myös oppinut paasemään irti yhteiskunnan normien vaikutuksesta.

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Shakaali » 16 Marras 2010, 11:23

Koalani kirjoitti:Meidän sielu valitsee itse haluaako olla homo vai hetero tulevan elämänsä suunnittelussa astraalimaailmassa.


Vai niin? :roll: ihanko ehdottomasti olet sitä mieltä?

Mutta itse aiheeseen. Minusta koko kysymys on jotenkin outo. Kaipa se on luonnollista kun sitä kerran on olemassa(?)

Ja mikä on luonnollinen? Liikaa käytetty perustelu jonkun hyvyydelle tai pahuudelle on, että se on tai ei ole luonnollista. Joku taisikin tästä jo mainita.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Marras 2010, 20:35

Koalani kirjoitti:Meidän sielu valitsee itse haluaako olla homo vai hetero tulevan elämänsä suunnittelussa astraalimaailmassa. Homoseksuaalisuus on haaste, jos ei niinkään nykyään länsimaailmassa, niin muualla kyllä. Homona oppii tulemaan vahvaksi, rakastamaan ja hoitamaan itseään, kunnioittamaan ja auttamaan muita syrjättyjä ihmisiä, taistelemaan oikeudesta, jne. Kun nää läksyt on opittu tällaisen elämän jälkeen, sielu on kasvanut ja päässyt korkeammaksi. Ja se on meidän sielun päämäärä.

Homofobit muistakoot:teidän homofobia on takuu siitä, että tulevaisuudessa teidän sielu joutuu valitsemaan syntyä homona. Eiköhän olisi mukavampi valita se, eikä joutua valitsemaan?

Mitä biseksuaaleja koskee, ne on yleensä vanhoja sieluja, jotka näkee kauneuden toisten sielussa, eikä niiden sukupuolessa. Ne on myös oppinut paasemään irti yhteiskunnan normien vaikutuksesta.


Vaikkakin olen samaa mieltä, että ihminen itse valitsee ollako hetero vaiko homo ennen syntymäänsä tiettyjen elämänläksyjen takia, niin en oikein osaa yhtyä siihen että se olisi niinkään merkki siitä että missä kohti ollaan edistymässä. Läksyt tuntuisi olevan loogisinta valita niin, että niistä eniten saa irti yhden elämän aikana.. ja kun kaikki huitelee omia polkujaan niin ei se tarkoittane, että samat läksyt tulee samassa vaiheessa kehityksen polkua kaikilla.

Mitä homofoobisuuteen tulee, niin tuskin kukaan foobikko fobiaansa itse valitsee, tai no, kai sekin voi olla ennen syntymää valittu läksy siinä missä homoseksuaalisuuskin, mutta niinkun fyysisellä tasolla tuskin valitsee. Jos nyt oikeasti fobiasta tai läheltä sitä puhutaan eikä jostain aivan muusta, kuten vaikka seksuaalivähemmistöjen syrjimisestä/pilkkaamisesta ihan urheilun vuoksi. Biseksuaalisuudesta en osaa oikein mitään sanoa, mutta kai myös saman sukupuolen edustajan ulkonäköä/vetovoimaa voi arvostaa ilman seksuaalista kiinnostustakin.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Koalani » 16 Marras 2010, 20:50

Shakaali kirjoitti:
Koalani kirjoitti:Meidän sielu valitsee itse haluaako olla homo vai hetero tulevan elämänsä suunnittelussa astraalimaailmassa.


Vai niin? :roll: ihanko ehdottomasti olet sitä mieltä?

En ole vain sitä mieltä, vaan mulla on todistuksia hypnoosi-istunnoilta mitä mä oon tehnyt. Mulla on tähän asti ollut n. 25 homoasiakasta ja kaikki sanoi valinneensa seksuaalisuuntautumisensa. Jotkut koska ne oli ollut homofobeja tai koska ne vihasi miehiä tai naisia edellisessä elämässään, toiset koska niiden piti ylittää tiettyjä traumoja ja se oli paras tapa, jotkut koska niiden piti olla tiettyä sukupuolta mutta samalla olla suhteessa tiettyjen ihmisten kanssa, yms. Syitä on siis vaikka kuinka paljon, mä vain mainitsin pääsyitä edellisessä tekstissäni.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Koalani » 16 Marras 2010, 21:04

Hartsa kirjoitti:
Vaikkakin olen samaa mieltä, että ihminen itse valitsee ollako hetero vaiko homo ennen syntymäänsä tiettyjen elämänläksyjen takia, niin en oikein osaa yhtyä siihen että se olisi niinkään merkki siitä että missä kohti ollaan edistymässä.

Eihän se aina olekaan, mä puhuin yleisesti.

Hartsa kirjoitti:
Läksyt tuntuisi olevan loogisinta valita niin, että niistä eniten saa irti yhden elämän aikana.. ja kun kaikki huitelee omia polkujaan niin ei se tarkoittane, että samat läksyt tulee samassa vaiheessa kehityksen polkua kaikilla.

Niin on, läksyjä tulee sekaisin ja monta kertaa niiden täytyy toistua eri muodoissa. Kaikki yhdistelmät ovat mahdollisia!

Hartsa kirjoitti:

Mitä homofoobisuuteen tulee, niin tuskin kukaan foobikko fobiaansa itse valitsee, tai no, kai sekin voi olla ennen syntymää valittu läksy siinä missä homoseksuaalisuuskin, mutta niinkun fyysisellä tasolla tuskin valitsee. Jos nyt oikeasti fobiasta tai läheltä sitä puhutaan eikä jostain aivan muusta, kuten vaikka seksuaalivähemmistöjen syrjimisestä/pilkkaamisesta ihan urheilun vuoksi.

Ei tietenkään, enhän mä sitä sanonukaan. Homofobia, eli viha, tulee pelosta, siis rakkauden puutteesta. Voi tehdä upean suunnittelun tulevasta elämästään, mutta kun on kerran täällä maanpallolla, helposti tulee pelkoja, epävarmuutta, yhteiskunnan normien vaikutusta ja viha syntyy.

Hartsa kirjoitti:
Biseksuaalisuudesta en osaa oikein mitään sanoa, mutta kai myös saman sukupuolen edustajan ulkonäköä/vetovoimaa voi arvostaa ilman seksuaalista kiinnostustakin.


Tietysti voi. Mutta vain vanhat sielut ovat riitävän rohkeita uskaltaakseen elää biseksuaalisina, eli ollakseen kuulumatta mihinkään yhteisöön, ei heteroseksuaaliseen, eikä homoseksuaaliseen. Ne biseksuaalit, jotka ei ole vanhoja sieluja vaan on biseksuaaleja eri syistä on kaapissa. Ja ne on ikävä kyllä suurin osa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Koalani » 16 Marras 2010, 21:06

Mä en oikein osaa jaata näitä pätkiä, toivottavasti te saatte selvää edellisestä!

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Marras 2010, 21:17

Hetki meni huomata, että olit vastannut eri kohtiin viestissäni ja ne olivat menneet minun lainauksieni sisään ;) .. mutta selvää kuitenkin sai kunhan huomasi.

Ihan pohdiskelemisen arvoinen väite tuo, siis mikäli oikein ymmärsin, että kaikki olemme pohjimmiltamme biseksuaaleja, mutta vain osa on tarpeeksi rohkea näyttämään tai edes tiedostamaan sitä. Kyllähän sieluntasolla varmasti rakastamme kaikkea tasapuolisesti, eikä varsinaisesti ole sukupuolia edes. Jotenkin vain ei minulle mene tuo seksuaalisuus sana yksissä tässä tapauksessa. Eihän oikea rakkaus romanttiikkaa/seksiä tarvitse, niin miksi pitäisi olla biseksuaali? Eikö 'aja' saman asian rakastaa kaikkia ja kaikkea, vaikka seksuaalisesti olisi kiinnostunut vain vastakkaisesta/samasta sukupuolesta, tai vaikka eläisi selibaatissa elämänsä.

Teetkö siis regressiohypnooseja edellisiin elämiin? Noista olisi mielenkiintoista kuulla lisääkin.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Marras 2010, 01:25

Joo, anteeksi, mut ei ollut lainaa-merkkiä siin kohdassa, jota mä tarvitsin.

No, meillä on kaikilla mahdollisuus ilmaista biseksuaalisuuttamme, mutta suurimman osan ihmisiä ei tarttekaan tehdä sitä elämän tehtäväänsä varten, niillä on vain yksinkertainen elämä. Joten nää ihmiset ei käytä sitä mahdollisuutta. Se riippuu sielun luonteestakin. Soturisielut esim. nauttii elämästä, jossa ne kohtaa vastutusta.

Meidän ei tarvitse olla mitään seksuaalista suuntautumista, eikä tosiaan rakastella, mutta rakastuminen ja rakastelu ovat hengellisen rakkauden ilmaisemista kun on inkarnoitu. Lisäksi se on jumalallisen energian lähde.Täytyy tietysti olla tunteita mukana, pelkkä seksi on korkeintaan huvitusta.

Joo, mä teen regressioita edellisiin elämiin ja sit asiat selvitetään henkioppaan kanssa, niin et traumat parantuu. Mut en oo varma, saanks mä puhua tästä tässä, sitä saattaisi pitää mainoksena.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Marras 2010, 01:27

Sielun tavoite on kokea ehdotonta rakkautta kun on inkarnoitu, ylittäen mustasukkaisuutta, itsenäisyyttä, yms.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Marras 2010, 04:09

Koalani kirjoitti:Joo, mä teen regressioita edellisiin elämiin ja sit asiat selvitetään henkioppaan kanssa, niin et traumat parantuu. Mut en oo varma, saanks mä puhua tästä tässä, sitä saattaisi pitää mainoksena.


Saat puhua ihan vapaasti. Aiheeseen liittyvä "mainostaminen" on aina sallittua.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Koalani » 18 Marras 2010, 22:29

Selvä!

Mä vien henkilön sen ongelman lähteeseen, olisiko se edellisessä, nykyisessä tai tulevassa elämässä tai jossain muualla. Jos ne ei mene erääseen elämään, ne näkee hämäriä kuvia tai jotain uhkausta, mikä merkitsee, et niillä on entiteetti -vieras energia tai henki- kiinnitetty niiden päälle, jolloin vien niitä keskeiseen astraalimaailmaan, jossa opas on ja autan henkeä menemään valolle.

Mutta langan aihe onkin homous. Se on siis luonnollista silloin kun se on valittu. Joskus joku voi luulla olevansa homo, mutta ei olekaan. Sen sijaan sen astraalivartalossa on saman sukupuolen oleva homoseksuaalinen henki tai eri sukupuolen oleva heteroseksuaalinen henki, joka saa omia makujaan läpi. Mutta tää on tavallisempaa transseksuaalisten tapauksessa (niissä voi siis olla eri sukupuolta edustava henki).

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 21 Marras 2010, 00:09

No eipä se homous kyllä yliluonnollistakaan taida olla. Ja mikähän on sanan 'luonnollinen' määritelmä, sillä eikös kaikki ole luonnollista jo siksi että on olemassa?
Vaikka kerrostaloja ei ennen niiden keksimistä löytynyt luonnosta, niin luonnosta tuli ihminen, joka keksi ne, ja siten kerrostalot tulivat luontoon. Sanotaanhan linnunpesääkin luonnolliseksi, vaikka niitä ei luonnossa esiintynyt ennen lintuja. Jag kan inte se deras differansen.
Ja vaikka kerrostaloissa käytetäänkin materiaalia, jota ei luonnosta löytynyt ennen ihmistä, niin niihin soveltuu sama logiikka kuin itse kerrostalo esimerkissä.
________________________

Geeneistä se ei ole kiinni (ellei harrastella pilkun kanssa ja otetaan huomioon se että geenit[muiden geenit!] vaikuttavat sen yksilön ympäristöön josta puhutaan[vaikkei puhuta kestään tietystä yksilöstä, mutta kai te sen tajuatte). Jossain muualla tästä jo puhuin, mutta epäilen sen johtuvan kohdun olosuhteista. Jotain perustelujakin taisi olla, mukkun o päässy unohtumaa... F:
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Marras 2010, 07:20

Itse olen tullut pohdinnassani tulokseen, että homos on luonnollista ja johtuu geeneistä. Siis jos mietimme heterouttakin, niin sehän on täysin normaalia ja ei mitenkään valinta (miksi homous poikkeaisi mitenkään heterouden syntymisestä).

Jossain vaiheessa elämää poika/mies vaan huomaa kiinnostuvansa toisesta sukupuolesta ja tämän seurauksena penis nousee erektioon, joka on siis ihmisen normaali biologinen prosessi. Toisaalta voi myös miettä, että homous/heterous kehittyy vasta jossain elämänvaiheessa ja sitten vasta ns. hardwirettyy, en kuitenkaan usko että ympäristöllä olisi vaikutusta. Homojen lapsistahan (heidän adoptoimista) tulee yleensä heteroita (joku saa linkittää tutkimuksen tai tarkempaa tietoa aiheesta, koska tämä tuli täysin mututuntumalta) joka viittaisi vahvasti siihen että ympäristö ei vaikuta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa