Onko homous mielestäsi luonnollista?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 19 Kesä 2009, 17:13

Minä perustan näkökantani siihen,että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi,ja vain mies ja nainen saavat jälkikasvua
sillä on mielestäni selvä tarkoitus ja merkitys,se on Jumalan luomisteko.

Minä jos näen kaksi miestä pitelemästä toisiaan hellästi tai suutelemasta niin se saa minussa oksennusrefleksin aikaan
Ja näen miten yhteiskunta menee yhä pidemmälle ja pidemmälle luopuessaan raamatun totuudesta ja auktoriteetista hengellisessä sokeudessaan.

Jumala on asettanut säännöt ja rajat ihmiskunnalle,ja kaikki mitä hän on luonut on luonnollista ja hyvää,ihmiskunnan turmeluksen tähden vain synti on saastuttanut ihmisten sydämet ja mielet.

Eksytyksen henki on todellinen.

Jumala tuomitsee ankarasti homojen välisen seksuaalisen kanssakäymisen sillä se on luonnotonta.

Analogina voisi esittää vertauksen,että eihän autossakaan bensaa tankata pakoputkeen vaan bensatankkiin.

Minun mielestä homous pitäisi julistaa laittomaksi,mitä mieltä ihmiset ovat?

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 19 Kesä 2009, 17:22

Kyllä se on luonnollista, eläimetkin tekevät sitä, miksi se pitäisi kietää? En pahemmin pidä homoista, mutta ymmärrän kyllä heitä.
Mitä sanoisit, jos raamatun mukaan eläminen kiellettäisiin? Ei kukaan täysjärkinen usko satukirjaan. Se on luonnotonta.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 19 Kesä 2009, 20:32

Mulle taas meinaa tullu oksennusrefleksi näistä uskonnon sokaisemien ihmisten mielipiteistä...

Itselläni ei ole mikään homoja vastaan, vaikka en tietenkään pidä siitä näystä miten homot harrastavat seksiä tai osoittavat muuten rakkauttaan, mutta koen ettei asia minulle kuulu saati sitten kenelle muullekkaan. Eiköhän jokaiselle kuulu oikeus päättää miten rakastaa ja ketä jne. poikkeuksena tietysti kaikki laiton, pedofiileja sun muita on turha siis vetää argumenttiin mukaan.

En tiedä mitään hullumpaa, kuin sen, että ihmiset todella eläisivät näiden yli tuhat vuotta vanhan homeisen kirjan, jonka sanoma on sitä paitsi tuskin enää täysin identtinen siihen alkperäiseen painokseen verrattuna, mukaan.

Ajattele asia tältä kanbtilta: ehkä homoseksuaalisuus on evoluution muokkaama tapa vähentää ylikansoitusta tj. Sen esintyminen luonnossa myös puhuu luonnollisuuden puolesta. Ihminen ei ole se joka määrää mikä on luonnollista, vaikka tähän kuinka tahtoisikin uskoa, niin fakta on se, että luonto sen määrää. Ja mun logiikallani se mitä luonnossa itsessään syntyy, on luonnollista. Vaikka se kuinka arvelluttavalta tuntuisikin jonkun tietyn ideologian mukaan elävän yksilön mielestä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 19 Kesä 2009, 20:53

Vic Rattlehead kirjoitti:Ajattele asia tältä kantilta: ehkä homoseksuaalisuus on evoluution muokkaama tapa vähentää ylikansoitusta tj. Sen esintyminen luonnossa myös puhuu luonnollisuuden puolesta.


Vaikka tämä pitäisikin paikkansa jossain ulottuvuudessa, tämä Rabiljus tässä ei usko evoluutioon. Kuulemma saatanallinen verho jollekin pahalle yms.

Ja kaikki tarpeellinen on tähän ketjuun jo näköjään sanottu.
Rabiljus hei, kuulut yhteiskuntaan vuonna 2009. Et yhteiskuntaan vuonna 50 eaa.
Huhhuh.

Edittiä pukkaa: Löysinpäs eemailistani tänään Tiede-lehden uutiskirjeen.
http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3828

Uskon, että aiheeseen relevantti artikkeli.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Regendos » 20 Kesä 2009, 14:01

Homot tuskin itse valitsevat olevansa sellaisia mitä ovat. Olen sitä mieltä, että hyvin moni heistä on yrittänyt olla hetero ja välttää todellista itseään häpeän ja hyljeksimisen pelossa. Sitten kun he viimein pystyvät hyväksymään itsensä he tulevat kaapista ulos.

Meillä kaikilla on varmasti tapoja tai mieltymyksiä jotka ovat niin vahvoja, ettei niitä vastaan pysty taistelemaan. Homouden kriminalisointi on sama asia, kuin tehdä heterona olemisesta laitonta. Voisiko Rabiljus ruveta homoksi, jos saisit itse Jumalalta tälläisen käskyn? Me kaikki olemme varmaan yhtä mieltä asiasta, että et olisi halukas tekemään sitä. Omaa luontoaan vastaan taisteleminen on suurinta itsepetosta mitä voi olla.

Heterona on vaikea asettua homojen maailmaan ja vaikka pidänkin miesten välisiä suhteita vastenmielisinä (kuten kaalikeittoakin) ymmärrän heitä omalla tavallani. Nimeltämainitsemattomien ihmisten ahdasmielisyyksien takia maailma on helvetin vaikea paikka olla. Eikös Raamatussakin kehoteta rakastamaan lähimmäistään ja vihollistaan?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 20 Kesä 2009, 14:31

Regendos osui oikeaan.
Minulle ainakin on ihan sama kumpaan sukupuoleen miehet ovat silmänsä iskeneet, kunhan eivät minulle tule "homoilemaan".Tai muutenkaan kauheasti mainosta sitä homouttaan koska se ärsyttää.. Esim jos joskus olisin jossain baarissa ja joku äijä tulisi puristelemaan persettäni äkkiä siinä minulla nyrkki heilahtaisi.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 20 Kesä 2009, 15:54

Niimpä niin. Edelliset kommentoijat sanoivatkin kaiken oleellisen.
Homot ovat luonnollisia siinö missä mekin.
Tykkäsi Rabiljuksen satu jumala siitä tai ei.

Itselläni oksennus refleksiä kanssa tuottaa tuo mielenvikaisuuteen verattavaa uskon jakeleminen ja erilaisuuden tuomitseminen.

Ise voisin sanoa että Rabiljus ei ole luonollinen.
Feel the LOVE

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 20 Kesä 2009, 16:11

sori,Ilmaisin sanoman vähän väärin kun julistin Jumalan tuomiota.Minulla ei ole oikeutta tuomita homoja,mutta uskon,että heidän persoonansa on tullut särö jossain elämän vaiheessa,koska en usko,että kukaan ihminen on syntyjään homo,sitä nyt on vaikea perustella,koska eihän ihmisellä mitään homogeeniä ole.

Uskon,että homoseksuaalit ovat tunteneet varhaisteiniiässä alkavaa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen
mutta heidän elämäänsä on tullut jotakin joka on aiheuttanut heidän persoonaansa syvän haavan.
Koska yleensä kiinnostus on varhaisteiniiässä vastakkaiseen sukupuoleen,mutta ihmisessä voi tämän persoonan särkymisen kautta alkaa vääränlainen kehittyminen mikä yleensä johtuu pojilla isäsuhteesta,jos poika ei ole saanut isän antamaa rakkautta niin hän alitajuisesti etsii sitä sitten myöhemmin homosuhteista,näissä suhteissa sitä van ei tiedosteta,mitä ihminen pohjimmillaan hakee niistä.

Mutta Jeesuksen rakkaus yleensä aloittaa pitkän eheytymisprosessin ja identiteetin korjaantumisen homoseksuaaleilla ja lesboilla,Jumala korjaa heidän persoonansa ja tekee heistä niitä miehiä ja naisia kuin on alunperin tarkoittanut.

Minun keskusteluni loppuu nyt tässä topicissa,esitin rehellisen mielipiteeni,lopuksi pari videota Jeesuksen suuresta rakkaudesta.


Jeesuksen siunaavat kädet kykenevät parantamaan ihmisen särkyneen sielun>>




tässä videossa taas Jeesus haluaa varoittaa vakavasti abortin synnistä>>


Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 20 Kesä 2009, 16:52

(Zrud:)
Ise voisin sanoa että Rabiljus ei ole luonollinen.

Jotenkin repesin tossa vaiheessa.. Osuvasti sanottu.. :lol:

Mutta muutama sananen vielä näistä jeesusteluista tässä lopussa.

sori,Ilmaisin sanoman vähän väärin kun julistin Jumalan tuomiota.Minulla ei ole oikeutta tuomita homoja,mutta uskon,että heidän persoonansa on tullut särö jossain elämän vaiheessa,koska en usko,että kukaan ihminen on syntyjään homo,sitä nyt on vaikea perustella,koska eihän ihmisellä mitään homogeeniä ole.

Tuli tuosta mieleen, onko asiaa muuten tutkittu jotenkin, siis että mistä homoseksuaalisuus johtuu? Onko kyse esim. jostain erilaisesta kemiallisesta reaktiosta kuin "normaalilla" yksilöllä? Voiko homoudesta "parantua"? Älkää nyt ymmärtäkö tuota siten, että mä esim. kokisin homouden olevan sairaus, siksi noita lainausmerkkejä käyttelinkin. Ihan vaan mielenkiinnosta rupesin miettimään. Onko homoutta tutkittu tieteellisesti?

Uskon,että homoseksuaalit ovat tunteneet varhaisteiniiässä alkavaa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen
mutta heidän elämäänsä on tullut jotakin joka on aiheuttanut heidän persoonaansa syvän haavan.
Koska yleensä kiinnostus on varhaisteiniiässä vastakkaiseen sukupuoleen,mutta ihmisessä voi tämän persoonan särkymisen kautta alkaa vääränlainen kehittyminen mikä yleensä johtuu pojilla isäsuhteesta,jos poika ei ole saanut isän antamaa rakkautta niin hän alitajuisesti etsii sitä sitten myöhemmin homosuhteista,näissä suhteissa sitä van ei tiedosteta,mitä ihminen pohjimmillaan hakee niistä.

Minä olen yksinhuoltaja äitin kasvatti ja en ole missään vaiheessa kokenut minkäänlaista muuta kuin kaverillista kiinnostusta saman sukupuolen edustajien kanssa myös molemmat vanhemmista veljistäni ovat suurimman osan isästään olleet vain äidin kasvatuksessa, toisella on ollut vaimo jo monta vuotta ja toinenkaan ei vaikuta millään asteella homolta. Että siinä lyttäytyy aikalailla tuokin teoria.

Mutta Jeesuksen rakkaus yleensä aloittaa pitkän eheytymisprosessin ja identiteetin korjaantumisen homoseksuaaleilla ja lesboilla,Jumala korjaa heidän persoonansa ja tekee heistä niitä miehiä ja naisia kuin on alunperin tarkoittanut.

Jos tämä "Jumala" on niin mahtava, miksi hän alunalkaen loi nämä yksilöt sortuvaisiksi tähän "haurahtumiseen" jos kerran he eivät syntyneet siihen(mihin minä uskon)? Tai no ei älä vastaa, ainahan te löydätte siitä helvetin kirjastanne jotakin mikä muka selittää noita ristiriitoja..

Sanon tämän ihan vain järkyttääkseni sinua, jos tuo raamatun jutut osoittautuisi todeksi, menisin Saatanan leiriin. Mielummin olen siellä missä ihmisiä ei tuomita sen mukaan miksi he ovat syntyneet vaikka se olisikin sitte kärsimystä, kun siellä taivaassa kuuntelemassa noita naurettavia hölötyksiä ja miettimässä, että missä kaikki erilaiset ihmiset ovat.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 20 Kesä 2009, 17:49

Mitenhän nuokaan videot liittyivät taas mihinkään. Mitä hetken katsoin niin niissä oli vain länsimaalaisia kuvia Jeesuksesta ja jotain ihme laulua. Todella valaisevaa.

Melkeenpä turhaan alan mitään ihmeellisempää tähän kirjoittamaan. Sen verran selväksi on asia parissa viime viestissä tullut.
Itsellä on läheistä sukua yksi lesbo, ja vähän kaukaisempaa yksi homokin. Eivätkä he ole yhtään muuttuneet ihmisinä vaikka ovatkin. Itse en ymmärrä mikä siinä on että homoseksuaaleja pitää syrjiä ja homous pitäisi kieltää lailla. Ihan samanlaisia he varmasti olisivat ihmisinä vaikka eivät kaapista ulos tulisikaan.
Ja kyllä täytyy myöntää sekin että itseä ällöttää jos näen 2 miestä nuoleskelemassa vieressäni ja vaihtaisin varmasti paikkaa. Mutta mitä sitten? Omapa on asiansa ja jos siitä tykkäävät niin antaa mennä vaan.

Mitäs mieltä muuten olet raamatun käsityksestä naisen asemasta? Ei oikein sovi nyky-yhteiskuntaan. Mutta enpä ole sinun kuulleen valittavan siitä yhtään.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 20 Kesä 2009, 17:58

Vaikak Rabiljus kuinka uskoisi että heissä on jotain vikaa. ei se milloinkaan missään muodssa tarkoita sitä ettäkö niin olisi.

Lihapulla on lihapulla vaikka kuinka uskoisin sen olevan pihvi.

Usko ei muuta Faktoja.
Viimeksi muokannut Zrud, 21 Kesä 2009, 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 20 Kesä 2009, 22:20

Rabiljus kirjoitti:sori,Ilmaisin sanoman vähän väärin kun julistin Jumalan tuomiota.Minulla ei ole oikeutta tuomita homoja,mutta uskon,että heidän persoonansa on tullut särö jossain elämän vaiheessa,koska en usko,että kukaan ihminen on syntyjään homo,sitä nyt on vaikea perustella,koska eihän ihmisellä mitään homogeeniä ole.


Äläääpäs mene nyt sanomaan edelle. Tätä tutkitaan vielä. Siis ihan oikeasti tutkitaan. Ihan metsästämällä metsästetään.

Rabiljus kirjoitti:Uskon,että homoseksuaalit ovat tunteneet varhaisteiniiässä alkavaa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen


Usko ihan rauhassa vaan. Tietysti sinun täytyy todistaa vääräksi ne kaikki (tosi monta) homot jotka sanovat toisin.

Rabiljus kirjoitti:mutta heidän elämäänsä on tullut jotakin joka on aiheuttanut heidän persoonaansa syvän haavan.
Koska yleensä kiinnostus on varhaisteiniiässä vastakkaiseen sukupuoleen,mutta ihmisessä voi tämän persoonan särkymisen kautta alkaa vääränlainen kehittyminen mikä yleensä johtuu pojilla isäsuhteesta,jos poika ei ole saanut isän antamaa rakkautta niin hän alitajuisesti etsii sitä sitten myöhemmin homosuhteista,näissä suhteissa sitä van ei tiedosteta,mitä ihminen pohjimmillaan hakee niistä.


Varmasti sitten tiesitkin, että on tutkittu fakta, että mitä enemmän sinulla on ollut isoveljiä, sitä suurempi mahdollisuus sinun on olla homoseksuaali. Sano nyt vielä Rabi että sinulla on 16 isoveljeä, pliis.

Rabiljus kirjoitti:Mutta Jeesuksen rakkaus yleensä aloittaa pitkän eheytymisprosessin ja identiteetin korjaantumisen homoseksuaaleilla ja lesboilla,Jumala korjaa heidän persoonansa ja tekee heistä niitä miehiä ja naisia kuin on alunperin tarkoittanut.


............................................________........................
....................................,.-‘”...................``~.,..................
.............................,.-”...................................“-.,............
.........................,/...............................................”:,........
.....................,?......................................................\,.....
.................../...........................................................,}....
................./......................................................,:`^`..}....
.............../...................................................,:”........./.....
..............?.....__.........................................:`.........../.....
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/...........
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}...........
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../.............
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”...............
............/.`~,......`-...............................\....../\...................
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__...........
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,....
.....`=~-,_\_......`\,.................................\........................
...................`=~-,,.\,...............................\.......................
................................`:,,...........................`\..............__..
.....................................`=-,...................,%`>--==``.......
........................................_\..........._,-%.......`\...............
...................................,<`.._|_,-&``................`\..............


Rabiljös kirjoitti:Minun keskusteluni loppuu nyt tässä topicissa,esitin rehellisen mielipiteeni


LoLsD haha. Pakene sinä vaan luolaasi siitä. Ei totuutta kestä. http://i9.photobucket.com/albums/a80/sr ... 1245525494

Rabiljäs kirjoitti:lopuksi pari videota Jeesuksen suuresta rakkaudesta.


Joo oli taas niin kamalan valaisevia pätkiä. Olen kääntynyt.
Oletko varma, ettet ole troll?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

zartsa
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Kesä 2009, 22:28

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja zartsa » 20 Kesä 2009, 22:42

:evil: :twisted: :evil: Voi pyhä lehmä ja muut uskomukset!!! kylläpä pistää vihaksi tollanen raamatulla päähän asenne. :demoni: eikö sulla oo omia aivoja kun täytyy kaikessa jotain siteerata? anteeks nyt vaan pitäishän suakin ymmärtää eikä ketään sais tuomita. MUTTA: mistä tietät/tiedätte tuon jumalan tahdon?? ei kaikki raamatussa ole tarkoitettu otettavaksi kirjaimellisesti, tiedät varmaan senki. eli ei se silmä silmästä ihan niin mene. Arg!! JUMALA ON RAKKAUS ja jumala on meidät kaikki luonut. uskon sielunvaellukseen ja kaikella on tarkoituksensa, ei meidän vaan tarvitse sitä tietää. Tää on vähän sitä sarjaa ettei nää rikkaa kaverin silmässä kun omassa on malka/halko ja iso sellainen!! Peace, please!! ja valoa ja rakkautta kaikille!! :angel2:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 21 Kesä 2009, 00:43

Päivän kysymys: Onko ikivanhaan satukirjaan uskominen mielestäsi luonnollista?
Ja onko varsinkaan luonnollista elää sen mukaan?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Kesä 2009, 00:50

Ei ainakaan kenenään tervejärkisen ihmisen mielestä...
(Rabiljus ei taida kuulua tuohon kastiin.)
Feel the LOVE

zartsa
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Kesä 2009, 22:28

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja zartsa » 21 Kesä 2009, 12:30

ja vielä mielenkiintosta keskustelua jatkan, vaikka tuskimpa se mielipiteitä välttämättä muuttaa :shock: töllöstä tuli just muutama päivä sitten tosi hyvä ja asiallinen dokkari homoudesta ja siinä tutkittiin onko "homogeeniä" olemassa. mielenkiintoisia tuloksia ja johtopäätöksiä siinä tehtiin. monissa tapauskertomuksissa oli todettu poikien/tyttöjen jo hyvin nuorella iällä käyttäytyneen toisen sukupuolen lailla ja jotenkin poikkeuksellisesti JA kaksospoikia havainnoidessa toinen heistä oli kiinnostunut ns. "poikien" jutuista ja toinen oli hyvin feminiininen. et eipä tainnut kovasti tuo ympäristö ollut asiaan vaikuttanut. et apua siis jospa homous onkin jo syntymälahja, niinpä luulen...mielenkiintosta. pitää tutkia ennen kun hutkii ja ajatella, monelta kantilta.

Avatar
Blasphemer
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 15 Syys 2008, 17:42

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Blasphemer » 21 Kesä 2009, 12:55

Itse kyllä sanoisin, että homous on luonnollista. Luonnossahan tuota esiintyy yllättävän monella lajilla. Se liittyy usein voimakkaan stressin purkamiseen, etenkin lajeilla, joilla on selkeät lisääntymisajat ja voimakas kilpailu pariutumisesta. Esimerkiksi sorsilla ja biisoneilla urokset voivat paritella keskenään, jos naaraista on kova kilpailu. Välillä vaikka naaraita olisikin tarjolla, mikä ainakin vähentää riskiä vammautua tappelussa ja alentaa stressiä. Joilla lajeilla tuo on aivan normaalia laumakäyttäytymistä, esimerkiksi simpansseilla ja bonoboilla. Homostelu vähentää aggressioita lauman sisällä. Ja tuo on terveyttä edistäviä vaikutuksia etenkin stressitason pysyessä alhaalla. Joten ihmiselläkään en pidä sitä yhtään sen luonnottomampana, älykkyyden ja tietoisuuden kasvun myötä homoseksuaalisuus on minusta aivan odotettavaa. Sitä vain olen välillä miettinyt, että "puhdas" homoseksuaalisuus ilmenee lähinnä vain ihmisillä. Pidän sitä kyllä jonkinlaisena vinoutumana kehityksessä evoluution kannalta, sillä se ei juuri edistä lajin säilymistä tai ainakaan paranna yksilön mahdollisuuksia. Lieneekö joku aivojen nopean kasvun mukana tullut ylikorostunut ominaisuus... Ja mitään jumalallisia kannanottoja en ateistina viitsi edes miettiä. Paskat jostain 2000 vuotta vanhan lähi-idän paimentolaisten satukirjasta, josta eurooppalaiset ovat jalostaneet mitä hienoimpia vallankäyttövälineitä. Itsellehän on muuten aivan sama ihmisten seksuaalisuus, kun se tapahtuu aikuisten välillä molempien tahdosta. Ei ehkä mielytä minua, mutta eipä ole oma asiani. Jos kaksi miestä suutelee kaupungilla, niin ei minun ole pakko jäädä tuijottamaan. Kuten en jääkään.
Älä koskaan aliarvioi ihmisen tyhmyyttä.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Kesä 2009, 17:24

Mielestäni homous on myös luonnollista. Se ei ole valinta, vaan homoksi (niin kuin heteroksikin) synnytään. Toki ihminen voi jälkeenpäin koittaa kieltää ns. oman luontonsa ja pyrkiä heteroksi. En tiedä onko vielä löydetty ns. homogeeniä, mutta mielestäni se on siis synnynnäinen prosessi.

Omasta mielestäni homoudessa ei myöskään ole mitään pahaa. Rakkautta saa ilmaista miten haluaa, varsinkin jos molemmat siitä tykkäävät. Homous on vielä joillekkin aika iso tabu, mutta onneksi kehitystä hyväksymisessä mm. homoavioliittojen suhteen on näkyvissä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Kesä 2009, 18:52

Jos maailmamme seuraisi yhä tarkalleen raamatun lakeja.
Olisi tämä maapallo paratiisin vastakohta.
Feel the LOVE

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Onko homous mielestäsi luonnollista?

ViestiKirjoittaja Phantom » 21 Kesä 2009, 20:23

Homous on mielestäni aivan normaalia jokainen tehkööt mitä haluaa elämällään. Mahtaa tän topikin kirjoittajaa Vtutttaa kun hän menee taivaanporteille ja kaksi homoa suutelee siellä portin sisäpuolella siellä paratiisissa. haha siellä hänen paratiisissaan on homoja harrastamassa seksiä.....
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 9 vierailijaa

cron