Suutelu

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Suutelu

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Kesä 2009, 19:23

Yleistä keskustelua suutelusta ja pussaamisesta. Mikä suudelma on jäänyt parhaiten mieleenne? Millainen on hyvä suudelma? Kuinka montaa tyttöä/poikaa olette suudelleet?

Omasta mielestäni hyvä suudelma on sellainen, joka on hellä, mutta ei liian hidas. Itse en tykkää mistään "kieli kurkkuun asti" meiningistä. Aluksi sellainen pieni ja lyhyt "kosketussuudelma", joka saa haluamaan lisää ja sitten voikin tahtia parantaa... :P

Parhaiten mieleen on jäänyt n. kuukauden takainen suudelma mukavan tytön kanssa. Katselimme toisiamme aika kauan aikaa kasvotusten nenät yhdessä ja sitten hetki osui kohdalleen. ;)

Jos jotain numeroita ruvetaan heittelemään, niin olen laskelmieni mukaan suudellut kuutta tyttöä. <3
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Kesä 2009, 19:45

No tää on jo jotain aivan uutta :D
Tällästä uskois esiintyvän vain jossai pissis.net tai demin foorumeilla :P
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Kesä 2009, 19:53

Mitäs vikaa on suutelussa? Kyllä siinä naisen toisena osapuolena suutelussa yleensä on poika/mieskin. Vai onko niin,että pojat eivät uskalla puhua kokemuksistaan? Vai onko se niin, että jossain vaiheessa nuoruutta/lapsuutta tietyistä asioista (tai asioiden puhumisesta) tulee "lällyjä" (kavereiden vaikutus) ja sitten taas aikuisiässä niistä voi puhua?

Suutelu on kuitenkin mielestäni yksi maailman kauneimpia fyysisiä asioita ja saa ihmeitä aikaan monilla. :)

Ei muutakun rohkeutta Zrud peliin, täällä saa avautua kokemuksistaan tai haluistaan. Kai sinäkin tykkäät suutelusta? Millainen olisi mielestäsi hieno suudelma? Ketä mieluiten suutelisit?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Kesä 2009, 20:14

Ei ku se o vaa se että oon tälläne karski luolamies. oike alffa uros :P
nii ei oma miehisyys salli moisten asioiden julkistamista.

+ Olen Suomalaisen Miehen malli esimerkki.
Feel the LOVE

WM_

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja WM_ » 26 Kesä 2009, 21:31

Emännän mielestä haluan liikaa suudella, eli se on kuin onkin siis upeaa :)
Parhaiten vissiin jääny sen kanssa tehty eka suudelma ku olin niin ujo etten uskaltanu kahdella edellis kerralla ja sit sanoinkin että "kolmas kerta toden sanoo" :D
Ja nyt oon pian pusutellu sitä sen 19 kuukauden ajan :P

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Kesä 2009, 21:47

Mahtavaa WM_.

Ensimmäinen kerta jäänyt itsellenkikin vahvasti mieleen. Se on jännä kuinka se tulee niin luonnostaan, eikä vaadi harjoittelua. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Gitarre » 26 Kesä 2009, 21:57

Päiväkodissa taisi olla eka suudelmani mutta empäs niistä fiiliksistä paljonkaan muista... : D

Parasta suudelmaa en osaa sanoa. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia... : ))
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Jaarno » 26 Kesä 2009, 22:29

Suurin osa tullut pikku huppelissa että tiedä onko sitä sen parhaimman missanut ihan. :roll:
Eniveis. Parhaiten ehkä mieleen jäänyt viime uudenvuoden. Yksityiskohdilla en rupea teitä vaivaamaan.

Riippuu kyllä ihan tilanteesta minkälainen olisi paras suudelma.

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja JJ42 » 29 Kesä 2009, 13:56

Mun mielestä paras suudelma alkaa hellästi tunnustelemalla ja siitä sitten etenee asteittain kiihkeään suutelointiin, lähes kielten rakasteluun ;) Ja itse aktiin! Mutta on myös vähintään yhtä hienoa sellainen hellä suutelointi rakkaan kanssa, jolla vain osoitetaan kiintymystä.. vaikka sekin useasti johtaa aktiin :)
Ikimuistoisin suudelma on just semmonen Wespan mainitsema kieli kurkkuun.. eräs typy tuli baarissa juttusille ja siinä metelissä kun päät oli lähekkäin, se yllättäen otti kaksin käsin päästä kiinni ja heitti sen kielen todella brutaalisti tosi syvälle. Se ei sytyttäny, sen takia jäi mieleen.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Trauma » 30 Kesä 2009, 02:29

Hah, Itse pidän eniten juuri tuosta "kieli kurkkuun" -suutelemisesta. :D Tokihan huulilla suutelukin on yhtä mukavaa, mutta on kiihkeämpää suudella kielten kanssa. Mieltymyksensä kullakin, omani johtuu varmaan siitä, että tulee suudeltua lähinnä sellaisissa tilanteissa ja tilaisuuksissa, missä tuo ensimmäinen vaihtoehto on toimivampi.

Ja varattu kaiffari puhuu.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Wespa » 30 Kesä 2009, 02:56

Trauma kirjoitti:Hah, Itse pidän eniten juuri tuosta "kieli kurkkuun" -suutelemisesta. :D Tokihan huulilla suutelukin on yhtä mukavaa, mutta on kiihkeämpää suudella kielten kanssa. Mieltymyksensä kullakin, omani johtuu varmaan siitä, että tulee suudeltua lähinnä sellaisissa tilanteissa ja tilaisuuksissa, missä tuo ensimmäinen vaihtoehto on toimivampi.

Ja varattu kaiffari puhuu.


Juu toki tykkään kielellä suutelusta. Kieli kurkkuun suutelulla itse tarkoitin ihan sitä sananmukaista, jossa ei kielet edes paljoa kosketa toisiaan, kun on jo kumppanin kieli ihan kurkussa asti. :D

Sensuelli kielisuudelma on parasta. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Phantom » 30 Kesä 2009, 12:32

Itse suutelu on ihan peestä,Mutta yleensä se johtaa yhdyntään ja siitä pidän. Suutelu ilman tota jälkimmäistä on aivan turhaa. Suudelman laadulla ei ole väliä kieltä tai ilman aivan sama.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Kesä 2009, 23:03

/thumbs up
Feel the LOVE

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 03 Heinä 2009, 13:54

Mukavaahan tuo on. Sääli vain, että meni tyttöystävän kanssa vähän mäntyyn ja ei enää olla yhdessä. :l
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 15:19

Vaikka yksi kala koukuta karkaakin nii eiku uutta matoa koukkuun ja kattomaan tärppääkö.
Ei ne kalat tuolta iha nopee lopu :P
Feel the LOVE

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja viltsu » 07 Heinä 2009, 01:04

Voi voi...Heti kun selkänsä kääntää niin heti aletaan puhua mun erikois alasta...No ei vaan. Mutta että tää viesti ei menis ihan bullshitiks kyllä semmonen kiihkee "kieli kurkkuun" suudelma on ehdottomasti paras. Joskus kyllä semmotteet nopeet pikku pusut ohi menne on kivoja ja siihen voi liittää pikku kourasun. ;D Harmi vaan, että meni tyttöystävän kanssa just poikki, mutta kyllä aina suutelu seuraa löytyy. No jätetään paskan jauhanta tähän ennen kuin sanon jotain outoa.

Ps. Mese osotteen saa pyytämällä (mieluiten naiset)

Pss. Kyllä miehille sopii suutelusta puhuminen
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja aavenainen » 07 Heinä 2009, 15:28

he! yhtä ihmistä suudellut ;) ja olen edelleen saman ihmisen kanssa. on nääs onni ollut myötä parien (hirvittävien deittien jälkeen) löytää se oma yksi ja ainoa xD

tämäkin oli sinänsä hauska koska en ollut miestäni kasvotusten tavannut tuli vaan tunne että tuossa se nyt on ja olikin:D netissä tapasimma ja katsottiin toisiamme jo sillon silleen et tossa toi nyt on :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Calemran » 10 Heinä 2009, 04:36

No, olipas nyt tosi siirappinen aihe Wespalta. Se on aika jännä miten sen osasi silloin, kun sitä ei osannut odottaa.

Ai, niin! Perjantai edessä! Kaljaa suuhun!
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Wespa » 10 Heinä 2009, 15:22

Calemran kirjoitti:No, olipas nyt tosi siirappinen aihe Wespalta. Se on aika jännä miten sen osasi silloin, kun sitä ei osannut odottaa.

Ai, niin! Perjantai edessä! Kaljaa suuhun!


Kiitos. Siirappi on hyvää, mut kaljakin maistuu... :D

Oletkos muuten koskaan kokeillut kaljaa tai siirappia suutelun aikana?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Heinä 2009, 16:48

Wespa kirjoitti:
Kiitos. SIirappi on hyvää, mut kaljakin maistuu... :D

Oletkos muuten koskaan kokeillut kaljaa tai siirappia suutelun aikana?


Siirapista en tiedä, mutta eiköhän kalja ole aika kokeiltu juttu siinä yhteydessä :D (tosin itse en saa sellaisia litkuja alas millään kun taas pidän niinkin erikoisesta juomasta kuin väkevä ananasviini + lidli spritee) :mrgreen:


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa