Taudit

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Taudit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 11 Heinä 2009, 20:16

Eli ihan mielenkiinnosta päätin tehdä tämän Topicin. Mitä tauteja teillä foorumilaisilla on? Lähinnä meinaan näitä pysyviä tauteja kuten astmaa, epilepsiaa, diapetesta yms. Toki voitte kertoa jos teillä on muutakin esim toistuvaa korvatulehdusta tms.
Itselläni on astma. Onnekseni se on kuitenkin lievin mahdollinen muoto astmasta eli minulla on siihen myös kaikista lievimmät mahdolliset lääkkeet. Tosin en ikinä käytä niitä lääkkeitä koska en koe tarvitsevani niitä. Siispä astma on minulle enemmänkin mustetta paperilla kuin osa elämääni, hyvä näin.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Die » 11 Heinä 2009, 20:22

No yleensä aina kesällä toi heinänuha ja sit on kiva ku oon koivullekki allerginen tai sille siitepölylle -.- mrrr! Ärsyttävää, silmät kutisee koko ajan ja vuotavat ku ränni konsanaa -.-
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Israfel
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Elo 2009, 11:06
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Israfel » 03 Elo 2009, 03:35

Itse epäilen että on alkava astma, on ollut suvussa sitä ja tupakoinut olen. Viime aikoina on alkanut olla oireentapaisia. Täytyynee hommata PEF-mittari ja jos arvot näyttää poikkevilta niin lääkäriin :(
Dixi.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Elo 2009, 03:59

Eipä löydy mitään. Jospa tuo sikalenssu tulisi.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Elo 2009, 13:49

Minulla on kroonista yskää. Lopetin tupakoinnin yskän alettua, mutta se ei auttanut ja tätä on pian jatkunut vuoden. Limaa tulee harvemmin, mutta kurkkua kutittaa melkein jatkuvasti. Keuhkoissa ei ainakaan kuvien perusteella näkynyt mitään, mutta niiden tilavuus oli keskimääräistä pienempi. Tämä tosin voi olla silkkaa sattumaa, sillä kehoni kehittyy yhä ja keuhkoilla on aikaa kasvaa. Lääkkeitä on otettu, mutta eivätpä nuo ole koskaan auttanut. Joskus ehkä helpottanut. Astman merkkejä en kuitenkaan omaa. Voisihan tuosta varata lääkärille uuden ajan piakkoin.

*Köh*

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Tenkku » 05 Elo 2009, 18:43

Minulla on raudanpuuteanemia. Tämä johtuu siitä että en syö oikeanlaisesti (omasta mielestäni kyllä). Pienenä popsin jotain pillereitäkin tähän, mutta en ole niitä nyt vuosiin syönyt. Joskus mietin, pitäisikö taas alkaa syömään niitä. Mutta oikeastaan ei huvita alkaa mitään nappeja vetämään.
Viimeksi muokannut Tenkku, 15 Syys 2009, 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fabulous babe

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Elo 2009, 00:02

^
Ei ole järkevää ruveta leikkimään terveydellään vain sen takia, ettei viitsi kunnon ruokaa saatika pillereitä vetää. Tämä kostautuu jossain vaiheessa, jos sitä jatkaa pitkään.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Phantom » 06 Elo 2009, 00:07

Mulla on astma lyhyesti mutta ytimekkäästi
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 06 Elo 2009, 00:12

Itselläni ei ole muuta, kuin jokin harvinainen sairaus, jonka takia minulle tulee helposti rakkoja sekä käsiin, että jalkoihin.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Trauma » 06 Elo 2009, 00:51

Itselläni ei onneksi ole tauteja, eikä allergioita, eikä kumpaakaan suvussakaan kroonisesti esiinny.

Välillä sitä muistaa, että tämä on ominaisuus josta kannattaa olla iloinen.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 06 Elo 2009, 01:42

Tuli nyt mieleen että on muutaman kerran minulta katsottu että jotain sivuääntä kuulunut sydämestä. Mutta eipä tuo taida mihinkään olla vaikuttanut eikä sille mitään ole tehty.

Ja nyt melko helposti pyörtyillyt. Jopa kerran kun sisko leikkasi hiuksiani kotona.
Varsinkin lämpimässä paikassa jos joudun kauon seisomaan pyörryn lähes 100% varmasti.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Elo 2009, 01:57

Olisikohan sillä sydämellä jotain asiaa niiden pyörtymisten kanssa?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 06 Elo 2009, 02:10

Enpä uskoisi kun nuo sydänjutut katsottiin joskus todella pienenä. Nyt tuli tuommoinen flashback yhtäkkiä. Eli hyvä että muistan edes milloin. Eikä ole sen jälkeen oikeastaan huomiota kiinnitetty. Enkä ole varma kuuluuko niitäkään enää.

Voipi olla että nuilla pyörtymisillä on vähän tekemistä murrosiän kanssa. Emäntä töissä terveyskeskuksessa ja oli joltakin kysellyt niin veikkasi tuota. Verikokeissakin tullut käytyä ja ei niissä mitään ollut.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Elo 2009, 02:15

No, hyvä kuulla. Minä en ole koskaan pyörtynyt - hauska juttu sinänsä. En ole myöskään koskaan saanut ampiaisen pistosta.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 06 Elo 2009, 03:12

Regendos kirjoitti:No, hyvä kuulla. Minä en ole koskaan pyörtynyt - hauska juttu sinänsä. En ole myöskään koskaan saanut ampiaisen pistosta.

Sama täällä. Tai joku pisti kerran kun olin pihalla, mutta tiedä sitten oliko se ampiainen. Vähän aikaa oli jalka "jäykkä" mutta se meni äkkiä ohi.

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja Art » 09 Elo 2009, 15:40

^ Minua on ainakin kolme kertaa pistänyt ampiainen/mehiläinen. Joka kerta olen astunut mokoman päälle, ja totta kai ne sillloin pistää. En ole koskaan pyörtynyt, mutta kun umpilisäke tulehtui, meinasin aika monesti. Ja kun mursin sormeni, niin meinasin silloinkin pyörtyä. Luulen, että se johtui siitä, kun jännitin niin kauheasti, kun tiesin että joudun taas leikkaukseen. En ole sieltä vahvimmasta päästä. : D

Mutta mitään kummempia sairauksia ei varmaan ole. Minulla on erittäin herkkä iho kyllä, mutta en tiedä lasketaanko sitä. :P Mittasivat sairaalassa kerran verenpaineen, niin meni koko käsi punaiseksi. Ja muutenkin esim. talvella kädet kuivuu ja iho halkeileee hyvin helposti. Kissoille olen hieman allerginen.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Taudit

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 11 Elo 2009, 18:27

LIevä skolioosi. Nyt hoidan sitä paraikaa.
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron