Pukeutuminen

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 06 Heinä 2011, 12:32

Itse olen kans tyylimokia vastaan, mutta olen luonut itse omat tyylimoat joita pyrin välttämään ja naureskelen ihmisille mikäli toimivat vastoin :D Ilkeää, mutta esimerkiksi jos pitää shortseja tai on käärinyt housun lahkeita ylemmäs ja sitten sukat vedetty tosi korkealle niin ettei niitä jalkoja juuri edes näy! Itse lasken sukat tässä tapauksessa niin alas kuin mahdollista. 8)
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Shakaali » 06 Heinä 2011, 13:29

Vic Rattlehead kirjoitti:Vihaan näitä tapauksia ja ylipäätään mitä tahansa emohomofruittareita, näitä nykyajan "rock henkisiä nuoria", jotka on todellisesta rockista yhtä kaukana kun yö päivästä.

Vic Rattlehead kirjoitti:Musta jokanen saa pitää päällään mitä tykkää jos siihen on jollain jotain sanomista niin kääntäkööt katseensa. Tämmösseet "tyylimokien" ym. hakeminen on musta vähän naurettavaa pinnallista paskaa.


Mun mielestä tällaisessa keskustelussa, jossa puhutaan pukeutumisesta, on turha lähteä nillittämään pinnallisesta paskasta. Tottakai jokainen pukeutuu miten haluaa. Ainakin tiettyyn rajaan asti. Eikä se moka tarkoita sitä että juoksisi aina kotiin itkemään, kun näkee kadulla lahkeet sukissa.

Itseä on muuten ihmetyttänyt pipon käyttö lämpimillä ilmoilla. Ei varmasti kovin käytännöllinen?

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 06 Heinä 2011, 14:06

Shakaali kirjoitti:Itseä on muuten ihmetyttänyt pipon käyttö lämpimillä ilmoilla. Ei varmasti kovin käytännöllinen?

Tai muoviset raitalasit :alienownage: Tai ylisuuret hipsteri-lasit.. Huoh näitä on :?
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Shakaali » 06 Heinä 2011, 14:11

WM_ kirjoitti:
Shakaali kirjoitti:Itseä on muuten ihmetyttänyt pipon käyttö lämpimillä ilmoilla. Ei varmasti kovin käytännöllinen?

Tai muoviset raitalasit :alienownage: Tai ylisuuret hipsteri-lasit.. Huoh näitä on :?


Raitalasit on just hienot 8) Ostaisin jos halvalla löytäisin.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 06 Heinä 2011, 14:26

Shakaali kirjoitti:
WM_ kirjoitti:
Shakaali kirjoitti:Itseä on muuten ihmetyttänyt pipon käyttö lämpimillä ilmoilla. Ei varmasti kovin käytännöllinen?

Tai muoviset raitalasit :alienownage: Tai ylisuuret hipsteri-lasit.. Huoh näitä on :?


Raitalasit on just hienot 8) Ostaisin jos halvalla löytäisin.


Mielestäni uskomattoman ärsyttävät, liian värikkäät, ei näe hyvin läpi ja ennekaikkea TURHAT :x Sama ku käyttäis muovisia käsineitä.. kenkiä (ainii.. crocsit), hattua... raah :D
Tulee jotenkin niin elävästi mieleen:
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 06 Heinä 2011, 17:18

Minecraft romppeita voisi käyttää säällä kuin säällä ja aina olisi cool! 8)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 06 Heinä 2011, 17:35

OSITutkimusseura kirjoitti:Minecraft romppeita voisi käyttää säällä kuin säällä ja aina olisi cool! 8)

Ei haittaa vaikka zombit hyökkäis! Sopii myös araknofobikoille ;)
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 07 Heinä 2011, 02:18

Älä nyt jatkuvasti ole jokaisessa threadissa hirveä känkkäränkkä.

Tämänlaiset kommentit mut vasta saavatkin "Känkkäränkäksi".

Toteamukseni oli YLEISELLÄ TASOLLA siitä, että jauhaminen siitä kuin jokin on tyylimoka mediassa ym. on mun mielestäni turhaa ja älytöntä paskaa, eikä ollut millään tasolla "känkkäränkkäilyä" tässä keskustelussa tyylimokista puhumisesta.

Moderaattori: Vaikka vastauksesi olikin oikeutettua, kiroilu, varsinkin noin suorasti tietylle käyttäjälle on kiellettyä. Poistin sen viestistä. -WM_

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 07 Heinä 2011, 09:47

Offtopiccina: Vilkaises ihan hyvikseen viimeiseltä kuukaudelta noita kommentteja (Kaikista langoista) ja vertaa moniko niistä on känkkäränkkäilyä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 07 Heinä 2011, 13:22

OSITutkimusseura kirjoitti:Offtopiccina: Vilkaises ihan hyvikseen viimeiseltä kuukaudelta noita kommentteja (Kaikista langoista) ja vertaa moniko niistä on känkkäränkkäilyä.

Oletus siitä, että mielipiteen ilmaisuni ja muiden kykenemättömyys todistaa omia pointtejaan minulle tarpeeksi ei tee alkuperäisestä kommentoinnistani mitää "känkkäränkkäilyä". Otan osaa jos näin koet, mutta mä en todellakaan kirjoita tarkoituksella muiden mielipiteitä vastaan.'

Mutta jatketaan tätä sitten yksäreillä jos koet tarvetta, piti jotain keskustelua kirjottaa tähän itse aiheeseenkin mutta nyt tuli kiire nii jauheskelen sitten toisten lisää. Ja siis ihan känkkäränkätöntä keskustelua..

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 07 Heinä 2011, 15:03

Sori tuplista.

Mikä on porukoitten mielipide näistä mini/mikroshortseista? Veikkaan, että vähän jakaa kansaa. ;)

Meikäläinen voi ainakaan valittaa kun näkee nättejä tyttöjä lähes alushousuillaan siellä täällä mutta kai nuo jonkinasteinen tyylimoka on vai?

Noita on paljon muitakin varsinkin naisten kesäpukeutumisessa mitä varsinkin muut naiset erityisest sanois tyylimokiksi, mut mää en näe mitään vikaa: esim. legginssit, semmosseet tiukat urheiluhousut mitä naiset käyttää lenkkellessä, mikro/minishortsit ja hameet vaan on mun mielestä sellanen asia mikä saa suomen kesän oikeasti kukoistamaan. :P

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Heinä 2011, 15:50

Joku iltapäivälehti luki nuo pahimpiin kesän tyylimokii :D
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Phantom » 09 Heinä 2011, 21:10

Vic Rattlehead kirjoitti:Sori tuplista.

Mikä on porukoitten mielipide näistä mini/mikroshortseista? Veikkaan, että vähän jakaa kansaa. ;)

Meikäläinen voi ainakaan valittaa kun näkee nättejä tyttöjä lähes alushousuillaan siellä täällä mutta kai nuo jonkinasteinen tyylimoka on vai?

Noita on paljon muitakin varsinkin naisten kesäpukeutumisessa mitä varsinkin muut naiset erityisest sanois tyylimokiksi, mut mää en näe mitään vikaa: esim. legginssit, semmosseet tiukat urheiluhousut mitä naiset käyttää lenkkellessä, mikro/minishortsit ja hameet vaan on mun mielestä sellanen asia mikä saa suomen kesän oikeasti kukoistamaan. :P

Mitä vähemmän naisilla on päälle sen parempi......huonompi homma vaan jos rupee siwan jonossa ottamaan eteen. ei tietysti vielä niin paha jos yleisessä saunassa käy sama homma. ;)
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Shakaali » 09 Heinä 2011, 22:10

Vic Rattlehead kirjoitti:Mikä on porukoitten mielipide näistä mini/mikroshortseista? Veikkaan, että vähän jakaa kansaa. ;)

Meikäläinen voi ainakaan valittaa kun näkee nättejä tyttöjä lähes alushousuillaan siellä täällä mutta kai nuo jonkinasteinen tyylimoka on vai?


Ehdottomasti hyvä juttu. Myös lyhyet hameet on hienoja.

Mutta mitäs sitten kun joutuu olemaan enemmänkin tekemisissä naisen kanssa jolla on vaikka paljastava kaula-aukko. Kiusallista tuijottaa, mutta välttelykin tuntuu teennäiseltä kun katse ohjautuu automaattisesti kriittiseen paikkaan. Onko paljastavasti pukeutunut menettänyt oikeuden valittaa tuijotuksesta?

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Phantom » 10 Heinä 2011, 13:11

Shakaali kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Mikä on porukoitten mielipide näistä mini/mikroshortseista? Veikkaan, että vähän jakaa kansaa. ;)

Meikäläinen voi ainakaan valittaa kun näkee nättejä tyttöjä lähes alushousuillaan siellä täällä mutta kai nuo jonkinasteinen tyylimoka on vai?


Ehdottomasti hyvä juttu. Myös lyhyet hameet on hienoja.

Mutta mitäs sitten kun joutuu olemaan enemmänkin tekemisissä naisen kanssa jolla on vaikka paljastava kaula-aukko. Kiusallista tuijottaa, mutta välttelykin tuntuu teennäiseltä kun katse ohjautuu automaattisesti kriittiseen paikkaan. Onko paljastavasti pukeutunut menettänyt oikeuden valittaa tuijotuksesta?

:D....joo tota sattuu....pikkasen aina nolottaa mutta minkäs mies luonnolleen voi. :roll: .
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Isojalka
Kummitus
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 13:36
Paikkakunta: Korpimetsä

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Isojalka » 10 Heinä 2011, 14:34

Itselläni ei ole paljon mitään ihmeen pukeutumistyyliä, vaan pukeudun niihin vaatteisiin jotka vaatekaapistani ensinmäisnä saan käsiini. Ei pukeutuminen ole minulle niin vaikeata ainoastaan juhliin pukeudun tiettyihin vaatteisiin.
People only see what they are prepared to see. ~ Ralph Waldo Emerson

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Shakaali » 11 Heinä 2011, 02:37

Isojalka kirjoitti:Itselläni ei ole paljon mitään ihmeen pukeutumistyyliä, vaan pukeudun niihin vaatteisiin jotka vaatekaapistani ensinmäisnä saan käsiini. Ei pukeutuminen ole minulle niin vaikeata ainoastaan juhliin pukeudun tiettyihin vaatteisiin.


No siis tottakai. Niin varmaan kaikki tekevät. Mitä nyt itse olen ymmärtänyt, on tässä lähinnä pointtina ollut, että minkälaista vaatetta sinne kaappiin on eksynyt ja mikä on se arvo minkä mukaan ne kaupasta joskus on ostettu (hinta, tyyli, väri ym...).

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Speedy » 21 Helmi 2012, 00:00

Yleensä päällä on mustat farkut, joku bändipaita, nahkatakki, maiharit ja aurinkoisella kelillä ray ban pilottilasit :D

ninja
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Maalis 2011, 21:21
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja ninja » 18 Huhti 2012, 22:17

Mulla on teinitytöksi kohtalaisen poikamainen pukeutumistyyli. "Rennon asiallinen" olisi ehkä osuvin tapa kuvailla. Tykkään collegehousuista, farkuista (kapeista, mutta en täysin ihonmyötäisistä pilleistä), isoista t-paidoista joissa on kiva logo/teksti/kuva tms., ruutu- tai raita-kauluspaidoista, huppareista, sporttisista takeista... Mua alkaa ahdistaa jos paidan helma ei ylitä lantiota, enkä suostu pitämään korkeavyötäröisiä farkkuja, pelkkiä leggingsejä, tuubihuiveja tai muita tämän hetken pintailmiöitä. Pidän kyllä koruista, lähinnä pitkistä kaulakoruista, söpöistä värikkäistä korviksista... Väriskaala on tosi laaja, mutta tietyntyyppistä violettia en siedä. Vihaan juhlavaatteisiin pukeutumista...
a single rose left to remember
a single tear falls from her eye
another cold day in December
a year from the day she said goodbye

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 25 Huhti 2012, 10:29

Mustaa, hevimäiseen pukeutumiseen ja cootimaisesti
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa