Mitä musiikkia kuuntelet?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Mikä/mitkä on suosikki genresi (Voit siis valita enemmän kuin yhden)

Rock
19
20%
Pop
3
3%
Heavy
29
31%
Konemusiikki (Trance, Dance...)
8
9%
Jazz
0
Ei ääniä
Blues
0
Ei ääniä
Country
0
Ei ääniä
Klassinen
2
2%
Rap
11
12%
Hiphop
4
4%
R&B
1
1%
Funk
1
1%
Punk
6
6%
Joku muu mikä?
9
10%
 
Ääniä yhteensä: 93

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 18 Tammi 2008, 20:06

Obake kirjoitti:Hmm.. Koska en tiedä yhtään mitään musiikista niin kysyn teiltä; mihin genreen Klamydia kuuluu? :?

Ainakin alkuaikoinaan oli punkkia. Olisko jotain punkrokkia :alien: Klamydia on parrhautta.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
fautum
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 18:05

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja fautum » 19 Tammi 2008, 10:57

En osaa oikein rajata musiikkimakuani, mutta yhtyeistä ja laulajista kuuntelen eniten Mikaa, Eminemiä, Nobuo Uematsua ja Queenia. Niissä musiikeissa on jotain vangitsevaa, mutta radiosta mieluiten Radio Aalto, sieltä tulee minuntyyppistä musiikkia. Rauhallista ja tunnelmallista.
Böö!

Avatar
Makru
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:06

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Makru » 19 Tammi 2008, 20:34

Pop, Rap ja Hiphop on varmaankin ne suosikit mut jos yks valita pitää niin hiphop..
"Minulla ei ole ystäviä - on vain vihollisia, joita vastaan en ole vielä taistellut." :demonbunny:

WM_

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja WM_ » 20 Tammi 2008, 16:08

Vaikea sanoa mitä kuuntelen, sanotaan näin että en kuuntele koneella tehtyä musiikkia juuri lainkaan. Syynä juuri se että se on tehty hikisesti koneella :D En näe siinä pointtia: sitä ei voi itse opetella soittamaan millään soittimella, sitä ei ole hauska soittaa (kuten esim bändin kanssa soittaminen on hauskaa) ja se on jokseenkin hyvin liian usein turhan yksinkertaista..
Ei siis sillä että haukkuisin pahemmin mutta perustelimpa nyt miksi en kuuntele :)
Mutta jotta sais jotain hohtoa tähän, olen nykyisin entistä enemmän ihastunut yhtyeeseen Dire Straits :) Kukaan muu diggaa siitä?

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja JambaB » 21 Tammi 2008, 12:07

WM_ kirjoitti:Vaikea sanoa mitä kuuntelen, sanotaan näin että en kuuntele koneella tehtyä musiikkia juuri lainkaan. Syynä juuri se että se on tehty hikisesti koneella :D En näe siinä pointtia: sitä ei voi itse opetella soittamaan millään soittimella, sitä ei ole hauska soittaa (kuten esim bändin kanssa soittaminen on hauskaa) ja se on jokseenkin hyvin liian usein turhan yksinkertaista..
Ei siis sillä että haukkuisin pahemmin mutta perustelimpa nyt miksi en kuuntele :)
Mutta jotta sais jotain hohtoa tähän, olen nykyisin entistä enemmän ihastunut yhtyeeseen Dire Straits :) Kukaan muu diggaa siitä?


Siinä puhuu ihminen joka ei tiedä konemusiikista mitään. Ensinnäkin miten voit sanoa ettei konemusaa ole hauska tehdä? No voin sanoo kyl ettei se järin hauskaa ole mutta varsin palkitsevaa. Hauskuus siinä tulee kun lähte biisejäsi livenä miksailemaan ja laittaen niin juhlaväki tamppaamaan. Lyön vaikka vetoa että rave väki on rutkasti palkitsevampi yleisö asenteidensa takia esiintyä kuin muiden genrejen keikkaväki. Toiseksi miltein kaikissa konemusiikki biiseissä soitetaan oikeata soitinta ja se sitten vaan muokataan koneella jos edes sitä (Dj Proteus soittaa sähkökitaraa keikoillaan). Kolmanneks vielä että konemusiikkiakin voi soittaa porukalla yleensä kyl max.2.

Tässä konemusiikkia 2jäsenellä ja live soittimilla

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 21 Tammi 2008, 18:01


:o Ohhoh. Tuohan oli hyvä! Muuttui meikäläisen mielipide konemusiikista totaalisesti :P
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja JambaB » 21 Tammi 2008, 18:18

ridikulous kirjoitti::o Ohhoh. Tuohan oli hyvä! Muuttui meikäläisen mielipide konemusiikista totaalisesti :P


Hehheh. No hyvä. Jälleen yksi käännytetty :lol: . Safri duo on ehdottomasti mun top-3 artisteistani. Suosittelen jostain kaivamaan biisin Safri Duo - Samb Adagio.

Edit: Säästin vaivanne ja kaivoin sen Samb Adagion itse Edit2: Nyt oon äimänä toihan on sama biisi eri nimellä kun se eka video :shock:

Avatar
_Hellhound_
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 20 Tammi 2008, 20:48
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja _Hellhound_ » 21 Tammi 2008, 19:18

Mä kuuntelen heviä ja rockia. Kyllä mulle kaikki musiikki kelpaa. Suosikkeja on Lordi, rammstein, Dire Straits, Eppu Normaali, jne. 8-)
The truth is out there.

WM_

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja WM_ » 21 Tammi 2008, 19:34

JambaB kirjoitti:
Siinä puhuu ihminen joka ei tiedä konemusiikista mitään.

Ihan vaikuttava linkki kyllä, mutta koeta nyt bluesrockmiehen päähän takoa konemusiikkia ;) *ottaa kitaran käteen ja alkaa reenaamaan*
:alien:

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 21 Tammi 2008, 20:18

80 ja 90 luvun dance poppi kappaleita (ulkomaisia) ja poets of the fall tekee hyvää musiikkia.. ja ja jotkut punkki ja raskaamman musiikin edustajat löytyy jotakin hyviä kipaleita:) että kaitpa tulee sieltä täältä kuunneltua kuhan sanat ja musiikki natsaa on mieleen. ja jotkut anime musiikitkin hyviä vaikka en suuri anime fani olekkaan :mrgreen:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja JambaB » 21 Tammi 2008, 22:07

WM_ kirjoitti:Ihan vaikuttava linkki kyllä, mutta koeta nyt bluesrockmiehen päähän takoa konemusiikkia ;) *ottaa kitaran käteen ja alkaa reenaamaan*


Enhän minä sinua koittanut taivutella konemusasta pitämään vaan sanomani oli että älä tuomitse asioita joista et tiedä mitään.

WM_

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja WM_ » 22 Tammi 2008, 22:32

JambaB kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Ihan vaikuttava linkki kyllä, mutta koeta nyt bluesrockmiehen päähän takoa konemusiikkia ;) *ottaa kitaran käteen ja alkaa reenaamaan*


Enhän minä sinua koittanut taivutella konemusasta pitämään vaan sanomani oli että älä tuomitse asioita joista et tiedä mitään.

No, en nyt sanoisi "mitään". Musiikkia harrastanut viidennestä luokasta lähtien siinä oppinu aikalailla kuuntelee miten joku kappale rakentuu ja miten se on tehty. Mieluummin kyllä reenaan kavereiden kanssa bändissä ja soitan lavalla kun tuhansien valojen ympäröimänä yksin koneen edessä (vaikka yleisöä olisi, soittaisit yksin [yleensä ;)])
Lisäksi, en jaksa kuunnella sitä musiikkia oikein, juuri sen takia että ei tule: "hei, hieno riffi, vois opetella soittaa :)"
Meitä on moneen junaan ja asemallekkin jää vielä :ghost3:

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 25 Tammi 2008, 00:55

Vastasin konemusiikki...


Kuuntelen trance yms konemusaa, metallia (power/melodinen death metal yms.) ja suomalaisia huumoribiisejä tyyliin Leevi and the Leavings ja Popeda.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Sorrow » 25 Tammi 2008, 18:09

Heviä,Rockia ja Punkkia kuuntelen, joskus Teknoakin. Levyjä ja DVD:ttä on monta ja itse soitan bassoa.
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Trauma » 30 Tammi 2008, 20:53

Kyllä, olen lähinnä hevimiehiä. Lempibändiä ei varsinaisesti ole, mutta tällä hetkellä kuuntelen lähinnä Rage Against The Machinea, Deftonesia ja KoRnia. KoRn pitkäaikaisena suosikkina. :P

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 31 Tammi 2008, 18:48

En viitsinyt äänestää koska kuuntele diggaan yhtä paljon klassisesta, pehmo hevistä mättö heviin rockista ja esim. Jazzista paljon. Melkeen mikä tahansa menee korvieni läpi lukuun ottamatta räppiä ja sen alalajeja.

Eniten tuo hevi/rock ja klassinen maistuu minulle. Soittelen itse myös skebaa.

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 01 Maalis 2008, 22:44

A- An cafe, Aile, Ayabie, Army of lovers, Alice nine
B- Billy Idol, Buck-Tick
C- Charon, Cradle of filth
D- Deathstars, dir en grey, déspersray, Dimmu Borgir, Dio~Distraught overload, Deva
E- Evanescence
F- Final War,
G- Gazette, Gackt, Girugämesh
H- Horrorpops, Hyde
I-
J- Johnny Rebel
K- Kagrra, Karen
L- L`arc~en~Ciel, Lacuna Coil
M- Moi dix Mois, My chemical romance, Marilyn Manson, Malice Mizer
N- Nine inch nails, Nena, Nightmare,
O-
P- Pitbullfarm, Penicillin
Q-
R-
S- Slipknot, Sniper, Sadie, Screw, Scar, Sug
T- Tokio hotel, Tiger army, Type O Negative, The Candy Spooky Theater
U- Uniklubi, Unsraw
V- Vidoll, Vacuum
W-Wizard
X- X-japan
Y-
Z-

tuossa muutama :)
Viimeksi muokannut chrissy666, 19 Kesä 2008, 11:47. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
SimpanssiV2
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 18:24
Paikkakunta: salo-miehikkälä
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja SimpanssiV2 » 02 Maalis 2008, 13:08

Rock, pop, Tekno, rap, hip hop ja dance ei oo konemusaa! :evil: :demoni:
Viimeksi muokannut Wespa, 02 Maalis 2008, 16:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Ylimääräiset huutomerkit ja hymiöt poistettu viestin selkeyttämiseksi.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMJep Jep

Avatar
Dearg-Duet
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 15:38
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Dearg-Duet » 02 Maalis 2008, 19:22

Enimmäkseen kuuntelen metallia (power, thrash ja black)/heviä. Mutta oikeastaan mulle menee lähes kaikki, rap ja hip hop vähiten :roll:

SimpanssiV2 kirjoitti:Rock, pop, Tekno, rap, hip hop ja dance ei oo konemusaa! :evil: :demoni:


Tekno ei konemusaa? Eikös se just tavallaan soiteta koneiden avulla? :) Okei, en osaa selittää sitä järkevästi, mutta kyllä se on konemusaa.
Mirdautas Vras!

Avatar
hälinäkeiju
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:03
Paikkakunta: Ii
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja hälinäkeiju » 02 Maalis 2008, 22:37

Rap/hiphop <3
~never trust smiling hälinäkeiju. (;


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa