Mitä musiikkia kuuntelet?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Mikä/mitkä on suosikki genresi (Voit siis valita enemmän kuin yhden)

Rock
19
20%
Pop
3
3%
Heavy
29
31%
Konemusiikki (Trance, Dance...)
8
9%
Jazz
0
Ei ääniä
Blues
0
Ei ääniä
Country
0
Ei ääniä
Klassinen
2
2%
Rap
11
12%
Hiphop
4
4%
R&B
1
1%
Funk
1
1%
Punk
6
6%
Joku muu mikä?
9
10%
 
Ääniä yhteensä: 93

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja JambaB » 15 Tammi 2008, 14:03

Musiikki genrejä mailmasta löytyy jos jonkunlaista joten aattelinpa kysästä mikä tai mitkä ovat ovat suosikki poppinne.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Itse en juurikaan mitään muuta kuntele kuin konemusiikkia mutta joitakin harvinaisuuksia on muistakin genreistä mutta siis ruksaan ainoastaan tuon konemusan.

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Burn » 15 Tammi 2008, 14:48

Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Tammi 2008, 20:30

Konemusiikkia enimmäkseen (Hands Up, Hard Dance, Euro Dance yms.), mutta tulee kuunneltua rennompaa Metalliakin mm. Kornia, Static-X:ää yms.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja j0int » 15 Tammi 2008, 21:36

Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...


nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?

Bere
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:07

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Bere » 15 Tammi 2008, 22:03

Oma musiikkimaku on aika laaja, tällä hetkellä menee rap, dance, punkrock ja poppi. :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Tammi 2008, 00:34

j0int kirjoitti:
Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...


nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?


Niin tästä on aika paljon keskustelua, että onko se musagenrekin vai ei, mutta itse olen käsittänyt, että HipHop on sellaista rennompaa ja Rap on sellaista vähän kovempaa "gangstamenoa" tms.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja JambaB » 16 Tammi 2008, 02:25

Wespa kirjoitti:Konemusiikkia enimmäkseen (Hands Up, Hard Dance, Euro Dance yms.), mutta tulee kuunneltua rennompaa metalliakin, mm. Kornia, Static-X:ää yms.


Ei ole haisuakaan missä päin asustelet mutta kun konemusasta tykkäät niin tämä saattaa kiinnostaa.

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Burn » 16 Tammi 2008, 06:13

Wespa kirjoitti:
j0int kirjoitti:
Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...


nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?


Niin tästä on aika paljon keskustelua, että onko se musagenrekin vai ei, mutta itse olen käsittänyt, että HipHop on sellaista rennompaa ja Rap on sellaista vähän kovempaa "gangstamenoa" tms.


Minu käsitykseni mukaan tuo Wespan arvaus / tieto on oikeaa... Mutta olen myös kuullut että jos joku sanoo että "Oon räppäri" niin se meinaa että se tekee niitä biisejä ite ja hoppari vaa niiku kuuntelee, kai : D
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja j0int » 16 Tammi 2008, 09:25

j0int kirjoitti:
Burn kirjoitti:
Wespa kirjoitti:
j0int kirjoitti:
Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...


nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?


Niin tästä on aika paljon keskustelua, että onko se musagenrekin vai ei, mutta itse olen käsittänyt, että HipHop on sellaista rennompaa ja Rap on sellaista vähän kovempaa "gangstamenoa" tms.


Minu käsitykseni mukaan tuo Wespan arvaus / tieto on oikeaa... Mutta olen myös kuullut että jos joku sanoo että "Oon räppäri" niin se meinaa että se tekee niitä biisejä ite ja hoppari vaa niiku kuuntelee, kai : D


No toi hopparin ja räppärin ero on kyl noin ku eihä b boy tai wraitterikaa oo räppäreit, mu se musa juttu kyl hämää vielki, omast mielest tuntuu et toi o iha median aikaansaanu väärinkäsitys ku taiteen ja kulttuurin kirjas oli dj elementin sijaan rentopukeutuminen :( mu sama kai tuo on, en ala viilaa enempää :D Mu monesti kyl noi artistitki o painottaneet et rap on musa ja hiphop kulttuuri, mu joo

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 16 Tammi 2008, 13:26

En vastannut noihin yhteenkään, koska oma musiikkimaku on sen verran "laaja". Kuuntelen Metallia, mutten kaikenlaista metallia. Mulle toimii minimalistinen black metal, perus heavy metal, brutal death, doom metal ja niinpäinpois (Judas Iscariot, Darkspace, Archgoat, Devourment, Reverend Bizarre, Skepticism yms.)
Sen lisäksi mulle toimii osa hiphoppia, (Cypress Hill, Julma-Henri, La Coka Nostra yms.)

Noiden lisäksi löytyy biisejä miltei jokaisesta genrestä, joita pystyn kuuntelemaan, poikkeuksena r'nb:n tapaiset käsittämättömyydet.

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja JambaB » 16 Tammi 2008, 16:09

j0int kirjoitti:nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?


Mä oon kyl ymmärtänyt et hiphop on oma genre joka edustaa enemmän rytmikästä ja tanssittavaa kuin räppi.

W7Xhao kirjoitti:En vastannut noihin yhteenkään, koska oma musiikkimaku on sen verran "laaja".


Laita ihmeessä raksit ruutuun niihin mitä kuuntelet.

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 16 Tammi 2008, 17:00

Tiedä sitten teinkö jotakin väärin tai jotain, mutta en saanut rastitettua kuin yhden ruudun.
Niin tai näin, heavy on varmaan lähimpänä sitä mitä kuuntelen.

Avatar
gigaZ
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 15:40
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja gigaZ » 16 Tammi 2008, 18:46

Itse kuunteleen monesti poppia, suomi-poppia ja sitten näitä disco ja bassojumputus biisejä. Rap-musiikkia joskus, mutta todella harvoin :!:

WM_

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Tammi 2008, 19:17

A AC/DC, Alice Cooper
B Bruce Dickinson++, Black Sabbath, Barren Cross, BB King, Blackie Lawless, Billy Idol
C Chuck Berry
D Dokken, Ronnie James DIO, Diablo, Deep Purple, Dire Straits
E Eppu Normaali, Eric Clapton
F
G Gary Moore, Guns n Roses
H Helloween, Hurriganes, Howard Shore
I Iron Maiden++, In Flames
J Judas Priest
K KISS
L Led Zeppelin, Lancoster Sound++
M Mötley Crue, Madonna, Megadeth
N Nightwish++
O Ozzy Osbourne
P Phil Collins
Q Quiet Riot
R Rainbow
S Stryper, Scorpions, Skid Row, Sentenced
T Twisted Sister, Toto
U
V Van Halen
W Whitesnake, WM++, W.A.S.P, Whitecross
X
Y
Z

("+" =nähty livenä)

Lisäksi kuuntelen sinfoniamusiikkia sekä elokuva- sekä pelimusiikkia
:alien2:

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja j0int » 16 Tammi 2008, 20:03

W7Xhao kirjoitti:Tiedä sitten teinkö jotakin väärin tai jotain, mutta en saanut rastitettua kuin yhden ruudun.
Niin tai näin, heavy on varmaan lähimpänä sitä mitä kuuntelen.


Tos luki et voi vaa yhden vaihto ehdo ottaa, se oli kyl huono ku ite kuuntelen rapi lisäks r'n'b:t ja reggee :/

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Regendos » 17 Tammi 2008, 15:39

Hevyn valitsin vannoutuneena pään paiskojana. Toki tuleehan sitä josksu rauhallisempaakin kuunneltua, mutta loppuviimessä metallimusiikki rytmittää sydämenlyöntini.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja s3nsi » 17 Tammi 2008, 16:41

Nykään pääosin rappia ja drum&bassia. Monenlainen musiikki kuitenkin menee noiden lisäksi. Mitään voicen listahittejä ei kyllä pysty yleensä kuuntelemaan. Alkaa muuten korvista vuotamaan verta.

Kuva

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 17 Tammi 2008, 19:18

En oo oikeastaan rajallinen millekään musikiille että ihan iskelmästä rappiin mutta kuitenkin sitä rappiä kuuntelen eniten jostain syystä kertoo enemmän maailman meiningistä ja sillee
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja j0int » 18 Tammi 2008, 10:20

tää on aika jännä ku edellise foorumin topicis enemmistö oli metallin sun muun kannal lähestulkoo mu ny o taas rappi:D

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: Mitä musiikkia kuuntelet?

ViestiKirjoittaja Obake » 18 Tammi 2008, 19:54

Hmm.. Koska en tiedä yhtään mitään musiikista niin kysyn teiltä; mihin genreen Klamydia kuuluu? :?


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa