.
 .
 Se ei kuitenkaan voinut olla mitään räjähdettä koska se ilmestyi tyhjästä eikä pitänyt minkäänlaista ääntä. Myöhemmin paikallislehdissä ei mainittu mitään oudosta valoilmiöstä, eikä tuona päivänä kylällä ollut varmasti mitään menoa. Tiedä sitten oliko se ufo vai jotain muuta, mutta 100% varmuudella voin ainakin sanoa, että se ei ollut lentokone, räjähdys, satelliitti tai mikään muu vastaava. Sellaista valoa en nähnyt edes milleniumina.
  Se ei kuitenkaan voinut olla mitään räjähdettä koska se ilmestyi tyhjästä eikä pitänyt minkäänlaista ääntä. Myöhemmin paikallislehdissä ei mainittu mitään oudosta valoilmiöstä, eikä tuona päivänä kylällä ollut varmasti mitään menoa. Tiedä sitten oliko se ufo vai jotain muuta, mutta 100% varmuudella voin ainakin sanoa, että se ei ollut lentokone, räjähdys, satelliitti tai mikään muu vastaava. Sellaista valoa en nähnyt edes milleniumina. .
. Katsoimme koko ajan sitä. Vaikka kohde näytti olevan ihan ilmiliekeissä, juuri ennen kuin se olisi muutenkin kadonnut näkyvistämme, se näytti sammuvan. Oltiin siinä isän kanssa ihan että "w00t
 Katsoimme koko ajan sitä. Vaikka kohde näytti olevan ihan ilmiliekeissä, juuri ennen kuin se olisi muutenkin kadonnut näkyvistämme, se näytti sammuvan. Oltiin siinä isän kanssa ihan että "w00t  ". Etsittiin seuraavan päivän lehdistä siihen liittyviä uutisia, mutta missään ei lukenut mitään. Kukaan kavereistakaan ei ollut sitä nähnyt.
". Etsittiin seuraavan päivän lehdistä siihen liittyviä uutisia, mutta missään ei lukenut mitään. Kukaan kavereistakaan ei ollut sitä nähnyt.Dearg-Duet kirjoitti:Itse näin jonkun kummallisen valoilmiön isäni kanssa joskus vuosituhannen alussa, vuosi saattoi olla 2001.
Joku vuosi siitä eteenpäin kuulin itsekin tosi kovaäänistä huminaa. Meidän alueella on aina ollut jonkin verran lentoliikennettä, joten tiedän miltä lentokone kuulostaa. Se humina oli todella matalaa ja sitä kesti jotain minuutin, kunnes se ääni loppui niin, että se kuulosti just aivan siltä, kuin jokin olisi kiihdyttänyt vauhtia. Pian se ääni siitä toistui, ja se toistui aivan samoin menetelmin.

),mut olen aika varma et hereillä olin tämän kaiken tapahtuessa.aloin siinä sit tuijottelemaan ikkunasta taivaalle ja huomasin taivaalla jotain merkillistä liikettä,joten siirryin ihan ikkunan eteen katsomaan mitä siellä nyt tapahtuu.näin lentävän asian,mahdollisesti ufon, n.kilometrin päässä ja todella alhaalla.se lenteli läheisen järven päällä edestakaisin,todella hiljaa.tämä esine oli laakea ja suhteellisen iso ja sen alapuolella loisti värivaloja.seurasin todella kauan tämän esineen lentoa (tai oikeestaan se oli enemmänkin leijailua),varmaan n.puoli tuntia.mitään ääntä ei kuulunu ja näin jälkeenpäin mietin kummastuneesti,et miten en pelännyt yhtään.sitten esine leijaili pois näköetäisyydeltäni ja sillon vasta pelko iski.menin peiton alle kauhuissani ja olin aivan varma,et jotkut alienit sieppaa mut
 ),mut olen aika varma et hereillä olin tämän kaiken tapahtuessa.aloin siinä sit tuijottelemaan ikkunasta taivaalle ja huomasin taivaalla jotain merkillistä liikettä,joten siirryin ihan ikkunan eteen katsomaan mitä siellä nyt tapahtuu.näin lentävän asian,mahdollisesti ufon, n.kilometrin päässä ja todella alhaalla.se lenteli läheisen järven päällä edestakaisin,todella hiljaa.tämä esine oli laakea ja suhteellisen iso ja sen alapuolella loisti värivaloja.seurasin todella kauan tämän esineen lentoa (tai oikeestaan se oli enemmänkin leijailua),varmaan n.puoli tuntia.mitään ääntä ei kuulunu ja näin jälkeenpäin mietin kummastuneesti,et miten en pelännyt yhtään.sitten esine leijaili pois näköetäisyydeltäni ja sillon vasta pelko iski.menin peiton alle kauhuissani ja olin aivan varma,et jotkut alienit sieppaa mut   että tällanen oli minun kokemukseni...
 että tällanen oli minun kokemukseni... Tuo oli elämäni kamalin hetki.Mitähä se merkitsi?
  Tuo oli elämäni kamalin hetki.Mitähä se merkitsi?Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa