Omat kummitus- ja henkihavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja moth-ham » 12 Loka 2008, 19:40

NYT KETUTTAA!!! se penkki kaatu taas ja takka leimahti enkä ottanu kuvaa.PAS**!
en oo ennen huomannu et siin on semmonen himmee hahmo.aik pelottavaa...
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 12 Loka 2008, 20:01

moth-ham kirjoitti:NYT KETUTTAA!!! se penkki kaatu taas ja takka leimahti enkä ottanu kuvaa.PAS**!
en oo ennen huomannu et siin on semmonen himmee hahmo.aik pelottavaa...

tosi vakuuttavaa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja moth-ham » 12 Loka 2008, 20:08

korvapuikko miks oot tääl jos et usko mihinkään yliluonnolliseen? :alien: :alien2: :alien3: :demoni: :ghost: :ghost2: :angel:
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Brecle » 12 Loka 2008, 20:11

moth-ham kirjoitti:NYT KETUTTAA!!! se penkki kaatu taas ja takka leimahti enkä ottanu kuvaa.PAS**!
en oo ennen huomannu et siin on semmonen himmee hahmo.aik pelottavaa...


Ois ehkä tullut vähän vakuuttavampi jos olisit kirjoittanut enemmän teksitä ja muuta tietoa, vähän kyllä muaki epäilyttää toi mutta sähän sen parhaiten tiedät että onko se vale vai ei
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja moth-ham » 12 Loka 2008, 20:21

no,se oli kauheen himmee ja se oli semmone vanha käppänä.kattos mua lempeest ja hävis .sitten tuoli kaatu ja takka leimahti.uskotte nyt
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Ali G- » 12 Loka 2008, 20:24

moth-ham kirjoitti:korvapuikko miks oot tääl jos et usko mihinkään yliluonnolliseen? :alien: :alien2: :alien3: :demoni: :ghost: :ghost2: :angel:



Se haluaa saada meidät kaikki naurunalaiseksi! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 12 Loka 2008, 20:25

hiphei! olis kiva ite nähä se :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja moth-ham » 12 Loka 2008, 21:01

tos on kuva
Liitteet
nimetön.JPG
täs on yks piirros joka EHKÄ valaisee...ei se kyl mitään auta.
nimetön.JPG (14.38 KiB) Katsottu 13515 kertaa
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja moth-ham » 12 Loka 2008, 21:03

ai niin ja sill ei ollu kunnon kasvoi :ghost: :ghost3:
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 12 Loka 2008, 21:09

wauziwau :mrgreen:
kerron tähän väliin äkkiä oman kummitushavainnon.
kerran pari vuotta sitten kesällä mä olin huvikseni ulkona klo 23.?? (itselläni on tapana olla kesäisin myöhään ulkona), ja sitten käävelin huwikseni pihalla, kun huomasin meidän wanhan sellaisen ladon,tallin (mikä lieneekään) suuaukolla kummituksen, sellasen naisen näköisen ja kalpean, jolla oli tummat hiukset ja resuiset vaatteet ja sit se vähän niin ku katos.
näin sen jotain 3.5. sek. :ghost:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja moth-ham » 12 Loka 2008, 21:28

hyi hemmetti meinas tulla housuun kun luin ton. :demonbunny: :ghost3: :demoni: :ghost:
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 12 Loka 2008, 23:10

Jaa, että takka leimahti... No sittenhän teillä on ilmiselvästi lämmitysjärjestelmät kondiksessa!
Takka lämpiää, vaikka se ei polta mitään!
Tätä kutsutaan ilmaiseksi energiaksi. Energian ilmestyminen tyhjästä ei ole mahdollista. Energian määrä täällä kaikkeudessa on aina vakio. Sitä ei voi tulla jonkun takasta yht'äkkiä lisää...
Ei mahdollista. Joku yrittää vetää höplästä ja pahemman kerran^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja moth-ham » 13 Loka 2008, 10:52

:? Siis ei sieltä tulta tuu :x . :arrow: tuhkat :arrow: lentää. :arrow: meillä :arrow: on tuhkaa :arrow: täynnä toi takka.
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Brecle » 13 Loka 2008, 16:06

Leimahtaa muttei tule tulta ?
Nyt vähän haiskahtaa
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Loka 2008, 16:41

Teillä vetää piipussa hyvä mies. *Kommentin kaksimielisyys on petollisen näkyvillä^^*

Kannattaisi laittaa piippu kuntoon, ennenkuin lämmityskustannukset kohoavat paljonkin!
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Phantom » 17 Loka 2008, 07:26

Vedin tossa "keittoa" pari viikkoa ja ajattelin sitten pistää rännin poikki. Nooo meikä poju siinä yrittää nukkua sit...Mut pelottaa ihan hirveesti ja tuntuu että joku ois siinä vieres kyttäämäs+outoja ääniä. Samaan aikaan minulle tuli todella paha olo ja kylmä hiki. Onkos muilla samantapaisia kokemuksia?
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Spiff » 17 Loka 2008, 12:12

Noita sanotaan pelkotiloiksi. Ihan normaalia kunnon rännin jälkeen. Ei oo kivaa, mutta iteppä oot aiheuttanu :D
Enää ei tuu riehuttua tolla tavalla, mutta muistan oikein hyvin miten pelkäsin ihan helvetisti pelkästään naapureita. Joku soitti ovikelloa niin mä syöksyin sängyn alle ja kylvin kylmässä hiessä.
Ei siinä pysty edes nukkumaan kunnolla kun kuvittelee koko ajan että nyt mun kimppuun käy joku.

ihan kipeetä.
Hey ho let's go!

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 17 Loka 2008, 12:35

Heipä hei kaikille.
Rekkauduin tänne lueskeltuani jonkin aikaa juttujanne ja teen tällaisen enemmän tai vähemmän näyttävän sisääntulon juuri tähän ketjuun siitä syystä, että jälleen kerran elämässäni on menossa kausi joka pelottaa minua sillä en ymmärrä tapahtumia ja olen taas alkanut kaivaa muististani myös menneitä ahdistavia tapahtumia.

Olen syntymästäni asti kärsinyt jonkinlaisesta erilaisuudentunteesta jota en oikein osaa selittää. Minua on tutkittu läpi elämän useaan otteeseen, en ole mielisairas, vaikka pakko myöntää että olen moneen otteeseen toivonut että olisin skitsofreenikko tms jotta kaikki tapahtumat saisivat luonnolisen selityksen ja ne voitaisiin lääkitä pois lopullisesti.

Noh, se alustuksesta. Ensimmäiset kokemukset jotka muistan ovat ajalta kun olin 4-5 vuotias pikku natiainen. Minulla oli tapana leikkiä itse kehittelemääni leikkiä "totuudenpuhuja" sillä jostain syystä koin, että ihmiset valehtelevat ja kieroilevat ja pelkäsin olevani ainoa joka osaa puhua totta ja ymmärtää totuuden elämästä ja elämisestä. Leikkiin olennaisena osana kuuluivat hiekkaan piirrettävät kuviot, erilaiset laulaen esitetyt loitsut ja yksin metsässä kulkeminen. Mummolassa ollessani kuljin ympyrää pellolla ja äitini isoäiti käveli vierelläni. Hän kertoi mm mitä kasveja saa syödä ja mitä ei ja puhui paljon eläimistä ja paikoista joihin en saa mennä. Minulle selvisi vasta vuosia myöhemmin, että kyseinen ihminen ei tuolloin ollut enää elossa. Vanhempani katselivat ikkunasta kuinka kuljin ympyrää pellolla ja puhuin yksin ja lauleskelin.

Minä ja serkkuni viihdyimme mitä mainioimmin mummolassamme jossa oli erittäin paljon selittämättömiä tapahtumia. Ihmettelin kahdeksan vanhana vanhemmilleni, sitä, että miksi iso tumma mies tulee aina takaoven kautta sisälle vihaisena, ei puhu mitään ja menee penkomaan ukin paperiarkkua, tiputtelee lattialle papereita ja lopulta säntää vimmoissaan ulos ja paiskaa oven kiinni vauhdilla. Minua oli useaan otteeseen syytetty oven paiskomisesta vaikka olin vain seissyt huoneen toisella laidalla katselemassa tapahtumia. Vanhempani sanoivat että kuvittelen kaiken. Vuosia myöhemmin isäni kertoi tuon miehen olleen todennäköisesti erään miehen haamu joka kuoli yllättäen ja jolle ukkini jäi huomattavia summia velkaa. Myös serkkuni näki näitä henkiolentoja ja tapasimme käydä yhdessä lammella jolla uiskenteli toisinaan musta joutsen jota aikuiset eivät nähneet. (lammen läheisyydessä oli eräs sukulaisnainen saanut keskenmenon) Lisäksi oli eräs sukutila jonne en suostunut lapsena tulemaan koska pelkäsin kirouksen tarttuvan. Kyseinen talo paloi ja tulipalossa menehtyi äitini eno ja hänen vaimonsa.

Koska tilaa on vähän ja tästä tulisi romaani jos kirjoittaisin kaikki kokemukset kerralla niin taidan jättää tällä kertaa selonteon tähän. Totean sen verran että itselläni oli "mielikuvitusystävä" lukioikäiseksi asti ja hänen lähdettyään asunnossamme oli poltergeist-tapaus joka oli viedä mielenterveyteni täysin. Ja nyt siis asiat ovat nousseet pintaan koska pelkään lapseni puolesta. Minulla on kuuden vanha poika jonka mielikuvitusystävä Juho osaa sammuttaa television, liikuttaa tavaroita ja koskettaa minua niin että tunnen sen. En usko tämä Juhon olevan vaarallinen mutta nyt poikani käy läpi samaa mitä minä pienenä ja näkee painajaisia ja jotakin joka herättää hänet öisin. Muutama viikko sitten poika itki huoneessaan ja sanoi minulle että "noi ei anna mun nukkua". Seisoin hänen huoneensa ovella enkä kyennyt menemään huoneeseen, koska tunsin kylmyyttä ja pelkäsin tolkuttomasti. Houkuttelin pojan ulos ja viereeni nukkumaan, mutta tapahtuneesta jäi ahdistunut olo.

Liitteenä vielä kuva äitini synnyinkodista jonka pihassa kävin viime syksynä. Tunsin oloni tervetulleeksi, mutta tarkkailluksi kaiken aikaa. Yhdessä ottamistani kuvista olikin erikoinen heijastus huoneessa jossa äitini on syntynyt. Ikkunasta näyttää kurkkivan isoisoäitiäni etäisesti muistuttava hahmo. Lähes kaikki ovat sanoneet että heijastus johtuu vain vanhasta lasista, mutta tuntuu kummalta ettei moista heijastusta ole muissa kuvissa...
Liitteet
talo.jpg
talo.jpg (45.54 KiB) Katsottu 13488 kertaa
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 17 Loka 2008, 12:48

Vau! Olet tosi jännä henkilö, kun luin viestisi.
Itseänikin ollaan tutkittu, joskus psykologilla ja joskus psykiatrilla...
itselläni ei ole kyllä muita yliluonnollisia taitoja kuin ennustaminen.
Ois kivaa jos saisit otettua lisää kuvia näistä ja kerro vaan muistakin kokemuksistasi jos haluat, kun sinulla on jotenkin niin uskottavia ja mielenkiintoisia. :angel:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 17 Loka 2008, 12:58

Juu itsekkin olisin voinut lukea noita kokemuksiasi tuntikaupalla! Tervetuloa tänne foorumille ja toivottavasti kerrot meille lisää! :)
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa