Toki ystävistäni valtaosa uskoo minua ja nykyinen elämänkumppanikin on joutunut vasten tahtoaan myöntämään ettei ihan kaikki ole kohdallaan meidän perheessä. Hän vakuuttui näistä poikkeavuuksista enneunieni vuoksi. Hänen kanssaan ollessani olen nähnyt pari tällaista voimakkaampaa unta ja ensimmäisen jälkeen jäin odottelemaan jotain pahaa tapahtuvaksi ja olin todella levoton siihen asti (reilun viikon) että sain suruviestin että kaverini kaksoslapset olivat syntyneet ennen aikojaan ja kuolleet. Seuraavassa unessa tapoin humalassa teiniremuamisillan päätteksi oman poikaystäväni ja olin hyvin ahdistunut ja järkyttynyt siitä. Siitä viikon kuluttua tapahtui kotimme lähellä 15-vuotiaan tytön murha.
Olin vihainen itselleni kun en ollut voinut tehdä asialle mitään enkä toisaalta ole koskaan voinut todistaa yhtään mitään vedenpitävästi. Valitettavasti yhteys jonkun tapahtuman ja unen välillä selviää vasta kun jotain todella on tapahtunut ja tämän vuoksi valtaosa ihmisistä toteaakin että minkä tahansa unen voi tulkita jälkikäteen liittymään mihin vain...en voi väittää vastaankaan vaikka tunnen toisin.
Silloin kun kotonamme oli poltergeist, sähkötyöt käytiin tarkistamassa muutamaan otteeseen koska meiltä hajosi paljon sähkölaitteita sinä aikana ja huoneeni käytiin tutkimassa koska se oli lämmityksistä huolimatta aina kolmisen astetta kylmempi kuin muut huoneet. Talo oli siis ihan uusi, olimme ensimmäiset asukkaat siellä. Ainoa asia joka siellä sai luonnollisen selityksen oli seinän sisältä kuuluva rapina, sen aiheutti oravapoikue joka oli mieltynyt juuri minun huoneeni seinällä kiipeilyyn. Helpotus oli valtava kun raapivan äänen aikana ikkunan takaa kurkistikin orava.