Korvapuikko kirjoitti:Hienoja kokemuksia juu ja olisi niin hienoa kumota ne mutta jätän nyt väliin tällä kertaa
ridikulous kirjoitti:Olitko tavannut isoisoäitisi silloin, kun hän oli vielä elossa? Opitko siis nuo asiat häneltä (tai hänen haamultaan), vai olitko ehkä kuullut niistä jo aikaisemmin jotain muuta kautta?
Tarkoitatko ihan puhtaasti mielikuvitusystävää, vai sellaista, jonka näit oikeasti? Miksi hän lähti ollessasi lukioikäinen?
Zrud kirjoitti:tästä nyt o jo pari vuotta aikaa... mutta voin vannoa että näin kärsivän haamun peilissä lauantai aamuna joulukuussa... perjantaina lähdin ryyppäämään... vedin perseet olalle nini sanotusti....
kunnes olin niin lärvit että steppasin kotiin... aamulla herättyäni katsoin peiliin ja näin tämän hirveän kummituksen... se oli ihan kalpea... punertavat silmät. tummat silmänaluset. ja hiukset haroti jokasuuntaan .... :-/ meinas jättää tuossa kohdassa sydän parilyöntiä välistä.
Infrequentia kirjoitti:Mulle sattui eilen jotain varsin kummaa. Olin kävelyttämässä koiraani kotitiellä, ja tällä tiellä on monia VR:n vanhoja rivitaloja. Suojatietä kävellessä huomasin, että yhden asunnon kuistilla seisoi joku. Ajattelin ensin, että se oli vain harmaa takki tuulettumassa pihalla, mutta sitten huomasin että tällä takilla oli pää. Sysimusta pää. Selvää kaulaa ei ollut näkyvissä, vaan pää oli enemmänkin kuin tasapaksu ja päälaelle pyöristyvä nyppylä. Jäin moneksi sekunniksi toljottamaan tätä, ja päätin kävellä hieman eteenpäin ja ohittaa minun ja talon väliin tulevan varastorakennuksen, ja sen jälkeen selvittää mistä oikein oli kyse - mikä tämän efektin loi. Toisella puolella varastorakennusta en nähnyt enää jälkeäkään tästä hahmosta, enkä mitään mikä sen olisi voinut saada aikaan. Kuistilla ei roikkunut mitään takkia, eikä pihalla näkynyt ketään. Tiedän kokemuksella sanoa, että jos se olisi mennyt sisälle taloon niin ovesta olisi kuulunut kyllä tarpeeksi ääntä että olisin sen huomannut. Kävelytin koiran lenkin kautta kotiin, ja minun oli pakko lähteä toisen kerran tarkistamaan taloa. En kuitenkaan nähnyt enää mitään. Yritin tällä kertaa ottaa kuvan siitä kuistista, mutta käteni tärähti ja kuvasta tuli hieman epätarkka. :\
Alkuperäinen kuva
Kuva johon muokkasin hahmon jonka näin
Pahoittelen kuvan laatua.
aavenainen kirjoitti:aurelia tiesitkö että tollaiset kyvyt periytyy suvussa?
Regendos kirjoitti:Auroista puhuttaen... sen voin kertoa, että aurojen näkemisessä ei ole mitään kummallista. Esimerkiksi minä pystyn näkemään auroja ihmisten ympärillä tiettyä materiaalia vasten. Samalla pitää hieman silmällä kikkailla. Ei kuitenkaan kannata uskoa aurojen näkijöitä, sillä niitä pystyy näkemään kuka tahansa ihan luonnollisista syistä.
P.S. En usko auroihin sitten pätkääkään!
aavenainen kirjoitti:Regendos kirjoitti:Auroista puhuttaen... sen voin kertoa, että aurojen näkemisessä ei ole mitään kummallista. Esimerkiksi minä pystyn näkemään auroja ihmisten ympärillä tiettyä materiaalia vasten. Samalla pitää hieman silmällä kikkailla. Ei kuitenkaan kannata uskoa aurojen näkijöitä, sillä niitä pystyy näkemään kuka tahansa ihan luonnollisista syistä.
eipä noihin tarvitse uskoa.. itse olen lukenut muutamia juttuja joissa auto-onnettomuuteen joutunut ihminen on käynyt näkemään auroja. (ehkä joku aivollinen syy ehkä taasen aura) tiedä häntä
mutta eikös asia ole niin että aurinkokin säteilee eriväreillä? saa korjata jos olen väärässä mutta jos ihmisessä on sähköä mangnetismia sähkömangneettista säteilyä loistaisiko se monella erivärillä? (vaikka olisi ihan luonnollinen juttu) ja joku nyt vaan sattuisi näkemään sen??
esimerkiksi näistä ihmisistä on ollut juttuja että on ns mustia pisteitä nähnyt jonkun aurassa ja kehottanut lekuriin menemään ja on paljastunut joku vakava tauti syöpä tms..
ja regendos olen tässä jo jonkin aikaa seuraillut niin onko sinulla jotakin minua vastaan kun kärkkäästi kommentoit jos jotakin kirjoitan hiukan pieleen tai nyt esim auroista keskustelin kun heti tuli tuollainen kärkäs kommentti. vai oletko vaan sen luontonen että jos LUULET olevasi ainoa oikeassa niin SINULLA on oikeus pilkata muita? kyllä ylläpitäjän pitäisi olla järkevä eikä mikään teiniksi..
tuputhy kirjoitti:Juuri niin; auroja pystyy näkemään kuka tahansa, samoin "kummituksia" ja muita ns. "yliluonnollisia". Syy siihen, miksi ei nää, (jos ei nää) on varmaan ennakkoluulot ja jotenkin kapeutunut maailmankatsomus. Huom: Ei ole mikään tieteellinen toteamus, vaan ihan oma oletus, joten voi olla yhtä hyvin oikein, kuin väärin..
Gitarre kirjoitti:aavenainen kirjoitti:Regendos kirjoitti:Auroista puhuttaen... sen voin kertoa, että aurojen näkemisessä ei ole mitään kummallista. Esimerkiksi minä pystyn näkemään auroja ihmisten ympärillä tiettyä materiaalia vasten. Samalla pitää hieman silmällä kikkailla. Ei kuitenkaan kannata uskoa aurojen näkijöitä, sillä niitä pystyy näkemään kuka tahansa ihan luonnollisista syistä.
eipä noihin tarvitse uskoa.. itse olen lukenut muutamia juttuja joissa auto-onnettomuuteen joutunut ihminen on käynyt näkemään auroja. (ehkä joku aivollinen syy ehkä taasen aura) tiedä häntä
mutta eikös asia ole niin että aurinkokin säteilee eriväreillä? saa korjata jos olen väärässä mutta jos ihmisessä on sähköä mangnetismia sähkömangneettista säteilyä loistaisiko se monella erivärillä? (vaikka olisi ihan luonnollinen juttu) ja joku nyt vaan sattuisi näkemään sen??
esimerkiksi näistä ihmisistä on ollut juttuja että on ns mustia pisteitä nähnyt jonkun aurassa ja kehottanut lekuriin menemään ja on paljastunut joku vakava tauti syöpä tms..
ja regendos olen tässä jo jonkin aikaa seuraillut niin onko sinulla jotakin minua vastaan kun kärkkäästi kommentoit jos jotakin kirjoitan hiukan pieleen tai nyt esim auroista keskustelin kun heti tuli tuollainen kärkäs kommentti. vai oletko vaan sen luontonen että jos LUULET olevasi ainoa oikeassa niin SINULLA on oikeus pilkata muita? kyllä ylläpitäjän pitäisi olla järkevä eikä mikään teiniksi..
No eihän tuo ole nyt mitenkään juuri sinulle suunnattu. Hän vain esitti oman näkemyksensä auroista ihan vain tuohon väliin, siltä se ainakin minusta näyttäisi....
Itse en kyllä osaa sanoa auroista juuta enkä jaata kun en ole niihin pahemmin perehtynyt.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa