aavenainen kirjoitti:tälläset tuli viellä mieleen. ensinnäkin siskoni on paljon puhunut että talossa kuuluu paljon kävelyaskelia ja että joku pamauttaisi parvekkeen ovea mennäkseen sinne tai ihan kuten joku olisi sinne menossa.. kerran otin kameran sitten mukaan kun lapsia vahdin niin kamerassa näkyi aika monessa heikkoja (pöly palleroita) mutta näky kyllä vähän kirkkaampia isompia pallojakin.. mutta uskoisin että voi olla kyllä pölyä sekin.. mutta myös itse kuulin että ihan kun lapsi olisi kävellyt. (tenavat oli kaikki nukkumassa:))
Jehabi kirjoitti:
EDIT.
Kerran olin kesätöissä hautuumaalla mulla oli pari jonka kanssa tehtiin töitä ei puhuttu muutaku jotain työjutuista sittenkö oltiin menossa ruokatauolle meinasin kysyä että missä koulussa ja millä luokalla epäröin ja just ku olin kysymässä kummiskaan kerkeämättä sanoa mitään se mun pari kysyy just sen mitä olin sanomassa olin vaan pikkasen järkyttynyt ja sitten unohdin kokoasian, sitten ruokailun jälkeen kokeilin ihan huvikseen istuin rauhassa yritin syöttää ajatuksia sen kaverin päähän ku se istui yritin sitä saada liikuttamaan jalkaa ja potkimaan hiekkaa ONNISTUIN ja sitten sain se raapimaan nokkaa ja laittamaan hanskat käteen. Mutta nämäkin vois pistää jotenkin tuurin ja alitajunnan rekisteröinnin piikkiin... Se koulu ja luokka kysymys aika yleinen ku alotetaan jutustelemaan ja saatoin rekisteröidä ton tyypin TURHANPÄIVÄISET liikkeet ja sitten olin vaan että wtfuck, toisaalta uskon telepatiaan ja auraan, energia on häviämätöntä.
Tenkku kirjoitti:^ Mielestäni se voisi olla ihan tavallinen koira joka siellä harhailee.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa