Itelle on tullut myös näitä selittämättömiä asioita
Ensimmäinen on viime kesältä, meillä on kotona erillinen rakennus jossa on sauna, suihku ja "oleskeluhuone". Noh olin mennyt laittamaan saunaa tulille ja olin lähdössö pois saunasta, siinä n. 3m päässä seisoo hahmo valkoisessa kaapussa ja silmät näyttivät siltä että hohtaisivat valoa, hahmo seisoi vähän kumarassa, vähän niinkuin iäkäs ihminen ja katosi silmänräpäyksessä, pelästyin ihan s****nan paljon ja kylmät väreet meni koko kehosta läpi. Jäi saunassa käymättä, enkä uskaltanut mennä sinne koko rakennukseen reiluun kuukauteen. Tosin tämä näkemäni hahmo voi olla ihan hyvin ollut näköharha.
Toinen tapaus on oli kun olin syömässä, kunnes näin ulko-ovessa roikkuvien kulkusten heilahtavan itestään, talon kaikki ovet ja ikkunat olivat kiinni.
Seuraavat tapahtumat ovat tapahtuneet kaikki mummini kuoleman jälkeen.
Mummini kuoli 13.03.2009 laajaan aivoinfarktiin sairaalassa. Seuraavana iltana olin ottamassa äidin ja iskän kanssa iltapalaa. Yhtäkkiä ulko-ovessa oleva kolkutin rupeaa hakkaamaan ovea 3-4 kertaa. Äiti meni avaamaan oven ja siellä ei ollut ketään, ajateltiin että jotkut lapset on pilailleet ja juosseet karkuun, mutta ovelta lähtee alas vanhat puurappuset, että niitä ei vaan juosta ääntä pitämättä, lisäksi meillä on siinä terassilla sellainen valo, että jos joku kävelee valon edestä, niin valo syttyy itsestään ja valaisee etupihaa isolta alueelta ja eihän se ollut syttynyt. Keksin että jo se kolkutin oli jäänyt ylä asentoon ja tuuli olisi paiskannut sen alas, kävin tutkimassa kolkutinta ja huomasin että ei se kestä itsestään ylhäällä, ja vaikka miten kovaan yritin sitä lyödä oveen se ei kolahtanut siihen kuin kerran. Tätä tapahtumaa oli todistamassa minä, äiti, isä ja 2 koiraa jotka aloivat haukkua kyseiselle ovelle.
Seuraavana yönä tapahtui taas. Kaikki oli nukkumassa, kunnes huoneessani olevat rummut alkavat yhtäkkiä lyömään. Äiti soitti alakerrasta, miksi hakkaan rumpuja keskellä yötä!? minulla oli vähän WTF olo, kun en ollut niihin koskenut ja en myöskään kuullut tätä ääntä jota muut kuulivat, koska nukuin korvatulpat päässä, tosin kuulin kännykän soivan koska se oli niin kovalla, rumpuja oli kuulemma lyöty 6 kertaa peräkkäin.
Viimeisin tapahtuma, on kuukauden takainen. Minulla oli unirytmi päin P:tä kun oli kesä loma, joten ajattelin lähteä yöllä klo 01.00 nostamaan rautaa autotalliin
. Ulkona oli ihan pimeää. Siinä kun olin menossa autotalliin, katoin että miksi keskellä perunapeltoa on valkoinen harso pystyssä, (siis sellainen mikä laitetaan marjapensaitten päälle, ettei linnut/jänikset syö marjoja) No en siitä sen kummemmin välittänyt, ajattelin vaan kai siinä näköjään joku pensas sitten kasvaa. Kun olin tunnin treenannut, lähdin pois ja harsoa ei ole enään perunapellolla.
kyllä aika ripeää tahtia kävelin sisälle, Tämä "harso" oli siis sen näköinen, että ihmiselle olisi vedetty päälle valkoinen lakana, hitto kun ei tullut otettua kuvaa, koska tosiaan luulin sitä ensin joksikin harsoksi, jonkun pienen puun päällä suojana jäniksiltä. Kyllä minä uskon että se oli mummini haamu tai joku muu
Edit. Sen unohdin mainita että ennen uskonut mihinkään
juttuihin ja olen vaan nauranut jos kuulen jonkun kertovan tällasia, mutta nyttemin kun on omalle kohdalle alkanut sattumaan näitä, niin nyt asia on toisin.