OSITutkimusseura kirjoitti:Tuossahan olisi väitettyjen tapahtumien vuoksi jo tutkimisen arvoinen kohde.
Onko kyseisille ilmiöille loppupeleissä kuinka paljon todistajia?
Verninia kirjoitti:Skeptikot, keksittekö syitä tälle? (Kysyn tätä ihan vilipittömästi.)
Sänkyni vieressä on pistorasia, josta toisesta menee jakoriasia, johon on liitelly yövalo ja yöpöydällä oleva radio. Nukahdin illalla radio päällä, ja aamulla se oli kiinni. Kun tarkastin tilannetta seinästä, näin että jakorasian johto oli lähtenyt itsekseen seinästä yön aikana irti. Sänky ja johdot ovat lähekkäin toisiaan, ja kun korkottelen käsilläni ottamaan jotakin töpseliä irti seinästä, on se ahtauden takia hidasta ja vaikeaa. Voiko tämmöistä sattua ihan muuten vaan? Olen yrittänyt keksiä mahdollisia selityksiä, mutten saa päähäni mitään. Onko mitään niinsanotusti "tavallista" voimaa tai tapahtumaa, joka voisi irroittaa töpselin seinästä? En kävele unissani tai käy horroksensekaisena vetämässä sähkölaitteita irti seinästä,eikä sänkyni alla asu mustaa mörköä, mutta toisaalta kerta se olisi ensimmäinenkin.
Aina kun kotona jotain selittämätöntä tapahtuu,on usein helpompi unohtaa se, kun ruveta miettimään itseään sairaaksi molemmiinpuolisilla vaihtoehdoilla. Unohtaessa asiasta tulee neutraali. Päätin näköjään tänään jatkaa pohtimista ja tuoda asian julki.
Hopeapaju kirjoitti:^ Tämä skeptikko tarjoaa kaikesta huolimatta tuohon selitykseksi sitä, että olet kuitenkin luultavimmin onnistunut nykäisemään töpselin seinästä. Tai sitten joku lemmikki, joka kenties saisi huonosti kiinni olevan töpselin riuhtaistua lattialle ohi mennessään?
Olen nyt viimeisen vuoden aikana huomannut, että aina kun olen poikkeuksellisen alakuloinen ja satun sitten mainitsemaan/puhumaan/avautumaan asiasta jollekulle, tilannetta seuraa jonkin ajan päästä erittäin huono olo ja päänsärkyä. Ikään kuin jonkinlainen emotionaalinen vuodatus saisi minut voimaan pahoin.
Eikö sen pitäisi olla niin päin, että olon pitäisi parantua kun on saanut vähän purettua tuntojaan?
Hopeapaju kirjoitti:Olen nyt viimeisen vuoden aikana huomannut, että aina kun olen poikkeuksellisen alakuloinen ja satun sitten mainitsemaan/puhumaan/avautumaan asiasta jollekulle, tilannetta seuraa jonkin ajan päästä erittäin huono olo ja päänsärkyä. Ikään kuin jonkinlainen emotionaalinen vuodatus saisi minut voimaan pahoin.
Eikö sen pitäisi olla niin päin, että olon pitäisi parantua kun on saanut vähän purettua tuntojaan?
paranormitjutut1 kirjoitti:Tässä yks outo tapahtuma mikä on sattunut mulle ja mun kaverille.
Olin mun kaverini kanssa meillä kahdestaan (vanhemmat oli kaupassa). Me istuttiin mun työpöydän ääressä joka on ikkunan edessä. No me katsoimme ulos ja näimme kun naapurin auto lähti pihasta sitten katsoimme toisiamme ja juttelimme sitten katsoimme taas ulos. Se sama naapurin auto lähti uudestaan pihasta samalla lailla ja ihmettelimme vähän sitä ,mutta kun katsoimme autoa tarkkaan siinä ei ollut ajajaa ja auto oli normaalisti sininen niin nyt se oli todella haalea melkeimpä läpinäkyvä. Oli kyllä outo tapaus eikä me osattu selittää asiaa. Sama tapahtuma tapahtui toisenkin kerran!?
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa