Evelyn kirjoitti:Itselleni on sattunut vuosien varrella kaikennäköistä vanhempieni vanhassa, kaksikerroksisessa omakotitalossa, jossa vietän tämänkin kesän.
Joskus yläasteaikoina, ollessani 14-15, sattui juttu joka on jäänyt mietityttämään kaikkein eniten.
Olin käymässä eräänä iltana aivan normaalisti nukkumaan huoneessani, suljin yöpöydän lampun ja ummistin silmäni, mutten meinannut millään saada unen päästä kiinni. Pyörin pitkään turhautuneena ja viimein, jostain syystä avasin silmäni ja näin, kuinka läpikuultava, hohtavan valkea lapsen hahmo käveli huoneeni poikki ja ulkoseinästä läpi.
Näky kesti vain viitisen sekuntia. Olin yllättynyt, mutten missään nimessä peloissani. Ei tullut sellaista ahdistunutta fiilistä mitä olin aina kuvitellut tuntevani, jos näkisin jotain vastaavaa, joten en usko sen olleen mitään pahaa. Nukuin yöni hyvin, enkä ole nähnyt lasta sen jälkeen.
Kohdassa josta hahmo meni ulkoseinän läpi, oli ennen ollut kaksi suurta vaatekomeroa, jotka vanhempani olivat purkaneet, remontoidessamme taloa, kun muutimme siihen ollessani pieni. Mietin, voisiko niillä komeroilla olla jotain tekemistä asian kanssa?
Mitä minä näin sinä yönä? Oliko se talossa asusteleva kummitus tai vain henki ns. "ohikulkumatkalla"?
Olisi mukavaa kuulla teidän mielipiteitänne.
Mielenkiintoista. Itselle sattunut lähes samankaltainen tapaus, mutta olin silloin vielä nuorempi. Ehkä 8-11 vuotias.
Asuttiin omakotitalossa, ja näin kun sininen läpikuultava hahmo konttasi minua kohti ja minua pelotti aivan vietävästi. Laitoin yövalon päälle ja hahmo katosi kuin pieru saharaan.. Tiedä sitten mitä oli. Ainiin, ja tämä onkin uusi viesti foorumeille piiiitkään aikaan